نقد یاس کبود-بخش1.mp3
37.1M
📚نقد داستان بلند
⚫یاس کبود
نوشته خانم راضیه تجار
بخش1
May 11
نقد یاس کبود-بخش2.mp3
34.18M
نقد داستان بلند
یاس کبود
نوشته خانم راضیه تجار
بخش 2
دوره جدید آموزش داستاننویسی و نقد داستان
مدرس: استاد احمد شاکری
زمان برگزاری: دوشنبهها ساعت 14 الی 16
مکان برگزاری: تهران، خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه، ساختمان حوزهی هنری
شروع دوره: 28 آبانماه 1403
شهریه: 350هزار تومان
کسب اطلاعات و نحوهی ثبت نام:
ارسال پیام به آقای واحدپرست در پیامرسان بله
@masiha40
..............................................................
همراه با #ادبیات_داستانی
[اینستاگرام](https://www.instagram.com/adabiatdastani) | [بله](http://ble.ir/adabiatdastani) | [ایتا](https://eitaa.com/adabiatdastani)
@adabiatdastani
جلسه نقد کتاب "فصل توتهای سفید" نوشته خانم سید عذرا موسوی در محل حوزه هنری برگزار می شود.
منتقد: استاد احمد شاکری
زمان: دوشنبه، 19 آذرماه 1403 ساعت 14
مکان: تهران، خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه، ساختمان حوزه هنری، طبقه دوم، راهرو شهید چمران، کلاس شماره 2
..............................................................
همراه با #ادبیات_داستانی
اینستاگرام | بله | ایتا
@adabiatdastani
"داستان فاطمه " به چاپ هفتم رسید.
در انتشار این کتاب که مشتمل بر وهن مقام پیامبر اکرم صلوات الله علیه و برخی حضرات معصومین صلوات الله علیهم و حتی ساحت ربوبت است. چند گروه در محضر الهی پاسخگو خواهند بود
نخست نویسنده اثر که با گمان کفایت حدیث دانی و حدیث خوانی در داستان نویسی و به غرض جذب و جلب نظر مخاطبان عام و البته بدون کسب مهارتهای داستان نویسی و لوازم علمی و عملی آن، به تولید چنین کتابی پس از کتاب موهن دیگری به نام "داستان بریده بریده" اقدام کرده است
دوم ناشر کتاب ( نشر کتابستان) که به هشدارها و نقدهای دلسوزان درباره کتاب " حیدر" از همین نشر بی توجهی نشان داده و از این سنخ روایتهای داستانی حمایت میکند
سوم اداره کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که مشخص نیست با چه توجیهی زمینه انتشار چنین آثار موهنی را فراهم کرده است
چهارم رسانه های بی اطلاع، سطحی نگر و خود عالم پنداری که با برگزاری نشست های ضعیف ترویجی به این کار ضریب می دهند
پنجم حوزه های علمیه بی اطلاع و منفعل که از ساحت معصومین در چنین روایت های سخیفی دفاع نمی کنند
ششم برخی معممین که خوانده یا ناخوانده و بدون آگاهی از معنای تولید شده در ادبیات، چنین آثاری را تبلیغ و تایید میکنند
هفتم جریان نقد راکد و کم جان - بلکه دربستر مرگ- که واکنشی نسبت به انتشار چنین آثاری ندارد
و بالاخره
جریان ادبیات متعهد که نظاره گر شکل گیری تاسف بار جریان روایت داستانی سخیف درباره حضرات معصومین و لمپنیزم کلامی در حساس ترین و خطیرترین و دیریاب ترین گونه داستانی است
May 11