🔹 قطار اینستاگرام از حذف محتوای مربوط به حاج قاسم به ایستگاه حذف محتوای مرتبط با امام خمینی رسید و این قطار تا حذف هرگونه محتوای دینی ادامه می یابد. او گام به گام ذائقه کاربران را براساس اهداف خود تغییر میدهد.
وَلَنْ تَرْضَىٰ عَنْكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم
🔹رهبری یک دهه است لزوم سلب سلطه دشمن از فضای مجازی را فریاد میزنند.
امیرالمؤمنین علیه السلام: مَنْ نَامَ عَنْ نُصْرَةِ وَلِيِّهِ انْتَبَهَ بِوَطْأَةِ عَدُوِّهِ/ کسی که از یاری ولی خود غفلت کند، با لگد دشمن متنبه میشود.
✍️محمد کرباسی
🆔 @difqom
دفتر ارتباطات فرهنگی
⭕️ اقتضائات جدید تبلیغ (1) 🔘 تبلیغ، یعنی رساندن. ابزار رساندن به حسب شرایط متفاوت است. یک وقت هست
💢 اقتضائات جدید تبلیغ (2)
▫️ در هر شرایطی، نحوهی رساندن به گونهای است. آن چیست که تشخیص میدهد ابزار و نحوه رساندن کدام است؟ آن، ابتکار و ذوق و سلیقه و فهم و سرعت انتقال شماست. اگر آنجایی که آبی را باید به یک فرسخی برد، شما لیوانی به دست بگیرید و آب را در آن بریزید و راه بیفتید، عقلا وقتی نگاه کنند؛ دچار شگفتی خواهند شد. این چهطور آب بردن است؟!
▫️ آنجا باید کوزه و یا قمقمهای پیدا کنید. لااقل سطلی پیدا کنید؛ چون یک فرسخ باید طی بشود. آب در یک لیوان تکان و لبپَر میخورد یا لیوان میشکند و آب میریزد. آب را اینطوری نمیبرند؛ چه برسد به اینکه همانطوری که آب را با دو دست از جایی برمیداریم و به لب خودمان نزدیک میکنیم، بخواهیم با دو دست آن را بگیریم و ببریم. عقلا بر این کار، بیشتر میخندند!
#تبلیغ_و_تبیین (5)
🆔@difqom
25.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 رسول خدا صلی الله علیه و آله: «خدیجه و کجاست مثل خدیجه؟ او مرا تصدیق کرد، آنگاه که مردم مرا تکذیب کردند.»
◾️ دهم رمضان، سالروز وفات بانوی بزرگ اسلام، امالمؤمنین حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها را تسلیت عرض میکنیم.
🆔@difqom
📌 دنیای عجیبی است! تصویر فرار یک زن باردار اوکراینی دنیا را شوکه میکند، اما در برابر کشته شدن زن کمبینای فلسطینی توسط وحوش اسرائیلی سکوت میکند.
#جنگل_مدرن
🆔 @difqom
📸 فیفا در جریان بازی ایران و کره در روز تاسوعای سال 1395، بهخاطر پرچم یا ابوالفضل و یاحسین علیهالسلام در ورزشگاه، ایران را با بهانه کار بیربط به ورزش و شعائر مذهبی 41 هزار دلار جریمه کرد!! اما در مواجهه با تصویر دوم که مربوط به لیگ فرانسه میشود، سکوت اختیار کرد.
🔰 دفتر ارتباطات فرهنگی
🆔 @difqom
🖇 پاسخ جالب یک کاربر توییتری به یکی از اکانتهای اصلاحطلب که پس از 8 سال تازه یادش افتاده که قیمت زمین و مسکن در ایران گران شده و تلاش دارد با تمسک به این موضوع عِرق ملی جوان ایرانی را تضعیف کند.
🆔 @difqom
◾️ چندبار صوت سخنان امروز رهبر معظم انقلاب را گوش دادم؛ ایشان هیچ جا جمله «در مذاکرات هستهای کار بهخوبی پیش میرود» را بیان نمیکنند و انتشار این جمله به نقل از ایشان مصداق دروغ و تحریف است.
