.استاپ موشن چیست؟
به زبان ساده
برای درست کردن استاپ موشن شما باید عکس های متوالی از اون سوژه بگیرید و هی اون سوژه رو جا به جاش کنید😐
بعد عکس ها رو کنار هم میزارید و نتیجه میشه این مدل ویدیو ها زیر
📍بیشتر توی انیمشن سازی توسط عروسک ها استفاده میشده
▪️تیمدیدوگراف
@didograph
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این مدل ویدیو ها هم خیلی جذاب میشه و روند کارتون رو میتونید به این صورت نشون بدید😀
#استاپ_موشن
▪️تیمدیدوگراف
@didograph
🔰 چرا تبلیغاتم بازدهی نداره؟
🔹 میدونیم که کانالداران ایتا این امکان رو دارن که در بستر این پیامرسان کانالهای فروشگاهی و محتوایی خودشون رو به روشهای مختلفی تبلیغ کنن.
📌 اما گاهی پیش میاد که تبلیغات جوری که دلمون میخواد بازدهی نداره و کانال ما اونطوری که تصور میکردیم دیده نمیشه. اما چرا؟
1⃣ اسم و بیوگرافی کانالتون واضح نیست؛
در لحظه ورود کاربر، شناسنامه کانالتون اولین چیزی هست که دیده میشه. اسم کانال و توضیحاتی که توی بیوگرافی کانال نوشتین باید به اندازه کافی واضح باشه و مخاطب شما در نگاه اول بفهمه خدمات و محصولات شما چیه! فونتهای فانتزی یا استفاده بیش از اندازه از ایموجیها مخاطب رو سردرگم و تمایل اونها رو برای چرخ زدن توی کانالتون کم میکنه.
2⃣ همزمان از چند مدل تبلیغات استفاده میکنین؛
اشکالی نداره اگه از چند روش برای تبلیغ کانالتون استفاده میکنین، اما اگه میخواین بهترین بازخورد رو از هرکدوم بگیرین هیچوقت بهطور همزمان از چند مدل تبلیغ استفاده نکنین. با تمرکز روی یک نوع خاص از تبلیغات، هم مخاطب بیشتری جذب کانال میشه و هم روند رشد کانالتون رو با دقت بیشتری رصد میکنین.
3⃣ لحن محتوای کانال بیشازحد رسمی و یا بیشازحد دوستانه است؛
تعادل رو رعایت کنین، از بیش از اندازه رسمی صحبت کردن یا شوخیهای بیمورد دوری کنین و سعی کنین بهترین تعامل رو متناسب با مخاطب خودتون داشته باشین. میتونین از گزینه نظرسنجی سروشپلاس برای آشنایی بیشتر با مخاطبتون استفاده کنین.
ادامه دارد…
▪️تیمدیدوگراف
@didograph