eitaa logo
مــٰآ
202 دنبال‌کننده
842 عکس
34 ویدیو
0 فایل
سلام! همین. ¹³⁹⁹.⁰⁷.²⁸
مشاهده در ایتا
دانلود
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اتل وُ متل… نازنینِ دل…●♪♫ زندگی؛ خوب وُ مهـــربونه…●♪♫ عطر وُ بوش؛ همین غم وُ شادیه کوچیک وُ بزرگمونه…●♪♫ @ma_va_zendegi
مرا غمت ترا که دوره کرده است؟... @ma_va_zendegi
_آدمی تنهاست با دردی که دارد :)_ @ma_va_zendegi
پر زده از سر دیوارِ دلم خوشبختی "خسته ام خسته تر از آنچه که می پنداری " @ma_va_zendegi
‌ تمام ثانیه‌ها شاهدان این درد‌ اند که من بدون تو می‌میرم و نمی‌میرم @ma_va_zendegi
•|در برهوت تنهایی‌ام روییده است هزاران تک درخت...|• @ma_va_zendegi
‌ بمان که عشق ... به حال من و تو غبطه خورد ...! بمان که یار تواَم .... عشق کن که یار منی ..! ‌ 🍂 ‌@ma_va_zendegi
):
مــٰآ
):
می‌دونستید « :( » از ایموجی‌های معادل‌ش خیلی غمگین‌تره؟! این علامت از حرف‌های نگفته‌ای حکایت داره که میخوای بگی ولی نباید گفته بشن. بنابراین بار غم‌کل کلمات بعدی رو به دوش می‌کشه. من خیلی مدیون‌ش هستم.
خوردیم چو گنجشک، به دیوارِ بلورین پنداشته بودیم که این پنجره باز است..!💛 @ma_va_zendegi
Michael_Ortega_Paradise_Emotional_Sad_Piano_.hd.mp3
زمان: حجم: 8.5M
اگر موسیقی بی‌کلام نبود چجوری آدم حرف‌های مغزش رو می‌فهمید؟ حرف‌هایی که هیچ واژه ای براش پیدا نمی‌شه... @ma_va_zendegi
‏اونجا که فروغ میگه «من از نهایت شب حرف می‌زنم» جایی که هیچ نوری نیست، امیدی نیست، ... آرزو می‌کنم هیچ وقت توو اون نقطه قرار نگیره. @ma_va_zendegi