هدایت شده از محمد حسین رجبی دوانی
📜 #متن
#پاسخ_به_سوالات
استاد دکتر محمدحسین #رجبی_دوانی
🚦بررسی ماجرای هجوم به خانه وحی
۲. سبقت حضرت فاطمه سلاماللهعلیها برای دفاع از امیرالمومنین علیهالسلام
ویژه ایام #فاطمیه سلام الله علیها (۳)
📍طبق نقل ابن قتیبه عمربن خطاب با گروهی از افراد که طبق نقلها رجاله بودند (رجاله در لغت به معنای پیاده است اما در آن بار منفی نهفته است و منظور افراد بی سرپا و اوباش) به سوی خانه حضرت زهرا سلاماللهعلیها حرکت کردند، در حالی که شعله آتشی در دست عمربن خطاب بود.
📍به او گفتند چه کار میخواهی انجام دهی. گفت میخواهم این خانه را با کسانی که در آن حضور دارند به آتش بکشم. به او گفته شد که در این خانه فاطمه و یادگار رسول خدا حضور دارند. عمر جواب داد اگرچه او باشد (به تعبیر عربی گفت "وَ إن" یعنی اگر چه چنین باشد).
📍طبق نقل، عمر خانه را محاصره کرد و با صدای بلند فریاد زد ای کسانی که در این خانه پناه گرفتهاید باید بیرون بیایید، در غیر این صورت خانه را به آتش میکشم.
📍در خانه همانگونه که ذکر شد علاوه بر امیرمومنان و حضرت زهرا سلاماللهعلیهما، ۱۲ نفر از اصحاب برگزیده پیامبر اکرم نیز حضور داشتند. در اینجا وظیفه همه افراد حاضر، دفاع از صاحب ولایت است که در خطر قرار دارد.
📍لذا اینکه سوال میشود چرا با وجود امیرالمومنین علیهالسلام در خانه، حضرت زهرا سلاماللهعلیها به مقابله با مهاجمان می شتابد، باید پاسخ داد امیرالمومنین هدف و منظور غاصبان است و در خطر ۱۰۰ درصد قرار دارد، هرکس که به ولایت باور و اعتقاد دارد باید در دفاع از ولایت در قبال مهاجمان و معترضان به ولایت بایستد. قطعاً همه آن ۱۲ تن چنین قصدی داشته اند. اما فضل تقدم در این ارتباط به حضرت زهرا سلاماللهعلیها اختصاص می یابد. یعنی آن وجود مقدس، از همگان در دفاع از ولایت سبقت میجوید، در حالی که آن مردان حاضر نیز قصد دفاع از حضرت را داشتند، حضرت زهرا سلاماللهعلیها به مقابله با غاصبان مهاجم میشتابد و چون یادگار عزیز و ارجمند رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم بود تصور نمیرفت که مهاجمان غاصب حرمت یادگار رسول خدا را نگه ندارند.
📍طبق نقل ابن قتیبه، حضرت زهرا سلاماللهعلیها که از صدای عمربنخطاب او را شناخته بود، پشت در آمد و در پاسخ او فرمود ای پسر خطاب! این بود عمل به سفارشهای پدرم رسول اکرم درباره ی اهل بیت او؟! در حالیکه هنوز کفن پدرم خشک نشده است با خاندان او چنین رفتار می کنید؟!
📍عمر هم که متوجه صدای حضرت زهرا سلاماللهعلیها شد در پاسخ گفت ای دختر پیغمبر، میدانم نزد پدرت چقدر محبوب بودی اما اگر در را نگشایی و اینها و علی بیرون نیایند و بیعت نکنند خانه را به آتش میکشم، چون این کار دین پدرت را محکم تر می کند.
📍حضرت زهرا سلاماللهعلیها وقتی چنین گستاخی را شنید با صدای بلند خطاب به رسول اکرم شروع به استغاثه و آه و ناله فرمود که ای پدر! بعد از رحلت تو ما از پسر ابی قحافه (یعنی ابوبکر) و پسر خطاب (یعنی عمر) چه ها که ندیدیم!
