eitaa logo
در محضر استاد بروجردي
1.9هزار دنبال‌کننده
9.3هزار عکس
1.2هزار ویدیو
157 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🕌 در محضر امام روح الله (۱۳۷۱) 💠 امام خمینی (ره) : آیا‌‏صدای_ما به آقای پاپ می رسد؟ می‌گذارند برسد؟ اگر رسید ترتیب اثر به‌‎ ‌‏صدای مظلوم می‌دهد ایشان؟ بنای ایشان هست که با مظلوم‌ها، با آن اشخاصی که تحت‌‎ ‌‏ظلم هستند و برخلاف دستورات حضرت_مسیح با آن‌ها عمل می‌شود یک معارضه‌ای‌‎ ‌‏بکند؟ ایشان از این مظالمی که الآن در دنیا واقع می شود و با دست رئیس‌جمهور_امریکا‌‎ ‌‏واقع می‌شود و قبلاً شد و به دست رؤسای جمهور واقع شد، ایشان بی اطلاع هستند؟‌‎ ‌‏ایشان نمی دانند در فلسطین و لبنان و ویتنام و سایر جاها چه می‌گذرد و از کی این مظالم‌‎ ‌‏واقع می‌شود؟ به آقای پاپ این مسائل اصلاً نمی رسد؟ ایشان در محاصره هست و کسی‌‎ ‌‏با او نمی تواند صحبت بکند؟ یا می دانند، مطلع اند، مسائل را می دانند و ساکت نشستند؟‌‎ ‌‏ما این سؤال را داریم که چرا سکوت در مقابل ظلم؟ این دستور حضرت مسیح هست؟!‏ 📚 صحیفه نور، ج11 ، ص410
١ مقدمه زيارت غديريه يكي از دو زيارت بسيار معتبر و بدون خدشه (همانند زيارت جامعه كبيره ) منقول از امام هادي عليه السلام است كه به معرفي حضرات معصومين عليهم السلام بويژه مولي اميرالمومنين مي پردازد و نتيجه پذيرش ولايت و محبت آن بزرگواران را مطرح مي نمايد. قبل از شروع شرح زيارت غديربه به نكات قابل توجهي از عارف بزرگوار حافظ رجب بُرسي در كتاب مشارق الانوار اليقين في حقايق اسرار اميرالمومنين اشاره مي كنيم: در فصل ١٥٧ اميرالمومنين علي عليه السلام با عنوان مجهول القدر معرفي شده است: ١-عظمت مقام علي ع براي عقول بگونه ايي ناشناخته است كه گروهي او را انكار مي كنند و گروهي ديگر او را عبادت كرده و گروه سوم هم كه تبعيت مي كنند ، حقيقتا او را نمي شناسند كه اگر او را بواقع مي شناختند هرگز ترديدي در امتيازاتي كه خدا نصيب علي عليه السلام كرده، نداشتند و او را به شناخت سطحي تنزل نمي دادند. ادامه دارد استاد بروجردي كلاس شرح زيارت غديربه كانال در محضر استاد بروجردي را در پيام رسانهاي زير دنبال كنيد واتساپ ١٦ https://chat.whatsapp.com/Gp28rYFznZIJ3yETSr66H6 پيام رسان سروش پلاس ‏sapp.ir/darmahzareostadbroujerdi پيام رسان بله https://ble.im/boroojerdi پيام رسان گپ https://gap.im/darmahzar پيام رسان ايتا https://eitaa.com/darmahzareostadbroujerdi تلگرام @darmahzar لينك سايت حوزه علميه السلطان علي بن موسي الرضا(ع)👇 http://bit.ly/2WTptgK
تودهنی محکم آیت الله سیستانی حفظه الله بر دهان یاوه‌گویانِ خبیث! دفتر حضرت آیت الله سیستانی در بیانیه‌ای تاکید کرد معظم له در دیدارش با پاپ واتیکان، از جنایات آمریکا و رژیم اشغالگر علیه ملت مظلوم فلسطین انتقاد و تحریم ظالمانه علیه ایران و سوریه و یمن را محکوم کرده اند.
‏عکس از طباطبایی
۲۶ ✨ *سرکش مشو که چون شمع از غیرتت بسوزد* ✨ *دلبر که در کف او موم است سنگ خارا*   🔸 از حدود الهی تجاوز و تعدّی مکن ،زيرا خداوند که همه چیز در ید قدرت اوست تو را به آتش غیرت خود می‌سوزاند. ✳️ *در بندگی‌ تسليم بودن شرط است و بندگی با سركشی سازگار نيست.* 🔸 در محضر محبوب بايد تمام توجه به سوی او باشد در غير اين صورت تو به آتش غيرت او خواهی سوخت. ✍️ شارح ديگری می‌گويد: 🔰 از حدود الهی از جمله رسم وفاداری در عاشقی تجاوز و تعدّی مکن زيرا معشوق که همه چیز در دستان قدرتمند اوست تو را به آتش غیرت خود می‌سوزاند. 💠 *در عشق تسليم بودن شرط است* 🔸 عشق نيز با سركشی سازگار نيست و سركشي سبب فراق ودوري می‌گردد ، وصال به معشوق -خداي سبحان - توجه خاص لازم دارد.   ✳️ توصیه حافظ این است که: *در وادی بندگی طغیان نکن!* 💢 *و بدان خودبینی و خودستایی سرکشی از اوامر مولاست.* 🔹 تو چون شمع مباش! شمع با برافروختگی خود جلوه‌گری می‌کند، عبد باش به گونه‌ای که از تو نشانی نباشد و تنها جلوه او را ببينی. 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ‏🌐 emamraoof.com
۳۵ 💠 *پرهیز از مسامحه کاری* ✅ *هرگاه اراده اکرام کسی را دارید با مسامحه اکرام نکنید. بلکه سریع اقدام به اکرام کنید.* 📔 قرآن کریم در آیه ۶۹ سوره مبارکه هود می‌فرماید: 🔆 «فَمَا لَبِثَ أَن جَاء بِعِجْلٍ حَنِيذٍ» 🔹 وقتی مهمان‌ها بر حضرت ابراهیم وارد شدند او درنگ نکرد. گوساله بریانی را آورد. گاهی اوقات بسیاری از ما برای اکرام ديگران ديراقدام می‌كنيم، مثلا سلام کردن را به تأخیر می‌اندازیم، چه آنکه بخواهیم ارتباط سالم برقرار کنیم! 🔰 قرآن از عبارت «لبث» به معنی درنگ كردن استفاده می‌کند تا بگوید حضرت ابراهیم درنگ نکرد، بلکه در مدت کوتاهی خدمات لازم را انجام داد. 💢 *گاهی انجام خیرات چندان بامسامحه صورت می‌پذيرد که فردي كه قراربود خيرات را دريافت كند، از دنيا می‌رود .* 🔹 اگر می‌خواهید به ديگري لطف کنید منتظر نباشید تا او آغازگر لطف باشد و شما پاسخگوی لطف وی باشید. 📔 خداوند در آیه ۱۹ سوره مبارکه لیل می‌فرماید: 🔆 «وَمَا لِأَحَدٍ عِندَهُ مِن نِّعْمَةٍ تُجْزَى» ✳️ آنگاه که متقین را معرفی می‌کند می‌گوید متقی کسی است که پرداخت مالی به دیگران دارد در حالی که دیگری برای او کاری نکرده باشد تا پرداخت او جزای کار دیگری باشد. 💠 *در مهارت های رفتاری سعی کنیم بادی (آغازگر) باشیم «البادی بالاحسان» آغازگر احسان باشید، روایت می‌گوید اگر کسی برای من کاری انجام بدهد، جزای کار او را پرداخت می‌کنم.* ☘️ امیرالمومنین علیه‌السلام می‌فرمایند: 🔆 «إِذَا حُيِّيتَ بِتَحِيَّةٍ فَحَيِّ بِأَحْسَنَ مِنْهَا وَ إِذَا أُسْدِيَتْ إِلَيْكَ يَدٌ فَكَافِئْهَا بِمَا يُرْبِي عَلَيْهَا وَ الْفَضْلُ‏ مَعَ‏ ذَلِكَ‏ لِلْبَادِئ‏» 🔆 «هرگاه كسى بتو درود فرستد تو (در پاسخ) بهتر از آن درود بفرست، و هرگاه دستى باحسان و نيكى سوى تو دراز شد آنرا به افزون بر آن پاداش ده (نيكى را به نيكى بهترى تلافى كن) و گرچه فضيلت براى كسى است كه در ابتدا نيكى كرده‏» 📗 نهج البلاغه، حکمت ۶۲ 🔸 در میدان مسابقه کار خیر را اول انجام دهیم. 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ‏🌐 emamraoof.com
