بمان که عشق ...
به حال من و تو غبطه خورد ...!
بمان که یار تواَم ....
عشق کن که یار منی ..!
#هوشنگ_ابتهاج 🍂
@ma_va_zendegi
خوردیم چو گنجشک، به دیوارِ بلورین
پنداشته بودیم که این پنجره باز است..!💛
@ma_va_zendegi
Michael_Ortega_Paradise_Emotional_Sad_Piano_.hd.mp3
زمان:
حجم:
8.5M
اگر موسیقی بیکلام نبود چجوری آدم حرفهای مغزش رو میفهمید؟
حرفهایی که هیچ واژه ای براش پیدا نمیشه...
@ma_va_zendegi
اونجا که فروغ میگه
«من از نهایت شب حرف میزنم»
جایی که هیچ نوری نیست، امیدی نیست، ...
آرزو میکنم هیچ وقت توو اون نقطه قرار نگیره.
@ma_va_zendegi
خوش اومدی ای کسی که معنی اسمت "ستاره" ست✨
مطمئنم لبخند توام مثله لبخند ستاره ها خیلی قشنگه💙
مــٰآ
گفتمش: با غم هجران چه کنم؟ گفت: بسوز! #وصال_شیرازی @ma_va_zendegi
شجریان پدر داره فریاااد میزنه:
« دلا بسوز، که سوزِ تو کارها بکند. »
ارزش زندگی زمانی نمایان می شود که با داشته هایت احساس خوشبختی کنی!معجزه این است که هر چه داشته هایت را بیشتر با دیگران سهیم شوی ،دارا تر می شوی...🍂
صبحتون بخیر
@ma_va_zendegi