eitaa logo
بیمه دی
895 دنبال‌کننده
261 عکس
28 ویدیو
0 فایل
با شما برای جبران
مشاهده در ایتا
دانلود
معاون توسعه و نوآوری بیمه مرکزی طی بازدید از غرفه بیمه دی در نمایشگاه صنعت مالی مطرح کرد: 📌محصول جدید بیمه دی با نام «زندگی بهادار»، بیمه‌نامه‌ای خلاقانه و متصل به صندوق‌های مالی است علی بنیادی نائینی معاون توسعه و نوآوری و عضو هیات عامل بیمه مرکزی ج.ا.ا با حضور در غرفه بیمه دی در نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) با مدیران ارشد این شرکت ملاقات و محصول جدید «زندگی بهادار» را، در راستای خرده فروشی و جریال درآمدی پایدار این شرکت، مثبت ارزیابی کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، علی بنیادی نائینی اظهار کرد: رشد صنعت بیمه و توسعه ضریب نفوذ آن، را‌هکارهای مختلفی دارد که یکی از آن‌ها، توسعه محصولات نوین بیمه‌ای است. وی گفت: بیمه مرکزی ج.ا.ا در سال ۱۴۰۲ به ۲۱ محصول جدید و در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ به ۱۵ محصول جدید بیمه‌ای مجوز اعطاء کرده که این موضوع حاکی از اهتمام شرکت‌های بیمه‌ای و نهاد ناظر بر این موضوع است. دکتر بنیادی ضمن اشاره به پویایی بیمه دی، این شرکت را مجموعه‌ای نو‌آور قلمداد و اظهار کرد: یکی از این محصولات نوین و خلاقانه‌ای که مورد توجه و تأیید بیمه مرکزی قرار گرفت، بیمه‌نامه «زندگی بهادار» است که از سوی شرکت بیمه دی مطرح و پیشنهاد شد. اتصال این بیمه‌نامه به دارایی‌های مردم از طریق صندوق‌های مالی، مانند صندوق طلا، صندوق مسکن و صندوق‌های سهامی مهمترین ویژگی این بیمه‌نامه است. وی افزود: باید در نظر داشت که بیمه‌های زندگی در عرصه خرده‌فروشی تعریف می‌شوند و توسعه بیمه‌های زندگی به سبب همین ویژگی، موجب توسعه پایدار درآمدی شرکت‌های بیمه‌ای خواهند شد. توجه بیمه دی به این موضوع مهم، سبب شده تا این شرکت در کنار کارهای مهم و قراردادهای بزرگی که منعقد کرده، خرده‌ فروشی را نیز از نظر دور ندارد و از طریق ارائه محصول جدید «زندگی بهادار» نسبت به این موضوع اهتمام ورزد و فعالیت خود در راستای جریال درآمدی پایدار را قوت بخشد. 🆔@dayins24
پنل بیمه دی عملکرد مالی و سرمایه گذاری در غرفه سخنکده متن و در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی در حال اجراست با حضور: بهروز قزلباش ، معاون مالی و اقتصادی بیمه دی محمد عبدالعظیمی ، مدیر مالی بیمه دی 🌐شیوه‌ی برگزاری: آنلاین و حضوری(محدود) برای مشاهده آنلاین این گفتگو به لینک های زیر مراجعه نمایید👇👇 لینک پخش زنده در آپارات: 📽https://www.aparat.com/Risknews/live لینک پخش زنده در اینستاگرام: 🌐https://www.instagram.com/risk_news 📌برای مشاهده‌ی ویدئوی نشست‌های قبلی سخنکده متن به لینک زیر مراجعه کنید👇🏻👇🏻 📽https://www.aparat.com/Risknews کانال‌های ارتباطی ما: 🆔@sokhankadehmatn 🆔@risknews 🌐https://risknews.ir/