۸۳ 🔆 *«السَّلاَمُ عَلَيْكَ حِينَ تُصَلِّي وَ تَقْنُتُ»* 🔆 *«سلام بر تو آن‌گاه که نماز می‌گزاری و قنوت می‌گیری»* ✳️ در این فراز انسان با سلام به نماز حضرت خواستار حضور در اوقات ملکوتی ایشان می‌شود تا همراه با حضرت عیسی علیه‌السلام در زمره‌ی مأمومین حضرت محسوب شود. 💠 *بر این اساس فردی که نماز را در اول وقت اقامه کند نماز او به کاروان نمازهایی پیوسته که با  نماز ولیّ خدا به‌سوی خدا در صعود است.* ☘️ انسان در این فراز به تمام ارکان نماز حضرت سلام می‌فرستد. 🔸 سلام به معنای دعا و درود و بیعت به كار می‌رود. در این فراز با سلام به نماز حضرت، زائر خواستار انعکاس دعای امام در ارکان و اجزاء نماز او است.ذ او با سلام، بیعت خود را با امام در نماز که نقطه عروج انسان است بیان کرده و متعالی شدن را می‌طلبد. 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ‏🌐 emamraoof.com
مقام معظم رهبري تفاوت با - تفاوت عمده‌ی در دوران حکومت خود با در دوران حکومت و حیات مبارکش، این بود که در زمان پیامبر، صفوفِ مشخّص وجود داشت: صف ایمان و کفر. منافقین می‌ماندند که دائماً آیات قرآن، افراد را از منافقین که در داخل جامعه بودند بر حذر می‌داشت؛ انگشت اشاره را به سوی آنها دراز می‌کرد؛ مؤمنین را در مقابل آنها تقویت می‌کرد؛ روحیه‌ی آنها را تضعیف می‌کرد؛ یعنی در نظام اسلامی در زمان پیامبر، همه‌چیز آشکار بود. صفوف مشخّص در مقابل هم بودند: یک نفر طرفدار کفر و طاغوت و جاهلیّت بود؛ یک نفر هم طرفدار ایمان و اسلام و توحید و معنویت. البته آن‌جا هم همه‌گونه مردمی بودند - آن زمان هم همه‌گونه آدمی بود - لیکن صفوف مشخّص بود. - در زمان امیرالمؤمنین، اشکال کار این بود که صفوف، مشخّص نبود؛ به‌خاطر این‌که همان گروه دوم یعنی . هرکسی در مقابله با شخصیتی مثل جناب ، یا جناب ، دچار تردید می‌شد. این زبیر کسی بود که در زمان پیامبر، جزو شخصیتها و برجسته‌ها و پسر عمّه‌ی پیامبر و نزدیک به آن حضرت بود. حتّی بعد از دوران پیامبر هم جزو کسانی بود که برای دفاع از امیرالمؤمنین، به سقیفه اعتراض کرد. - بله؛ «حکم مستوری و مستی همه بر عاقبت است»! خدا عاقبت همه‌مان را به خیر کند. گاهی اوقات دنیاطلبی، اوضاع گوناگون و جلوه‌های دنیا، آن‌چنان اثرهایی می‌گذارد، آن چنان تغییرهایی در برخی از شخصیتها به‌وجود می‌آورد که انسان نسبت به هم گاهی اوقات دچار اشکال می‌شود؛ چه برسد برای . بنابراین، آن روز واقعاً سخت بود. آنهایی که دور و برِ امیرالمؤمنین بودند و ایستادند و جنگیدند، خیلی بصیرت به‌خرج دادند. بنده بارها از امیرالمؤمنین نقل کرده‌ام که فرمود: «لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصّبر». . معلوم است که با وجود چنین درگیریهایی، مشکلات امیرالمؤمنین چگونه بود. یا آن کجرفتارهایی که با تکیه بر ادّعای اسلام، با امیرالمؤمنین می‌جنگیدند و حرفهای غلط می‌زدند... در زمان امیرالمؤمنین، همان مخالفان هم از قرآن استفاده می‌کردند؛ همانها هم از بهره می‌بردند. لذا کار امیرالمؤمنین به مراتب از این جهت دشوارتر بود. امیرالمؤمنین دوران حکومت کوتاه خود را با این سختیها گذراند.
