eitaa logo
بسیج طلاب مازندران
1.2هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.4هزار ویدیو
468 فایل
✔کانال محتوایی،✅تحلیلی، ✔فیش سخنرانی ✅مناسبتی،✔سبک زندگی،سیره شهدا،بیان احکام،خبر روز بسیج طلاب حوزه های علمیه و روحانیت مازندران 💠ارتباط با ادمین جهت انتقاد وپیشنهاد ✅ https://eitaa.com/Mohyedin14 لینک کانال @dinyaran
مشاهده در ایتا
دانلود
🏴مجموعه پوستر سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
🍃 یک صبح، یک حدیث 🍃 عَنِ الْحُسَيْنِ بْنِ عَلِيٍّ عَنْ أَخِيهِ الْحَسَنِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ قَالَ: رَأَيْتُ أُمِّي فَاطِمَةَ قَامَتْ فِي مِحْرَابِهَا لَيْلَةَ جُمُعَتِهَا فَلَمْ تَزَلْ رَاكِعَةً سَاجِدَةً حَتَّى اتَّضَحَ عَمُودُ الصُّبْحِ وَ سَمِعْتُهَا تَدْعُو لِلْمُؤْمِنِينَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ‏ وَ تُسَمِّيهِمْ وَ تُكْثِرُ الدُّعَاءَ لَهُمْ وَ لَا تَدْعُو لِنَفْسِهَا بِشَيْ‏ءٍ فَقُلْتُ لَهَا يَا أُمَّاهْ لِمَ لَا تَدْعِينَ لِنَفْسِكِ كَمَا تَدْعِينَ لِغَيْرِكِ فَقَالَتْ يَا بُنَيَّ الْجَارَ ثُمَّ الدَّارَ. (بحارالانوار، ج٨۶، ص٣١٣) از حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام روایت است که فرمود: شب‌های جمعه مادرم فاطمه را می‌دیدم تا طلوع صبح در محراب خود مشغول رکوع و سجود بود، می‌شنیدم که مادرم برای مؤمنین و مؤمنات دعا می‌کرد و نام ایشان را می‌برد و مکرر برای آنان دعا می‌کرد، ولی برای خویشتن دعا نمی‏‌کرد. من به مادرم می‌گفتم: پس چرا برای خود دعا نمی‌کنی، همچنان که برای دیگران دعا می‌کنی!؟ گفت: ای پسر عزیزم، اول همسایه، سپس اهل خانه.
نهم دی روز غرش میلیونی ملت انقلابی ایران روز تحدید میثاق با امام خامنه ای روز شکستن هیمنه استکبار جهنمی روز عزت ملت روز ذلت جبهه ضد انقلاب روز بصیرت و ولایتمداری مبارک باد
رفت از خاکِ وطن سالم و بی سر آمد اِرباً اِربا شد و با روضه ی اکبر آمد صاحبِ عصر، عزادار سلیمانی شد روضه اش با دهه ی اول مادر آمد
هدایت شده از روحانیون شهرستان قائم شهر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عمارهای زمانه ما این تصاویر را همه آنهایی که در 22 خردادماه 1388 به پای صندوق های رای آمده بودند به خاطر دارند! تصویر متعلق به میرحسین موسوی است که روزگاری توسط آیت الله خامنه ای به عنوان نخست وزیر به مجلس شورای اسلامی معرفی شده بود.