رئیس کل بیمه مرکزی در دیدار خود از غرفه بیمه دی: 📌تلاش بیمه دی در راستای سودآوری پایدار، ستودنی است علی استاد هاشمی رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا طی حضور خود در غرفه بیمه دی در نمایشگاه صنعت مالی ( بورس، بانک و بیمه) با مدیران ارشد این شرکت دیدار و تلاش همه جانبه بیمه دی در جذب پرتفوی متنوع و در نتیجه سودآوری دائمی را ستودنی دانست. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، علی استاد هاشمی افزود: بیمه دی در دوران جدید مدیریتی خود، سودآوری پایدار را در صدر برنامه‌ها و اولویت‌های خود قرار داده است. وی گفت: در حال حاضر بیمه دی در جذب پرتفوی متنوع مانند بیمه‌های انرژی، عملکردی موفیقت‌آمیز داشته و چنانچه این روند رو به رشد را، نسبت به دیگر محصولات خود مانند "زندگی بهادار" محقق نماید، بر سرعت رشد و شکوفایی خود خواهد افزود. استاد هاشمی با اشاره به دستاوردهای بیمه دی همچون ۲/۵ برابر کردن سودآوری نسبت به سال گذشته، دیجیتالی شدن فرآیندها و به روز کردن پرداخت خسارت‌، برآیند کلی شرکت را، همراه با موفقیت ارزیابی کرد. 🆔@dayins24
امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک دی برای ثبت‌نام در طرح فروش ایران‌خودرو امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک دی برای ثبت‌نام در «طرح فروش جدید ایران‌خودرو» مطابق بخشنامه ۴۷۶۷ فراهم شد. تمامی مشتریان محترم می‌توانند از روز یک‌شنبه ۲۱ مرداد تا روز شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ با مراجعه به آدرس day۲۴.ir/vekalati نسبت به وکالتی کردن حساب خود به ‌صورت غیرحضوری، اقدام کنند. بنا به اعلام شرکت ایران خودرو، مبلغ لازم برای شرکت در این مرحله ۲۳۰ میلیون تومان است و مشتریان گرامی می‌توانند یکی از حساب‌های انفرادی قرض‌الحسنه یا کوتاه‌مدت خود را با موجودی مساوی یا بیش‌تر از مبلغ یادشده وکالتی نمایند. مبلغ مسدود شده در این طرح به درخواست متقاضی و در حساب وی به صورت غیرحضوری در بانک‌های عامل، به ذی‌نفعی شرکت ایران خودرو، مسدود می‌شود و پس از اعلام اولویت‌بندی، مسدودی وجه بدون مراجعه به بانک رفع و مبلغ توسط متقاضی قابل برداشت است. 🆔@dayins24
اسامی برندگان قرعه‌کشی المپیک دی جایزه 10 میلیون تومانی شبکه ۳ و شبکه ورزش مورخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ 🆔@dayins24
اسامی برندگان قرعه‌کشی المپیک دی جایزه ۲ میلیون تومانی شبکه ورزش مورخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ 🆔@dayins24
اسامی برندگان قرعه‌کشی المپیک دی جایزه ۲ میلیون تومانی شبکه ۳ مورخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ 🆔@dayins24
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴برندگان جایزه بزرگ بیمه دی شبکه ۳ مشخص شدند 🔹با اتمام بازیهای المپیک، جشنواره فروش ویژه بیمه نیز به پایان رسید و با قرعه کشی در شبکه ۳، ۵ نفر از کسانیکه در مدت برگزاری المپیک ۲۰۲۴ اقدام به خرید بسته های بیمه‌ای از بیمه دی کرده بودند مشخص شدند تا نفری ۱۰۰ میلیون تومان جایزه به آنها پرداخت شود. 🔹قرعه کشی جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی شبکه ورزش نیز طی روزهای آینده برگزار می شود. 🔹بیمه دی در طول برگزاری مسابقات نیز هر شب به قید قرعه به ۳۰ نفر جوایز نقدی اعطا میکرد. ✔️بیمه دی با شما برای جبران 🆔@dayins24
اسامی برندگان قرعه‌کشی المپیک دی جایزه 100 میلیون تومانی شبکه ۳ 🆔@dayins24
