eitaa logo
دانشگاه‌مدافعان‌حریم‌ولایت
472 دنبال‌کننده
12.8هزار عکس
4هزار ویدیو
91 فایل
برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف #صلوات ألّلهُمَّ‌صَلِّ‌عَلى‌مُحَمَّدٍوآلِ‌مُحَمَّدٍوَعَجِّلْ‌فَرَجَهُم‌
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 💢رسوایی بی حجابی 🔻حقیقت این است که این وضع بی حجابی رسوا که در میان ماست و از اروپا و آمریکا هم داریم جلو میافتیم از مختصات جامعه های پلید سرمایه داری غربی است و یکی از نتایج سوء پول پرستیها و شهوترانیهای سرمایه داران غرب است، بلکه یکی از طرق و وسائلی است که آنها برای تخدیر و بی حس کردن اجتماعات انسانی و درآوردن آنها به صورت مصرف کننده اجباری کالاهای خودشان به کار میبرند. 📚مسئله حجاب، ص85 ،شهید مطهری کانال دانشگاه مدافعان حریم ولایت http://eitaa.com/joinchat/385548302Ca1d19c22ab
دانشگاه‌مدافعان‌حریم‌ولایت
درباره عفت عمومی 🔵کدام زن پاک و نجیب ایرانی دوست دارد شوهرش زنانی را ببیند که نیمی از بدنشان لخت و نیم دیگر هم با لباسهای چسبان و نازک پوشیده است؟! 🔵کدام مرد غیور و عفیف ایرانی است که دوست داشته باشد همسرش در فضای جامعه با مردان شلوارک پوش و رکابی پوش همکار و همجوار باشد؟! 🔵کدام پدر و مادر ایرانی هستند که دوست داشته باشند فرزندانشان در ماهواره، صحنه های محرک و جنسی را ببینند یا تبلیغات کالاهای جنسی را در میان برنامه و یا زیرنویس شاهد باشند؟! 🔵کدام والدینی از این که خودشان به همراه فرزندان و میهمانان شان، فیلمهای سینمایی یا برنامه های تلویزیونی که حاوی شوخی های رکیک جنسی هستند را تماشا کنند احساس رضایت میکند؟! 🔵کدام پدر و مادری از این که فرزندشان وارد داروخانه هایی شوند که چند دکور در معرض دیدشان را به محصولات متنوع و پررنگ و لعاب جنسیتی اختصاص داده اند، احساس رضایت و امنیت خاطر دارد؟! 🔵کدام خانواده عفیف ایرانی از مواجهه با مردان و زنانی که تنها با لباس زیر یا با لباس نیمه عریان خیس و چسبان و در تمام طول ساحل حاضر هستند، احساس رضایت و امنیت میکند؟! 🔵آیا به صرف این که برخی رفتارها از سوی افراد بی حیا زشت نیست میتوان نسبت به آنها خنثی و تسلیم شد؟! آیا دود این بی عفتیها در چشم جامعه و همه خانواده ها و فرزندان نمیرود؟! 🔵مگر جز این است که یکی از تفاوتهای مهم انسان و حیوان که برای رشد و کمال، در فطرت انسان نهاده شده است، عفت و حیا است و مجاورت با افراد باحیا و عفیف برای هرکسی ایجاد امنیت و آرامش میکند؟! 🔵اگر چه وضعیت حجاب با توجه به برخوردهای غلط سلبی و ایجابی مسئولان و مروجان و وضعیت تهاجم فرهنگی به قهقرا رفته است ولی چرا در گفتار و رفتار هم عفاف و حیا را بعضاً کنار میگذاریم؟! 🔵چرا نسبت به ترویج بی حیایی و بی عفتی آن هم از سوی مراکز فرهنگی هیچ واکنشی از جنس کارهای فرهنگی، مطالبه گری رسانه ای یا حتی تقبیح به صورت آتش به اختیار انجام نمیدهیم؟! 🔵آیا به صرف این که غربیها نسبت به مفاهیمی مثل عفت، حیا، حجاب و خطوط قرمز دینی و اجتماعی هیچ حرمتی قائل نیستند میتوان این مسیر را صحیح دانست و طی کرد؟! 🔵آیا این برای خانواده ایرانی پذیرفته شده است که مثل غرب، کار به جایی برسد که در مدارس وسایل پیشگیری از حاملگی و آموزشهای بهداشت جنسی داده شود؟! 🔵اگر نیست که قطعاً نیست، پس باید نسبت به حفظ عفت بیش از این حساس و مطالبه گر بود و نگذاشت قبح بی عفتی اول در اذهانمان و سپس در خانواده و جامعه بشکند که اگر شکست همه باهم از انسانیت سقوط خواهیم کرد. کانال دانشگاه مدافعان حریم ولایت http://eitaa.com/joinchat/385548302Ca1d19c22ab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
