eitaa logo
#ققنوس_آتشین🚩🏴
456 دنبال‌کننده
284 عکس
778 ویدیو
3 فایل
فرصت توسط بسیاری از مردم از دست می‌رود، زیرا فرصت در لباس کار است.
مشاهده در ایتا
دانلود
8.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍نکات معرفتی_ تنها راه رسیدن به آرامش ؟ نام استاد: قرائتی (۴دقیقه و۷ثانیه) 🔹️ما را در نرم‌افزار واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/LbaojCPjBYF9st8DrhDOpT 🔹️ما را در نرم‌افزار ایتا دنبال کنید: https://eitaa.com/diba_313 ─┅═ঊঈ☘️🌼🍀 ঊঈ═┅─
یارب؛ صدایِ پایِ بهار نزدیک است، قَدَمَش را برایمان، پُربرَکَت ساز... سلام و عرض ادب با احترام و ابراز ارادت، فرا رسیدن عید نوروز باستانی را محضر مبارکتان تبریک عرض نموده، از خداوند سبحان برای شما و خانواده محترمتان سلامتی و طول عمر با عزت مسئلت می نمایم.🌸🌳
✍🏻با کارکردهای زبان‌ آشنا بشیم ﺑﺎ "ﺯباﻥ" ﻣﯿﺸود ﻣﺴﺨﺮﻩ ﮐﺮﺩ! ﺑﺎ "ﺯباﻥ" ﻣﯿﺸود ﺭﻭﺣﯿﻪ ﺩﺍﺩ! ﺑﺎ "ﺯباﻥ" ﻣﯿﺸود ﺍﯾﺮﺍﺩ ﮔﺮﻓﺖ! با "ﺯباﻥ" ﻣﯿﺸود ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﺮﺩ! با "ﺯباﻥ" ﻣﯿﺸود "ﺩﻝ "ﺷﮑﺴﺖ! با "ﺯباﻥ" ﻣﯿﺸود ﺩﻟﺪﺍﺭﯼ ﺩﺍﺩ! با "ﺯباﻥ" ﻣﯿﺸود ﺁﺑﺮﻭ ﺑﺮﺩ! ﺑﺎ "ﺯباﻥ" ﻣﯿﺸود ﺁﺑﺮﻭ ﺧﺮﯾﺪ! ﺑﺎ "ﺯباﻥ" ﻣﯿﺸود "جدایی " انداخت! ﺑﺎ "ﺯباﻥ" ﻣﯿﺸود "آشتی " داد! با "زبان" میشود آتش زد! با "زبان" میشود آتش را خاموش کرد! و........ 👈فراموش نکنیم زبان ما سخنگوی ذهن ماست اگر زبان به سخن راست نمی‌چرخد، باید فکری به حال ذهن کنیم. 🔹️ما را در نرم‌افزار ایتا دنبال کنید: @diba_313 🤳 ─┅═ঊঈ☘️🌼🍀 ঊঈ═┅─
✍🏻لبخند زدن خیلی راحته... لبخندبزن: وقتی با خانواده‌ات دور هم جمع شده‌اید خیلی‌ها هستند آرزوی داشتن خانواده را دارند لبخندبزن: وقتی داری سرکارت میروی. خیلی‌ها هستند دربدر بدنبال کار وشغل هستند. لبخندبزن: چون تو صحیح و سالم هستی. خیلی‌ها هستند دارند بخاطر بازگشت سلامتی‌شان میلیون‌ها خرج می‌کنند لبخندبزن: چون تو زنده‌ای و روزی داده میشوی و هنوز فرصت برای جبران زمان داری لبخندبزن: چون تو"خدا"را داری و او را می‌پرستی و از او طلب کمک میکنی. لبخندبزن: چون "تو" خودت هستی. و خیلی‌ها آرزو دارند که چون "تو" باشند. 👈همیشه فرهنگ لبخند را درمحیط زندگی خودت منتشرکن. 🔹️ما را در نرم‌افزار ایتا دنبال کنید: @diba_313 🤳 ─┅═ঊঈ☘️🌼🍀 ঊঈ═┅─
