eitaa logo
دیده بان
1.2هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
36 فایل
آدرس کانال دیده بان در پیام رسان ایتا Http://eitaa.com/didehban313 آدرس کانال دیده بان در تلگرام http://t.me/didehban313 آدرس پیج اینستاگرام دیده بان https://www.instagram.com/mehrbanali313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻اسرائیلی‌ها خوشحال نباشند؛ خوشحالی شما از ترور شهید نصرالله سه روز بود، به زودی خون گریه خواهید کرد! 🔹‌هشدارهای عبدالباری عطوان سردبیر رای الیوم به سران صهیونیست: شهید سنوار روحیه جوانان را زنده کرد، از همین الان تبدیل به الگو شده و مردم دوست دارند مانند او شوند. 🔹سنوار در میدان مبارزه و تا آخرین لحظه عمر جنگید و اسرا را سپر انسانی خود قرار نداد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
رد کردن پیشنهاد ۵۴ میلیارد دلاری توسط سید حسن نصرالله شیخ غازی یوسف حنیه از علمای اهل سنت و رئیس هیئت امنای تجمع علمای مسلمین لبنان در جمع علمای شیعه و اهل سنت کنگان: فرانسوی ها به سید حسن نصرالله پیشنهاد داده بودند در ازای دریافت مبلغ ۵۴ میلیارد دلاری و همچنین ریاست مجلس نمایندگان با حمايت دولت فرانسه، به جنگ ورود نکند و فلسطین را تنها گذارد شیخ غازی میگوید این پیشنهاد با واکنش جدی سید حسن نصرالله مواجه شد و فرمود پستهای شما برایم ارزشی ندارد و حزب الله هرگز فلسطین را رها نمی‌کند، ما تا آخر کنار مردم فلسطین می‌مانیم. رحمت خدا بر سید مقاومت
کمی فرهنگ داریم، اضافه آمده، نیازی به آن نداریم! می‌گذاریم دمِ در، کنار سطل آشغال، هر که می‌خواهد، بردارد! ، ! ✍🏻محسن انبیائی یک : آیا مسئولان واقعا به جاسوسی و از بین رفتن دین و فرهنگ از طریق فضای مجازی باور ندارند؟
خادم حرم امام رضا میگفت دختر نوجوان لبنانی را اوردیم غبارروبی. گفت سالها بود آرزو داشتم حرم امام رضا را ببینم. حالا هم که آمدم چشمم نمی بیند. آمده بود مشهد، درمان. بخاطر جنایت پیجرها چشم هایش را تخلیه کرده بودند. این خبرها برای مان عادی نمیشود.همه اش بغض و خشم انتقام میشود ✍️ محسن مهدیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⭕️ اگه رژیم صهیونیستی بزنه بد می‌خوره! این همه موشک ساختیم برای چنین روزهایی دیگه! 🔹 آن‌ها بهتر می‌دانند موشک «خیبر» ما یعنی چه؛ قدرت خیبر بسیار فراتر از فتاح است! 🔸 در رسانه‌ها و محافل نظامی خارجی، خیبر ما مشهورتر از محافل داخلی است. 🎙 مصطفی خوش چشم، کارشناس مسائل بین‌الملل درباره‌ی سناریوهای پاسخ به اقدام احتمالی اسرائیل صحبت می‌کند.
🔺این بار عنکبوت 🔺از معرکه فرار کرد اما ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | عاقبت رزمنده‌ای که همسرش نگذاشت به سوريه برود! 🎙️سردار نوعی اقدم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢زیبایی های ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از لسان مبارک پدر بزرگوارشان امام‌حسن‌عسکری علیه السلام 👆👆👆 بسیار زیبا ‌🌸 اللّٰھـُم عجِّل لِوَلیڪَ الفَرَجْ 🌸 ظهور نزدیک است
ای کاش خوبی‌ها از ما یک ملت می‌ساخت. زیبایی‌ها، شادی‌ها، خیرخواهی‌ها.... اما خودخواهی‌ها آن را تا امروز به تأخیر انداخته... اسرائیل با شرارت‌هایش ناخواسته دارد مرزها را اتش می‌زند و مخالفانش را یکپارچه می‌کند. زشتی بی‌انتهای صهیونیزم دارد مردمان جهان را به هم نزدیک‌تر می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 کره شمالی رسماً وارد جنگ اوکراین شد. ▪️ویدئو از تجهیز سربازان کره شمالی در شرق دور روسیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دست شکسته یا نمایش شکستگی؟ وقتی یادش میره دستش شکسته!😅 داداش حداقل یکم کمتر تکونش بده ما باور کنیم شکسته! 😂😂
بازی محبوب این روزهای کودکان غزه شبیه "فرمانده سنوار" شدن است
آستین: به حمایت از اسرائیل ادامه می‌دهیم 🔹پس از یک سال نسل‌کشی اسرائیل در باریکه غزه که کشته شدن حدود ۴۳ هزار فلسطینی منجر شده، رئیس پنتاگون امروز تأکيد کرد که واشنگتن همچنان به حمایت از اسرائیل ادامه خواهد داد.