📌 رونمایی بیمه دی از طرح «وام ــ بیمه» شرکت بیمه دی در راستای بهره‌مندی عموم مردم از خدمات بیمه‌ای، طی همکاری و قراردادی با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، طرح «وام ــ بیمه» را ارائه می‌کند. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، مرتضی حسنی مدیر فروش و شبکه فروش این شرکت، با تاکید بر لزوم افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات بیمه‌ای گفت: شرکت بیمه دی همواره این موضوع را مد نظر داشته و با ارائه محصولات جدید و ارتقای خدمات بیمه‌ای متنوع می‌کوشد تا این مهم را محقق کند. وی افزود: در این راستا بیمه دی طی انعقاد قراردادی با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، امکان بهره‌مندی آحاد جامعه از طرح «وام ـ بیمه» را فرآهم کرده تا عموم شهروندان با سهولت بیشتری نسبت به تهیه بیمه‌نامه ‌های خود اقدام کنند. حسنی در ادامه بیان داشت: برای اجرای طرح «وام ــ بیمه» زیرساخت‌های ضروری در بخش‌های فناوری اطلاعات و فنی شرکت بیمه‌ دی ایجاد شده و هماهنگی‌های لازم با حوزه فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز به انجام رسیده است. مدیر فروش و شبکه فروش بیمه دی با اشاره به این که طرح «وام ــ بیمه» آماده بهره‌برداری است، گفت: از ابتدای شهریورماه امکان صدور بیمه‌نامه با استفاده از تسهیلات بانکی در سراسر کشور و برای تمامی ارکان شبکه فروش بیمه دی وجود خواهد داشت. وی اظهار امیدواری کرد؛ بیمه دی با ارائه خدمات نوین بیمه‌ای، ضمن افزایش ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی در کشور، در تأمین آرامش خاطر مشتریان و بیمه‌شدگان مؤثر باشد. 🆔@dayins24
📌سید مجید بختیاری: بیمه دی، یکی از بهترین شرکت های صنعت در حوزه دیجیتال است 🆔@dayins24
📌سید مجید بختیاری: بیمه دی، یکی از بهترین شرکت های صنعت در حوزه دیجیتال است سید مجید بختیاری از فعالان صنعت بیمه طی بازدید خود از غرفه بیمه دی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه این شرکت را در حوزه دیجیتال یکی از شرکت های پیش رو در صنعت دانست. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ مهندس بختیاری، مسئول کمیسیون تحول دیجیتال سندیکای بیمه گران ایران، در خصوص روند تحول دیجیتال بیمه دی تصریح کرد: این شرکت یکی از بهترین شرکت ها در این حوزه است. به جهت نگرش، الگوهای ذهنی و سواد دیجیتال، بیمه دی در سطح مناسبی قراردارد و هر روز تقویت می شود و قاعدتا خروجی این موضوع باعث ارتقای کسب و کار خواهد شد. بختیاری در ادامه افزود: شرکت بیمه دی در بحث سودآوری عملکرد مطلوبی داشته است و امیدوارم این روند با عزم نیروی انسانی و شبکه توزیع خدمات که توانسته اند همدلی و هم افزایی خوبی را با یکدیگرداشته باشند، ادامه یابد. بیمه دی، سودآور و مشتری مدار وی همچنین درباره قرارداد بیمه درمان تکمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: وقتی شرکتی هفت سال متوالی یکی از مگاپروژه های صنعت بیمه را در دست اجرا داشته است، می توان این برداشت را داشت که قطعاً رضایتمندی در نحوه ارائه خدمات در این چند سال وجود داشته است. مدیریت این قرارداد کار هرشرکتی نیست و باید زیرساخت ها و دانش فنی بالغی این پروژه را مدیریت کند که بیمه دی این قابلیت را دارد و این مهم را به اثبات رسانیده است. این بلوغ در اثر همدلی نیروی انسانی و نگاه خوبی که مدیریت کلان شرکت دارد به دست آمده است. معتقدم مجموعه بیمه دی می توانند موفقیت های بیشتری را هم رقم بزنند. وی هم چنین افزود: حضور اجتماعی بیمه دی در نمایشگاه های مختلف پر قدرت و پر رنگ بوده است. همچنین این شرکت در رسانه هم توانسته حضور پررنگ و خوبی داشته باشد که نشان از هماهنگی این مجموعه دارد، و وقتی صدای هماهنگی از یک مجموعه شنیده می شود می توان گفت توفیقات دور از دسترس نخواهد بود. سید مجید بختیاری در پایان افزود: به همه همکارانم در شرکت بیمه دی خداقوت می گویم و مطمئنم که همه کمک می کنند تا بالاترین دارایی این شرکت که انسجام سازمانی است را حفظ کنند و در جهت موفقیت های بیشتر شرکت در کنار هم باشند و به اهداف این شرکت شامل خلق ارزش های جدید در صنعت بیمه، سرآمدی و پدیده شدن در صنعت بیمه برسند. گفتنی است مهندس سید مجید بختیاری از سال های ۹۳ الی ۹۷ به عنوان مدیرعامل در شرکت بیمه دی حضور داشته است. 🆔@dayins24
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴برندگان جایزه بزرگ بیمه دی شبکه ورزش مشخص شدند 🔹با اتمام بازیهای المپیک، جشنواره فروش ویژه بیمه نیز به پایان رسید و با قرعه کشی در شبکه ورزش، ۵ نفر از کسانیکه در مدت برگزاری المپیک ۲۰۲۴ اقدام به خرید بسته های بیمه‌ای از بیمه دی کرده بودند مشخص شدند تا نفری ۱۰۰ میلیون تومان جایزه به آنها پرداخت شود. 🔹بیمه دی در طول برگزاری مسابقات نیز هر شب به قید قرعه به ۳۰ نفر جوایز نقدی اعطا میکرد. ✔️بیمه دی با شما برای جبران 🆔@dayins24
اعلام اسامی برندگان جایزه بزرگ المپیک دی 🆔@dayins24
📌 بیمه دی پیشگام در صدور بیمه‌نامه سد و نیروگاه‌های آبی کشور 🆔@Dayins24
📌بیمه دی پیشگام در صدور بیمه‌نامه سد و نیروگاه‌های آبی کشور بیمه دی برای نخستین‌بار در صنعت بیمه کشور برای سدها و نیروگاه‌های برق آبی در حال بهره‌برداری، بیمه‌نامه صادر می‌کند. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، حمیدرضا علی‌محمدی سرپرست مدیریت بیمه‌های مهندسی و انرژی این شرکت با تأکید بر چارچوب بند ج ماده ۱۳ قانون مدیریت بحران کشور، مبتنی بر لزوم بیمه شدن اموال دولتی توسط دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: پس از گذشت بیش از هفتاد سال از آغاز سدسازی در کشور، مصوبه قانونی مذکور ازتاریخ ۰۱ / ۰۱ / ۱۴۰۳ مذکور از تاریخ لازم الاجرا است و سدها و نیروگاه‌های کشور باید خود را تحت پوشش‌های بیمه‌ای قرار دهند. وی افزود: با توجه به نیاز فزاینده کشور به تأمین برق و همچنین با در نظر گرفتن ارزش سدها و نیروگاه‌های آبی بزرگ کشور و ریسک‌های مربوطه، بیمه کردن آن‌ها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و شرکت بیمه دی در راستای انجام رسالت خود به عنوان یک بیمه‌گر، تلاش کرده تا در این مسیر، پیشگام صنعت بیمه کشور باشد. مهندس علی‌محمدی بیان کرد: در حال حاضر بررسی‌های کارشناسانه و ارزش گذاری دقیق ۱۰ سد و نیروگاه برق آبی کشور در استان‌های خوزستان و تهران به انجام رسیده و با مجوزهای بیمه مرکزی ج.ا.ا در مرحله صدور بیمه‌نامه قراردارد. سرپرست مدیریت بیمه‌های مهندسی و انرژی بیمه دی با تصریح بر این موضوع که صدور بیمه‌نامه برای سدها و نیروگاه‌های آبی در ایران که در مرحله بهره‌برداری و نگهداری قرار دارند، پیش از این سابقه نداشته اظهار داشت: تاکنون عدم الزام قانونی برای صنایع زیرساختی کشور، مانع از صدور چنین بیمه‌نامه‌هایی بوده است اما در پی این مصوبه و همچنین با وجود دانش فنی و مهارت‌های تخصصی بیمه دی در این خصوص، این شرکت فعالیت در این زمینه را آغاز کرده و امیدوار است گام‌های مطلوب و مؤثری را در راستای حفظ سرمایه‌های ملی بردارد. 🆔@Dayins24
📌پیام تسلیت مدیرعامل شرکت بیمه دی در پی درگذشت همکار شعبه جبران طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی در پی درگذشت همکار گرامی جناب آقای احسان کولیوند سالوکی، كارشناس ارزیاب خسارت اسناد پاراکلینیکی در ساختمان جبران، این ضایعه را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است: انا لله و انا الیه راجعون درگذشت همکار سخت کوش و عزیزمان جناب آقای احسان کولیوند سالوکی، از همکاران خدوم این مجموعه را به بازماندگان و خانواده بزرگ بیمه دی، به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم. هرچند که تاب فراق و هجران سخت و دشوار است، لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره ای نیست، از درگاه ایزد متعال علو درجات آن مرحوم مغفور و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان گرانمایه ایشان خواستارم و از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمایم بپاس خدمات ارزشمند این عزیز رحمت واسعه خود را شامل حال او نموده و در سرای باقی متنعم گرداند. طاهر موهبتی مدیر عامل بیمه دی 🆔@Dayins24
📌 تلاش بیمه دی برای تحقق فروش بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال/ پیش بینی بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال سود تا پایان امسال 🆔@dayins24
📌 تلاش بیمه دی برای تحقق فروش بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال/ پیش بینی بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال سود تا پایان امسال مدیرعامل بیمه دی در نشست سراسری با همکاران خود ضمن اشاره به برنامه‌ریزی این شرکت برای تحقق فروش بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال، از پیش‌بینی سودی بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال تا پایان سال جاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت در وبینار سراسری با کارکنان این مجموعه که با هدف تبیین اهداف و برنامه های فصلی بیمه دی برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش همکاران در سراسر کشور بیان کرد: خوشبختانه شرکت توفیق داشته طی پنج ماهه نخست امسال، جذب پرتفوی به میزان ۱۱۸ درصد را محقق کند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، دست‌یابی به حدود ۱۴۵ درصد رشد فروش را نشان می‌دهد. وی افزود: اگرچه در سبد پرتفوی فعلی شرکت، بیمه‌های درمان سهم بیشتری را به خود اختصاص داده اما با برنامه ریزی‌های تدوین شده، رویکرد شرکت به سوی خُرده فروشی با اولویت صدور بیمه‌نامه‌های زندگی خواهد بود. موهبتی ادامه داد: شبکه فروش بیمه دی نقش بسزایی در افزایش خرده فروشی دارد و با توجه به اقداماتی که در حوزه تبلیغات و آموزش به اجرا درآمده، استفاده و بهره‌برداری از فرصت‌های به وجود آمده مورد انتظار است و امید می‌رود شبکه فروش به عنوان عضو موثر بیمه دی، نقش