↷❈🔅❂📃❂🔅❈↶ 📌در وادي يابس چه گذشت؟ ابوبصير مي گويد: از امام صادق (ع) در مورد سوره والعاديات پرسيدم، امام (ع) فرمود: اين سوره در ماجراي وادي يابس (بيابان خشك) نازل شده است. پرسيدم: قضيه وادي يابس از چه قرار بود. امام صادق عليه السلام فرمود: - در بيابان يابس دوازده هزار نفر سواره نظام بودند، با هم عهد و پيمان محكم بستند كه تا آخرين لحظه، دست به دست هم دهند و حضرت محمد صلي الله عليه و آله و علي عليه السلام را بكشند. جبرئيل جريان را به رسول خدا صلي الله عليه و آله اطلاع داد. حضرت رسول صلي الله عليه و آله نخست ابوبكر و سپس عمر را با سپاهي چهار هزار نفري به سوي ايشان فرستاد كه البته بي نتيجه بازگشتند. پيامبر صلي الله عليه و آله در مرحله آخر علي عليه السلام را با چهار هزار نفر از مهاجر و انصار به سوي وادي يابس رهسپار نمود. حضرت علي عليه السلام با سپاه خود به طرف بيابان خشك حركت كردند. به دشمن خبر رسيد كه سپاه اسلام به فرماندهي علي عليه السلام روانه ميدان شده اند. دويست نفر از مردان مسلح دشمن به ميدان آمدند. علي عليه السلام با جمعي از اصحاب به سوي آنان رفتند. هنگامي كه در مقابل ايشان قرار گرفتند. از سپاه اسلام پرسيده شد كه شما كيستيد و از كجا آمده ايد و چه تصميمي داريد؟ علي عليه السلام در پاسخ فرمود: - من علي بن ابي طالب پسر عموي رسول خدا، برادر او و فرستاده او هستم، شما را به شهادت يكتايي خدا و بندگي و رسالت محمد صلي الله عليه و آله دعوت مي كنم. اگر ايمان بياوريد، در نفع و ضرر شريك مسلمانان هستيد. ايشان گفتند: - سخن تو را شنيديم، آماده جنگ باش و بدان كه ما، تو و اصحاب تو را خواهيم كشت! وعده ما صبح فردا. علي عليه السلام فرمود: - واي بر شما! مرا به بسياري جمعيت خود تهديد مي كنيد؟ بدانيد كه ما از خدا و فرشتگان و مسلمانان بر ضد شما كمك مي جوييم: (ولا حول و لا قوة الا بالله العلي العظيم) دشمن به پايگاههاي خود بازگشت و سنگر گرفت. علي عليه السلام نيز همراه اصحاب به پايگاه خود رفته و آماده نبرد شدند. شب هنگام، علي عليه السلام فرمان داد مسلمانان مركب هاي خود را آماده كنند و افسار و زين و جهاز شتران را مهيا نمايند و در حال آماده باش كامل براي حمله صبحگاهي باشند. وقتي كه سپيده سحر نمايان گشت، علي عليه السلام با اصحاب نماز خواندند و به سوي دشمن حمله بردند. دشمن آن چنان غافلگير شد كه تا هنگام درگيري نمي فهميد مسلمين از كجا بر آنان هجوم آورده اند. حمله چنان تند و سريع بود، قبل از رسيدن باقي سپاه اسلام، اغلب آنان به هلاكت رسيدند. در نتيجه، زنان و كودكانشان اسير شدند و اموالشان به دست مسلمين افتاد. جبرئيل امين، پيروزي علي عليه السلام و سپاه اسلام را به پيامبر صلي الله عليه و آله خبر دادند. آن حضرت بر منبر رفتند و پس از حمد و ثناي الهي، مسلمانان را از فتح مسلمين باخبر نموده و فرمودند كه تنها دو نفر از مسلمين به شهادت رسيده اند! پيامبر صلي الله عليه و آله و همه مسلمين از مدينه بيرون آمده و به استقبال علي عليه السلام شتافتند و در يك فرسخي مدينه، سپاه علي عليه السلام را خوش آمد گفتند. حضرت علي عليه السلام هنگامي كه پيامبر را ديدند از مركب پياده شده، پيامبر صلي الله عليه و آله نيز از مركب پياده شدند و ميان دو چشم (پيشاني) علي عليه السلام را بوسيدند. مسلمانان نيز مانند پيامبر صلي الله عليه و آله، از علي عليه السلام قدرداني