eitaa logo
دعوت شوم
347 دنبال‌کننده
66 عکس
57 ویدیو
4 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 فیلم اظهارات پورآذر در اعلام برائت از فرقه مدعی یمانی بسم الله الرحمن الرحیم خدمت همه دوستان و مخاطبین سالروز آغاز امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را تبریک عرض میکنم. چند مدتی بود دنبال فرصتی مناسب بودم که حاصل تحقیقات و مطالعات و مباحثات خود را در خصوص دعوت احمدالحسن اعلام کنم. بفضل خدا توفیق شد در این روز مبارک این خبر مهم را که حاصل عنایت امام مهدی عج به این حقیر است خدمتتان اعلام کنم. اینجانب سید حسن سید پور آذر همانطور که می دانید؛ هفت سال به دعوت احمدالحسن ایمان داشتم؛ در کتب احمد الحسن تحقیق کردم؛ مقالات متعددی در این زمینه تالیف کردم؛ در حوزه مهدویت تدریس داشتم و همچنین به عنوان مدیریت دانشکده مهدوی از طرف مسئولین منصوب شدم و برای پیشرفت علمی انصار فعالیتهای متعددی انجام دادم. اما بعد از بازخوانی و تامل دوباره و تحقیق آزادانه و بدون تعصب به این نتیجه رسیدم که اشکالات متعدد و تعارضات و تناقضات علمی بسیار و کمبودهای تربیتی و تعارضات در مواضع سیاسی اجتماعی در این دعوت وجود دارد؛ لذا به صورت رسمی اعلام میکنم که دعوت احمدالحسن را دعوت حقی نمی دانم. والسلام علی من اتبع الهدی سید حسن سید پورآذر https://t.me/maghalat_seyedpourazar @DavateShoom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍برش هایی از سخنان مهم و قابل تأمّل سیدپورآذر در اعلام برائتش از فرقه مدعی یمانی؛ 🔸 دوست صمیمی عباس فتحیه و اولین کسی بودم که فتحیه دعوت را برایم تبیین کرد. 🔹 بعد از فعالیت های زیاد، به عنوان مدیر دانشکده فرقه در ایران منسوب شدم. 🔸این دعوت دچار کمبودهای اخلاقی و تربیتی است. 🔹 در زمینه های مختلف علمی، سیاسی و اجتماعی این فرقه دارای تناقض و تعارض است. 🔸 ماه ها بررسی کردم، به این نتیجه رسیدم که اشکالاتی که وجود دارد، اساسی است و نمی توان از کنار آن به آسانی گذشت! 🔹 مسئولین فرقه هم پاسخی برای این اشکالات نداشتند. 🔸 از کسانی که می دانم از دعوت برگشته اند، می خواهم بیایند حق را بگویند... @DavateShoom
💡 چراغ بعدی را چه کسی روشن خواهد کرد؟ در پی اعلام برائت سید حسن سید پورآذر، و دعوت او از سایر دوستان و همراهان سابقش برای علنی کردنِ تصمیمشان مبنی بر بازگشت از این دعوتِ شُوم، به نظر می‌رسد که مسیر برای این عده از افراد بسیار هموارتر شده است و امیدواریم در روزهای آینده باز هم شاهد این های مسرّت‌بخش باشیم! @DavateShoom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ شبهه بدید، می پیچونیم!! ‼️ آقای سید پور آذر در صحبتهاشون فرمودند که شبهات رو با مکتب و بزرگان دعوت مطرح کردم، پاسخی ندادند! یادی کنیم از کلیپ بالا که قبلاً درباره نحوه‌ی پاسخگویی به شبهات در فرقه‌ی یمانی دروغین به روش «پیچوندن»، به سمع و نظر شریفتان رسیده بود! @DavateShoom