🔸این بیان به قدری سوزناک بود که به نقل ابن قتیبه بسیاری از همان افراد و رجاله هایی که با عمر بن خطاب بودند منقلب شدند، به گونهای که دلهای آنها شکافته و جگرهای آنها پاره پاره گردید و در حالی که منقلب شده بودند گفتند که ما را با فاطمه و خانه فاطمه کاری نیست و صحنه را ترک کردند. اما گروهی از این رجاله ها و اوباش با عمر بن خطاب باقی ماندند.
در اینجا ابنقتیبه عنوان میکند که درب باز شد...
#ادامه_دارد
📲 @rajabidavani
رفاه زمان پهلوی اینقدر زیاد بود که مردم از اعضای زائد بدنشون مثل کلیه هم درآمدزایی میکردند 😏
@Bisimchimedia
@darseenghelab
🔹 خشونت؛ از حرف تاعمل
💠 ما با بعضی از اشخاص که در جامعه هستند، تقسیم کار کردهایم. ما در زمینههایی حرف #خشونت را میزنیم و آن را تائید میکنیم و آنها عملش را انجام میدهند و متقابلاً، آنها تحمل و مدارا را در زبان ترویج میکنند و عمل آن را ما انجام میٔهیم. یک همچون تقسیم کاری بین ما و بعضی از افراد انجام گرفته که انشالله مبارک است
🎙آیت الله مصباح در مصاحبه با روزنامه کیهان، ۱۴ شهریور ۱۳۷۸
♨️ ویژهها در مدرسه انقلاب
@darseenghelab
رمان تاریخی
📚 #کتاب «شانزده سال» اثر منیژه آرمین
🔻 وقایع تاریخی جزو آن حوادثی است که اگر با زبان هنری بیان شوند جذابیت بیشتری را برای خواندن بدست میآورند.
رمان «شانزده سال» از زمره مستندهای داستانی در حوزه تاریخ معاصر ایران است که در سال 1395 توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.
منیژه آرمین یک داستاننویس و روانشناس بنام کشور است وی با مطالعه منابع تاریخی و واکاوی آنها، مستندهای داستانی ارزندهای را خلق کرده است اما کتاب شانزده سال دارای شاخصههای ممتازی است که اهم آن عبارتند از:
1. در نگارش اثر مراعات جانب بیطرفی در شرح وقایع رعایت شده.
2. ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دوران تاریخی مورد نظرمنعکس گردیده.
3. عزل دو شاه - احمدشاه و رضا شاه- با نگاهی به دو مقوله دین و سیاست در جامعه ایرانی پیوند خورده و بواقع لازم و ملزوم همدیگر دانسته شده.
4. مطابقت رویدادها و حوادث با اصل زمان.
5. به صراحت مشخص شده اقدامات اصلاحی فکر و اندیشه فروغی بوده اما به اسم رضا شاه منظور گردیده.
#معرفی_کتاب
(این پست درصدد تایید یا رد کامل کتاب نیست)
🆔 @darseenghelab
🔻امام خمینی: اصلاحات ارضی به اینجا منتهی شد که بکلی زراعت ما از بین رفت
«شما ملاحظه کنید به اسم اینکه ما میخواهیم زراعت را، دهقانها را دهقان کنیم، تا حالا رعیت بودند و ما میخواهیم حالا دهقانشان کنیم! «اصلاحات ارضی» درست کردند. اصلاحات ارضیشان بعد از این مدت طولانی به اینجا منتهی شد که بکلی دهقانی از بین رفت، بکلی زراعت ما از بین رفت، و الآن شما در همه چیز محتاجید به خارج. یعنی محمدرضا این کار را کرد تا بازار درست کند از برای امریکا و ما محتاج به او باشیم در اینکه گندم از او بیاوریم، برنج از او بیاوریم، همه چیز را. تخم مرغ از او بیاوریم، یا از اسرائیل که دست نشانده امریکاست بیاوریم»
📌بخشی از سخنرانی ایشان در بهشت زهرا؛ 12 بهمن 1357
#انقلاب_سفید #اقتصاد_پهلوی
🆔 @darseenghelab
#معرفی_سایت
🔻 سایت فرهیختگان تمدن شیعی، یکی از بهترین منابع اینترنتی در زمینه علمای شیعه زیر نظر پژوهشکده باقرالعلوم میباشد. در این سایت می توان بر اساس حروف الفبا، قرن حیات، جغرافیا، تألیفات به جستوجوی علما پرداخت که در پزوهشهای مرتبط با تاریخ تشیع، جریانشناسی حوزه و روحانیت بسیار مفید خواهد بود گرچه برخی از بخشهای آن ناقص است و به مرور زمان در حال تکمیل شدن است.
🔹 در این سایت امکان جستجوی علما بر اساس منطقه جغرافیایی ، تخصص علمی، تالیفات، فعالیتهای علمی و ... موجود است که در نوع خود #منحصر_به_فرد است.
#روحانیت #سایت
http://nbo.ir/Default.aspx
👈مخاطب، جرات نمیکند...
🔹 شما قرن چهارم هجری را نگاه کنید. کتاب «تمدن اسلامی در قرن چهارم هجری»، نوشتهی «آدام متز»، (۵۲۵) نشان میدهد که تمام محیط اسلامی، اصلًا بازار علم دنیاست، و آن نقطهی اصلیش هم ایران است؛ یعنی همین اصفهان و ری و فارس و خراسان و هرات و مرو و .... این شهرها مرکز و قلهی علم دنیا بوده است؛
💠 اما متأسفانه نسل امروز اینها را نمیداند. این ندانستن، نه به معنای این است که همین مطالبی را که من گفتم، نمیداند؛ چرا، این مطالب را #صد بار شنیده است؛ همه در کتابها هم گفتهاند؛ همه جا هم گفتهاند؛ اما #باورش نیست! بیآنکه به زبان انکار کند، یک حالت ناباوری در همهی نسل امروز و نسل قبل، نسبت به گذشتهی ایران وجود دارد؛ علتش هم این است که تمدن غرب و این تکنولوژی #پُرسر_و_صدا، آنچنان آمده فضا را پُر کرده، که حتّی کسی #جرأت نمیکند به #شجرهنامهی خودش نگاه کند.
🎙 رهبرمعظم انقلاب 15/11/1370.
🖋 بهنظر میرسد که جرات دادن به این نسل، یکی از مهمترین وظایف اصحاب رسانه است. دوستان اگر از #جذب_خاکستری و سیابازیهای رسانهای فارغ شدند، کمی به سخنان رهبرانقلاب فکر کنند و به جوانان انقلابی #جرات تزریق کنند.
#رسانه
🆔 @darseenghelab
📌واکنش تند آیت الله رشاد و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به اظهارات دکتر جهانبزرگی
🔹 آقای رشاد❗️
🔅 واکنش تند نسبت به واژه #منقل که اتفاقا در سخنان شخص حسن روحانی در تعریض به رهبر انقلاب نیز آمده بود، نشانه سلامت اخلاقی یا حریت سیاسی نیست. حالا اگر بخاطر مصالحی مجبور به نقد بودید، یکی دو جمله هم کافی بود و لازم نبود تا علاوه بر سخنان بلندتان، بیانیه طولانیای از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی صادر کرده و دکترجهانبزرگی را لجن مال کنید.
🖊دکتر جهانبزرگی از اساتید مبرز و نویسنده چیره دستی است که در دفاع از مبانی انقلاب به آزادگی و غیرت دینی مشهور است. بازگرداندن واژه منقل به حسن روحانی، کمترین اقدامی بود که در مواجهه با ادبیات هتاکانه رئیس جمهور میتوان اتخاذ کرد.حالا چرا آقای رشاد اینقدر آشفته شده است، خدا میداند.
🆔 @darseenghelab
💥 کلاس تاریخ
#معرفی_سایت
🔹 #خوبه_بدونید که سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی یک بخشی دارد بنام «کلاس تاریخ» که ویژه نوجوانان طراحی شده و شامل خاطره، عکس، کلیپ، اینفوگرافی و... می باشد. این بخش برای آشنایی نوجوانان با تاریخ انقلاب، مطالب مناسبی را در طرحهای نوجوانپسند منتشر می کند👇👇
http://www.irdc.ir/fa/services/24
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 محمدرضا پهلوی: مشت زدن یا خرد کردن صندلی بر سر زندانی رفتاری عادی، انسانی و غیرقابل کنترل است😳
🔻ماجرای دختری که به خاطر داشتن یک کتاب، ۴۰ مرتبه شکنجه شد❗️
#جنایات_پهلوی #شاه_جلاد #جنایت #ساواک #خشونت
🆔 @darseenghelab
هدایت شده از فکرت
فرج نژاد1_1.mp3
18.96M
✅#اختصاصی
✳️#سخنرانی_صوتی
🔻مدیریت علمی و ژورنالیسم علم در اندیشهی آیت الله مصباح یزدی
💠 دکتر محمدحسین فرج نژاد
🔘استاد حوزه ودانشگاه
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
#علم #ژورنالیسم #اندیشه #مصباح_یزدی
📌آدرس کانال؛
🆔@fekrat_net
هدایت شده از فکرت
فرج نژاد2.mp3
15.92M
✅#اختصاصی
✳️#سخنرانی_صوتی
🔻مدیریت علمی و ژورنالیسم علم در اندیشهی آیت الله مصباح یزدی (قسمت دوم)
💠 دکتر محمدحسین فرج نژاد
🔘استاد حوزه ودانشگاه
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
#علم #ژورنالیسم #اندیشه #مصباح_یزدی
📌آدرس کانال؛
🆔@fekrat_net
📌شاه عباس بهتر است یا کورش❓
🔹 رسول جعفریان:
اگر قرار است ما نمادی را در این کشور مطرح کنیم که قدری متفاوت با نمادهایی باشد که تاکنون داشته ایم، آیا بهتر نیست نمونه های عینی تری مانند شاه عباس صفوی را مطرح کنیم که همه تجلی ایران است و هم تشیع و هم مبارزه با استعمارگر و هم توسعه دهنده اقتصاد و هم واقف دارایی ها و هم مروج علم و مدرسه ساز و .... تا این که دست به دامان یک دوره دور تاریخ شویم که جز آن چه فرنگی ها برای ما گفته اند ـ و صد البته شاید درست و نادرست در میانش باشد ـ چیزی از آن نمی دانیم❓(1)
🖊 گرچه آقای جعفریان نقد فوق را ناظر به مکتب ایرانی مطرح شده در دولت دهم گفتند و پس از آن درباره پروژه ایرانشهری یا باستانگرایی سخنی نگفتهاند اما خود این سوال، جالب است.
(1)https://www.khabaronline.ir/news/143288
🆔 @darseenghelab
🛑 خب پهلویبازها میگفتن زمان شاه فقط خودکار گرون شد؟! 🤨
🔹 منبع؟ روزنامه اطلاعات ۱۵ اسفند ۱۳۵۶
@mozdoor
@darseenghelab
#معرفی_کتاب
📗 کتاب فرهنگنامه نهادهای انقلاب اسلامی، مرکز اسناد انقلاب اسلامی.
🔹 این کتاب دربرگیرنده معرفی ۹۷ نهاد تأسیس شده پس از انقلاب اسلامی است. این نهادها در تثبیت و ترمیم نابسامانیهای جامعه، سازندگی کشور و در جلوگیری از اغتشاشها و ناآرامیها نقش ویژهای داشتند.
🔻 نهادهای انقلابی تحول کیفی مهمی در نهادهای رژیم طاغوت و سوق دادن آنها به سوی نهادهای انقلابی و اسلامی ایفا کردند و ویژگیهای خاصی داشتند:
-فقدان تشریفات اداری و بوروکراسی شدید معمول در ارگانهای دولتی.
-سرعت عمل و ارائهی خدمات سریع به مردم و به عبارت دیگر عملکرد انقلابی و آنی.
- حضور جوانان و کارمندان دلسوز و متعهد و نیز پرتلاش و فعال.
- پرورش نیروهای متعهد و دفاع از روحیهی ابداع و نوآوری.
🔹 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد علوی، بنیاد پانزده خرداد، جهاد دانشگاهی، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها، شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی جوانان، بنیاد شهید انقلاب اسلامی، برخی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و نیز کاربردی، نهضت سوادآموزی، کمیتههای انقلاب اسلامی و جهاد سازندگی بخشی از نهادهای انقلابی بودهاند.
💥ویژه ها در مدرسه انقلاب
🆔 @darseenghelab
🔅 #ام_البنین های تکثیر شده در مکتب امام خمینی(ره)
🔹 در دنیای مادی، باورش ممکن نیست که پسرانی چون #اباالفضل داشته باشی و همگی یکباره قطعه قطعه شوند و خم به ابرو نیاوری اما ام البنین اینچنین بود...
