eitaa logo
دانشکده علوم قرآنی آمل
898 دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
253 ویدیو
1.2هزار فایل
آمل- میدان ۱۷ شهریور- خیابان طالب آملی- دریای ۱۳ دانشکده علوم قرآنی آمل شماره تماس: ۰۱۱۴۴۲۶۶۰۰۱-۰۱۱۴۴۲۷۱۴۵۰ ارتباط با واحد روابط عمومی @ar_tilaki amol.quran.ac.ir http://eitaa.com/joinchat/631570433Cd6584f9a96
مشاهده در ایتا
دانلود
💠شهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنْزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ 🌾ماه رمضانمان را با شرکت در کارهای خیر شروع کنیم ✅ مشارکت در ترویج فرهنگ قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام با وقف و پشتیبانی از بنیاد خیریه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم؛ ✅ هر کمک کوچک شما در کنار ما اتفاقی بزرگ را رقم می زند: 💳لینک مشارکت و پرداخت آنلاین: b2n.ir/e60463 💳شماره کارت بنیاد: 6037-9975-9936-2333 📱شماره گیری کد *780*2437# 🌐 khayeran.quran.ac.ir @khayeran_quran عمومی دانشکده علوم قرآنی آمل @daneshkadeamol
‼️ معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در راستای فرهنگ سازی و ترویج اخلاق و ارزش‌های اسلامی، برگزار می کند: ✅ مرحله دوم طرح ارزشمند «با نهج البلاغه» 👈 شامل 30 جلسه کوتاه با موضوع «شرحی از کلمات قصار نهج البلاغه» و با ارایه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید محمد نقیب، رییس محترم دانشگاه. ❎ نحوه اجرا: بارگذاری یک جلسه و طرح یک سؤال از فایل تصویری، در هر روز، در کانال اطلاع رسانی معاونت در پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/farhangidaneshjooei و کانال دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به آدرس https://eitaa.com/quran_ac_ir ⏰ از یکشنبه 14 فروردین 1401 تا پایان ماه مبارک رمضان 📢 نحوه شرکت در مسابقه: ارسال پاسخ پیامکی به سرشماره 5000241183 👨‍👦‍👦 مخاطب: افراد بالای 15 سال. 🎁 جوایز: اهدای سه جایزه 000‏/000‏/1 ریالی برای سه نفر در هر روز. عمومی دانشکده علوم قرآنی آمل @daneshkadeamol
🌿انجمن علمی دانشجویی دانشکده علوم قرآنی آمل با همکاری انجمن های علمی دانشجویی شاهرود، سبزوار، مشهد و خوی، در بهار رمضان برگزار می کند: 🔴نشست علمی؛ جایگاه جهاد تبیین در جنگ شناختی 🔶️ارائه کننده: آقای دکتر داود صائمی؛ استادیار دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و عضو هیئت علمی دانشکده علوم قرآنی شاهرود 📆تاریخ: دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ⏰زمان: ساعت ۱۸ الی ۱۹ 🖥پخش زنده در ادوبی کانکت به آدرس: 🌐http://meet.quran.ac.ir/amol 📄همراه با اهدا گواهی معتبر به شرکت کنندگان 🔸🔶🔶🔶🔶🔶🔸 🔴توجه؛ شرط صدور گواهی : اعلام حضور بعد نشست، با فرستادن مشخصات(نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی)به آیدی @MONJI_1. 📍 لطفا هنگام ورود به نشست نام و نام خانوادگی به طور کامل(و با زبان انگلیسی)نوشته شود. ♦️حضور در نشست برای عموم است. 🔶🔸🔸🔸🔸🔸🔶 🌿انجمن علمی دانشجویی🌿 دانشکده علوم قرآنی آمل 🆔@quran_amol 💎انجمن علمی، نگاهی نو برای اندیشه ورزیدن💎 🆔@anjomanelmiquran110 🌺انجمن‌علمی‌خوی👇 🆔√|@S_F_U_Q_khoy|• عمومی دانشکده علوم قرآنی آمل @daneshkadeamol
Tahdir-Aghaee- joze1.mp3
4.13M
