eitaa logo
داستان پژوهی
207 دنبال‌کننده
130 عکس
8 ویدیو
72 فایل
نوشته ها و گفته های احمد شاکری درباره ادبیات داستانی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
مشاهده در ایتا
دانلود
نقد یاس کبود-بخش1.mp3
37.1M
📚نقد داستان بلند ⚫یاس کبود نوشته خانم راضیه تجار بخش1
نقد یاس کبود-بخش2.mp3
34.18M
نقد داستان بلند یاس کبود نوشته خانم راضیه تجار بخش 2
دوره جدید آموزش داستان‌نویسی و نقد داستان مدرس: استاد احمد شاکری زمان برگزاری: دوشنبه‌ها ساعت 14 الی 16 مکان برگزاری: تهران، خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه، ساختمان حوزه‌ی هنری شروع دوره: 28 آبان‌ماه 1403 شهریه: 350هزار تومان کسب اطلاعات و نحوه‌ی ثبت نام: ارسال پیام به آقای واحدپرست در پیامرسان بله @masiha40 .............................................................. همراه با [اینستاگرام](https://www.instagram.com/adabiatdastani) | [بله](http://ble.ir/adabiatdastani) | [ایتا](https://eitaa.com/adabiatdastani) @adabiatdastani
جلسه نقد کتاب "فصل توت‌های سفید" نوشته خانم سید عذرا موسوی در محل حوزه هنری برگزار می شود. منتقد: استاد احمد شاکری زمان: دوشنبه، 19 آذرماه 1403 ساعت 14 مکان: تهران، خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه، ساختمان حوزه هنری، طبقه دوم، راهرو شهید چمران، کلاس شماره 2 .............................................................. همراه با اینستاگرام | بله | ایتا @adabiatdastani
"داستان فاطمه " به چاپ هفتم رسید. در انتشار این کتاب که مشتمل بر وهن مقام پیامبر اکرم صلوات الله علیه و برخی حضرات معصومین صلوات الله علیهم و حتی ساحت ربوبت است. چند گروه در محضر الهی پاسخگو خواهند بود نخست نویسنده اثر که با گمان کفایت حدیث دانی و حدیث خوانی در داستان نویسی و به غرض جذب و جلب نظر مخاطبان عام و البته بدون کسب مهارت‌های داستان نویسی و لوازم علمی و عملی آن، به تولید چنین کتابی پس از کتاب موهن دیگری به نام "داستان بریده بریده" اقدام کرده است دوم ناشر کتاب ( نشر کتابستان) که به هشدارها و نقدهای دلسوزان درباره کتاب " حیدر" از همین نشر بی توجهی نشان داده و از این سنخ روایت‌های داستانی حمایت می‌کند سوم اداره کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که مشخص نیست با چه توجیهی زمینه انتشار چنین آثار موهنی را فراهم کرده است چهارم رسانه های بی اطلاع، سطحی نگر و خود عالم پنداری که با برگزاری نشست های ضعیف ترویجی به این کار ضریب می دهند پنجم حوزه های علمیه بی اطلاع و منفعل که از ساحت معصومین در چنین روایت های سخیفی دفاع نمی کنند ششم برخی معممین که خوانده یا ناخوانده و بدون آگاهی از معنای تولید شده در ادبیات، چنین آثاری را تبلیغ و تایید می‌کنند هفتم جریان نقد راکد و کم جان - بلکه دربستر مرگ- که واکنشی نسبت به انتشار چنین آثاری ندارد و بالاخره جریان ادبیات متعهد که نظاره گر شکل گیری تاسف بار جریان روایت داستانی سخیف درباره حضرات معصومین و لمپنیزم کلامی در حساس ترین و خطیرترین و دیریاب ترین گونه داستانی است