💠 در مکتب خمینی(ره)، هزاران ام البنین تربیت شدند؛ مادرانی که امام در وصف ایشان میفرماید: «مادرهای امروز نمونه است خدا میداند. یعنی در طول تاریخ مثل این مادرها ما نداشتیم الّا کم، که فرزندانش کشته بشود و بعد بیاید بگوید که نه، من #افتخار دارم. بعضی از جوانها به من میگفتند که این مادرها ما را گرم نگه داشتهاند؛ این عکس العملِ این مادرهای جوان مرده، ما را زنده نگه داشته و گرم نگه داشته برای اینکه اینها هستند که به ما #شجاعت میدهند، اینها هستند که ما را تشویق میکنند.
📗صحیفه نور، ج 4، ص 269.
🖊 در روزگاری که شانه خالی کردن از مسؤلیتها مرسوم است، کمی به مسؤلیتمان در برابر خون شهدا و داغ دل مادران شهدا فکر کنیم
🆔 @darseenghelab
هدایت شده از Dars asla
بسمه تعالی
✳️دعوت به همکاری قلمی
تمدید مهلت ارسال:
تا 16 بهمن 1399
💐قابل توجه محققان و پژوهشگران متعهد حوزه قانون گزاری و تاریخ سیاسی معاصر
🔴🔹 مقالات و یادداشتهای خود را در حوزه مسائل تاریخ حقوق اساسی، حقوق مطبوعات و موضوعات تاریخی مرتبط با تحولات سیاسی در حوزه قانونگذاری، مجلس شورای اسلامی و مجلس شورای ملی، شخصیت های موثر در حوزه قانون گذاری در بازه زمانی ۱۵۰ ساله ی قبل مشروطه ، مشروطه و دوران پهلوی برای اینجانب بفرستید تا پس از ارزیابی نسبت به پرداخت حق الزحمه اقدام بعمل آید.
✅الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت
✅نظریه فرهنگی و اجتماعی امام و رهبری
✅حوزه اسلام شناسی و سندشناسی متون دینی
✅ماهیت شناسی انقلاب اسلامی
✅آسیب شناسی انتقادی مدلهای عرفی دینداری
✅راهبردهای عملیاتی غرب شناسی انتقادی
✅درسهای مشروطه برای انقلاب اسلامی
✅پروژه تطهیر پهلوی
✅روایت پهلوی از قاجار
✅ شخصیت شناسی رجال سیاسی صدساله اخیر، مثل: مرحوم مدرس، آیت الله کاشانی، مصدق، میرزا کوچک خان و ...
🔴🔹مهلت ارسال:
تا 8 بهمن 1399
🔴🔹مشخصات :
✳️ مطالب بصورت word 2007 به بالا و حاوی حداقل 600 الی 5000 کلمه باشد.
✳️مطالب مستند و نو باشد
✳️نویسندگان و صاحبان تالیف می توانند بخشی از کتاب تالیفی تازه خود را بفرستند.
🔹 مقالات و یاداشتهای انشاءالله در دو نشریه وزین کشور چاپ و منتشر خواهد شد.
🔵 حق التالیف مناسب پرداخت میشود :
برای هر صفحه A4 با توجه به کیفیت، نوآوری، روانی، و استناد و سطح تحصیلات و تجربه از حدود 40 هزار تا حدود 60 هزار تومان حق الزحمه پرداخت خواهد شد.
⭕️ لطفا قبل از شروع به نگارش، موضوع یادداشت یا مقاله خود را با ذکر شماره تلفن و نام و نام خانوادگی و مدرک تحصیلی و شغل به نشانی زیر در نرم افزار ایرانی ایتا ارسال فرمایید.
@mahzarekhoda
⭕️ضمنا ایتا را از اینجا می توانید دانلود کنید:
https://eitaa.com/dl
با تشکر
دکتر فیروز اصلانی
دانشیار حقوق عمومی
دانشگاه تهران
و مدیر مسئول مجله کیهان فرهنگی
Aslanif@ut.ac.ir
02133112414
⛔️جنایات پهلوی از ایران تا ویتنام
@darseenghelab
🔅 جنگ ویتنام از فضاحتبارترین جنگ های تاریخ آمریکاست که علی رغم ارسال نیم میلیون سرباز و کشتار عظیم ویتنامی ها، آمریکا شکست خورد. نکته مهم این ماجرا، نوکری محمدرضا پهلوی برای آمریکا در کشتار مردم ویتنام است که درباره آن کمتر گفته شده است.
