دوستان بیخیال هر کسی یه عقیده ای داره و با همون عقیده هم شکل گرفته کاریش نمیشه کرد بنظرم نمیشه طرف مورد نظر رو راجب دین و ایمونش تغییر داد
خب حدیثه چخبراااا چیکارا میکنی
..
دقیقا.
جمله آخرت خیلی آشناعه😂
سلامتی به لطف خود شما عالیییه😭♥️
اصلا کی گفته سنی ها با امام علی مخالفن؟
امام علی داماد پیغمبر و خلیفه چهارشانه
هر کس ی دین و مذهب داره قرار نیست که اینجوری حرف بزنیم
هر چی هستن مسلمان هستن و خدای همه یکی است
https://eitaa.com/dakedel/1452
..
اوم دقیقااااااااااااااااا
الان رفتم دیدم که بابا خواهران من ،
اونا از عمر هستند .. سنی ها که امام علی رو قبول دارند :)))))))))))
میشه از بحث سنی و شیعه خارج بشیم و برگردیم سر کانال و آسید خودمون؟؟
من واقعا خیلی دوست دارم که درباره ی آسید صحبت میکنیم
من خودم تا حالا صحبت نکردم و این اولین باره البته که حدیثه منو خیلی خییییللللیییییی مختصر و کوتاه میشناسه
و واقعا عاشق صحبت های شما ممبر های آسید هستم خدا برای حدیثه و آسید حفظتون
در ضمن من نمیخوام وارد این بحث بشم ولی اگر سنی داریم مگه مجبورن اینجا و اونجا بمونن؟؟کسی که زورشون نکرده اگر میخوان بدم راه بازه جاده درازه و قطعاااا حدیثه خوشحال تر میشه که کسانی که محتوای این چنل رو دوست ندارند از کانال برن و فقط حدیثه و آسید و ممبر هایی که با فعالیت حدیثه مشکل ندارند و اتفاقا دوست دارن مثل من بمونن 🙂🙂
#ریحانه سادات
..
وااااااااای که چقدررررررر منتظرت بودممممممممم❤️🔥
https://eitaa.com/dakedel/1454
نه داداش آشنا نیستم نمیشناسیم 😂
..
تو همان غریبه آشنای منی😔💘
https://eitaa.com/dakedel/1456من؟واقعا؟اوممم نمیدونستم بعد یه سوال میگم اشکال نداره اگر خواستم حرف بزنم بدون هشتک بزنم و یه ناشناس بمونم؟البته فقط سر بعضی چیزا سر بعضی ها هم که مثل این هشتک میزنم
#ریحانه سادات
.
اره بابا اوکیع فدات شمم
https://eitaa.com/dakedel/1455
مگه من گفتم همشون با امام علی مخالفن؟
تعداد اندکی شون
اصن شاید تو ایران خودمونم بعضیا امام علی رو قبول نداشته باشن از این جور ادما تو همه جای دنیا هس،
اختلاف بین شیعه و سنی از زمانی شروع شد ک حضرت محمد درگذشتن، ولی الان ک وهابییت ظهور کرده اختلافا بیشتر شده
ی سوال مگه شما سنی هستین ک اینجوری گارد میگیرین؟
..
جواب همو بدید دیگه من چی دخالت کنم🗿♥️
https://eitaa.com/dakedel/1456
چه بی اعصاب🤨
اینجا برای همه است هرکس دوست داشت میره و هرکس خواست میمونه
#S
..
وای که من عاشق این پیام شدمممممممم
https://eitaa.com/dakedel/1460ببخشید اگر بهتون برخورد من واقعا قصد بی احترامی نداشتم به حدیثه گفتن که با فعالیت و فیلم هایی میذاره مشکل دارند و به سنی ها برمیخوره بنده هم گفتم که کسانی که سنی هستند و با اینطور فعالیت مشکل دارند میتونن برن این چنل برای کسانی هست که در کنار آسید برای امام علی هم ارزش قائل هستند اگر جایی حرف بدی زدم و به کسی توهین کردم از همینجا معذرت خواهی میکنم
ممنون که اشتباهم و برداشتتون رو گفتین تا من بیشتر توضیح بدم و برداشت خودم رو بگم هم معذرت بخوام حالا اگر به کس دیگه ایی هم بر خورده من رو به بزرگی خودش ببخشه و حلالم کنه🙂
#ریحانه سادات
..
نه این چه حرفیههههه
حرف شما هم کاملا درررست بود
حرف ایشون هم درست ترررر
هر کدوم از یک نظر و دیدگاه بود:+