7.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپ
مجموعهی تصویری #مولتی_ویتامین 💊
{ قسمت چهارم؛ فرمول حفظ تعادل در اتوبوس زندگی }
⚡️نمیشه کاری کرد که زندگی، بالا و پایین نداشته باشه...
اما میشه کاری کرد که حتی اگه سنگ هم از آسمون بارید،
آب تو دل ما تکون نخوره!
چطوری؟!
🌐 آپارات | اینستاگرام | یوتیوب
⚘ @Darmahzareghoran
❣الّلهُـمَّـ؏جـِّللِوَلیِّـڪَ الفــَرَج
🍃قالَ رسولاللهصلّیاللهعلیهوآلهوسلّم:
🌸یَوْمُ غَدیرِ خُمٍّ أفْضَلُ أعْیادِ أمَّتی🌸
💖The Holy Prophet Mohammad (peace be upon him and his family) said:
✳️ The day of Ghadīr-e Khum is the best feast of my community (‘Ummah).
📚 Bihar al-Anwar; volume 97 ,page 110
⚘ @Darmahzareghoran
❣الّلهُـمَّـ؏جـِّللِوَلیِّـڪَ الفــَرَج
1.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷✨ #ختم_دعای_فرج ✨🌷
✨
✨✨
✨✨✨
🤲🏻🕯🤲🏻✨🌱🌷🌱✨🤲🏻🕯🤲🏻
#یادداشت_روز 📝
💢 شاید نفر بعدی... شما باشید!
⚘ @Darmahzareghoran
❣الّلهُـمَّـ؏جـِّللِوَلیِّـڪَ الفــَرَج
#ارتباط_موفق ۴۷
⚘ @Darmahzareghoran
❣الّلهُـمَّـ؏جـِّللِوَلیِّـڪَ الفــَرَج
@Ostad_Shojaeارتباط موفق_47.mp3
زمان:
حجم:
11.24M
#ارتباط_موفق ۴۷
🔚 بدی کردن عمدی در حق دیگری، مُهر پایان رابطه شما با اوست!
حتی اگر طرف مقابل به دلایل گوناگون، به رابطهی شما نیاز هم داشته باشد؛
به جایی میرسد که نیازش را نادیده گرفته و ارتباط را قطع میکند. ✘
💥 میل به جفاکاری و یا خلق جفاکاری، اگر در نفس کسی باشد؛ ذاتا دفع کنندهی دیگران از اطراف اوست!
و محال است کسی توانِ جفاکاری داشته باشد؛ اما در نزد دیگران محبوب باشد. ⚡️
#امام_خمینی
#استاد_شجاعی
#استاد_عالی
⚘ @Darmahzareghoran
❣الّلهُـمَّـ؏جـِّللِوَلیِّـڪَ الفــَرَج
10.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#استوری
🎁 کادوی تولد به امام هادی علیهالسلام
ویژهی ولادت #امام_هادی علیهالسلام
instagram.com/ostad.shojae1
⚘ @Darmahzareghoran
❣الّلهُـمَّـ؏جـِّللِوَلیِّـڪَ الفــَرَج
استاد مهدی طیّبbakhshidane-fadak-be-hazrate-zahra(1).mp3
زمان:
حجم:
870.4K
💎 بخشیدن فدک به حضرت زهرا علیهاالسّلام- ۱۴ ذیالحجّه سال ۷ ه.ق
🔅وَآتِ ذَا القُربى حَقَّهُ
🔅فدک «فِی» و ملک شخصی پیامبر
🔅دفاع از فدک، دفاع از کلیت حقّانیت اهل بیت علیهمالسّلام
#مناسبات_ماه_ذیالحجه
⚘ @Darmahzareghoran
❣الّلهُـمَّـ؏جـِّللِوَلیِّـڪَ الفــَرَج
💠 آموزههای غدیر - بخش اوّل
🔅 آموزۀ اوّل:
💎 عادلانه و منصفانه قضاوت کردن و اعطای حق به ذیحق
▫️غدیر به ما درس میدهد که حق را به حقدار دهیم. همۀ بحث ما در غدیر این است که امیرالمؤمنین علی علیه السّلام استحقاق ولایت و خلافت امّت را دارند؛ دیگران استحقاق ندارند و نباید بر مسند خلافت بنشینند.
▫️روح غدیر، سپردن حق به ذیحق و دادن حق به حقدار است.
▫️بنابراین این نکته را به یاد داشته باشیم که اهل غدیر کسی است که در زندگی، حق را به ذیحق میدهد. مثلاً در داوریهای ذهنی، همین الآن ممکن است من در رابطه با دوستانی که در محضرشان هستم، قضاوتی در ذهن داشته باشم. اگر اهل غدیر و تربیت شدۀ غدیر باشم، باید این قضاوت، بهجا و عادلانه باشد. اگر بین دو نفر داوری میکنم و میخواهم یکی را بر دیگری برتری دهم، باید برای کسی که به راستی برتر است، فضیلت قائل شوم.
▫️در بیرون هم همینطور است؛ اگر خواستیم به کسی منصبی دهیم، کسی را در جایگاهی قرار دهیم و یا به کسی مسئولیّتی بسپاریم؛ تربیت شدۀ مکتب غدیر به کسی این مسئولیّت را میسپارد که به راستی ذیحقّ و ذیصلاح است.
▫️آموزۀ غدیر این است که در داوریهای بین دیگران، عادلانه، و در داوری بین خودمان و دیگران، منصفانه داوری کنیم. نمیشود بگوییم من معتقد به غدیر هستم؛ امّا حق را به غیرذیحق دهم؛ جایی که بین خودم و دیگران داوری میکنم، به سود خودم و جایی که بین دو نفر دیگر است، ناعادلانه و به سود کسی که حق متعلّق به او نیست، داوری کنم. ما میگوییم حق اقتضاء میکند که امیرالمؤمنین علی علیه السّلام بر مسند خلافت بنشینند.
ادامه دارد ....
《 استاد مهدی طیّب
《 ۸۷/۰۹/۲۸
#غدیرخم
@ahlevela_channel