✅ تندخوانی قرآن کریم 1️⃣ جزء اول قرآن کریم 🎧 با صدای استاد معتز آقایی دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریم 🆔 https://eitaa.com/quran_ac_ir عمومی دانشکده علوم قرآنی آمل @daneshkadeamol
Tahdir-Aghaee- joze2.mp3
3.97M
✅ تندخوانی قرآن کریم 2️⃣ جزء دوم 🎧 با صدای استاد معتز آقایی دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریم 🆔 https://eitaa.com/quran_ac_ir عمومی دانشکده علوم قرآنی آمل @daneshkadeamol
به اطلاع کلیه دانشجویان گرامي تمامي مقاطع می رساند در صورت نیاز به مشاوره ، در مسائل خانوادگی ، تحصیلی ، رفتاری ، ازدواج ، همسرداری و... می توانند سوالات خود را با مشاور دانشکده خانم دکتر فاطمه سالاریان با شماره تلفن 09906804738 و مشاوره برادران با آقاي رمضاني با شماره تلفن 09111008142 مطرح کنند. ضمنا دانشجوياني با رعايت پروتكل هاي بهداشتي طي هماهنگي با استاد مشاور مربوطه مي تواننددر دانشكده يا مطب مشاورين حضور يابند. عمومی دانشکده علوم قرآنی آمل @daneshkadeamol
🌿انجمن علمی دانشجویی دانشکده علوم قرآنی آمل در بهار رمضان برگزار می کند: 🔴نشست دانشجویی؛ مروری بر دعای افتتاح 🔶️ارائه کننده: سرکار خانم فریده فتوی؛ دانشجوی ارشد تفسیر علوم قرآن مجید دانشکده علوم قرآنی آمل 📆تاریخ: پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ⏰زمان: ساعت ۱۸ الی ۱۸:۴۰ 🖥پخش زنده در ادوبی کانکت به آدرس: 🌐http://meet.quran.ac.ir/amol 🔶🔸🔸🔸🔸🔸🔶 🌿انجمن علمی دانشجویی🌿 دانشکده علوم قرآنی آمل 🆔@quran_amol عمومی دانشکده علوم قرآنی آمل @daneshkadeamol
قابل توجه دانشجویان گرامی : 🔰نمرات امتحانات میان ترم بعد از اتمام هر آزمون در سایت lms.quran.ac.ir قابل مشاهده می باشد. 🔰جهت مشاهده به پروفایل خود قسمت کلاس ها،انتخاب درس،آزمون ها، آزمون میان ترم و نتیجه مراجعه نمایید. https://eitaa.com/joinchat/2433482855C1d6ced834e
👈1- انتخاب عنوان پایان نامه دانشجو موظف است از ابتدای نیمسال اول تا پیش از آغاز نیمسال سوم، عنوان پايان نامه خود را با نظر استاد راهنما به شورای آموزشی پژوهشی دانشکده پیشنهاد نموده و به تصویب رساند. در غیر اینصورت نمره انتخاب به موقع موضوع به وی تعلق نمی گیرد. 👈2- انطباق عنوان پایان نامه با اولویت های پژوهشی دانشگاه دانشجویان می توانند پیشنهاده های خود را در چارچوب اولویت های پژوهشی دانشگاه که دارای رویکرد قرآنی، قرآنی– حدیثی، قرآنی–ادبی، قرآنی– استشراقی و یا سایر رویکردهایی که مباحث قرآنی در آن، پایه اصلی بوده و مسأله محور باشد، ارائه دهند. 👈3- تصویب پیشنهاده(پروپوزال) - دانشجو موظف است طح تفصیلی (فرم پ 1) را با تایید استاد راهنما در سامانه گلستان قسمت پیشخوان در خواست تصویب موضوع عنوان پایان نامه خود را به همراه فرم پ۱ ، پ۲ و نامه عدم تکراری بودن موضوع از سامانه پیشینه پژوهش ایرانداک ثبت و بارگزاری نماید. - شورای آموزشی پژوهشی دانشکده موظف است از زمان تحویل پیشنهاده به کارشناس پژوهش، حداکثر به مدت یک ماه، نتیجه بررسی را به دانشجو منعکس نماید. - چنانچه شورا تشخیص دهد که دانشجو باید در پیشنهاده خود، اصلاحاتی اعمال نماید، این کار فقط برای یک بار امکان پذیر بوده و دانشجو موظف است، حداکثر ظرف 15 روز، اصلاحات مورد نظر شورا را انجام داده و تحویل کارشناس پژوهش دهد. - دانشجو موظف است پس از تصویب نهایی پیشنهاده، آن را در سایت ایرانداک ثبت نماید و کد رهگیری و تأییدیه آن را به کارشناس پژوهش جهت بررسی، تأیید و درج در پرونده دانشجو، تحویل نماید.
- پس از ثبت عنوان پایان نامه در ایرانداک، هیچ گونه تغییری در عنوان جایز نیست(در صورت ضرورت و تشخیص شورای آموزشی پژوهشی دانشکده، تغییر آن از طریق هماهنگی معاونت دانشکده با سایت ایرانداک خواهد بود). - در صورتی که دانشجو در نیمسال پایانی واحدهای درسی خود، در دانشکده ای میهمان باشد، می تواند به تشخیص خود، واحد پایان نامه خود را نیز در همان دانشکده انتخاب و از پایان نامه خود در همان جا دفاع نماید؛ اما ضروری است نام دانشکده مبدأ، داخلِ متنِ صفحه اطلاعات فایل پایان نامه، قید گشته و نسخه ای از فایل پایان نامه به همراه دیگر مستندات پروندة پایان نامه وی، جهت انجام تسویه حساب و صدور مدرک، به دانشکده مبدأ ارسال گردد. - دانشکده مبدا نمی تواند مانع انتخاب پایان نامه و انتخاب استاد راهنما در دانشکده مقصد باشد. 👈 4- شرایط انتخاب استاد راهنما - استاد راهنما با رعایت سقف پذیرش راهنمایی، به پیشنهاد دانشجو و با موافقت شورای آموزشی پژوهشی دانشکده تعیین می شود. -دانشجو موظف است قبل از انتخاب استاد راهنما، با مراجعه به کارشناس پژوهش، از وجود ظرفیت و تخصص اساتید اطمینان حاصل نماید. -سقف ظرفیت راهنمایی پایان نامه ها برای عضو هیأت علمی، حسب مورد، برای هر ورودی به ترتیب ذیل خواهد بود: سقف تعداد راهنمایی پایان نامه اعضای هیأت علمی دانشکده: 6 اعضای هیأت علمی دانشکده های پنجگانه(بجنورد، بندرعباس،خمین، سبزوار، شاهرود): 4 - استاد راهنما ضروری است در طول مدت راهنمایی (از تاریخ تصویب تا دفاع) برای هر پایان نامه، در هفته، حداقل 2 ساعت، به صورت حضوری و 36 ساعت در مجموع، زمان اختصاص دهد. -تغییر استاد راهنما توسط دانشجو یا انصراف استاد راهنما، تنها تا پیش از ثبت پیشنهاده در ایرانداک، و ابتدا اخذ رضایت کتبی استاد راهنما و با ذکر دلایل توجیهی و به شرط موافقت شورای آموزشی پژوهشی دانشکده امکان پذیر است. 👈 5- تعیین استاد مشاور - حضور استاد مشاور در پایان نامه های میان رشته ای، بنا به ضرورت و با تشخیص شورای آموزشی پژوهشی دانشکده امکان پذیر خواهد بود. - استاد مشاور موظف است در طول مدت مشاوره، برای هر پایان نامه، 12 ساعت، وقت اختصاص دهد. 👈ارزیابی عملکرد پژوهشی دانشجو ارزیابی عملکرد پژوهشی دانشجو بر اساس چهار شاخص زیر صورت می گیرد و در مجموع 2 نمره از نمره نهایی پایان نامه به آن تعلق می گیرد (فرم پ7): الف- به تصویب رساندن پیشنهاده در زمان مقرر نمره تعیین شده برای این قسمت، (0/75) نمره است و این نمره به دانشجویی تعلق می گیرد که پیش از شروع نیمسال سوّم تحصیلی، پیشنهاده خود را به تصویب رسانده باشد. ب‌- ارائه گزارش منظم سه ماهه دانشجو موظف است فرم مخصوص گزارش سه ماهه پیشرفت نگارش پایان نامه را، بعد از تصویب موضوع هر سه ماه تکمیل، و در سامانه گلستان ثبت نماید(فرم پ10). نمره تعیین شده برای این قسمت (0/5 ) نمره است. -مسئولیت صحت فعالیت های انجام شده و گزارش دانشجو، به عهده استاد راهنما است. -مسئولیت بررسی