🌠🍁 🍁 💠همه حماسه‌آفرينان نهم دي ✍️ (نویسنده: مهدی سعیدی 🔸🌹🔹 🔻عظمت نهم دي را بايد در عبور موفق ملت بصير ايران از «فتنه‌اي عميق» دانست که در طراحي آن همه ابزارهاي تزوير و فريب براي اغواء ملت دست‌به‌کار شده بود. در اين حماسه بزرگ همه اقشار مردم سهيم بودند. ❇️نکات تحليلي: در نهم دی 1388 اقشار مختلف ملت با گرايش‌ها و سلایق و انگيزه‌های متفاوت در ميدان حاضر شدند: 🔹1- بخش قابل‌ملاحظه‌ای از خالقان حماسه بزرگ نهم دي، 24 ميليون رأی‌دهنده‌ای بودند که مظلومانه نظاره‌گر هتک حرمت به رأیشان در طول چند ماه پس از انتخابات خردادماه بودند. فتنه‌گران هیچ‌گاه حاضر نشدند که رأی آنان را به حساب بياورند و برايش احترام قائل شوند! این اکثريت براي صيانت از رأی خود در روز نهم دي‌ماه بار ديگر به ميدان آمدند. 🔸 2- حاضرين در نهم دی‌ماه تنها کساني نبودند که به احمدی‌نژاد رأی داده باشند. بدون شک برخي از آن‌ها به موسوي و کروبي رأی داده بودند، اما آن روز آمده بودند که با فريادهايشان به سران فتنه اعلام نمايند که «رأیشان را پس دهند»، چراکه رأی آن‌ها در پاي صندوق رأی به کساني بوده که ادعاي خط امامي بودن را يدک مي‌کشيدند، اما عملاً بعد از آغاز فتنه نشان دادند که در خدمت دشمنان امام و انقلاب قرار گرفته‌اند! 🔹 3- بخشي از حماسه‌سازان نهم دي آن‌هایی بودند که حضور بيگانگان در صف فتنه‌گران را خيانت به کشور مي‌دانستند. آن‌ها معتقد بودند که اگر هم اختلاف و دعوا و رقابتي بين سياسيون وجود دارد، قرار نيست يک جريان با توسل به بيگانگان، زمینه‌ساز نفوذ اجنبي در کشور گردد. 🔸 4- در جمع حاضرين در حماسه نهم دي، برخي در جرگه منتقدين دولت قرار مي‌گرفتند. آن‌ها آمده بودند تا به فتنه گران اعلام نمايند که انتقاد داشتن دليلي بر قرار گرفتن در صف ضدانقلاب و براندازان نيست! آنان آمده بودند تا به فتنه‌گران چارچوب انتقاد و اعتراض را بفهمانند و بياموزند که همه انتقادها و اعتراض‌ها بايد در چارچوب منافع ملت و قانون صورت گيرد و در اين مسير نبايد مرزهاي خودي و غيرخودي در هم آميزد. 🔺5- بخشي از حماسه‌سازان نهم دي نيز ملتي بودند که از این‌همه جنجال و آشوب و ناآرامي به تنگ آمده بودند. آن‌ها باور داشتند که تداوم هر مناقشه و اختلافي، حد يقفی دارد و نباید برخي زياده‌خواهان، براي کسب قدرت، زندگي عادي شهروندان را به مخاطره اندازند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۴ 🎤 حجت الاسلام و المسلمین بابایی 📜 مرور وصیت نامه سردار سلیمانی 🌤«اللّهمَّ‌عَجِّلْ‌لِوَلِیِّڪَ‌الفَرَج»🌤 •┈┈••••✾•🍃🌼🍃•✾•••┈┈•
☝️☝️☝️☝️☝️ تحلیلی بر حماسه ۹ دی محمد اکبرزاده
🔴 | چرا بی بی سی عصبانی است‼️ 🔻 مستند "غیر رسمی" در حالی پخش شد که با بازتاب و استقبال قابل توجهی رو به رو شد و مورد توجه طیف وسیعی از مخاطبین در داخل و خارج از ایران قرار گرفت. در این میان دیدگاه کارشناسان و گردانندگان بی‌بی‌سی فاسی که سالهاست درباره تخریب رهبر انقلاب با پخش مستندهای حرفه‌ای و پشتوانه به روزترین امکانات رسانه ای و تحقیقاتی مشغول هستند، از دیگر رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور بیشتر قابل توجه است. 1️⃣ بی‌بی‌سی فارسی معترف هست که این مستند بسیار تاثیرگذار بوده و توانسته جلوه‌های جالبی از معاشرت‌های رهبری با نخبگان ایران به نمایش بگذارد. کارشناسان بی بی سی گفته اند که این مستند توانسته تصویر غیررسمی رهبر ایران را خوب و مطلوب روایت کند. بی‌بی‌سی همچنین اذعان دارد که این مستند با استقبال قابل توجهی در داخل و خارج از ایران روبه رو شده و از مهمترین دلایل موفقیتش نیز داشتن جاذبه بالای مستند