🔹 خاندان غاصب پهلوی که در نسلکشی لرها و بسیاری از طوایف ایرانی سابقه داشتند، به دستور آمریکا وارد جنگ با مردم بی دفاع و عمدتا فاقد سلاحِ ویتنام شده و انبوهی ازمردم ویتنام را قتل عام کردند.
🔻 اسد الله علم با اشاره به درخواست نیکسون از ایران برای ارسال تعدادی از هواپیماهای اف-5 برای جنگ ویتنام میگوید: به محض شنیدن خبر، شاه را در جریان موضوع قرار دادم و وی #بدون_فوت_وقت با اعزام هواپیمای ایران به ویتنام موافقت کرد.(1)
🌐 آمریکایی ها در نامه ای محرمانه از شاه خواستند تا 50 فروند هواپیمای فانتوم اف – 4 برای سرکوب ویتنامی ها به ان کشور اعزام کندکه به گفته اسدالله علم #دوازده دقیقه نشد که شاه باموضوع موافقت کرد و 50 فروند هواپیمای نظامی از ایران به ویتنام اعزام شد.
🔅فرح پهلوی نیز در این مورد چنین میگوید: «محمدرضا میگفت: در جریان جنگ ویتنام، نفت و بنزین و سوخت هواپیما به آمریکاییان رساندم و حتی هواپیماهای جنگی ایران را در اختیار سرفرماندهی آمریکا در ویتنام جنوبی قرار دادم. هرچه به من گفتند، از جان و دل پذیرفتم و مانند یک غلام حلقه به گوش، مجری دستورات منطقهای و فرا منطقهای آنها بودم(2)
(1)یادداشتهای علم، ج1، ص387.
(1)9. http://kayhan.ir/fa/news/7127
@darseenghelab
🎙 آیتالله سیدمحمدمهدی میرباقری :
💥 ما باید در مقیاس مدیریت و #حکمرانیِ_فضای_مجازی در جهان حضور پیدا کنیم و فقط کاربر نباشیم باید میدان درگیری خود را حکمرانی مجازی قرار دهیم. اگر در زمینِ حکمرانیِ مجازیِ غربی بازی کنید، بازندهاید؛ ولو گُل بزنید! این حکمرانی را باید خودتان به دست بگیرید و جهتش را تغییر دهید.
💥 باید برای استارتاپها و شتابدهندهها جایگزین طراحی کنید. شما به پلتفرمهای جدیدی نیاز دارید که جنس جدیدی از نیاز و ارضا را به هم گره بزند و سامان دهد و نیازمندیهای جامعه ایمانی را توسعه دهد.
💥 استراتژی شما در فضای مجازی، مبارزه با #تحقیرشدگی در برابر غرب باشد. اولویت در این است که #پرچمداران_دشمن را بزنید. اگر پرچمداران و محورها را بزنید، مابقی فرو میافتند. باید عمود خیمهشان را بکِشید؛ ادبیات اسلامِ ناب (در برابر اسلام آمریکایی) را احیا کنید (۹۹/۱۱/۱۰)
🖊استاد میرباقری از معدود عالمانی است که عمق اهمیت فضای مجازی را درک میکند. فضای مجازی که به تعبیر رهبر انقلاب «امروز تأثیر رسانهها و تلویزیونها و هنرها و این شبکههای عظیم اطلاعرسانىِ اینترنتی و... از سلاح و از #موشک و از #بمب_اتم بیشتر است. (۱۳۸۳/۰۲/۲۸)
👈در نظر داشته باشید که امام خمینی(ره) با استفاده از تکنولوژی جدیدی بنام نوارکاست، انقلاب اسلامی را پیش میبرد و حالا هم #فضای-مجازی میتواند ابزار تحکیم پایههای انقلاب و صدور انقلاب به جهان باشد، اگر همت کنیم و ارزش این فرصت را بفهمیم.