مي كردند و كثرت غنايم جنگي و اسيران و اموال دشمن كه به دست مسلمين افتاده بود را از نظر مي گذراندند. در اين حال، جبرئيل امين نازل شد و به ميمنت اين پيروزي سوره (عاديات) به رسول اكرم صلي الله عليه و آله وحي شد: (والعاديات ضبحا، فالموريات قدحا، فالمغيرات صحبا، فأثرن نفعا فوسطن به جمعا...) اشك شوق از چشمان پيامبر صلي الله عليه و آله سرازير گشت، و در اينجا بود كه آن سخن معروف را به علي عليه السلام فرمود: (اگر نمي ترسيدم كه گروهي از امتم، مطلبي را كه مسيحيان درباره حضرت مسيح عليه السلام گفته اند، درباره تو بگويند، در حق تو سخني مي گفتم كه از هر كجا عبور كني خاك زير پاي تو را براي تبرك برگيرند!)(14) 📚14- بحارالانوار، ج 21، ص 72.📚 اللهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج... کانال دانشگاه مدافعان حریم ولایت http://eitaa.com/joinchat/385548302Ca1d19c22ab
دانشگاه‌مدافعان‌حریم‌ولایت
 برگی زرین از چهل حدیث امام خمینی(۲) و انسان عاقل بايد در فكر خودش باشد، و به حال بيچارگى خودش رحم
برگی زرین از چهل حدیث امام خمینی(۳) ...هيچ راهى در معارف الهيه پيموده نمىشود مگر آنكه ابتدا كند انسان از ظاهر شريعت. و تا انسان متأدّب به آداب شريعت حقه نشود، هيچيك از اخلاق حسنه از براى او به حقيقت پيدا نشود، و ممكن نيست كه نور معرفت الهى در قلب او جلوه كند و علم باطن و اسرار شريعت از براى او منكشف شود. و پس از انكشاف حقيقت و بروز انوار معارف در قلب نيز متأدب به آداب ظاهره خواهد بود. و از اين جهت دعوى بعضى باطل است كه به ترك ظاهر، علم باطن پيدا شود! يا پس از پيدايش آن به آداب ظاهره احتياج نباشد! و اين از جهل گوينده است به مقامات عبادت و مدارج انسانيت. چهل حدیث ص 7 و 8 کانال دانشگاه مدافعان حریم ولایت http://eitaa.com/joinchat/385548302Ca1d19c22ab
برگی زرین از چهل حدیث امام خمینی(۴) اى عزيز، بكوش تا صاحب «عزم» و داراى اراده شوى، كه خداى نخواسته اگر بى عزم از اين دنيا هجرت كنى، انسان صورى بي مغزى هستى كه در آن عالم به صورت انسان محشور نشوى، زيرا كه آن عالم محل كشف باطن و ظهور سريره است. جرأت بر معاصى كم كم انسان را بى عزم مى كند، و اين جوهر شريف را از انسان مى ربايد. استاد معظّم ما، دام ظلّه، مى فرمودند بيشتر از هر چه، گوش كردن به «تغنّيات» سلب اراده و عزم از انسان مى كند. پس اى برادر: _ از معاصى احتراز كن، _ و عزم هجرت به سوى حق تعالى نما، _ و ظاهر را ظاهر انسان كن، _ و خود را در سلك ارباب شرايع داخل كن، _ و از خداوند تبارك و تعالى در خلوات بخواه كه تو را در اين مقصد همراهى فرمايد، _ و رسول اكرم، صلّى اللّه عليه و آله، و اهل بيت او را شفيع قرار ده كه خداوند به تو توفيق عنايت فرمايد و از تو دستگيرى نمايد در لغزشهايى كه در پيش دارى، زيرا كه انسان در ايام حيات لغزشگاههاى عميقى دارد كه ممكن است در آن واحد به پرتگاه هلاكت چنان افتد كه ديگر نتواند از براى خود چاره بكند، بلكه در صدد چاره جويى هم بر نيايد، بلكه شايد شفاعت شافعين هم شامل حال او نشود. نعوذ باللّه منها. چهل حدیث ص 9 و 10 کانال دانشگاه مدافعان حریم ولایت http://eitaa.com/joinchat/385548302Ca1d19c22ab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❣ طی زمان کن ای فلک، مژده‌ی وصل یار را پاره‌ای از میان ببر این شب انتظار را....... کانال دانشگاه مدافعان حریم ولایت http://eitaa.com/joinchat/385548302Ca1d19c22ab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا