eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
خدایا من دیگ واقعا نمیتانیاهو .. منمم
و ایضا خدا سوسک کنه نتانیاهو رو .. انشاللهه😔
چقدر فلسفع بده واقعا. دارم پرتاب میشم .. یا خدا😭
https://eitaa.com/dakedel/1460ببخشید اگر بهتون برخورد من واقعا قصد بی احترامی نداشتم به حدیثه گفتن که با فعالیت و فیلم هایی میذاره مشکل دارند و به سنی ها برمیخوره بنده هم گفتم که کسانی که سنی هستند و با اینطور فعالیت مشکل دارند میتونن برن این چنل برای کسانی هست که در کنار آسید برای امام علی هم ارزش قائل هستند اگر جایی حرف بدی زدم و به کسی توهین کردم از همینجا معذرت خواهی میکنم ممنون که اشتباهم و برداشتتون رو گفتین تا من بیشتر توضیح بدم و برداشت خودم رو بگم هم معذرت بخوام حالا اگر به کس دیگه ایی هم بر خورده من رو به بزرگی خودش ببخشه و حلالم کنه🙂 سادات .. نه این چه حرفیههههه حرف شما هم کاملا درررست بود حرف ایشون هم درست ترررر هر کدوم از یک نظر و دیدگاه بود:+
https://eitaa.com/dakedel/1458عه خدا نکنه کهههههههههههه سادات .. 😭♥️♥️♥️
https://eitaa.com/dakedel/1460البته حدیثه جان اگر شما پایین حرف خودم میگفتین که هرکی خواست می مونه و هرکی خواست بره بهتر بودااا ولی خب تو مختاری خواستی پایین پیام ایشون به بنده هم بفهمونین که کارم اشتباه بوده البته فرقی هم نمیکنه مهم اینه که بنده متوجه اشتباه شدم ولی گفتم که شما پایین پیام خودم میگفتین بهتر بود چون اگر این بزرگوار به بنده اشتباهم رو نمیگفتن بنده هم نمیتونستم که برداشت خودم رو بگم و معذرت خواهی کنم سادات .. ببخشید آخه من موافق هم بودم باهات چون ما که اجبار نمی‌کنیم .. اگر خوشش نمیاد اول بیاد به خودم بگه اگرررررررررررررر تا ده سال هم حل نشد می‌تونه بره
فقط منم که حوصله ندارم طومارهایی که نوشتین رو بخونم ؟😂😭 .. هییی حق😭
https://eitaa.com/dakedel/1457 غریبه آشنا دوست دارمم بیاااااا🎤🤣 .. استغفرالله ایز حراااااااااااام😔🤣💘
اگر قرار باشد خوبی ما وابسته به رفتار دیگران باشد این دیگر خوبی نیست بلکه معامله است میشود پروانه بود و به هر گلی نشست اما بهتراست مهربون بود و به هر دلی نشست..:) .. ++++
https://eitaa.com/seyedebram/3388 الان داری جدی میگی 😂😭😭 .. نگممم؟🗿
https://eitaa.com/dakedel/1384میشه بگی چجوری روسریتو بستی .. یاه یاه یاه💀🎀 روسری نیست روبند🌱
دلم گرفته شب که میشه،،،،،، امشب هم که ۱۰ برابر شده .. شبگاه چشمانم هوای باریدن دارد..