eitaa logo
دیده‌بان‌هوشیار
1هزار دنبال‌کننده
38.4هزار عکس
15.8هزار ویدیو
210 فایل
من دارم می‌‌‌‌‌‌‌بینم صحنه را، می‌‌‌‌‌‌‌بینم صف‌‌‌‌‌‌‌آرائی‌‌‌‌‌‌‌ها را، می‌‌‌‌‌‌‌بینم دهانهای با حقد و غضب گشوده شده را علیه انقلاب و امام چه بکنم اگر کسی نمی‌‌‌‌‌‌‌بیند؟! ارتباط با ادمین @sarbaaze0
مشاهده در ایتا
دانلود
📣📣📣 شناسایی ۱۹۵۸ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ ۲۷۳۵ نفر از بیماران در وضعیت حاد تحت مراقبت هستند دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت: 🔹از دیروز تا امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۹۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. 🔹مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۱۲۷۲۵ نفر رسید. 🔹متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. 🔹مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۷۸۳ نفر رسید. 🔹خوشبختانه تا کنون ۸۹۴۲۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. 🔹 ۲۷۳۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. 🔹تا کنون ۶۲۹ هزار و ۵۳۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
📣📣📣 با تصویب مجلس ، ممنوعیت مبارزه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی قانون شد. 🔹نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دو فوریت طرح 14 ماده‌ای را تصویب کردند که بر اساس آن برگزاری هرگونه رقابت ورزشی اعم از رسمی یا تدارکاتی میان ورزشکاران و تیم‌ های ورزشی ایران با حریفان رژیم صهیونیستی ممنوع خواهد بود. 🔹هریک از فدراسیون‌ها ، موظفند با بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخلی و برقراری ارتباط اصولی با مجامع بین‌المللی، اقدامات لازم را برای جلوگیری از هرگونه مجازات و محرومیت‌ های احتمالی ورزش اتخاذ کنند.
توکلی: آقای رئیس‌جمهور! مانع ابطال یک قرارداد فاسد نشوید رئیس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت: 🔹بعد از اعلام جرم علیه حراج کردن کشت و صنعت مغان، سازمان خصوصی سازی به هیات داوری شکایت برد و اعلام کرد این قرارداد اشکال دارد. 🔹مهمترین اشکال این قرارداد نحوه قیمت گذاری بود که خریدار آن را مفت خریداری می کند. 🔹این بنگاه ۱۸۴۰ میلیارد تومان فروخته شده و قرار بوده خریدار ۱۰۰ میلیارد را ابتدا و بعد ۲ سال تنفس باقی مبلغ را طی ۹ سال با نرخ ۱۴ درصد به دولت بدهد. 🔹بعد از اعتراضات، هیات داوری سه شنبه گذشته در جلسه ای این قرارداد را ابطال می کند. 🔹با کمال تأسف آقای رئیس جمهور در جلسه هیات دولت به وزیر اقتصاد و وزیر دادگستری اعتراض و درخواست می کند چون رای هنوز انشا نشده است، از رای صادره و امضاهایی که داده شده است عدول کنند.
35.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥«مهدی سماواتی» مداح و مناجات‌خوان: 🔹جلسه مناجات مسجد شهدا زیر موشک‌باران هم تعطیل نشد. 🔹معروف شدن مناجات «مولایَ یا مولای» از صدقه‌ سر مستمعین جلسه بود. 🔹اگر دعایی را صحیح، پاک و پاکیزه و برای خدا بخوانیم (اخلاص) همین یک موجود زنده می‌شود. 🔹در هیأت‌ها نسبت به قرآن، کم‌کاری کرده‌ایم.
سرپرست وزارت صمت: 🔹مجوز صادرات ماسک N۹۵،‌ لباس پرستاری و کیت سرولوژی تشخیص کرونا صادر شد. 🔹به منظور حمایت از تولید کنندگان داخلی، ثبت سفارش و واردات تجهیزات پزشکی دارای مشابه داخلی، ممنوع شد.
🔴 ایران به هیچ عنوان در امور سوریه دخالت نمیکند 🔸سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان : 🔹 کسانی که دست به محاصره ایران، سوریه، ونزوئلا، غزه و یمن زده‌اند امروز از چالش‌ها و پیامدهای به وجود آمده از شیوع کرونا رنج می‌برند. 🔹 ایران به هیچ عنوان در امور سوریه دخالت نمی کند و هدف آن جلوگیری از قرار گرفتن این کشور زیر سلطه استکبار آمریکا و اسرائیل است. 🔹 شایعات درباره وجود اختلاف بین ایران و روسیه در سوریه صحت ندارد، چرا که ایران به دنبال جنگ نفوذ قدرت در این کشور نبوده است؛ نه با روسیه و نه با دیگران. 🔹 ایران تنها حضور مستشاری در سوریه داشته و شماری از این مستشاران به دلیل کمک به ارتش سوریه در خطوط مقدم جبهه به فیض شهادت نائل آمده‌اند.
