eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/1442 اصن به کوری چشم بدخواه های امام علی ،از امام علی بیشترر کلیپ بزار😌 ما شیعه ایم و پیرو امام علییم هرکیم از امام علی بد بگه دیگ .... یاد این شعر افتادم :خوشبحال حق ک همیشه با علیست خوشبحال من ک مولایم علیست .. وااااااااای که من ذوق ذووووووووقی شدم با این پیام😭💘💘💘💘💘
https://eitaa.com/dakedel/1446 اخییی، فدای ذوقتتت💖 حاجی نمیدونم چرا یهو غیرتی شدم😂💀 راستی خودمو معرفی کنمم ،منن....... بریتانیامم😅😁 .. ای جاااان فدای غیرتت💀❤️‍🔥 به بههههههههههه بریتانیا جان دلممم
https://eitaa.com/dakedel/1447 ☠️💝 از اینا بگذریم... راستش نمیدونم چرا وقتی شب میشه فکر شهادت میوفته تو ذهنم:)) البته کل روز تو فکرشم ولی شبا..؛) .. خیلی باهات موافقم؛ اما وسط رویا یک پوتک محکم میخوره به فکرم: لیاقت!
تو عالی هستی بابا .. فدات بشم
https://eitaa.com/dakedel/1448 حق مینوازییی🤌🏻 .. هیییی💔
https://eitaa.com/seyedebram/3342 سلام، لطفا انقد تلاش نکنین که بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنین و بینشون اختلاف بنذازین، شاید همین یه پست، باعث ایجاد اختلاف بین خیلیا بشه لطفا لطفا لطفا دست از این کارا بردارید و لطفا اگه میخواید جوابمو بدین، یه جواب منطقی و غیر تعصبی و مرتبط بدین ممنون .. سلام میتونم در جواب همه این حرفت بگم: « من کجا تفرقه انداختم؟ » - مگه من گفتم سنی؟
https://eitaa.com/dakedel/1451 اصن یه جواب منطقی مگه تو کانال سنی داریم؟💀 طبق فرمایش پیامبر و امام خامنه ای همه ی ما برابر و برادریم، مشکل از مردم عادی نیس ک با امام علی مخالفن مشکل از رهبرشونه(عثمان) ک اطلاعات غلط درباره امامای ما دادن .. آاااااخ من فدای این سخنت شمممممم💀🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻
https://eitaa.com/dakedel/1452 نشی عزیزوم💀💘 .. ای خدااا 😭❤️‍🔥❤️‍🔥
دوستان بیخیال هر کسی یه عقیده ای داره و با همون عقیده هم شکل گرفته کاریش نمیشه کرد بنظرم نمیشه طرف مورد نظر رو راجب دین و ایمونش تغییر داد خب حدیثه چخبراااا چیکارا میکنی .. دقیقا. جمله آخرت خیلی آشناعه😂 سلامتی به لطف خود شما عالیییه😭♥️
اصلا کی گفته سنی ها با امام علی مخالفن؟ امام علی داماد پیغمبر و خلیفه چهارشانه هر کس ی دین و مذهب داره قرار نیست که اینجوری حرف بزنیم هر چی هستن مسلمان هستن و خدای همه یکی است https://eitaa.com/dakedel/1452 .. اوم دقیقااااااااااااااااا الان رفتم دیدم که بابا خواهران من ، اونا از عمر هستند .. سنی ها که امام علی رو قبول دارند :)))))))))))
میشه از بحث سنی و شیعه خارج بشیم و برگردیم سر کانال و آسید خودمون؟؟ من واقعا خیلی دوست دارم که درباره ی آسید صحبت میکنیم من خودم تا حالا صحبت نکردم و این اولین باره البته که حدیثه منو خیلی خییییللللیییییی مختصر و کوتاه میشناسه و واقعا عاشق صحبت های شما ممبر های آسید هستم خدا برای حدیثه و آسید حفظتون در ضمن من نمیخوام وارد این بحث بشم ولی اگر سنی داریم مگه مجبورن اینجا و اونجا بمونن؟؟کسی که زورشون نکرده اگر میخوان بدم راه بازه جاده درازه و قطعاااا حدیثه خوشحال تر میشه که کسانی که محتوای این چنل رو دوست ندارند از کانال برن و فقط حدیثه و آسید و ممبر هایی که با فعالیت حدیثه مشکل ندارند و اتفاقا دوست دارن مثل من بمونن 🙂🙂 سادات .. وااااااااای که چقدررررررر منتظرت بودممممممممم❤️‍🔥
https://eitaa.com/dakedel/1454 نه داداش آشنا نیستم نمیشناسیم 😂 ‌.‌. تو همان غریبه آشنای منی😔💘