متن گزارش های سه ماهه به عهده کارشناس پژوهش دانشکده بوده و مسئولیت تعیین و اعلام نمره تعلق گرفته در این زمینه، به عهده معاون دانشکده است. (فرم پ 7) ج‌- مراجعه در زمان قانونی برای دفاع نمره تعیین شده برای این قسمت (0/5) است و این نمره به دانشجویی تعلق می گیرد که پیش از آغاز نیم سال پنجم تحصیلی خود، موفق به دفاع از پایان نامه شده باشد. د- حضور دانشجو در دو جلسه دفاعیه دانشجو موظف است حداقل در دو جلسه دفاعیه شرکت نماید که طبق نظر کارشناس پژوهش، برای مجموع دو جلسه، (0/25) لحاظ می گردد. 👈 نحوه محاسبه نمره مقاله مستخرج از پایان نامه -در صورتی که دانشجو مقاله یا مقالاتی را از پایان نامه خود استخراج نموده و بتواند چاپ و یا پذیرش چاپ در مجلات را ارائه دهد، با نظر هیأت داوران، حداکثر تا 1 نمره به ایشان تعلق خواهد گرفت(طبق فرم پ6): 1 نمره برای مقاله در مجلات با درجه A و B 0/5 نمره برای مقاله در مجلات با درجه C 0/25 نمره برای مقالات در مجلات با درجه D و یا علمی- تخصصی یا همایش معتبر مندرج در سامانه ISC - شایان ذکر است در صورت تعدد مقالات، مجموعاً بیش از یک نمره برای مقاله در پایان نامه لحاظ نمی گردد. - دانشجویی که تمایل به چاپ مقاله و استفاده از امتیاز آن برای پایان نامه دارد، می تواند در صورت تردید در میزان اعتبار مجله، قبل از چاپ مقاله، از طریق معاونت دانشکده در خصوص اعتبار علمی مجلة مورد نظر، جهت چاپ مقاله، استعلام نماید؛ شایان ذکر است، فرم مربوط به کمیته اعتبار سنجی نشریات، از کارشناس پژوهش دانشکده قابل دریافت است.
- در مقالات برگرفته از پایان¬نامه، ذکر نام همه پدید آورندگان (اعم از استاد راهنما، مشاور و دانشجو) ضروری است؛ گفتنی است، دانشجو در صورت تمایل می تواند نام خود را به عنوان نویسنده مسئول ذکر کند. همچنین در صفحه نخست مقاله، ذکر نام دانشگاه و ایمیل دانشگاهی ضروری است. 👈مجوز دفاع: -حداقل زمان مجاز دفاع از پایان نامه، 3 ماه پس از تصویب پیشنهاده در شورای آموزشی پژوهشی دانشکده است. -دانشجو تحت هیچ شرایطی نمی تواند تا زمان گذراندن همه واحد های درسی دوره آموزشی و کسب معدل حداقل14، از پایان نامه خویش دفاع نماید؛ گر چه از زمان تصویب پیشنهاده، حداقل 3 ماه گذشته باشد. - پس از اتمام تدوین پایان نامه، دانشجو موظف است، پایان نامه را مطابق آیین نامه نگارشی تنظیم و در سامانه همانند جویی ایرانداک ثبت و نتیجه را به همراه فایل پایان نامه در سامانه گلستان قسمت درخواست دفاع ثبت نماید.ضروری است، جهت صدور مجوز دفاع حتما باید پایان نامه را در سامانه همانند جويي ايرانداك بار گذاری نمایند. با ايميل و شناسه ذيل وارد شويد تا درخواست شما ثبت گردد. ايميل asr.tilaki@gmail.com شناسه XCWNu امور پژوهش دانشكده گزارش سامانه همانند جو (از سامانه http://tikservice.irandoc.ac.ir) توسط دانشجو دریافت و به تأیید استاد راهنما برسد. 👈انطباق نسخه نهایی پایان نامه با پیشنهاده مصوب -انطباق نسخه نهایی پایان نامه با پیشنهاده مصوب و تطابق با شیوه نامه نگارش و تدوین پایان نامه های دانشگاه، پیش از صدور مجوز دفاع و توسط مدیر گروه و کارشناس پژوهش و با رعایت حداقل 70 درصد انطباق فصول فهرست پایان نامه با پیشنهاده، ضروری است. - صدور مجوز برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه، منوط به پشت سر گذاشتن کلیه امور آموزشی دانشجو است که باید به تایید کارشناس آموزش دانشکده برسد. (فرم پ4) 👈 جلسه دفاع جلسه دفاعیه با حضور هیأت داوران، استاد راهنما، استاد مشاور(در صورت وجود)، استاد داور، دانشجو، و کارشناس پژوهش رسمیت می یابد و مدیریت جلسه دفاع به عهده استاد راهنما است. -در صورت عدم حضور استاد راهنما و یا استاد داور، جلسه دفاع لغو شده و دانشکده موظف خواهد بود در اولین زمان ممکن، جلسه دفاعیة مجدد برگزار نماید. اما عدم حضور استاد مشاور، مانع از تشکیل جلسه دفاع نخواهد بود. - دانشجو موظف است در آغاز جلسه، حداکثر ظرف مدت15 دقیقه، تحت عنوان «خطابه دفاع»، عنوان پایان نامه خود را معرفی و خلاصه ای از پژوهش خود را گزارش نماید. در ادامه جلسه، استاد داور، پرسش ها و نقدهای خود را حداکثر در 45 دقیقه مطرح کرده و سپس دانشجو و استاد راهنما حداکثر در 20 دقیقه فرصت پاسخگویی خواهند داشت. مجموع زمان شروع و انتهای جلسه دفاع، حداکثر 90 دقیقه خواهد بود. 👈 ارزیابی پایان نامه - نمره پایان نامه از 20 نمره خواهد بود که 17 نمره حاصل میانگین نمرات هیأت محترم داوران و 1 نمره بابت مقاله و 2 نمره مربوط به ارزیابی عملکرد پژوهشی دانشجو می باشد. - ارزشیابی پایان نامه ها از قرار زیر خواهد بود: درجه نمره تعلق گرفته عالی 19 تا 20 بسیار خوب 18 تا 99/18 خوب 16 تا 99/17 قابل قبول 14 تا 99/15 غیر قابل قبول کمتر از 14 - پایان نامه دانشجویانی که مرتکب تخلفاتی مانند کپی برداری از آثار دیگران به صورت گسترده شوند، در صورتی که بدون ارجاع دهی و به گونه ای باشد که دقیقاً مشخص نباشد چه مطالبی را از آثار دیگران استفاده کرده اند، غیر قابل قبول (مردود) ارزیابی می شود. مرجع تشخیص مصادیق و میزان اقتباس از آثار دیگران، داور پایان نامه خواهد بود و در صورت اختلاف نظر میان هیأت داوران، مرجع تشخیص، یکی از اعضای هیأت علمی (ترجیحاً رئیس و یا معاون دانشکده) خواهد بود. - چنانچه پایان نامه دانشجو به هر علتی، غیر قابل قبول، ارزیابی شود، دانشجو مجاز است حداقل ظرف مدت دو ماه، به شرط اینکه از حداکثر مدت مجاز تحصیل او بیشتر نشود، اصلاحات لازم را در پایان نامه اعمال نموده و صرفاً برای یک بار دیگر از آن دفاع نماید. دانشجویی که در فرصت تعیین شده نتواند از پایان نامه خود با موفقیت دفاع نماید، از ادامه تحصیل و دریافت مدرک تحصیلی محروم خواهد شد. - چنانچه پایان نامه، مشروط به انجام اصلاحات پذیرفته شود، تأیید نهایی پایان¬نامه منوط به انجام اصلاحات خواهد بود و دانشجو تا زمان انجام اصلاحات، مجاز به انجام امور فراغت از تحصیل نخواهد بود.