eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
دوستان من اگر مسلمونم ( شما رو نمیدونم) تو اسلام ما خدامون گفته به ادیان یکدیگر احترام بگذارید پس برای دفاع حتی از عقیده ام هر چی رو نمیگم .. چون باید تکامل بخش برای اسلام باشم نه ترک گذار! اما وقتی طرف مقابل بیاد هر چی بگه یعنی حتی راجب دین خودش هم اطلاعات نداره! و این همون اف جهان اسلام هست !
https://eitaa.com/dakedel/1503 خیلی با حرفت موافقم حدیثه جان کامل و مختصر گفتی اون دوست عزیز هم معلوم نیست مشکلش از کجاست داره اینجا سر بقیه خالی میکنه #S .. هی
https://eitaa.com/dakedel/1503 اما تو به اهل سنت احترام نذاشتي .. خوبی ایرانی؟ نه واقعا حالت خوب نیستا! دلیل آوردی مدرک آوری شاید بتونم مثل خودت باهات حرف بزنم تا الان منو نمی‌فهمی!
دَکِه‌دل | آسید؛
https://eitaa.com/dakedel/1503 اما تو به اهل سنت احترام نذاشتي .. خوبی ایرانی؟ نه واقعا حالت خوب نیس
لطفا و‌ خواهشاً اهل سنت رو با این فکر ها خراب نکنید +یک شیعه اینطوری حتی به فکر سنت هم هست .. !
بچه ها تمومششش كنيددد باباااا هر كسي اعتقاد خودشو دارهه ايرادىى ندارههههه ما بايد با هم كنار بياييم ديگه .. کیه که بفهمه؟
خب بچه هاا اين بحث مسخره ى ما هم به پاياننن رسيددد اون بنده خدايي هم كه ايمانش به امام على ع قوى نيست به خونش رسيددد و تماممممم لوطفاا تموم كنيد و به اعتقادات هم اخترام بذاريددد با طشكررر 📿 .. خیلیم عالییی
خيلي بچه ايد واقعا .. تو که بزرگ مونی بزرگونه حرف بزن ببینم شاید زبونتو فهمیدیم ؟
جوابتون بمونه با خدا .. انشالله اون دنیا جوابت با مولا
چ خبر خانومم .. سلامتی خواهررررر
با معرفت ترین رفیقت کیه اسمشو چی سیو کردی .. زیاد دارم،شاید رفاقت مورد نیازمو نداشتند،اما یک جاهایی رفاقتو در حقم تموم کردن:)
با حرفات آرامش میگیرم ای کاش دوستم بودی و هر روز باهات حرف میزدم و آروم میشدم .. من ذوووووووووووووق😭❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥
چند ساله آسید رو میشناسی .. از وقتی تونستم نفس بکشم, و از انتخابات عطرشو تو اکسیژنم پیدا کردم ؛ و ۴۰۳ فهمیدم اون خود اکسیژنه:)