https://eitaa.com/dakedel/2467
نهه عزیزم هم صداتو شنیدم همم دیدمت البته تو اینستا دیدم☺️😂
#بریتانیا
..
بسم الله😐😂
ولی من اصن اون ویژگی هارو ندارم😂🎀
سلام
خواستم بگم کانالت خیلی خوبه وقتی پست ها ی درباره شهید را میبینم گریه ام میگیره ممنونم واقعا.
..
ای خداااا من ذوووووووق:)
چقدر خوبه تو آیدی ت نوشتی یه انسان
ممکن بود تو رو با نلسون ماندلا اشتباه بگیریم😂
(شوخی)
..
و چقدر بد که بیوم رو نخوندی🤣💔💔
https://eitaa.com/seyedebram/4897
من بهشتم همہ در دیدن خندیدن توست!
[SSA]
..
:))
وضعیت:
بعضیا دارن واسه كريسمس آماده میشن!
بعضی ها هم ذوق شب يلدارو دارن...
منم آماده تپش های قلب موقع امتحانا🦦
..
بعضیا هم ثانیه شمار تولد آسید رو دارن :))))))