◾️ ایشان با اشاره به سخنان رئیس جمهور که کشور را معطل برجام نمیکنیم، میفرمایند: «دیپلماسی کشور در جهت خوبی حرکت میکند.»
✍️ امیرحسین ثابتی
🆔 @difqom
6.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ببینید | فیلم کامل بیانات شب گذشتهی رهبر انقلاب درباره مذاکرات هستهای و حرکت دیپلماسی کشور
🌙 @Khamenei_ir
🆔 @difqom
دفتر ارتباطات فرهنگی
◾️ چندبار صوت سخنان امروز رهبر معظم انقلاب را گوش دادم؛ ایشان هیچ جا جمله «در مذاکرات هستهای کار به
🖇 سایت khamenei.ir تحریف صورت گرفته نسبت به سخنان رهبر معظم انقلاب را اصلاح کرد.
🆔 @difqom
💠 رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام، 1401/01/23: یک دسته از گناهان، گناهان #ترک_فعل است. عزیزان من! خیلی از ما مبتلا به این هستیم. خیلی کارها را باید انجام میدادیم، حرفی را باید میگفتیم، اقدامی را باید میکردیم، امضائی را باید میکردیم...؛ اما بر اثر تنبلی، کسالت، بیاعتنائی به وظیفه انجام ندادیم. این گناه است. از این سؤال میشود.
🔹 آیا نهادهای مسئول در مدیریت فضای مجازی، پاسخی برای ترک فعلهای خود در عرصه مدیریت فضای مجازی دارند؟
🔹 بسیاری از منتقدان طرح صیانت مشخصا انقلابی نیستند؛ اما آن دسته از عزیزان انقلابی که از اوضاع #یله فضای مجازی آگاهند و بر اهمیت مدیریت فضای مجازی صحه میگذارند و در عین حال مخالف طرح صیانت میباشند، چه جایگزینی را دارند؟
🆔 @difqom
🔘 ماهیت و ذات برخی اصلاحطلبان ایرانی همینقدر قبیح است، فقط مسئله اینجا است که کودکی شجاع پیدا نمیشود که به آنها بگوید؛ برهنهاید!
🖊 البته بماند که مسیح مهاجری هم خیلی وقت است که رفته قاتی اصلاحطلبان.
🆔 @difqom
دفتر ارتباطات فرهنگی
💢 اقتضائات جدید تبلیغ (2) ▫️ در هر شرایطی، نحوهی رساندن به گونهای است. آن چیست که تشخیص میدهد ا
💯 مخاطب مطلوب برای تبلیغ چه کسانی هستند؟
🔅 حضور در دانشگاهها خیلی مهمّ است؛ چون ما روحانیون در پی این هستیم که مخاطبی پیدا کنیم و آنچه را که از رسالت الهی بر دوشمان است، به آن مخاطب برسانیم. اگر این نباشد که روحانیت معنایی ندارد؛ بالاخره این فکر «العلماء ورثة الانبیاء»، یک فکر رایج و قطعی در همه مفاهیم دینی است.
🔅 تحریض به علم، بخش عمدهاش برای این است که انسان، آن علم را به مخاطبینی برساند که به آن احتیاج دارند. بدیهی است که در معارف اسلامی، آنجایی که روی علم تکیه شده است، مراد علم توحید و معرفت دینی است که تبلیغ آن و عمل به آن، این همه اهمیت و کسب آن، این همه شرافت دارد.
🔅 پس، اصل قضیه این است که این رسالت و این پیامبری را در این سطح نازلی که ما برعهده داریم تحقّق بخشیم؛ به اینکه به مخاطبین خودمان برسانیم. امّتها مختلفند، مخاطبین و شنوندگان پیام و رسالت پیغمبران مختلفند. بهترینشان کسانی هستند که جوان باشند تا این تبلیغ شما برای مدّت سی سال، چهل سال، پنجاه سال در زندگیشان اثر کند. اینگونه است دیگر. بالاخره امر دایر است بین اینکه به کسی یاد بدهیم که پنجاه سال میخواهد از آن استفاده کند، یا کسی که مدّت کوتاهی میخواهد استفاده نماید.
#تبلیغ_و_تبیین (6)
🆔 @difqom