eitaa logo
دیده بان
1.2هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
36 فایل
آدرس کانال دیده بان در پیام رسان ایتا Http://eitaa.com/didehban313 آدرس کانال دیده بان در تلگرام http://t.me/didehban313 آدرس پیج اینستاگرام دیده بان https://www.instagram.com/mehrbanali313
مشاهده در ایتا
دانلود
♻️پمپئو از رد صلاحیت کدام چهره‌ها ناراحت شده است؟ یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره توییت پمپئو وزیر خارجه آمریکا در مورد شورای نگهبان و رد صلاحیت برخی از چهره ها در انتخابات، نوشت. 👆👆 ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌿@didehban313🌿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗞 صفحه یک روزنامه‌های صبح ۲۹ دی ۱۳۹۸ ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌿@didehban313🌿.
♻️ سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به استفاده ماکرون از نام جعلی برای خلیج فارس: ✖️به جناب ماکرون یادآور می شوم خلیجی که در جنوب ایران واقع است، تنها یک نام دارد و آن خلیج فارس است. ✖️حضور نظامی شما در خلیج فارس به اندازه اشتباه شما در نامیدن آن اشتباه است. ✖️هر دو اشتباه بزرگ اما قابل جبران است. ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌿@didehban313🌿.
♻️ رئیس مجلس: ✖️رفتار غیرعادلانه اروپا ادامه یابد همکاری با آژانس بازنگری می‌شود. ✖️علت ردصلاحیت برخی نمایندگان فعلی و ادوار مجلس اقتصادی نیست. ✖️بزرگ‌نمایی اشکالات اقتصادی خسارت حیثیتی به افراد می‌زند. ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌿@didehban313🌿.
♻️ توی کتابشون نوشته یک جمله شبیه مثال کتاب بنویسید اون هم نوشته‌: ✖️فقط بعد از چند روز ایران انتقام سردار سلیمانی را گرفت ✖️این جمله را فرزندیکی از شهدای عراقی مبارزه با داعش در کتاب خود نوشته است. ✖️ مرگ بر آمریکا، از کنگان
♻️ اشپیگل: دستور ترور #سردار_سلیمانی از سوی ترامپ، در اصل پذیرش این واقعیت بود که تحریم‌های همه‌جانبه مؤثر نبوده است. ✖️ حالا #ترامپ در یک هزارتو سرگردان است و راهی برای خروج ندارد. ✖️ اکنون یک دوره جدید و خطرناک در خاورمیانه آغاز شده که در آن دیگر قواعد سنتی جنگ رعایت نخواهدشد . ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌿@didehban313🌿.
♻️ کشته شدن بیش از ۱۰۰ نظامی آمریکایی در حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد در عراق ✖️«کاترین شاکدام» تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی طی گزارشی در پایگاه خبری تحلیلی «سیتیزن تروث» نوشت: «به گفته مقام‌های نظامی عالی‌رتبه، نظامیان آمریکایی پیش از حمله مجبور بودند تجهیزات خود را از سراسر عراق به پایگاه عین‌الاسد در استان الانبار بیاورند تا امنیت آنها را تامین کنند». ✖️«سیتیزن‌تروث» در این گزارش ادعا کرد که به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد بیش از صد نظامی آمریکایی در حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد در عراق کشته شده‌اند. ✖️این وبگاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها تا کنون هر گونه تلفات در حمله به پایگاه عین‌الاسد را تکذیب می‌کنند، مدعی شد به زودی ویدئوها و مدارک بیشتری از پایگاه عین‌الاسد را در دسترس عموم قرار می‌دهد. ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌿@didehban313🌿.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ نصب دیوارنگاره سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس در بغداد ✖️شب گذشته دیوارنگاره ضدآمریکایی همراه با تصاویری از شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس در میدان واثق بغداد نصب شد. ✖️امروز قرار است تظاهرات سراسری ضد اشغالگری آمریکا به دعوت مقتدی صدر در عراق برگزار شود. #میراث_قاسم ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌿@didehban313🌿
♻️شنیده بودم سال۹۷ وقتی دلار رشد صعودی خود را کرده بود و مردم متحمل فشار زیادی شده بودند، یکی از مدیران انقلابی سابق که امروز نیز در انتخابات پیش رو در تهران سبد رای خوبی هم دارد، یک طرح جامع و مجلد "گذار از بحران" به رئیس جمهور تقدیم می کند و با بی مهری روحانی مواجه می‌شود! باز متوجه شدیم در روزهای گذشته، ۲۴ اقتصاددان در نامه ای به رئیس جمهور، به ارائه ۱۰ راهکاری پرداختند که بدون کمک خارجی می‌تواند اقتصاد ایران را نجات دهد! منطق می‌گوید کسی که معترف به است، باید به دنبال یادگیری باشد، این رفتار روحانی نامش چیست؟! ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌿@didehban313🌿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ کجای دنیا ژنرال بلند پایه‌اش از رئوف‌القلب ترین انسان‌هایی است که می‌شناسیم؟ #حاج_قاسم با دلتنگی تو چه کنیم؟! ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌿@didehban313🌿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ نمایندگان مجلس به دنبال کاهش سطح روابط با اروپا ✖️نمایندگان مجلس با امضای بیانیه‌ای به سه کشور اروپایی اخطار داده‌اند که در صورت عدم اجرای تعهداتشان، سطح روابط با این سه کشور کاهش می‌یابد. ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌿@didehban313🌿.