🕗🤚 دل من لک زده تا کنج حرم گریه کنم دو قدم روضه بخوانم، دو قدم گریه کنم کارم این است که سمت حرمش رو کنم از همین دور سلامش بدهم گریه کنم أَلسَّلٰامُ عَلَیکَ یٰا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضٰآ أَلمُرتَضٰی 🤚💚 💞 ‌࿇࿐᪥✧🍃🌺🍃✧᪥࿐࿇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍀نامه۴۷- به حسن و حسين علیهم السلام 🍀شما را به ترس از خدا سفارش مي كنم به دنيا روي نياوريد، گرچه به سراغ شما آيد، و بر آنچه از دنيا از دست مي دهيد اندوهناك مباشيد، حق را بگوييد، و براي پاداش الهي عمل كنيد. دشمن ستمگر و ياور ستمديده باشيد. شما را، و تمام فرزندان و خاندانم را، و كساني را كه اين وصيت به آنها مي رسد، به ترس از خدا، و نظم در امور زندگي، و ايجاد صلح و آشتي در ميانتان سفارش مي كنم، زيرا من از جد شما پيامبر (ص) شنيدم كه مي گفت: (اصلاح دادن بين مردم از نماز و روزه برتر است.) خدا را! خدا را! درباره ، نكند آنان گاهي سير و گاه گرسنه بمانند، و حقوقشان ضايع گردد. خدا را! خدا را! درباره ، حقوقشان را رعايت كنيد كه وصيت پيامبر (ص) شماست، همواره به خوش رفتاري با همسايگان سفارش مي كرد تا آنجا كه گمان برديم براي آنان ارثي معين خواهد كرد. خدا را! خدا را! درباره ، مبادا ديگران در عمل كردن به دستوراتش از شما پيشي گيرند. خدا را! خدا را! درباره همانا كه ستون دين شماست. خدا را! خدا را! درباره ، تا هستيد آن را خالي مگذاريد، زيرا اگر كعبه خالي شود مهلت داده نمي شويد. خدا را! خدا را! درباره با اموال و جانها و زبانهاي خويش در راه خدا. بر شما باد به پيوستن با يكديگر، و بخشش همديگر، مبادا از هم روي گردانيد، و پيوند دوستي را از بين ببريد، مبادا و را ترك كنيد كه بدهای شما بر شما مسلط مي گردند، آنگاه هر چه خدا را بخوانيد جواب ندهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📸تصویر یکی از در لباس مدافعین حرم 🔸شهید والامقام محمد ابراهیم کاظمی، که در حادثه ناو لجستیکی کنارک به درجه رفیع شهادت رسید از جمله مدافعان حرم حضرت زینب (ع) بود . 🔸او بارها در میدان نبرد در برابر ایادی استکبار داعشی مردانه جنگید و سرانجام در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹به آرزوی دیرینه اش دست پیدا کرد.
⭕️ مدرسه تلویزیونی ایران؛ پنجشنبه ٢۵ اردیبهشت 🖥شبکه ‌آموزش: 🔸متوسطه دوره اول: 🔹از ساعت ٨:٠۵ تا ٨:٢۵ درس علوم تجربی پایه ٩ 🔹از ساعت ٨:٢۵ تا ٨:۴۵ درس علوم تجربی پایه ٨ 🔹از ساعت ٨:۴۵ تا ٩:٠۵ درس تفکر و سبک زندگی پایه ٧ 🔹از ساعت ٩:٠۵ تا ٩:٢۵ درس زبان انگلیسی پایه ٩ 🔸 دوره ابتدایی : 🔹از ساعت١٠:٣٠ تا۱۱درس فارسی و نگارش پایه اول 🔹از ساعت ۱۱ تا١١:٣٠ درس علوم تجربی و تفکر پایه دوم 🔹از ساعت ١١:٣٠ تا١٢ درس بازی و ریاضی پایه سوم 🔹از ساعت١٢تا١٢:٣٠ درس مطالعات و مهارتهای اجتماعی پایه چهارم 🔹از ساعت ١٢:٣٠ تا١٣ درس بازی و ریاضی پایه پنجم 🔹از ساعت ١٣:١۵ تا۱۳:۴۵درس پیام ها و هدیه های آسمانی پایه ششم 🔸متوسطه دوره دوم: 🔹از ساعت ١۴:٣٠ تا ١۵ درس شیمی١ پایه ١٠ رشته ریاضی فیزیک و علوم تجربی 🔹از ساعت ١۵ تا ١۵:٣٠ درس آمادگی دفاعی پایه١٠تمام رشته ها 🔹از ساعت ١۵:٣٠ تا١۶درس زبان انگلیسی ١ پایه١٠ تمام رشته ها 🔹از ساعت ١۶ تا١۶:٣٠ درس فارسی٢ پایه ١١ تمام رشته ها 🔹از ساعت ١۶:٣٠ تا١٧ درس زبان انگلیسی ٣ پایه١٢ تمام رشته ها 🔹از ساعت ١٧ تا١٧:٣٠ درس فیزیک١ پایه ١٠ رشته ریاضی فیزیک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
قالیباف: هر چه زودتر پیشنهاد واگذاری سهام خودروسازان به مردم باید اجرایی شود
روز تولدش روز شهادتش شد🤗 چه قدر زیبا...🎂🕊 «سیدمنصور موسوی‌نژاد» اهل دهستان نظر آقای دشتستان استان بوشهر، از شهدای ارتش در کنارک بود که در روز تولدش به شهادت رسید. او متولد ۲۱ اردیبهشت ۶۹ بود که روز ۲۱ اردیبهشت ۹۹ هم به شهادت رسید.
🔴🔴هم اکنون درگیری حشد الشعبی با عناصر داعشی در اطراف سامراء براشون دعا کنیم اللهم نصر جیوش المسلمین و عساکرالموحدین و حفظهم و سلمهم جمیعا بحق امیرالمؤمنین علیه السلام 🙏🙏🙏
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
السلام علیک یا مولانا یا ابا صالح المهدی