👈 حکایت دو سید حسن (۱) 💥 از تا ✍️ 1⃣ اگر قرار باشد روزی از سرشت و سرنوشت رفقای قدیمی‌ام برای شما گرامیان بنویسم، بسیار پرخاطره و پرماجرا می‌شود. خیلی از دوستان دوران طلبگی من، به جایگاه شایسته‌ای رسیدند که انصافا تحسین برانگیز است اما برخی نیز دچار ریزش شدند و از شاهراه "کتاب الله و عترتی" دور افتادند. از سیدحسن آقامیری - که ابتدا بسیجی تند و تیزی بود و بعدا چوب حراج به همه باورها و اعتقادات خویش زد - بگیر؛ تا سید حسن سید پورآذر - هم‌حجره دوست‌داشتنی و پرتلاشم - که به نحو عجیبی در دام فرقه احمدالحسن افتاد؛ چندانکه مدیر دانشکده آن فرقه در ایران گردید. برای من هنوز قابل هضم نیست که چرا یک طلبه فاضل مثل ایشان، بایستی از مدرسین سطوح حوزه باشد و دکترای کلام اسلامی را هم بگیرد، ولی به راحتی به دست یک فرقه معلوم الحال شکار شود؟! در هر صورت، از خبر ندامت و بازگشت ایشان خوشحال شدم و بدین وسیله لطف پرورگار منان را سپاس می‌گویم. 2⃣ ابتدا، از قصه "سیدحسن پورآذر" شروع می‌کنم. از دوران هم‌حجرگی ما در مدرسه رسالت، چیزی حدود ۲۳ سال می‌گذرد. فضای دهه ۷۰ با امروز قابل قیاس نیست ولی داعیه انحراف ستیزی ایشان با سرنوشتی که بعدا برایش رقم خورد، همخوانی نداشت. فراموش نمی‌کنم که بارها از انحرافات فکری در برخی روحانی‌نمایان سخن می‌گفتم و او نیز عمیقا اظهار تاسف می‌کرد. اهل شب زنده‌داری بود و به شدت از سوء عاقبت می‌هراسید. یادم نمی‌رود حدود یک سال بعد، او و دوستان همفکرش، شدیدا بر منحرف بودن برخی از طلاب مدرسه، پافشاری کردند و حتی به مدیر گوشزد کردند که اگر آنها را اخراج نکنی، ما و جمع کثیری از مدرسه می‌رویم. مدیر مدرسه که چنین رویکردی را تندروی می‌دانست، مقاومت کرد و لذا ایشان و دوستانش همگی رفتند! این اقدام، شکاف زیادی ایجاد کرد و ضربه‌ای به پیکر مدرسه وارد آورد. افزون بر این، یکی از خطبای بسیار معروف کشوری - که حتما او را می‌شناسید - در مدرسه ما تدریس می‌کرد. یکی از همفکران صمیمی آقای پورآذر -که کاملا مورد تایید وی بود- به بهانه اینکه شوخی‌های آن استاد مناسب نیست، کلاس درس ایشان را به هم زد و زمینه اخراج استاد را برای همیشه از مدرسه فراهم آورد! ایشان نسبت بدین گونه اقدامات، انتقادی نداشت و گاه حمایت هم می‌کرد. روی همین سوابق بود که وقتی شنیدم رفیق قدیمی ما، با احمدالحسن بیعت کرده و با حلقه انحرافی وی، بویژه فرد شهرآشوبی مثل "عباس فتحیه" متحد شده است، سخت متعجب شدم. 3⃣ دقیقا در همان دوران بود که با سید حسن دوم، یعنی "آقامیری" رفیق شدم. طلبه مدرسه صدوقی بود و از فعالان جدی پایگاه بسیج. روحیات خاصی داشت که در قیاس با وضعیت امروزش، بسی شگفت‌انگیز است؛ فی‌المثل نمازجمعه‌اش ترک نمی‌شد و حتی زمانی که پایش شکسته بود، به زحمت خودش را به مصلی می‌رسانید و گاه از من می‌پرسید: چرا هر جمعه با ما نمازجمعه نمی‌آیی؟ داعیه حمایت از ولایت فقیه داشت و برای حضور در تجمعات سیاسی - انقلابی دوران دوم خرداد پیشتاز بود. از دامهای رنگارنگ استعمار برای جوانان حرف می‌زد و اینکه باید آن‌ها را از فساد و گناه نجات داد و بصیرت سیاسی آنان را در برابر امریکا و اسرائیل بالا برد!! و از همنشینی با افراد منحرف دوری جست. آن روز کسی وضعیت امروزش را حتی به خواب هم نمی‌دید. او تحت تاثیر آقای حاج سید محمود ابطحی، به مدل خاصی از ترویج اسلام (مدل موسوم به اسلام رحمانی) روی آورد. ادبیات آن روز آقامیری با امروز کاملا متفاوت بود. مثلا با آب و تاب از آیت الله مصباح یزدی (ره) با عنوان "علامه" یاد می‌کرد و ضمن انحرافی دانستن افکار دکتر سروش، تاکید می‌کرد که او جرات مناظره با استاد مصباح را ندارد! چندی قبل که شنیدم آقامیری از برادرش "سید حسین" انتقاد کرده و گفته او بیش از حد انقلابی است، لختی بر این سخن خندیدم؛ چون شاید برادرش تا چهل پنجاه سال دیگر هم، به گرد پای سید حسن انقلابی آن روز نرسد! مع الوصف، بسیار بانشاط، خوش گعده و اثرگذار بود و افسوس می‌خورم که ای کاش این روحیه را در راه حق و حقیقت استفاده می‌کرد. 4⃣ اما از حق نگذریم سید حسن اول - پور آذر - با سید حسن دوم - آقامیری - تفاوت‌هایی داشت و همین امتیازات او را نجات داد. اول اینکه جدیت در تحصیل داشت و یکی از طلاب موفق کلاس به شمار می‌رفت. در مباحثه ادبیاتمان هم این مسئله پیدا بود و بعدا این مسیر را با قوت ادامه داد. لذا پس از گرایش به فرقه نیز بر کرسی فکری آن نشست؛ ولی متاسفانه آقامیری با دروس حوزه، میانه‌ خوبی نداشت. یعنی هر چقدر در فوتبال و شنا و کوهنوردی کوشا بود، همان قدر در درسش، غافل و ناموفق بود. چند سال بعد برایم از درس‌هایی که هنوز پاس نکرده بود، گفت و من حساسیت درس خواندن را به او گوشزد کردم. این خلا در سرنوشت او بی‌اثر نبود... ↕️ادامه در کانال اسرار تاریخ
↕️↕️ ادامه از قبل 👈 حکایت دو سید حسن (بخش دوم) 💥 از سید حسن آقامیری تا سیدحسن پورآذر 5⃣ تفاوت دیگری هم بین آن دو بود - و شاید بتوان از همین زاویه ریزش آنها را آسیب‌شناسی کرد - و آن نوع تعامل با اطرافیان است. سید حسن پورآذر زود جذب دوستان صمیمی خود می‌شد و گاه با حالت فروتنی خود، تاثیر زیادی از اطرافیان می‌گرفت؛ و شاید همین رویه در گرویدن به فرقه بی‌تاثیر نبود؛ اما در نقطه مقابل، آقامیری می‌کوشید با ابزارهای گوناگون، دوستانش را شدیدا جذب کند. او از همان روزها، در سودای جمع کردن افراد، گرد خویش بود و فکر تمایز یافتن از دوستان و هم‌کیشان را در دماغ می‌پرورانید؛ و انصافا در چیرگی بر عوام، استاد بود. از همین روی، به حرف‌های جنجالی و رفتارهای غیر عادی و ساختارشکن تمایل داشت و از فقدان نگاهی عمیق و ژرف رنج می‌برد؛ و چنانچه دیدیم در این چرخه، تا بدانجا پیش رفت که محتوای آیات و روایات را هم تکذیب کرد. به نظرم آنچه سید حسن پورآذر را به گفتمان کتاب و عترت بازگردانید، صفا و خلوصی بود که در او وجود داشت و بدین گونه بود که با شهامت به خطایش اعتراف کرد و از گفتن حقیقت نهراسید. من که از این رویش جدید، بسیار خوشحالم و به ایشان صمیمانه تبریک می‌گویم. اما در این سوی، به بازگشت آقامیری چندان امیدوار نیستم؛ چرا که اگر مشکل آن سید حسن (پورآذر)، عمدتا از نوع فکری و نگرشی بود ولی این سید حسن (آقامیری) دچار آفت گرایشی و انگیزشی نیز هست. هر چند که نظام هدایت در اختیار خداوند است و دگرگونی دل‌ها تنها در کف قدرت اوست: و إِلَى اللّهِ مَرْجِعُكُمْ وَ هُوَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ | وَ إِلَى اللَّهِ عَاقِبَةُ الْأُمُورِ. 6⃣ این بنده راقم سطور نیز اذعان دارد که در زندگی از خطا و لغزش مصون نبوده و حسن عاقبت خویش را مشروط به الطاف پروردگار و مرحمت حضرات معصومین علیهم السلام می‌بیند (ما قال محمد و آل محمد قلنا و ما دان محمد و آل محمد "ص" دنا). باری، به قول حافظ شیرین سخن، حسن عاقبت به "رندی" و "زهد" نیست؛ بل در گروی "کیمیای عنایت" و "گوهر معرفت" است. 🔹آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند 🔹آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند 🔹...چون حسن عاقبت نه به رندی و زاهدیست 🔹آن به که کار خود، به عنایت رها کنند 🔹بی معرفت مباش که در من یزید عشق 🔹اهل نظر معامله با آشنا کنند والسلام علی من اتبع الهدی ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ هجری شمسی نبوی علی هاجرها آلاف التحیه و السلام 🆔 کانال اسرار تاریخ 🌐 http://eitaa.com/monzer_ir
📜 پیام تبریک و حمایت «اساتید و فعالان نقد جریانات انحرافی و مدعیان دروغین در عرصه مهدویت» به سید حسن سید پور آذر: {لَقَدْ أَنْزَلْنَا آيَاتٍ مُبَيِّنَاتٍ ۚ وَاللَّهُ يَهْدِي مَنْ يَشَاءُ إِلَىٰ صِرَاطٍ مُسْتَقِيمٍ} [همانا ما آیات و ادله بسیار روشن فرستادیم و خدا هر که را خواهد به راه راست هدایت می‌کند. آیه ۴۶ سوره نور.] برادر گرامی جناب آقای سید حسن سید پور آذر؛ بازگشت حضرتعالی به مبانی صحیح مهدویت و اعلان رسمی بطلان و برائت از جریان انحرافی مدعی دروغین یمانی پس از سالها، گویای حریت و روحیه حقیقت جوی شماست که گوهری ارزشمند برای تمامی دغدغه مندان مسئله مهدویت است. در سالهای اخیر نیز شاهد حقیقت یابی و سعادت بسیاری از ره گم کردگان بوده‏ایم که گاهی به خاطر برخی ملاحظات شخصی استبصار خود را اعلان رسمی ننموده اند، اما این اقدام ارزشمند شما آغاز جهادی علمی است که استقامت و تلاش حضرتعالی در این راه، انشاالله منجر به هدایت دیگر به دام افتادگان و مصداق آیه ی شریفه " من احیاها فکانما احیاالناس جمیعا" خواهد بود. اکنون که با شجاعت تمام مسیر جدید خود را اعلان نموده اید و علی رغم بی اخلاقی ها و اهانت های اتباع این فرقه به حضرتعالی، از انحرافات فکری، تربیتی و اجتماعی این جریان پرده برداشته اید، ما جمعی از اساتید نقد و بررسی فرق و جریانات انحرافی، ضمن تبریک تولد دوباره و بازگشت به مسیر هدایت، دستانتان را در مسیر تبیین و جهاد علیه افکار باطل و انحرافی، به گرمی می‏فشاریم و از خداوند منان و حضرت حجت عج توفیق مجاهدت خالصانه در این عرصه را برای حضرتعالی مسئلت داریم. @DavateShoom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅تشکر از اظهار لطف دوستان و اساتید ✅پاسخ به تکفیر و هتاکی ها ✅مروری بر فعالیت‌هلی تبلیغی, علمی و اجرایی حقیر در دعوت ✅تبلیغ و فرار بنده با عباس فتحیه ✅دلیل انتخاب بنده به عنوان مدیریت دانشکده مهدوی ✅انجام مناظرات با تایید مستقیم خادم ایران و مکتب بعنوان نماینده دعوت در بحث‌های علمی 🔻کانال تلگرام: https://t.me/maghalat_seyedpourazar 🔻پیج اینستاگرام: https://instagram.com/seyedpourazar?utm_medium=copy_link
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹 🔷دلایل علمی بطلان دعوت احمد الحسن 🔹جلسه یکم: مقدمه (تلبیس حق و باطل در دعوت احمد الحسن) https://t.me/maghalat_seyedpourazar https://www.instagram.com/seyedpourazar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دو نکته‌ی مهم از زبان سیدحسن‌سید‌پورآذر در ایام سالگرد شهدای عزیز حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس https://t.me/maghalat_seyedpourazar https://www.instagram.com/seyedpourazar @DavateShoom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ شادی علی جوانمردی (خبرنگار وابسته به صدای آمریکا و مرتبط با فرقه ی انحرافی مدعی یمانی) از شهادت حاج قاسم سلیمانی و آرزوی نابودی جمهوری اسلامی... ⁉️ نقطه ی اشتراک احمدالحسنی ها و امثال جوانمردی دقیقاً کجاست؟! @DavateShoom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 پنبه‌دانه! ◀️ بازخوانی صوتی از عباس فتحیه، لیدر و مبلغ فرقه مدعی یمانی که از عمر انقلاب سخن می گوید! 🛑برشی از قسمت اول مستند به نام قیام به کام تکفیر @DavateShoom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ انتشار برای اولین بار ⛔️ توهین عباس فتحیه، مبلّغ و پادوی امام فیس بوکی و دروغین، احمد بصری، به امامین انقلاب اسلامی ایران ‼️ روشن است که مراد از بکار بردن لفظ امام برای رهبران عظیم الشأن انقلاب اسلامی، با آنچه که آنها آن را برای امام سیزدهم خود قصد کرده و پنداشته‌اند، هیچ نسبتی ندارد! من بلدم و ادعای سواد و علمیتشان هم تمامی ندارد... @DavateShoom
⚠️ بیانیه بنیاد فرهنگی حضرت امام مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه درباره فراخوان‌های اخیر «استغاثه در بیابان» بسم الله الرحمن الرحیم 🔸 اخیراً در برخی گروه‌های شبکه های اجتماعی در فضای مجازی فراخوان هایی به عنوان اجتماع در بیابان ها برای استغاثه به امام زمان علیه السلام در حال بازنشر می باشد. چند نکته مهم در خصوص این نوع فراخوان ها که اخیر که در حال دست به دست شدن در بین جامعه مذهبی می باشد وجود دارد: 1⃣ اینگونه فراخوان ها از طرف هیچ مجموعه تخصصیِ مهدویت و یا نهاد های دینی و حوزوی مورد تایید وحمایت نمی باشد و غالباً از طرف گروه های ناشناس بازنشر می شود و این نوع حرکت های احساسی بدور از آمادگی وزمینه سازی ظهور می‌باشد. 2⃣ غالب این فراخوان ها، مردم را برای استغاثه به امام زمان به حضور در بیابان ها ترغیب می کنند و نوعی مسلک سازی و بدعت هستند. این در حالیست که بهترین مکان جهت استغاثه به امام زمان علیه السلام و اهل بیت علیهم السلام مسجد و اماکن متبرکه و حرم‌های مطهر معصومین علیهم‌السلام می باشد که از جمله مهمترین این اماکن مسجد مقدس جمکران است که هر هفته مراسمات متعدد توسل استغاثه به امام زمان علیه‌السلام و ادعیه مختلف با حضور مؤمنين در آن برقرار است؛ حال سؤال این است با این وجود، برخی جریانات ناشناس با چه هدفی به دنبال از بین بردن مرکزیت اماکن مذهبی بوده و تلاش دارند مردم را به جای مراجعه به اماكن مذهبی، به سمت بیابان ها سوق دهند؟! @HowzehSN ادامه👇🏻
3⃣ برخی جریانات انحرافی با ادعاهای مختلف به دنبال سوء استفاده از اشتیاق مردم به مهدویت هستند و با اینگونه اقدامات تلاش دارند که از برخی مناسبت های مذهبی با عناوین مختلف به نفع خود بهره برداری نمایند و در این نوع حرکت ها، نشانی از ظلم ستیزی وعدالت خواهی نیست. 4⃣ در این گونه حرکات و فراخوان های ناشناس، وظایف منتظران منحصر در ضجه و ناله و استغاثه شده و هیچگونه اشاره‌ای به لزوم تلاش مومنین در عصر غیبت جهت برپایی حکومت اسلامی ايفای نقش در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و دیگر وظایف مثل تبعیت از فقها و مراجع تقلید و ولایت فقیه نشده است، و تعریف شان از شیعه منتظر شیعه ايست که صرفاً نظاره گر و تماشاچی امورات بيرامون خود است و هیچ وظیفه ای را در قبال اوضاع اجتماع، سیاست و دنیا برای خود قائل نیست و فقط و فقط نظاره گر و اهل غصه و گریه و ضجه است، این در حالی است که اندیشه ناب تشیع انتظار را برترین عمل شیعیان می داند؛ عمل به معنای اینکه مؤمنین وظیفه دارند در کنار توسل و استغاثه با تبعیت از ولی فقیه جامع الشرایط و انتظاری پویا، کنشگری نمایند. 