هدایت شده از _نوارکاسِت
دور شدن ازت این شکلیه عزیزدلم!
آدم که نمیفهمه چی میشه. یه روزی وسط زندگی کردن به خودش میاد و میبینه از کسی که یک عمر ایرادشو میگرفته هم بدتر شده.
الان شوهرعمهها میتونن با محتوای شبهِ طنزِ «فردا میری بیرون مراقب خودت باش.» جولان بدن.
آها. این چندوقت که هی میخوندین ببعی تو بازیگوشی مثل منی باهوشی داشتید دلاشونو واسه یه همچین روزی آماده می کردید.
هدایت شده از *حیات القلـوب*
زندگی زخم داشت
اما خدا تورا مرهم قرار داد
مگرمأمنی غيرازشمابراىارواحغريب ماوجوددارد؟
اینا هیچکدوم سیاست بلد نیستن؛ من خودم یه زمانی رئیس شورای دانش آموزی دبستانمون بودم میدونم اون بالاها چه خبره..!