#جنگ_رسانهای #خودتحقیری #پیشنهاد_راهبردی
💥ویژه ها در مدرسه انقلاب
🆔 @darseenghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ_بسیار_مهم
🔴 تجمع طلاب و دانشجویان انقلابی مقابل مجلس شورای اسلامی در اعتراض به سکوت و بی تفاوتی مجلس شورای اسلامی در برابر توطئه ی خرید واکسن های آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی (کواکس)
آنچه باید در مورد توطئه ی نسبت به سلامت ملت انقلابی ایران بدانیم:
🔺مخالفت رئیس جمهور با دستور صریح رهبر معظم انقلاب در ممنوعیتِ واکسن های کشنده و پر مخاطره
🔺چرایی ممنوعیت خرید واکسن های مربوط به کواکس
با انتشار این ویدئو به سلامت جامعه و بصیرت آحاد امت اسلامی کمک کنیم
🌀قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی
🔰کانال اصحاب انقلاب👇
eitaa.com/joinchat/3899523077Cf3f1417e46
تاثير مقاومت و افشاگري مبارزان نهضت بر پيروزي انقلاب.mp3
4.56M
🔴افشاگری آیتالله مصباح علیه رژیم پهلوی
♨️بازخوانی وقایع نهضت امام خمینی به کلام تاریخ نگار انقلاب اسلامی حجت الاسلام والمسلمین #سید_حمید_روحانی
🔸 نقش ویژه آیتالله مصباح و شهید مطهری در پیشگیری از انحراف مبارزات و جذب نیروها به حرکتهای مارکسیستی و کمونیستی
@Bonyadtarikh
هدایت شده از سیاستودیانت | مهدی ابوطالبی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 پاسخ یک اتهام: آیت الله مصباح در دفاع مقدس و جبهه های جنگ حضور نداشت!؟
سیاست و دیانت|حجتالاسلامابوطالبی
@aboutalebi57
@maab_iki
base.apk
31.16M
#نرم_افزار مجموعه کتب #آیت_الله_مصباح_یزدی(ره)
📚 نرم افزار اندروید مجموعه آثار گفتاری و نوشتاری حضرت آیت الله مصباح یزدی
💥بسیار قابل استفاده💥
شادی روح ایشان فاتحه ای عنایت بفرمایید.
🆔 @darseenghelab
📌 اولین قانون اساسی تاریخ جهان
زمانی که پیامبر اسلام (ص) به مدینه مهاجرت کرد، میان مسلمانان و همه اقوام ساکن درمدینه متنی را تدوین نمود که در حقیقت نخستین قانون اساسی مکتوب در تاریخ بشری است.
این منشور روابط مابین مسلمانان و یهودیانی را که در شهر مدینه زندگی می کردند ضابطه مند می کرد و برای هر دو گروه حقوق حمایت، امنیت و عدالت را فراهم می نمود.
💥ناشنیدهها در مدرسه انقلاب
🆔 @darseenghelab
📌 این به آن دَر
🔹نقش برجسته پیروزی شاپور اول ساسانی بر امپراتور روم و زانو زدن امپراتور روم در مقابل او.
🔅یک نفری برای من نقل میکرد، میگفت رفته بودیم #یونان؛ ما را به مراکز گردشگری گوناگون میبردند و آنها را به ما نشان میدادند؛ از جمله به نقطهای بردند، گفتند اینجا همانجائی است که سپاهیان ایرانی آمدند اینجا، از ما شکست خوردند.
🔻 مردم را به یک بیابان خالی میبرند و نشان میدهند که اینجا آنجائی است که ایرانیها در آن دوره لشکرکشی کردند و در اینجا شکست خوردند. یک فضای خالی را نشان میدهند، یک مدعای تاریخی را با یک فضای خالی اثبات میکنند❗️
👈 خوب، اینجا نزدیکی کازرون -آنطوری که شنیدم- مجسمهی والرین است، امپراتور روم، که زانو زده در مقابل پادشاه ایران. خیلی خوب، اینجا را بروید نشان بدهید؛ این به آن در!
🎙 رهبر معظم انقلاب: ۱۳۸۷/۲/۱۸
#ایران_باستان #باستان_گرایی #هویت_ملی
💥ویژهها در مدرسه انقلاب
🆔 @darseenghelab