💢🌿تحقق بخشیدن به تصمیمات سال نو علیرغم نیت حسنه‌ای که مردم دارند، هنگامی که هیجانات ابتدای سال فروکش می‌کند، اغلب در عملیاتی کردن برنامه‌های خود با چالش روبرو می‌شوند. براساس مطالعه‌ای که در مجله روانشناسی بالینی منتشر شده است، تنها ۴۶ درصد از افراد در تصمیمات سال نو موفق بوده‌اند. این به معنای شکست بیش از نیمی از افرادی است که برای سال جدید هدف تعیین می کنند. این مطالعه همچنین شامل گروهی نیز بود که تصمیم مشخصی برای سال نو نداشتند اما هدفی داشتند که می‌خواستند در آن سال به آن برسند. تنها ۴ درصد از آنها در دستیابی به اهداف خود موفق بودند که نتیجه‌ای به مراتب بدتر از گروه اول داشت. طبیعتاً ما نمی‌خواهیم در زمره افرادی باشیم که در رسیدن به آرزوها و رویاهای خود برای سال ۱۴۰۲ شکست می‌خورند. بنابراین نیاز به یک برنامه جامع برای پیگیری تصمیمات خود داریم. اگر می خواهید شناخت بهتری از تصمیمات خود برای سال نو داشته باشید، این مراحل را دنبال نمایید: ✅آمادگی ذهنی برای تغییر تغییر عادات ریشه دار کار ساده‌ای نیست، بنابراین قبل از غوطه‌ور شدن در اهداف جدید، مهم است یک قدم به عقب بردارید و برای تغییرات قریب الوقوع آماده شوید. ✅هدفی تعیین کنید که به شما انگیزه دهد هر چقدر اشتیاق کمتر باشد شانس موفقیت نیز کمتر خواهد شد. بنابراین باید مطمئن شوید که هدف تعیین شده برای شما مهم است و در رسیدن به آن برای شما ارزش و منفعتی وجود دارد. این دلیل و تمایل شما و در یک کلام انگیزه شما برای اقدام عملی خواهد بود. ✅تصمیمات را به اندازه‌ای که قابل مدیریت باشند محدود کنید باید فهرست کوتاهی از تصمیماتی که می‌ توانید در سال آینده مدیریت کنید، تهیه کنید. نکته کلیدی در اینجا درک نحوه اولویت‌بندی این لیست است. در اینجا مهم شناخت محدودیت‌های خود است. ✅تصمیمات مشخص داشته باشید در تعیین اهداف از چارچوب تعیین هدف SMART کمک بگیرید. ✅اهداف بزرگ را به اهداف کوچکتر تقسیم کنید بسیاری از ما علی‌رغم نیت مثبتی که داریم در تاثیر اشتیاق، به طور ناخودآگاه هدف بزرگی را انتخاب می کنیم که رسیدن به آن آسان نیست. تقسیم یک هدف بزرگ به اهداف کوچک که دست یافتنی‌تر هستند مفید خواهد بود. ✅اهداف خود را بنویسید درحالی که داشتن اهداف عالی است، مستندسازی آنها به نوعی حیاتی است. ✅تصمیمات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید خیلی خوب است که برای خود تصمیم بگیرید و شاید حتی آن را یادداشت کنید، اما اگر هیچ کس دیگری از آن اطلاعی نداشته باشد، فراموش کردن یا حتی نادیده گرفتن آن آسان است. و وقتی به آن دست یابید، هیچ کس اهمیت نمیدهد. ✅تصمیمات خود را به طور منظم مرور کنید اگر به طور منظم به تصمیم خود فکر نمی‌کنید، قرار نیست آن را دنبال کنید. بنابراین، بخش مهمی از تحقق هدف شما، مرور منظم آن است. حداقل این بررسی باید ماهانه باشد، اما هر چه بیشتر باشد، بهتر است. ✅اگر از مسیر خارج شدید، سریع به راه خود باز گردید همانطور که پیش‌تر گفتیم زمان می‌ برد تا تصمیم شما به واقعیت تبدیل شود، و می ‌دانیم که تغییر دشوار است. در واقع، ما از قبل گفتیم که باید جایی برای اشتباهات و شکست‌ها بگذاریم. 