آفرینی کند. موهبتی با اشاره به آمار عملکردی بیمه دی در سال جاری افزود: امسال پیش بینی می‌شود ضریب خسارت مطلوبی را تجربه کنیم. همه اعضای خانواده بزرگ بیمه دی باید توجه داشته باشند که حضور این شرکت در فضای رقابتی صنعت، اخلاق‌مدارانه و حرفه‌ای بوده و عملکردی خارج از این چارچوب نداشته باشد. مدیرعامل بیمه دی در خصوص قرارداد جبران تصریح کرد: مدت زمان بررسی اسناد مستقیم ارائه شده از سوی خانواده‌های معزز ایثار و شهادت و پرداخت آن، طی تنها یک هفته به انجام می‌رسد و پرداخت خسارت به مراکز درمانی طرف قرارداد نیز به ۲ ماه کاهش پیدا کرده که مدت زمانی منطقی و طبیعی است. زیرا از این بازه زمانی، یک ماه صرف جمع‌آوری و ارسال اسناد از سوی مراکز درمانی شده و یک ماه نیز شامل بررسی اسناد و پرداخت خسارت از سوی بیمه دی می‌شود. وی همچنین با اشاره به آمار عملکرد استان ها بیان کرد: برخی از استان ها نیازمند تلاش بیشتری در حوزه فروش هستند. در حال حاضر با برنامه محوری، بعضی از استان ها بالغ بر ۱۰۰ درصد و برخی تا ۱۴۰ درصد بودجه خود را تحقق بخشیدند. علاوه بر آن، بودجه قابل توجهی نیز خارج از برنامه محقق کرده اند که این مهم نشان دهنده عملیاتی بودن برنامه ریزی‌ها است. بدین ترتیب باید نقاط قابل بهبود شناسایی شده و درصدد رفع آن‌ها برآییم. وی افزود: در استان‌ها باید به جذب پرتفوهای رشته‌های مختلف غیر از درمان تأکید داشت. همچنین تحقق بودجه مورد انتظار در بیمه‌های زندگی باید با جدیت دنبال شود. شعب و نمایندگی‌های یک استان باید با همکاری و همدلی در تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده بکوشند. مدیرعامل بیمه دی با اشاره به قرارداد تبلیغی ـ فرهنگی این شرکت با سازمان صدا و سیما ج.ا.ا و آغاز کمپین تبلیغاتی این شرکت تصریح کرد: شرکت بیمه دی به عنوان یک بنگاه اقتصادی برای کسب سود و تأمین نظر سهامداران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و در همین راستا در حوزه تبلیغات، برنامه‌ریزی منحصر به فردی را انجام داده است، که طی ۱۵ روز تبلیغات در بازه زمانی المپیک، شاهد ۲۱۰ درصد افزایش فروش نسبت به سال گذشته بوده‌ایم. مدیرعامل بیمه دی همچنین با برشمردن برنامه‌هایی همچون تکریم مشتریان، توجه به سامانه شکایات، وصول معوقات، برگزاری دوره‌های آموزشی و افزایش مهارت، از تمامی همکاران خود خواست تا با جدیت این موارد را پیگیری کنند. در این جلسه تعدادی از همکاران شعب به نمایندگی از سایر همکاران به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. 🆔@dayins24
صفی خانی سرپرست بیمه دی: 📌شرکت بیمه دی مسیر رشد خود را ادامه خواهد داد 🆔@dayins24
صفی خانی سرپرست بیمه دی: 📌شرکت بیمه دی مسیر رشد خود را ادامه خواهد داد سرپرست بیمه دی با اشاره به برنامه عملیاتی شرکت، پایبندی به آن را ضامن موفقیت شرکت برشمرد و عزم و جدیت همه اعضای شرکت را برای تحقق اهداف پیش بینی شده لازم دانست. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی، حمیدرضا صفی خانی عضو هیئت مدیره و سرپرست این شرکت در جمع مدیران ستاد و شعب گفت: برنامه عملیاتی شرکت به قوت خود باقی است چرا که حرکت با برنامه می تواند کارایی را ارتقا بخشیده و فرآیندها را در مسیر اثربخشی قرار دهد. وی توجه به اصولی همچون ارزش های بنیادی شرکت، فرهنگ سازمانی، اخلاق مداری و رعایت چارچوب های ارزشی را با اهمیت دانست و افزود: اولویت اصلی ما تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران است که باید در اعضای خانواده بزرگ بیمه دی نهادینه شود و همه کارمندان در تمامی سطوح شرکت باید به اصل تکریم مشتریان متعهد باشند. صفی خانی نیروی انسانی را سرمایه با ارزش شرکت و عامل اصلی موفقیت آن دانست و اظهار کرد: معیشت همکاران امری بسیار حائز اهمیت است که با جدیت دنبال خواهد شد. همچنین درک شایستگی ها و قابلیت های ایشان و شناخت و ارتقای این ظرفیت ها در ایجاد حس رضایت و امنیت همکاران، می تواند در افزایش انگیزه آن ها تأثیر بسزایی داشته باشد که باید یک برنامه عملیاتی و توانمند سازی برای آن تدوین شود. سرپرست شرکت بیمه دی تحقق برنامه ها و اهداف شرکت را در گرو سه رویکرد دانست و بیان کرد: برای تحقق برنامه ها باید در درجه اول اجماع و پذیرش بر اهداف تدوین شده داشته باشیم. دومین رویکرد، توجه به شایستگی هاست چرا که هر کدام از همکاران قابلیت ها و شایستگی هایی دارند که باید شناسایی شده و در مسیر تحقق اهداف به کار گرفته شود و همچنین سومین رویکرد تلاش و جهد است که اگر نباشد، چابکی سیستم از بین می رود. و در نهایت این سه جزء باید در کنار هم قرار بگیرند تا موفقیت به دست بیاید. وی با شاره به موضوع ابزارهای نوین دیجیتالی، آن را از مهم ترین برنامه های حکمرانی بیمه دی برشمرد و اذعان کرد: توجه به نوآوری، خلاقیت و حضور جدی در بازار های نوین کسب و کار از مهم ترین برنامه های بیمه دی محسوب می شود. چرا که با دیجیتالی نمودن فرآیندها، در تصمیم گیری ها تسهیل ایجاد می شود، در نتیجه باید به سمت حکمرانی داده ها حرکت نماییم. صفی خانی افزود: کمیته های حاکمیت شرکتی تأثیر مطلوبی بر روند اجرایی شرکت دارد. بسیاری از چالش ها و نقاط قابل بهبود در این کمیته ها احصا شده و در فرآیند بهبود و ارتقا قرار می گیرد که می تواند بر چابکی سیستم، دوری از روزمرگی و کسب رضایت مشتریان اثرگذار باشد. صفی خانی ایجاد مزیت رقابتی را برای حضور مؤثر در صنعت بیمه و بقای شرکت،لازم دانست و تصریح کرد: حوزه های فنی شرکت باید ریسک های جامعه را شناسایی کرده و متناسب با نیاز روز مردم محصولاتی را طراحی نمایند. شناخت دقیق از جامعه هدف و طراحی بیمه نامه مناسب با ایشان می تواند آثار اجتماعی مطلوبی داشته باشد. به همین منظور برای دعوت از ایده های نوآورانه نظام پاداش طراحی خواهد شد تا بتوانیم از تمام ظرفیت ها در جهت تحقق این هدف بهره بگیریم. وی همچنین افزود: حضور در عرصه بازار با جذب پرتفوی با کیفیت در دستور کار شرکت بیمه دی است با این وجود این مهم حائز اهمیت است که به هرقیمتی به دنبال کسب پرتفو نیستیم و مهم ترین مؤلفه در عرصه رقابتی اخلاق مداری است چراکه موفقیت و خوشنامی صنعت بیمه را موفقیت خود می دانیم و به دنبال ایجاد اعتماد در صنعت و ارتقای ضریب نفوذ و فرهنگ بیمه در جامعه هستیم. وی در پایان اظهار کرد: همه اعضای بیمه دی به عنوان یک خانواده بزرگ در کنار هم مشغول خدمت رسانی به بیمه شدگان و مشتریان به ویژه خانواده بزرگ ایثار و شهادت هستیم و باید حرمت این خانه را با همبستگی، همدلی، تعامل و دوری از حواشی نگه داریم. از اسراف بپرهیزیم و حساسیت در قبال منابع شرکت داشته و ضمن رعایت شأن شرکت نسبت به هدر رفت منابع دقت نظر داشته باشیم. 🆔@dayins24
