eitaa logo
دیده‌بان‌هوشیار
1هزار دنبال‌کننده
38.4هزار عکس
15.8هزار ویدیو
210 فایل
من دارم می‌‌‌‌‌‌‌بینم صحنه را، می‌‌‌‌‌‌‌بینم صف‌‌‌‌‌‌‌آرائی‌‌‌‌‌‌‌ها را، می‌‌‌‌‌‌‌بینم دهانهای با حقد و غضب گشوده شده را علیه انقلاب و امام چه بکنم اگر کسی نمی‌‌‌‌‌‌‌بیند؟! ارتباط با ادمین @sarbaaze0
مشاهده در ایتا
دانلود
✍✍✍ ⭕️دادستان كل، دادستان تهران و سرپرست دادسراي رسانه به دستور صريح رئيس قوه قضاييه عمل كنند. آيت‌الله رئيسي در سخناني صريح كه البته قانون آن نيز موجود است، اعلام كرد: «برخي افراد از روي غفلت يا مغرضانه نقش "ستون پنجم دشمن" را ايفا مي‌كنند و در اين شرايط "خاص" با تكرار حرف‌هاي سعودي‌ها و لندن‌نشينان در جامعه، التهاب و اضطراب به وجود مي‌آورند كه بايد با آن برخورد شود» تأكيد قاضي‌القضات در حالي است كه همزمان با شيوع ويروس كرونا چهره‌هاي مختلف رسانه‌اي و سياسي، دروغ‌هاي متعددي درباره اين بيماري در فضاي مجازي و رسانه‌اي كشور منتشر كرده‌اند و تاكنون گزارشي از برخورد دادستاني كل، دادستاني تهران و دادسراي رسانه با اين افراد ارائه نشده است. به‌طور نمونه مي‌توان به شايعه‌سازي‌هاي خبرگزاري ايرنا، آمار سازي هاي مديرمسئول انتخاب، توييت دهباشي عليه روحانيت، شايعه‌هاي رحيمي، اناركي و پارسايي از نمايندگان مجلس اشاره كرد كه عمدتاً مورد استناد ضدانقلاب قرارگرفته است.
📣📣📣 استاندار قم: 🔹تا اطلاع ثانوی اقامتگاه‌ها برای پذیرش مهمانان و مسافران پذیرش ندارند. 🔹این محدودیت‌ها را به نیروهای خارجی هم اعلام کرده‌ایم که اتباع خارجی وارد استان نشوند. 🔹با ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت کشور هماهنگ هستیم‌ و جزیره‌ای عمل نمی‌کنیم
📣📣📣 دستور قضایی به ضابطین برای برخورد با انتشاردهندگان اخبار جعلی در مورد کرونا مرکز رسانه قوه قضاییه: 🔹بر اساس دستور قضایی ضابطان موظف هستند موارد ادعایی خلاف واقع را به صورت مستمر رصد کرده و گزارش خود در این مورد را به دادسرای تهران گزارش کنند. 🔹با تشکیل شعبه ویژه در دادسرای تهران بلافاصله افراد مدعی احضار و در مورد اسناد مطالب عنوان شده از سوی آن‌ها تحقیق به عمل می‌آید. 🔹 پرونده‌های ارجاع شده به شعبه ویژه، خارج از نوبت بررسی و اگر مطالب منتشره از سوی افراد فراخوانده شده خلاف واقع و کذب باشد، برخورد قضایی لازم صورت می‌گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یا ثامن الحجج(ع)❣ به زیر گنبد مینای آسمان گفتم... خدا...چقدر دلم مشهدالرضا می خواهد چه میشود اگر اکنون طلب کند من را، دلم فقط ز نفس های او شفا می خواهد...
📣📣📣 کرونا در آمریکا ⬅️مقامات نيويورک:توانایی ما برای شکست کرونا مختل شده...! ⬅️پرستاران از این که بیمارستان هایشان آمادگی لازم را ندارند، نگرانند...! ⬅️دانشگاه بزرگ سیاتل و واشنگتن در حال تعطیلی است...! ⬅️هزار نفر در یک کشتی قرنطینه شده اند...! ⬅️4000 نفر در نيويورک قرنطینه شدند!
سوریه 🔴کشف مخفیگاه زیرزمینی سرکرده «جبهه النصره»
افزایش تعداد قربانیان کرونا در ایتالیا رکورد زد 🔹مقامات ایتالیا اعلام کردند که امروز ۱۶۸ نفر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند تا بدین ترتیب شمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا به ۶۳۱ نفر برسد. 🔹همچنین شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۱۰ هزار ۱۴۹ نفر رسید.
🔷کشف دومین انبار احتکار اقلام بهداشتی در اهواز توسط اطلاعات سپاه 🔸سازمان اطلاعات سپاه خوزستان، انبار احتکار کالاهای پزشکی را در اهواز کشف کرد. 🔸در این انبار ۴۴ هزار و ۶۰۰ عدد دستکش پزشکی و۴۴۴ لیتر الکل ۹۰ درصد کشف و در اختیار مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز  قرار گرفت. هر لیتر از این الکل برای تهیه محلول ضدعفونی ۲۰۰ لیتری با آب حل می‌شود. 🔸سازمان اطلاعات سپاه خوزستان پیش از این با صدور اطلاعیه‌ای آمادگی خود را برای دریافت گزارشات مردمی از طریق شماره تلفن ۱۱۴ اعلام کرده بود. 🔸روز شنبه نیز انبار بزرگ احتکار کالاهای پزشکی در اهواز با بیش از چهار میلیون و ۶۸۰ هزار دستکش پزشکی توسط سازمان اطلاعات سپاه کشف شد.
📣📣📣 مصرف الکل موجب مرگ ۶ نفر در کردستان شد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان: 🔹از اول اسفند ماه تا کنون ۶ نفر در استان در اثر مصرف الکل صنعتی یا متانول جان خود را از دست دادند. 🔹در حال حاضر ۱۸ نفر بر اثر مصرف الکل صنعتی در بیمارستان بستری هستند که حال عمومی ۱۷ نفر آنها خوب است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ میتینگ انتخاباتی برنی سندرز در ایالت میشیگان امریکا با سخنرانی "سیدحسن قزوینی"! 🔺قزوینی متولد کربلا، امام جماعت مرکز اسلامی آمریکا است تحصیلات حوزوی خود را در حوزه علمیه قم به پایان رسانده‌ و اصالتا اهل قزوین است!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 ها درباره چه فکر میکنند؟ سلیمانی بود او یک استراتژیست بانفوذ بود که بلد بود چگونه را برای جنگ با آماده کند رابطه او و دیگر های شیعی با هم مثل است. هم در فکر و هم در عمل با هم مثل برادر رفتار میکنند خوب فهمیدید.. ما با همین دلهای پاک مان با همین بودنمان، شما سنگدلهای جنایتکار و آدمکش را نابود خواهیم کرد به اذن خدا
السلام علیک یا مولانا یا صاحب الزمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا