eitaa logo
مــٰآ
202 دنبال‌کننده
842 عکس
34 ویدیو
0 فایل
سلام! همین. ¹³⁹⁹.⁰⁷.²⁸
مشاهده در ایتا
دانلود
مــٰآ
):
می‌دونستید « :( » از ایموجی‌های معادل‌ش خیلی غمگین‌تره؟! این علامت از حرف‌های نگفته‌ای حکایت داره که میخوای بگی ولی نباید گفته بشن. بنابراین بار غم‌کل کلمات بعدی رو به دوش می‌کشه. من خیلی مدیون‌ش هستم.
خوردیم چو گنجشک، به دیوارِ بلورین پنداشته بودیم که این پنجره باز است..!💛 @ma_va_zendegi
Michael_Ortega_Paradise_Emotional_Sad_Piano_.hd.mp3
زمان: حجم: 8.5M
اگر موسیقی بی‌کلام نبود چجوری آدم حرف‌های مغزش رو می‌فهمید؟ حرف‌هایی که هیچ واژه ای براش پیدا نمی‌شه... @ma_va_zendegi
‏اونجا که فروغ میگه «من از نهایت شب حرف می‌زنم» جایی که هیچ نوری نیست، امیدی نیست، ... آرزو می‌کنم هیچ وقت توو اون نقطه قرار نگیره. @ma_va_zendegi
مرا با این سکوت حرفیست، که یک دنیا نمیفهمد!🌎💫 @ma_va_zendegi
خوش اومدی ای کسی که معنی اسمت "ستاره" ست✨ مطمئنم لبخند توام مثله لبخند ستاره ها خیلی قشنگه💙
مــٰآ
گفتمش: با غم هجران چه کنم؟ گفت: بسوز! #وصال_شیرازی @ma_va_zendegi
شجریان پدر داره فریاااد میزنه: « دلا بسوز، که سوزِ تو کارها بکند. »
صبح بخیر🌱
ارزش زندگی زمانی نمایان می شود که با داشته هایت احساس خوشبختی کنی!معجزه این است که هر چه داشته هایت را بیشتر با دیگران سهیم شوی ،دارا تر می شوی...🍂 صبحتون بخیر @ma_va_zendegi
‌ زمانه قرعه‌ی نو می‌زند به نام شما خوشا شما که جهان می‌رود به کام شما @ma_va_zendegi
‌ تمام ثانیه‌ها شاهدان این درد‌اند که من بدون تو می‌میرم و نمی‌میرم @ma_va_zendegi