٢ مقدمه عارف كامل حاج رجب برسي در كتاب شريف مشارق انوار اليقين ... در ادامه مي فرمايند: علي عليه السلام وجوديست كه : ١-حقي بر خدا دارد زيرا با شمشير و بازوي او دين اقامه شد و مردم بواسطه او متدين شدند لذا پيامبر ص فرمود: يك ضربه علي قابل قياس با عبادت جن و انس نيست. پس قيام دين بواسطه اميرالمومنين است . ٢-علي ع حقي بر رسول ص خدا دارد يعني او با پيامبر ص مساوات و مواسات داشت و در ليله المبيت جاي پيامبرص قرار گرفت و جانفشاني كرد اندوه را از پيامبرص مي زدود و شير بيشه او بود . ٣-علي عليه السلام حقي بر اسلام داشت زيرا بوسيله او بيابان اسلام سرسبز شد و اسلام در كل عالم گسترش يافت. ٤-علي ع حقي بر احكام داشت زيرا بوسيله او دلايل الهي آشكار شد و مسائل ديني محقق شد و مشكلات از چهره امور ديني مرتفع گشت. ٥-مولي علي حقي بر بيت الله الحرام داشت زيرا حضرت ابراهيم خانه را بنا كرد اما شرافت خانه خدا بوسيله علي و زادگاه علي ع است . ٦-علي عليه السلام حقي بعهده پيامبران داشت زيرا همه پيامبران به واسطه شدت محبت به علي ع، به جايگاه نبوت و رسالت نائل شدند و هر موفقيتي كه در زندگي پيامبران مشاهده مي شود بدليل اينست كه علي ع در سرّ آنها بود. ٧-مولي حقي بر مومنين دارد زيرا مُهر و امضاي پرونده مومنين، حب علي ع است و در ميان تمام اعمالي كه از مومنين صادر مي شود ، محبت به اميرالمومنين در اوج قرار دارد. ٨-مولاي ما حقي بر ملائك دارد زيرا معلم تسبيح و تهليل و تكبير همه ملائك ، علي ع است و آنها علي الدوام اذكار خود را كه قوت و غذاي آنان است ، از علي عليه السلام آموخته اند. ٨-علي عليه السلام حقي بر بهشت دارد زيرا فقط محبين خود را وارد بهشت مي كند. ٩- علي ع حقي بر حهنم دارد زيرا اعداء خود را در جهنم جا مي دهد و اجازه نمي دهد محبينش در طبقات جهنم جا بگيرند. ادامه دارد استاد بروجردي كلاس شرح زيارت غديريه كانال در محضر استاد بروجردي را در پيام رسانهاي زير دنبال كنيد واتساپ ١٦ https://chat.whatsapp.com/Gp28rYFznZIJ3yETSr66H6 پيام رسان سروش پلاس ‏sapp.ir/darmahzareostadbroujerdi پيام رسان بله https://ble.im/boroojerdi پيام رسان گپ https://gap.im/darmahzar پيام رسان ايتا https://eitaa.com/darmahzareostadbroujerdi تلگرام @darmahzar لينك سايت حوزه علميه السلطان علي بن موسي الرضا(ع)👇 http://bit.ly/2WTptgK
🔸 در محضر امیر علیه‌السلام ۷ ✳️ *عاقل کیست؟* (قسمت سوم) 🔆 «النُّفُوسُ طَلِقَةٌ لكِنْ أيْدِى الْعُقُولِ تَمْسِكُ أعْنَتَها عَنِ النُّحُوسِ» 🔆 «نفوس آدميان آزاد است، ولى دست هاى عقل زمام آن را گرفته و از چموشى و سركشى باز مى دارد» 🔹 *بر اساس این روایت آن کس که از هوای نفس تبعیت می‌کند عاقل نیست زیرا زمام عقلش از کف رفته است و نفس سرکش او می‌تازد.* 📌 ادامه دارد... 🌐 emamraoof.com
احكام☝️ 🔴🚿 تا چه زمانی دارد؟☝️