🔴 جالب بود. ▪️نتانیاهو قبل از ترور سیدحسن: می‌خواهیم شهرک نشینان را به شمال بازگردانیم! نتانیاهو بعد از ترور سیدحسن: می‌خواهیم همسرم را به خانه‌اش بازگردانیم!!
🔴 رسانه های اسرائیلی : امروز صبح، حزب الله این فرصت را با مشروعیت کامل به اسرائیل داد تا به بیت رهبری ایران حمله کنیم. ✍چه غلطای زیادی. نکنه میخواهید کلا اسرائیل را از هستی محو کنید؟
🔴 باید منتظر بود !! ▪️مسئولیت حمله پهپادی امروز به منزل نتانیاهو در قیساریه رو هنوز حزب الله برعهده نگرفته! منزل مسکونی هم خالی بوده و گفته میشه آسیبی به کسی وارد نشده. فقط تخریب. ✍ اگر حزب الله زده که نوش جانتان، اما اگر حزب الله قبول نکند ما این را یک خودزنی برای ایجاد بهانه برای حمله اسراییل می دانیم.
نتانیاهو گفته: نیروهای نیابتی ایران که امروز قصد ترور من و همسرم را داشتند، اشتباه بزرگی مرتکب شدند. این من و دولت عسرائیل را از ادامه جنگ علیه دشمنانمان برای تامین امنیت نسل‌های بعد منصرف نخواهد کرد. من به ایرانیها و شرکای آنها در محور شرارت می‌گویم هر کسی که به شهروندان ما آسیب برساند، ما بهای سنگینی را از او میگیریم... پ ن: از اونجایی که هنوز حزب الله مسئولیت حمله ی پهپادی امروز صبح رو بر عهده نگرفته این احتمال هست که حمله ی امروز صبح کار خود صهیونیست ها باشه... قضیه یکم بو داره... میخوان بهونه ی داشته باشن برای شرارت های بیشتر...
🔻یا لَیتَنا کُنّا مَعَکُم .... 🔹شهید «رضا عباس عواضة» فرمانده ارشد اطلاعات حزب‌الله، به همراه همسر ایرانی‌شان «معصومه (آرزو) کرباسی» امروز با پهپاد رژیم وحشی و خونخوار صهیونیستی ترور و به شهادت رسیدند. 🔹«شهیده معصومه کرباسی» از مدیران رسانه‌ی رسمی استاد شجاعی در «بخش تایم‌لاین عربی» بوده و در تمام این سالها لحظه‌ای از مجاهدت رسانه‌ای در رصد و تولید و انتشار اخبار و محتوا غافل نشدند. 🔹خصوصاً در جریان طوفان‌الأقصی و تأسیس کانال جهان‌خبر (صفحه خبری رسانه منتظر) از پیشگامان رصد اخبار بین‌الملل در بخش عربی بوده و در آغاز فعالیت این صفحه و انتشار گسترده آن در  تایم لاین عربی، نقش بسیار بسیار مؤثری ایفا نمودند.
‌ 🔻رسانه منتظر، شهادت فرمانده «رضا عباس عواضة» که سالها مشاورِ عملیاتهای سیاسی بین‌المللی سایبری رسانه منتظر بودند، و نیز شهادت شهیده‌ «معصومه (آرزو) کرباسی» مدیر بخش عربی رسانه منتظر را به تمام اعضای فعال در این رسانه و مخاطبان و همراهان خود تبریک و تسلیت گفته و بالاترین درجات را از صمیم جان برایشان آرزو می‌کند. 🔹ما می‌ایستیم و ادامه می‌دهیم تا لحظه‌ای که جهان موعود خویش را با طلب و اراده در آغوش کشد و آرام بگیرد. 🔹 دعای صبر و آرامش برای قلب پنج فرزند این دو فرمانده مجاهد را از شما تمنا داریم.