eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
اگر قرار باشد خوبی ما وابسته به رفتار دیگران باشد این دیگر خوبی نیست بلکه معامله است میشود پروانه بود و به هر گلی نشست اما بهتراست مهربون بود و به هر دلی نشست..:) .. ++++
https://eitaa.com/seyedebram/3388 الان داری جدی میگی 😂😭😭 .. نگممم؟🗿
https://eitaa.com/dakedel/1384میشه بگی چجوری روسریتو بستی .. یاه یاه یاه💀🎀 روسری نیست روبند🌱
دلم گرفته شب که میشه،،،،،، امشب هم که ۱۰ برابر شده .. شبگاه چشمانم هوای باریدن دارد..
دیالوگ این قسمت مرضیه و جواد بچ مهندس: کاش همه ادما صدای قلب همدیگرو میشنیدنو میفهمیدن ک چقدر برای همدیگه میتپه کاش همه اونایی ک همدیگرو دوست دارن میفهمیدن ک چقدر به محبت هم نیاز دارن چقدر دلشون میخواد وقتی قلبشون گرفته یه نفر بهشون امید بده... هعی قلبم گرفت با این دیالوگ..💔 .. هییییب
https://eitaa.com/dakedel/1442 با اين كاراتون واقعا نشون ميديد يه مشت بچه ساليبد ‌.. مطمئنی ما بچه سالیبـــــم؟😔
https://eitaa.com/dakedel/1442 يعني واقعا الان فهميدم چرا قبلا نسبت به مذهبى ها و امام على ع گارد گرفته بودم به خاطر شما و كسانى كه مثل شمان وقعا شما باعث ميشيد ادم از هرچى شيعه و امام عليه بدش بياد .. ما؟ کجا چی گفتیمم؟!
https://eitaa.com/dakedel/1465 مشکلی نیست من فقط نظر دادم شما هم حلالم کنید 🌱 #S ‌. نه عزیز این چه حرفیههههههه شما هر نظری دوست داری بدی
https://eitaa.com/dakedel/1459 من حرف شمارو قبول دارم گفتم که من فقط نظر دادم مشکلیه؟ #S .. باهات موافقم
https://eitaa.com/dakedel/1476 وقتى اونقدر بچه اي كه به اين چيزا گير ميدي چقدر بدبخت .. درست صحبت کن چون اون هم درست کرد.
https://eitaa.com/dakedel/1477 الان يعني مثلا خيلي كيوتى و واييي ما كه چيزيي نگفتيممم شما اگه واقعا عشقتون به امام على ع حقيقيه باعث ميشيد مردم از امام على ع خوششون بياد نه اينكه بدتر باعث شيد متنفر شن ازش .. میشه بگی فازت چیه؟
دَکِه‌دل | آسید؛
https://eitaa.com/dakedel/1477 الان يعني مثلا خيلي كيوتى و واييي ما كه چيزيي نگفتيممم شما اگه واقعا
شما هم اگر دارید مثلا با منطق پیش میروید باید نظرتونو منطقی بگید نه که مثل بچه سال ها و بعدش ادای بزرگتری دربیارید!