۹۹ ، آیه ۲۹ (ادامه) 🔆 «فَادْخُلُوا أَبْوابَ جَهَنَّمَ خالِدينَ فيها فَلَبِئْسَ مَثْوَى الْمُتَكَبِّرينَ» 🔆 «(به آنها گفته می‌شود:) اکنون از درهای جهنم وارد شوید در حالی که جاودانه در آن خواهید بود! چه جای بدی است جایگاه مستکبران!» ✳️ ابتدای آيه از ورود ظالمی انفسهم به جهنم سخن می‌گويد و پايان آن از متکبّرین. 💢 این ارتباط بدان معناست که ظالم و متکبّر هر دو از يك آبشخور تغذيه می‌شوند و به زبان عاميانه «هر دو سر و ته يك کرباس‌اند»، ظالمین همان متکبرین و متکبرین همان ظالمین هستند. ⁉️ سؤال: ظالم كيست و چه كاری انجام می‌دهد كه عنوان ظالم بر او بار می‌شود؟ ✍️ مفسری می‌فرماید: 🔰 ظالمین كسانی هستند که میل خود را بر خواست حضرت حق ترجیح می‌دهند، اما آنكس كه در محضر خدای سبحان تسليم باشد از حيطه ظالمی انفسهم بيرون است. ✍️ مفسر ديگری می‌گويد: *ظالمین کسانی هستندکه در این عالم خود را در جایگاه بندگی قرار نداده‌اند واصل ظلم را نسبت به خود کرده‌اند.* ♦️ كسی كه در مقابل خالق تکبّر نورزد و تسلیم خدای سبحان باشد اوج لطف را نسبت به خود كرده است. 🔹 *از مصاديق ظلم به نفس در جهالت ماندن است* 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ‏🌐 emamraoof.com
باسلام و احترام خدمت همراهان گرامی 💠 به اطلاع می‌رساند شماره کارت‌ فوق جهت واریز سهم امام و سهم سادات می‌باشد. ✳ نحوه محاسبه سهم امام و سادات 💢 لطفاً مبلغ بدهی خمس خود را بر دو تقسیم کرده و مبلغ سهم امام و سهم سادات را جداگانه پرداخت کنید 🔹 *سهم سادات*: (شماره کارت ملی - به نام خانم بروجردی و ترسلی) 6037-9917-3801-9797 🔸 *سهم امام*: (شماره کارت پاسارگارد - به نام خانم بروجردی و ترسلی) 5022-2910-6724-8011 💢 جهت پرداخت رد مظالم می‌توانید به شماره کارت داده شده برای سهم امام واریز نمایید. ⬅ خواهشمند است پس از انجام واریز به شماره موبایل 09224674787 در پيام رسان واتس اپ موارد زیر را اعلام فرمایید. ✅ نام کامل مرجع عالیقدر خود ✅ مورد پرداخت ✅ تصویر رسید پرداختی ✅ نام و نام خانوادگی خویش 🔺 این شماره موبایل صرفاً برای دریافت پیام‌های شما می‌باشد. 🔺 زمان پاسخگویی به پیام‌های شما: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 🔺 در صوت نیاز به تماس تلفنی در این ساعات با شماره موسسه 22557092 تماس حاصل فرمایید. با تشکر 🌸 💢موسسه علمیه السطان علی بن موسی الرضا علیه‌السلام
چشم گردون در عزای موسی جعفر گریست دیده ی خورشید بر آن ماه خوش منظر گریست او که خود مظلوم و در بند ستمگر بود اسیر بر غریبی شهید کربلا یک سر گریست شهادت غریبانه امام کاظم(ع) تسلیت باد
السلام * همنشيني با اهل دين * امام موسي بن جعفر در روايتي فرمودند: «يا هشام‏: مجالسة أهل‏ الدين‏ شرف الدنيا و الآخرة.» انسان گاهي قيمت خود را نمي‌داند به همين علت يا افسرده مي‌شود يا خود را ارزان مي‌فروشد. حضرت در اين سفارش به هشام مي‌فرمايد: اي هشام! مجالست با اهل دين شرف دين و دنياست. حضرت در اين روايت از عبارت « مجالسة » استفاده مي‌كنند « مجالسة » به معناي هم‌نشيني است و اين هم‌نشيني مقيد به متدينين شده است منظور مصاحبت و مكالمه و مؤانسه نيست بلكه فقط هم‌نشيني منظور است. اگر خدا به ما اجازه ‌‌دهد در فضايي كار كنيم و يا زندگي كنيم كه اطرافيانمان متدينين باشند يعني كساني كه حلال خدا را حلال و حرام خدا را حرام مي‌شمارند و اساس زندگيشان بر طاعت خداي سبحان است و قصد بي‌ مبالاتي ديني ندارند، اين هم‌نشيني در هر دو عالم به ما اعتبار خاصي مي‌بخشد. مجالست باب مفاعله است و مفاعله دو جانبه است و دو طرف در كنار يكديگر مي نشينند. اين مجالست، مجالست با اهل الدين است نه با اهل مال، يا اهل مدرك و اهل شهره و اهل شهوه و نه حتي با اهل سليقه و اهل جمال. استاد بروجردي كانال در محضر استاد بروجردي را در پيام رسانهاي زير دنبال كنيد واتساپ ١٦ https://chat.whatsapp.com/Gp28rYFznZIJ3yETSr66H6 پيام رسان سروش پلاس ‏sapp.ir/darmahzareostadbroujerdi پيام رسان بله https://ble.im/boroojerdi پيام رسان گپ https://gap.im/darmahzar پيام رسان ايتا https://eitaa.com/darmahzareostadbroujerdi تلگرام @darmahzar لينك سايت حوزه علميه السلطان علي بن موسي الرضا(ع)👇 http://bit.ly/2WTptgK
علیه‌السلام 🍃◾ *صلوات بر امام موسی کاظم علیه‌السلام* ✨ «اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَأَهْلِ بَيْتِهِ، وَصَلِّ عَلَىٰ مُوسَى بْنِ جَعْفَرٍ وَصِيِّ الْأَبْرارِ، وَ إِمامِ الْأَخْيارِ، وَعَيْبَةِ الْأَنْوارِ، وَوارِثِ السَّكِينَةِ وَالْوَقارِ، وَالْحِكَمِ وَالْآثارِ، الَّذِي كانَ يُحْيِي اللَّيْلَ بِالسَّهَرِ إِلَى السَّحَرِ بِمُواصَلَةِ الاسْتِغْفارِ، حَلِيفِ السَّجْدَةِ الطَّوِيلَةِ، وَالدُمُوعِ الْغَزِيرَةِ، وَالْمُناجاةِ الْكَثِيرَةِ، وَالضَّراعاتِ الْمُتَّصِلَةِ، وَمَقَرِّ النُّهىٰ وَالْعَدْلِ، وَالْخَيْرِ وَالْفَضْلِ، وَالنَّدىٰ وَالْبَذْلِ، وَمَأْلَفِ الْبَلْوىٰ وَالصَّبْرِ، وَالْمُضْطَهَدِ بِالظُّلْمِ، وَالْمَقْبُورِ بِالْجَوْرِ، وَالْمُعَذَّبِ فِي قَعْرِ السُّجُونِ وَظُلَمِ الْمَطَامِيرِ، ذِي السَّاقِ الْمَرْضُوضِ بِحَلَقِ الْقُيُودِ، وَالْجَِنازَةِ الْمُنَادىٰ عَلَيْها بِذُلِّ الاسْتِخْفافِ، وَالْوارِدِ عَلَىٰ جَدِّهِ الْمُصْطَفىٰ، وَأَبِيهِ الْمُرْتَضىٰ، وَأُمِّهِ سَيِّدَةِ النِّساءِ بِإِرْثٍ مَغْصُوبٍ، وَوَِلاءٍ مَسْلُوبٍ، وَأَمْرٍ مَغْلُوبٍ، وَدَمٍ مَطْلُوبٍ، وَسَمٍّ مَشْرُوبٍ؛ اللّٰهُمَّ وَكَمَا صَبَرَ عَلَىٰ غَلِيظِ الْمِحَنِ، وَتَجَرَّعَ غُصَصَ الْكُرَبِ، وَاسْتَسْلَمَ لِرِضاكَ، وَأَخْلَصَ الطَّاعَةَ لَكَ، وَمَحَضَ الْخُشُوعَ، وَاسْتَشْعَرَ الْخُضُوعَ، وَعادَى الْبِدْعَةَ وَأَهْلَها، وَلَمْ يَلْحَقْهُ فِي شَيْءٍ مِنْ أَوامِرِكَ وَنَواهِيكَ لَوْمَةُ لائِمٍ، صَلِّ عَلَيْهِ صَلاةً نامِيَةً مُنِيفَةً زاكِيَةً تُوجِبُ لَهُ بِها شَفاعَةَ أُمَمٍ مِنْ خَلْقِكَ، وَقُرُونٍ مِنْ بَراياكَ، وَبَلِّغْهُ عَنَّا تَحِيَّةً وَسَلاماً، وَآتِنا مِنْ لَدُنْكَ فِي مُوالاتِهِ فَضْلاً وَ إِحْساناً وَمَغْفِرَةً وَرِضْواناً، إِنَّكَ ذُو الْفَضْلِ الْعَمِيمِ، وَالتَّجاوُزِ الْعَظِيمِ، بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ.» 🌐 emamraoof.com