🔹️ما را در نرم‌افزار ایتا دنبال کنید: @diba_313 🤳 ─┅═ঊঈ☘️🌼🍀 ঊঈ═┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍انگیزشی،معنوی 👈شکر گزاری استادالهی قمشه‌ای (۳دقیقه و ۵۱ثانیه) 🔹️ما را در نرم‌افزار واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/LbaojCPjBYF9st8DrhDOpT 🔹️ما را در نرم‌افزار ایتا دنبال کنید: https://eitaa.com/diba_313 ─┅═ঊঈ☘️🌼🍀 ঊঈ═┅─
#ققنوس_آتشین🚩🏴
✍ نکات معرفتی_هنر پدر و مادر بودن ما چقدر با بچه‌های خود صحبت میکنیم و چگونه ؟ نام استاد: استاد پو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍ نکات معرفتی_مدیریت افکار در خانواده(کنترل شخصی) 👈این خونه ، جای این حرف‌ها نیست... نام استاد: پوراحمد خمینی (۳دقیقه و۳ثانیه) 🔹️ما را در نرم‌افزار واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/LbaojCPjBYF9st8DrhDOpT 🔹️ما را در نرم‌افزار ایتا دنبال کنید: https://eitaa.com/diba_313 ─┅═ঊঈ☘️🌼🍀 ঊঈ═┅─
💢  ⁣چگونه از زبان بدن استفاده کنیم؟ ⁣ 👈 ⁣حالت بدن: شانه‌ها را راحت نگه‌ دارید تا خیلی شق و رق به نظر نرسید. بدن‌‌تان در راستای بدن مخاطب‌‌ باشد تا نشان بدهید به صحبت‌ او گوش می‌کنید. کمی به جلو خم شوید، این حالت نشان‌دهنده‌ی تمرکز و توجه شماست و به مخاطب نشان می‌دهد به صحبت‌های او گوش می‌دهید. تقلید از زبان بدن طرف مقابل‌ به او نشان می‌دهد با سخنان او موافق، و به او علاقه‌مند هستید یا دست‌کم صادقانه در تلاشید با او به تفاهم برسید. 👈 ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣حالت بازو و دست: ⁣بازوها را در دو طرف بدن به حالت راحت قرار دهید. این عمل به مخاطب‌ نشان می‌دهد شما در ارتباط با او راحت هستید. هنگام صحبت دستان‌تان را هم حرکت دهید. با این حرکت اعتماد شنونده را نسبت به خود جلب می‌کنید. هنگام سلام و احوال‌پرسی با دیگران دست‌شان را محکم بفشارید اما مواظب باشید بیش از حد محکم این کار را انجام ندهید. 👈 ⁣⁣حالت سر: ⁣ اگر هنگام صحبت با طرف مقابل، سرتان را در تأیید حرف او تکان دهید و از ته دل لبخند بزنید، به او نشان می‌دهید حرف‌هایش را می‌فهمید، می‌پذیرید و به نظراتش گوش می‌دهید. مواظب باشید خیلی پلک نزنید. پلک زدن مدام به مخاطب این حس را القا می‌کند که این گفت‌وگو شما را معذب کرده است. صدایتان را کنترل کنید، یعنی آن را پایین نگه‌ دارید و جمله‌هایتان را با سؤال تمام نکنید. نفس عمیق بکشید و آرام و شمرده حرف بزنید. 🔹️ما را در نرم‌افزار ایتا دنبال کنید: @diba_313 🤳 ─┅═ঊঈ☘️🌼🍀 ঊঈ═┅─