♻️هشدار «فتاح» به مسئولانی که املاک بنیاد مستضعفان را پس نمی‌دهند ❌رئیس بنیاد مستضعفان: ✖️اگر کسانی از صاحبان قدرت، املاک بنیاد مستضعفان را تخلیه نکنند با حکم قضایی به سراغ آنها می‌رویم و در شرایط خاص علی‌رغم میل باطنی چاره‌ای جز اعلام اسامی آنها نداریم. ✖️بنیاد مستضعفان از نظر حقوق موظف به ساخت پلاسکو نبود. ✖️ما چند هزار میلیارد تومان از دولت طلبکاریم و آن‌ها نتوانسته اند این طلب ما را بدهند. ✖️تمام خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر تا پایان سال ۹۹ خانه دار می‌شوند. ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌿@didehban313🌿.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ♻️ «جمال ریان» گوینده شبکه الجزیره با انتشار بخشی از خطبه رهبر انقلاب به زبان عربی نوشت: گواهی می‌دهم که زبان عربی از زبان رهبر ایران، شیرین و صحیح است و شنیدنش از زبان او، هزار بار بهتر از شنیدنش از زبان بسیاری از حکام عربی است. ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌿@didehban313🌿
♻️ تداوم آشفتگی در کاخ سفید؛ یکی دیگر از مشاوران ارشد ترامپ استعفا کرد ✖️«اندرو پیک» مدیر ارشد امور اروپا و روسیه در شورای امنیت ملی کاخ سفید تنها با گذشت سه ماه از زمان انتصابش از سمت خود کناره‌گیری کرد و ظاهراً قرار است در کنگره در خصوص استیضاح ترامپ شهادت دهد. ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌿@didehban313🌿.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ همین کارها رو می‌کنیم که باعث می‌شه چهار روز دیگه ربات‌ها علیه انسان‌ها شورش کنند دیگه😂 ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌿@didehban313🌿.
♻️ واقعیتی که ترامپ تکذیب کرد ✖️تحلیلگر سیاسی و فعال حقوق بشر عرب زبان در توییتی نوشت: ✖️پس از آنکه ترامپ گفت حمله موشکی ایران به عین الاسد تلفاتی نداشته، ما شاهد اخباری مبنی بر معالجه سربازان آمریکایی در جاهای مختلفی هستیم. مورد آخر هم معالجه تعدادی از آنها در کویت است که توسط روزنامه کویتی منتشر شده است. ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌿@didehban313🌿.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ♻️ رضا پهلوی؛ عروسک خیمه شب بازی آمریکا ✖️مدعی تاج و تخت شاهنشاهی که حکمرانی بر ایران را ارث ژنتیک خود می‌داند، برای محقق نمودن رؤیایش به دامن دشمن شماره یک ملت ایران پناه برده است و مواضع خود را با سیاست‌های دیکته‌شده از جانب کاخ سفید تطبیق می‌دهد. ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌿@didehban313🌿.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ♻️ علاقه خاص روحانی به روباه پیر! ✖️روایت کریمی قدوسی از علاقه خاص رئیس جمهور به افزایش سطح روابط با دولت خبیث انگلیس، که موجب ارتقا فعالیت نفوذیان انگلیسی در کشور شده!!! ✖️سفیر انگلیس در جمع سفرای کشورها گفته: در حال حاضر نه مسائل هسته‌ای و نه کاهش تعهدات ایران در برجام برای ما مهم نیست بلکه مهم این است که انقلابیون رادیکال بار دیگر به قدرت برگردند! #دولت_لیبرال #پرورش_یافته_گان_غرب #ذلت_ملت ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌿@didehban313🌿.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ لحظاتی از نوازش یک نوزاد در آغوش شهید سپهبد سلیمانی ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌿@didehban313🌿.
♻️ تهیه‌کننده برنامه ثریا: می‌خواهند شأن رسانه ملی را در حد روابط عمومی دولت پایین بیاورند ❌مقصودی: ✖️در ماه‌های اخیر با زیاد شدن برخی فشارهای «آشنا» و «ناآشنا» در چند نوبت تلاش شده بود که برنامه ثریا ضبطی بشود. ✖️می‌خواهند شأن رسانه ملی را در حد روابط عمومی مجیزگوی دولت پایین بیاورند. ✖️برنامه ثریا اگر زنده نباشد، به معنای واقعی کلمه مرده است. ✖️هر وقت مدیران تلویزیون تصمیم گرفتند ثریا به صورت زنده به روی آنتن برود با تمام توان در خدمت مردم و رسانه ملی خواهیم بود. ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌿@didehban313🌿.
🌺🌿🌺🌿 🌿🌺🌿 🌺🌿. ┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄ 🌿 ﺍَﻟﺴَّﻠٰﺎﻡُ ﻋَﻠَﻴْﻚَ ﻳٰﺎ ﺍَﺑٰﺎ ﻋَﺒْﺪِﺍﻟﻠﻪ ﻭَﻋَﻠَﻰ ﺍﻟْﺎَﺭْﻭٰﺍﺡِ ﺍﻟَّﺘﻰ ﺣَﻠَّﺖْﺑِﻔِﻨٰﺎﺋِﻚَ، ﻋَﻠَﻴْﻚَ ﻣِﻨّﻰ ﺳَﻼﻡُ ﺍﻟﻠﻪِ ﺍﺑَﺪﺍ ﻣﺎ ﺑَﻘﻴﺖُ ﻭَﺑَﻘِﻰَ ﺍﻟﻠَّﻴْﻞُ ﻭَ ﺍﻟﻨَّﻬٰﺎﺭُ، ﻭَﻻﺟَﻌَﻠَﻪُ ﺍﻟﻠﻪُ ﺁﺧِﺮَ ﺍﻟْﻌَﻬْﺪِ ﻣِﻨّﻰ ﻟِﺰِﻳٰﺎﺭَﺗِﻜُﻢْ، ﺍَﻟﺴَّﻼﻡُﻋَﻠَﻰﺍﻟْﺤُﺴَﻴْﻦِ،ﻭَﻋَﻠٰﻰ ﻋَﻠِﻰِّﺑْﻦِﺍﻟْﺤُﺴَﻴْﻦِ، ﻭَﻋَﻠﻰٰﺍَﻭْﻻﺩِﺍﻟْﺤُﺴَﻴْﻦِ،ﻭَﻋَﻠﻰٰﺍَﺻْﺤٰﺎﺏالحسین، ┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄ 🌿ﺍﻟﻠﻬﻢ ﺍﺟﻌﻞ ﺻﺒﺎﺣﻨﺎ ﺻﺒﺎﺡ ﺍﻻﺑﺮﺍر 🌿ﻭﻻ ﺗﺠﻌﻞ ﺻﺒﺎﺣﻨﺎ ﺻﺒﺎﺡ ﺍﻻﺷﺮﺍﺭ 🌿ﺍﻟﻠﻬﻢ ﺍﺟﻌﻞﺻﺒﺎﺣﻨﺎ ﺻﺒﺎﺡﺍﻟﺼﺎﻟﺤﯿﻦ 🌿ﻭﻻ ﺗﺠﻌﻞ ﺻﺒﺎﺣﻨﺎ ﺻﺒﺎﺡ ﺍﻟﻄﺎﻟﺤﯿﻦ 🌿ﺍﻟﻠﻬﻢ ﺍﺟﻌﻞ ﺻﺒﺎﺣﻨﺎ ﺻﺒﺎﺡ ﺍﻟﻤﻘﺒﻮﻟﯿﻦ 🌿ﻭﻻ ﺗﺠﻌﻞ ﺻﺒﺎﺣﻨﺎ ﺻﺒﺎﺡ ﺍﻟﻤﺮﺩﻭﺩﯾﻦ 🌿ﺍﻟﻠﻬﻢ ﺍﺟﻌﻞ ﺻﺒﺎﺣﻨﺎ ﺻﺒﺎﺡ ﺍﻟﺨﯿﺮ ﻭﺍﻟﺴﻌﺎﺩﻩ 🌿ﻭﻻ ﺗﺠﻌﻞ ﺻﺒﺎﺣﻨﺎ ﺻﺒﺎﺡ ﺍﻟﺸﺮ ﻭ ﺍﻟﺸﻘﺎﻭﻩ 🌿ﺑﺮﺣﻤﺘﮏ ﯾﺎ ﺍﺭﺣﻢ ﺍﻟﺮﺍﺣﻤﯿﻦ 🌿ﻭﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯽ ﻣﺤﻤﺪ ﻭﺍﻟﻪ ﺍﻟﻄﺎﻫﺮﯾﻦ ┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄ 🌿ســَــــــــــــــــــــــــــــــــــلام🌿 🌿صبح شما بزرگواران بخیر و روشن به انوار مطهر قرآن و اهلبیت (ع) 🌿 🌺🌿 🌿🌺🌿 ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌺🌿🌺🌿🌺@didehban313🌿
4_5837204968691468394.mp3
4.43M
┄┅═✧❁﷽❁✧═┅ ♻️ قیمت دینداری در آخرالزمان ✖️ حجت الاسلام بی آزارتهرانی ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌿@didehban313🌿
⏳امروز دوشنبه 👈 ۳۰ دیماه ۱۳۹۸ ۲۴ جمادی الاول ۱٤٤۱ 👈۲۰ ژانویه ۲۰۲۰ ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🌿@didehban313🌿