eitaa logo
- دکوپاژ 🇮🇷 ۫ ִ 𓈒
234 دنبال‌کننده
185 عکس
41 ویدیو
0 فایل
« تراوشات ذهنیِ یک ارزشیِ علاقه‌مند به سینما و عکاسی » https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1wg907f&btn=دکوپاژ
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از سدخارجی
46.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موزیک ویدیوی «مریض تخت آخری» 🎵 محسن چاوشی مشاهده نسخه باکیفیت یوتیوب | آپارات @Sedkhareji✔️
- دکوپاژ 🇮🇷 ۫ ִ 𓈒
یا علی با مدد از شهیدان عزیزمون و برای تعجیل در ظهورِ منجی عالم✨؛ یه سری نیروهای واقعا خالص تو ایست
@muabbasi سلام علیکم این کاری که باهم دیگه انجام دادیم رو یادتون هست؟ امکانش هست کسایی که واریز داشتن بهم پیام بدن لطفا؟
هدایت شده از دالانِ خیال🦢
به نیتِ تولد شهید اسدالله نیا و به یادِ ارادت ویژشون به سه ساله‌ی ارباب، تصمیم گرفتیم که در روز تولد شهید عزیز، دلِ دخترایِ کوچیک رو شاد کنیم🌿 برای تهیه و بسته‌بندی کش‌موهای دخترانه و اجرای این حرکت قشنگ مثل همیشه نیاز به همراهی شما داریم✨ اگر دوست دارید در این یادبودِ کوچیک و عاشقانه سهمی داشته باشید، با هر مبلغی که در توانتون هست کمک کنید تا این کار به نام شهید، به دل‌ها برسه💗 یا علی مدد برای رسوندن لبخندها🥲
5894631245305081
ساناز الماسی
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دعوتید به یه دورهمی گرم و صمیمی🪴 «با حضور دخترای نوجوونِ شهرمون🎀» یه قرار برای دل‌های بی قرارمون تو شلوغیای شهر🎈 - منتظر حضورت هستیم، دوشنبه ۱۸ خرداد ساعتِ ۱۸✨. ‌
12.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کارشون صد شبه که همینه، وسایلای موکبو از داخل پارکینگ خونه‌ی یکی از دوستان که خونش به موکبمون نزدیکه برمیدارن موکبارو می‌چینن و آخر شبم میان و همه‌چی جمع میکنن و میبرن. تو راه سر و کله‌ی هم میزنن، شیطنت میکنن، دنبال هم می‌کنن و ماهم دنبال اونا که زود باشید کارا مونده؛ اما اوج لذت و شیطنتشون اینه که دور از چشم بزرگترا وقتی اونا مشغول وصل کردن نورها و چراغ‌هان یه گوشه‌ موکب برا خودشون هیئت بگیرن، سر ذاکر بودن و میون‌دار بودن بحث کنن و اخرشم از جون و دل مایه بزارن برا هیئت چند دقیقه‌ای خودشون که تنها وسیله‌ش، صندلی‌ایه که یواشکی از داخل موکب جا به جا کردن..
ـ 📚 ـ خیلی گرسنه‌ام. تا خانه را بدویم؟ + مردم به ما می‌خندند. ـ تو همیشه از خنده مردم، کلافه‌‌یی. چرا؟ چه بهتر از اینکه به هر دلیل، اما نه به ابتذال_بخندانیم‌شان؟ مگر چقدر وقت داریم؟ یک قطره‌‌ییم که می‌چکیم در تن کویر و تمام می‌شویم. یک عاشقانه‌ی آرام - نادر ابراهیمی 𝅄 ࣪ .
- دکوپاژ 🇮🇷 ۫ ִ 𓈒
به نیتِ تولد شهید اسدالله نیا و به یادِ ارادت ویژشون به سه ساله‌ی ارباب، تصمیم گرفتیم که در روز تولد
دوستان مجددا توجه کنید به این و با توجه حتی شده خیلی کم واریز کنید ان شاءالله که از خود شهید و خانم رقیه حاجتتون رو میگیرید✨
- دکوپاژ 🇮🇷 ۫ ִ 𓈒
کارشون صد شبه که همینه، وسایلای موکبو از داخل پارکینگ خونه‌ی یکی از دوستان که خونش به موکبمون نزدیکه
داشتن میومدن وسایلارو ببرن، من از جلو می‌رفتم تا در و باز کنم پشت سرم راه میومدن و حرف میزدن - از پسر شهید هدیه گرفتم میخوام شهید شم + اره منم تو خواب دیدم از شهید هدیه میگیرم میگن اینجوری شدنی شهید قراره بشی - شهید گمنام میخوای بشی😂🥲
می‌گفت: « داشتم فکر میکردم چه خوبه ما امام حسین رو داریم، اگه نداشتیم بیچاره بودیم می‌خواستیم چیکار کنیم ؟ »
چجوری باور کنم نبودنتو:))))
هدایت شده از سدخارجی
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من عزاداری تو رو دوست دارم🥲 @Sedkhareji ✔️