2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جنگ نعمت بود ، تو نمیفهمی .
#گنگ_باشه
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گویی پدرش است ..
#رهبرم
19.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی شما نبودین یه مشت بیشرف، بودن !!
#خلاصه_که
#تلنگرانهـ
نوشته بود:
من لا ابالی؛قبول.
ولی شما امام حسینی...
#دلبرعراقی
724.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خداحافظ..🥀
#رهبرشهیدم
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لشگر بنی امیه هلهله کردند..💔
پهلوی سوز پرو مکس...
چون هم قرار بود جام جهانی رو نبینیم هم محرم رو...♥️😎
#ایران
#براندازسوزی