💠 در پایان تأکید می شود که استغاثه يا توسل به حضرات معصومین علیهم السلام و امام زمان (عج) امری ضروری است که سفارش های زیادی به آن شده است؛ به همین جهت در جمهوری اسلامی بعنوان تنها نظام شیعی دنیا و بزرگترين تعظيم كننده شعائر اسلامی، به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدای گرانقدر هر هفته هزاران جلسه توسل و استغاثه درصدها مسجد و اماکن متبرکه برقرار است و به همین جهت مؤمنین و مسلمین جهان از اقصی نقاط عالم به کشور ایران می آیند تا از این جلسات عظیم فيض برده و ذره ای از این حس معنوی را درک نمایند. لذا مؤمنين باید مراقب باشند تا خدایی نکرده در نقشه برخی جریانات انحرافی ایفای نقش نکرده و همواره پیروی از مراجع تقلید و ولایت فقیه را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند. باید توجه داشت ذکر و دعا و استغاثه بخشی از کار هست نه همه وظائف منتظران. 🖋 محمد رضا نصوری معاونت فرهنگ-آموزش وپژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عج و استاد مرکز تخصص مهدویت حوزه علمیه قم اللهم عجل لولیک الفرج @HowzehSN
هدایت شده از حسام [حوزه سرباز نظام]
‼️ در بین حامیان و دنبال کنندگان فراخوان «استغاثه‌ در بیابان»، نام افراد وابسته به انجمن حجتیه و جریان سید صادق شیرازی نیز به چشم می‌خورد! @HowzehSN
💠 امام جماعتی که عاقبت به خیر شد... ⚜ به امید بازگشت همه‌ی به دام افتادگان فرقه‌ی مدعی یمانی @DavateShoom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 افشای اختلافات و ابعاد پشت پرده مكتب و منصوبين فرقه مدعی يمانی توسط سيد حسن سيد پورآذر برای اولين بار @DavateShoom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 مُهر تأييد يكی از پيروان قديمیِ فرقه مدعی یمانی بر تازه‌ترین اظهارات پور‌آذر در رابطه با اختلافات شدید درون فرقه‌ای! 💬 اینقدر مکتبو بالا نبرید! 💬 افراد فاسد رو گذاشتن بالای سر دعوت! 💬 «وارثین» نطفه‌ی ابلیس وسط دعوته! 💬 تو عراق اختلافات بین انصار خیلی بیشتر از ایرانه...! @DavateShoom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 تازه‌ترین افشاگری سیدحسن‌سیدپورآذر از مسائل پشت‌پردهٔ فرقه‌مدعی‌یمانی را در «دعوتِ‌شوم» ببینید! 🔴 تیزر | مُشکل از ریشه است... @DavateShoom
❗نظر احمد بصری درباره‌ی زائــرانِ أربعین سیدالشهـداء علیه‌السلام •• یکی از مهمترین چالــش‌های پیش روی تشیع، برخورداری جریان انحرافی احمد الحسن از بینش تکفیری درباره تمامی مسلمانانی است که این دعوت انحرافی را نپذیرفته و یا با آن مخالفت کرده اند. •• به عنوان نـمونه: احمد بصری در بیانیه ای اعلام کرد: «به اسم امام محمد بن الحسن المهدي علي اعلام می کنم؛ همانا هر کسی که به این دعوت ملحق نشده و بیعتش را تا تاریخ ۱۳ رجب ۱۴۲۵ با وصی امام مهدی علنی نکند، از ولایت علی بن ابی طالب خارج بوده و از این طریق جایگاه بدی در جهنم خواهد داشت. و همانا رسول خدا نیز از تمامی کسانی که وارد این دعوت نشده و بیعت خود را علنی نکرده اند برائت جسته است.» (!) •• همچنین در خطابه خود در ماه محرم؛ با اهانت و فحاشی به زائران چند میلیونی اربعین، آنها را بخاطر مخالفت با خود، دشمنان ائمه معرفی می کند! @Davateshoom
هدایت شده از دعوت شوم
🔴 روضه‌ی احمدالحسن در مجلس عزای امام حسین(ع)! ▪️ احمدبصری در یکی از دستوراتش، با استفاده‌ی ابزاری از جلسات روضه‌ی سیدالشهداء علیه السلام، صریحاً از طرفدارانش میخواهد که اگر قصدشان هدایت و دعوت دیگران به سوی وی باشد، می توانند در روضه‌ها شرکت کنند وگرنه مجاز به شرکت در این‌گونه مجالس نیستند!! @DavateShoom