📌 بیمه دی، پیشرو در محصولات نوآورانه 🆔@dayins24
📌 بیمه دی، پیشرو در محصولات نوآورانه برای نخستین بار در صنعت بیمه، محصول زندگی بهادار شرکت بیمه دی به صندوق املاک و مستغلات متصل شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی، زهرا فخاری نژاد مدیر بیمه‌های زندگی با بیان این مطلب اظهار کرد: صندوق‌های املاک و مستغلات از نوع سرمایه‌گذاری محدود بوده و با دریافت وجوه خرد از سرمایه گذاران (بنا به نوع صندوق) اقدام به سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات و همچنین سرمایه گذاری در سهام شرکت‌های فعال در حوزه املاک و انبوه سازی می‌کنند. وی افزود: بیمه زندگی بهادار از نوع بیمه‌های یونیک لینک (متصل به صندوق های سرمایه‌گذاری) در تیرماه ۱۴۰۱ با امکان سرمایه‌گذاری در صندوق‌های درآمد ثابت و سهامی به بازار ارائه شد. در اردیبهشت ۱۴۰۲، با اتصال به صندوق طلا، فرصت سرمایه‌گذاری ذخایر این بیمه‌نامه را تنوع بخشید و اکنون با اضافه کردن صندوق مسکن به سبد سرمایه گذاری این محصول، این امکان را فراهم آورد تا افراد با هر توان مالی امکان سرمایه گذاری در بازارهای مختلف مالی را داشته باشند و با نوسانات بازار همگام و همسو شده و همزمان از مزایای پوشش‌های بیمه‌ای بهره‌مند گردند. مدیر بیمه‌های زندگی شرکت بیمه دی، ویژگی‌های فوق و مزایایی چون معافیت از مالیات، نقد شوندگی، تنوع سرمایه گذاری، توزیع منظم سود، بازدهی متناسب با بازار مسکن و ریسک حداقلی این صندوق‌ها را از جمله دلایل اتصال بیمه‌نامه زندگی بهادار بیمه دی به این صندوق‌های مالی دانست و افزود: مقایسه نرخ تورم و رشد مسکن نشان می‌دهد در بیشتر مواقع رشد مسکن از نرخ تورم بیشتر است و این موضوع موجب جذابیت محصول می‌گردد. فخاری نژاد با تأکید بر تحول آفرینی بیمه دی در صنعت و اشاره به پیشگامی این شرکت در ارائه محصولات جدید و نوآورانه، اتصال بیمه‌نامه زندگی بهادار به صندوق املاک و مستغلات را در همین راستا ارزیابی کرده و آن را راهی مؤثر در بهبود سرمایه‌گذاری در بیمه نامه‌های عمر و زندگی و حفظ ارزش سرمایه بیمه شدگان قلمداد کرد. 🆔@dayins24
📌 تثبیت توانگری بیمه دی در بالاترین سطح با تایید بیمه مرکزی ج.ا.ا شرکت بیمه دی برای پنجمین سال متوالی و با کسب رتبه ۱۲۷ درصدی، سطح یک توانگری بیمه‌ای را احراز کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده سال ۱۴۰۲ شرکت بیمه دی امسال نیز با عملکردی قابل قبول، «توانگری سطح یک صنعت بیمه» را کسب کرد. حصول این دستاورد ارزشمند، نشانگر آن است که بیمه دی استفاده بهینه از منابع و سرمایه موجود برای پذیرش و مدیریت ریسک را، به نحو مطلوبی مد نظر داشته است. همچنین نگاه داشت شرکت در این سطح و نسبت توانگری، بیانگر رعایت اصول حرفه‌ای بیمه‌گری در انتخاب ریسک، بازنگری در قراردادهای اتکایی، تأکید بر وصول به موقع حق بیمه‌ها و مطالبات، مدیریت مؤثر بر وجوه نقد شرکت و سرمایه‌گذاری در بخش‌های سودآور است. روابط عمومی شرکت بیمه دی، این موفقیت بزرگ که به همت تلاش، مشارکت و همدلی تمامی همکاران و ذی‌نفعان میسر شده است را تبریک می‌گوید. 🆔@dayins24