https://eitaa.com/dakedel/1428 خب من راستش اينجا رو متوحه نشدم كه تو گفتى همچين برداشتي داشتي منظورت چيه
يعني چه برداشتي بايد داشته باشيم از اون فيلمه
..
برداشت: منظورم این بود که کسی مذهبی باشه و رسانه مذهبی رو درک کنه نمیگه اغراق و مبالغه درکش میکنه و میگه این یک رسانه مذهبیه .. زندگی رو مبالغه میچرخه:)
به نظرت جواب به كسي كه ميگه زن زندگى ازادى و چه ميدونم ما اريايي هستيم و اين حرفا چي بگيم
..
حرف که زیاد ست ،گوش شنوایی داری مومن؟
https://eitaa.com/dakedel/1433ارههه باباا سر تااا پاا گوشمم
..
قربون حوصله تتتت😭♥️♥️♥️
https://eitaa.com/dakedel/1430 متوجه نشدممم
بيشتر توضيح بده لوطفاتا
..
چی بگم خو😂
کسی که شیعه باشه و درک کرده باشه مولا رو به این کلیپای همگانی که همه میدونن اغراقه همچین انتقادی نمیکنه
https://eitaa.com/dakedel/1436 واييي يعني من هرر موقع رفتم يه ناشناس گفتن اشنايي
نه عزيزم من انا نيستم ولى كلاا هميشهه مثل چىىى ناشناس حرف ميزنم و خيليي دوس دارم ناشناس چنلم پر بشه ولى كويره
به هر حال بگووو
..
عهههههه خب فداسرت چش♥️
چنلت هم بفرستتت