💢 مدیریت یک کارمند ناراضی کارمندان ناراضی همان کسانی هستند که کارآفرین‌ها ناگزیرند (بدون آنکه خود مایل باشند) با آنها سر و کار داشته باشند. هر چند می‌دانیم هر کارآفرین در حقیقت با این افراد سر و کار دارد، اما این رویارویی تنها زمانی اتفاق می‌افتد که آنها خبرساز شوند یا به تیتر اول روزنامه‌ها تبدیل شوند؛ برای نمونه، خبرهای تیراندازی، اعتصابات یا اخبار خودکشی کارمندان از این قبیل هستند. به هر حال، اقلیت گسترده‌ای از این کارمند‌ان ناراضی وجود دارند. اما خبرهای خوبی وجود دارد، می‌توانید از عهده‌ این موقعیت‌ها برآیید حتی پیش از آنکه یک موقعیت عادی اوج بگیرد. مشکل اصلی شما در ارتباط با کارمندان ناراضی این است که آنها می‌توانند یک خطرپذیری یا ریسک بزرگ را به مجموعه‌ شرکت شما وارد کنند. علاوه بر تدارک خدمات ضعیف، که در نتیجه باعث نارضایتی مشتریان می‌شود، آنها همچنین می‌توانند یک محیط کاری منفی ایجاد کنند، می‌توانند درون شرکت استرس و تنش تولید کنند. بعضی از کارمندان ناخشنود می‌توانند به عمد اقداماتی انجام دهند که باعث هر جور زیان و ضرر ممکن، به شرکت شود، از انتشار شایعات کاذب تا سرقت مایملک شرکت. در این خصوص، می‌توانید این چند پیشنهاد کوچک عملی را به خاطر داشته باشید: ۱. حرفه‌ای عمل کنید. صرف نظر از اینکه کارمندان ناراضی چطور رفتار می‌‌کنند، این برایتان اهمیت دارد که همیشه در جریان اداره امور یا یک موقعیت خاص، حرفه‌ای باقی بمانید. از هیاهو، داد و قال کردن، سر فرودآوردن، یا سوگند دادن، پرهیز کنید. به یاد داشته باشید که این مساله به هیچ وجه شخصی نیست و مستلزم این است که از جانب شرکت به شیوه‌ای حرفه‌ای مدیریت و رفتار شود. ۲. اجازه ندهید که این مساله بالا بگیرد و جدی شود. وقتی برای اولین بار متوجه می‌شوید که چنین مشکلی وجود دارد، یعنی وقت آن رسیده که به آن بپردازید. به آنها توجه کنید و نگذارید با گذشت زمان آنها از این امر دل چرکین شوند. قبل از آنکه معضل کنونی‌تان بتواند به مشکل بزرگ‌تری تبدیل شود مداخله کرده و بلافاصله هیاهوها را در نطفه خفه کنید. ۳. این مساله‌ را خصوصی نگه دارید. به جای مواجهه با یک کارمند ناخرسند در مقابل دیدگان همه‌ کارمندان، همواره ترتیبی بدهید که این رویارویی بسیار خصوصی‌تر اتفاق بیفتد، مثلا در یک اتاق کنفرانس یا در یک دفترِ خصوصی. ۴. همه چیز را مستند کنید. امروزه، گاهی دادخواهی برای کم‌مایه‌ترین دلایل و پیش پا افتاده‌ترین مسائل اتفاق می‌افتد. بهترین خط مشی این است که هر آنچه اتفاق می‌افتد را مستند کنید. هر آنچه کارمندان ناراضی انجام داده‌اند، یعنی همه آن اموری که نیازمند اصلاح است باید مستند شود، آن هم درست به همان نحوی که به آن پرداخته شد. مستندسازی همه‌ امور، از هشدارها و جدل‌ها تا اخراج کارمند ـ اگر ناچار شدید تا آنجا پیش بروید ــ به شما و شرکت‌تان کمک خواهد کرد. ۵. به آنها قدرت و اختیار عمل ندهید. وقتی کارمندان ناراضی شما از انجام امور به نحوی شایسته و معمول قصور ورزند، یا کاری کنند که شرکت دچار اُفت سرعت شود، باید هرچه زودتر اقداماتی در این خصوص انجام گیرد. این اتفاقات معمولا زمانی رخ می‌دهد که دیگر کارمندان هم سعی می‌کنند به سناریوی آنها بی‌توجه نباشند، در نتیجه، ممکن است این دسته از ناراضیان هم واجد قدرت شوند. در چارچوب امور داخلی شرکت‌تان هرگز اجازه اقتداریافتن به این دسته از افراد را ندهید. اگر مشکل یا مساله‌ای وجود دارد، فردی را برگزیده و رویکردی اختصاصی را برای پرداختن به آن بگمارید و بقیه افراد در جای سازمانی‌شان مشغول کار هر روزه‌شان بمانند. 🔹️ما را در نرم‌افزار ایتا دنبال کنید: @diba_313 🤳 ─┅═ঊঈ☘️🌼🍀 ঊঈ═┅─
#ققنوس_آتشین🚩🏴
✍ نکات روانشناسی_در تربیت فرزندان نام استاد: دهنوی (۴دقیقه و۳۱ثانیه) #ققنوس_آتشین 🔹️ما را در نرم‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍نکات معرفتی و روانشناسی نام استاد: دکتر دهنوی (۳دقیقه و۱۲ثانیه) 🔹️ما را در نرم‌افزار واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/LbaojCPjBYF9st8DrhDOpT 🔹️ما را در نرم‌افزار ایتا دنبال کنید: https://eitaa.com/diba_313 ─┅═ঊঈ☘️🌼🍀 ঊঈ═┅─
#ققنوس_آتشین🚩🏴
✍ نکات معرفتی و روانشناسی نام استاد: دکتر عزیزی (۱دقیقه و۵۵ثانیه) #ققنوس_آتشین 🔹️ما را در نرم‌افز
13.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍ نکات معرفتی و روانشناسی نام استاد: دکتر عزیزی (۴دقیقه ۳۵ثانیه) 🔹️ما را در نرم‌افزار واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/LbaojCPjBYF9st8DrhDOpT 🔹️ما را در نرم‌افزار ایتا دنبال کنید: https://eitaa.com/diba_313 ─┅═ঊঈ☘️🌼🍀 ঊঈ═┅─
✍روانشناسی_ارزش خود را در دیگران جستجو نکنید... وقتی از اینکه خودتان باشید راضی باشید، بدون اینکه مقایسه کنید یا برای تحت ‌تاثیر قرار دادن دیگران رقابت کنید، هر فرد باارزشی به شما احترام خواهد گذاشت. و مهمتر اینکه خودتان هم به خودتان احترام خواهید گذاشت. هیچکس حق قضاوت کردن شما را ندارد. ممکن است مردم داستان‌های شما را شنیده باشند و تصور کنند شما را می‌شناسند اما هیچوقت نمی‌توانند آنچه بر شما گذشته را احساس کنند. هیچوقت نمی‌توانند خودشان را جای شما بگذارند. پس فراموش کنید دیگران چه فکری می‌کنند یا درمورد شما چه می‌گویند. فقط روی احساسی که خودتان نسبت به خودتان دارید تمرکز کنید و به راهتان ادامه دهید. 🔹️ما را در نرم‌افزار ایتا دنبال کنید: @diba_313 🤳 ─┅═ঊঈ☘️🌼🍀 ঊঈ═┅─