است. 2️⃣ اما همه دلایل عصبانیت بی‌بی‌سی فارسی از مستند غیررسمی به استقبال گسترده مخاطبین از این مستند بر نمی‌گردد. نکته جالب اینجاست که کارشناسان بی‌بی‌سی دلیل عصبانیت خود را نیز پنهان نمی‌کنند و بیان می‌کنند که عمده عصبانیت آنها از این مستند، نشان دادن تصویری موفق از نوع تعامل و دیدار رهبر معظم انقلاب با منتقدین حوزه‌های مختلف عملکرد انقلاب و نظام است. نشان دادن این موضوع که رهبر ایران با منتقدین عملکرد نظام و حتی منتقدان خود دیدارهای متعددی برگزار کرده و در برابر انتقادات نیز تصویری صمیمی، انتقادپذیر، دارای سعه صدر ویژه و علاقمند به شنیدن نقد بیشتر و بی‌تعارف است، به صورت ویژه گردانندگان و کارشناسان بی‌بی‌سی را ناراحت و عصبانی کرده است. 3️⃣ نکته جالبتر اما آنجاست که بی‌بی‌سی از نمایش اصول پاسخ رهبری به منتقدین نیز نگرانی ویژه‌ای دارد. نگرانی مهمی که معتقد است که رهبر ایران به علت نوع نگاه خاص راهبردی که به جمهوری اسلامی و اتفاقات آن دارد، بسیاری از نقدها را در چارچوبی پاسخ می‌دهد که سبب اقناع مخاطب و منتقدین شده و خواهد شد. 4️⃣ به خوبی قابل لمس است که اساس برنامه سازی بی‌بی‌سی فارسی برای تخریب مستند غیر رسمی در موضع انفعال است. البته باید به آنها تا حد زیادی حق داد؛ زیرا رسانه‌ای که در این سالها خود را پیشرو در ساخت مستندهای تخریبی علیه آیت الله خامنه‌ای می‌داند، به یکباره با یک مستند آرام و ساده روبه‌رو می‌شود که توان از بین بردن بسیاری از زحمات شان را دارد. البته این تازه آغاز راه است و مستندهای دیگر در راه هست. 🖌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️خاطره شنیدنی زینب سلیمانی از هدیه حاج قاسم به یک خانم بدحجاب معترض در هواپیما 🔹اگر در کشور ضعف و کم کاری وجود دارد گردن من مسئول است نه رهبرانقلاب ایشان یک تنه ایستاده اند...
🔴 | چهار اتفاق راهبردی در حماسه تاریخی ۹ دی 🔻 آنچه که از یک رویداد تاریخی همچون نهم دیماه۸۸ می شود بعنوان وجه تمایز و تحلیل راهبردی ارائه نمود، چهار اتفاق مبارکی است که برای انقلاب رقم خورد و پتانسیل سیاسی اجتماعی انقلاب را به نمایش درآورد. 1⃣ غلبه قانون بر آنارشیسم سیاسی: ۹دی ۸۸ نشان داد که هرگونه هرج و مرج و مواجهه آنارشیستی با حکومت، محکوم است و مردم آن را برنمی تابند. بنوعی را به‌رخ دشمنان و اپوزسیون نظام کشید که نمی توانند سوار بر احساسات جامعه بیش از این ترک تازی و فتنه گری نمایند و با نیز ره به جایی نخواهند برد. درک و نهادینه شدن این موضوع بسیار حائز اهمیت بود که مردم حتی در اوج التهاب، قانون را مقدم بر هوچی گری و ادعا تلقی کنند. 2⃣ تثبیت جمهوریت علیه تلقین و اغواگری: این رویداد در واقع یک حرکت خودجوش مردمی بود که مبتنی بر مردم شکل گرفت. پیوند جمهوریت با آرمان های نظام و حمایت از باورها و اعتقادات بنیادین بعد ازگذشت چنددهه از انقلاب، دمکراتیک ترین چهره نظام بدون هیچگونه مهندسی امنیتی_سیاسی را نشان داد. 3⃣ تئوری ولایت فقیه آری، الیگارشی و دیکتاتوری نه: این واقعه مهم و مقدس و مومنانه در تاریخ انقلاب ماندگار شد و اساسا یک به نفع مدل سیاسی نظام بود که مردم بخاطر ایدئولوژی و ولایت مداری وارد عرصه شده و بلوغ فرهنگ سیاسی جامعه را نشان دادند. ارتباط میان امام و امت جامعه در این حادثه تاریخی محک خورد و یک شکل گرفت که مدعیان فریبکار دمکراسی و رفراندوم را به چالش کشید. 4⃣ تعمیق و درونی سازی فرهنگ دینی: برخی کنش های خاص می توانند سنگ محکی بر یک نظام و جامعه تلقی شوند. مواردی مثل تشییع جنازه سردارشهیدسلیمانی و راهپیمایی ۴۰میلیونی مردم در ۹دی سال ۸۸ که حتی دشمنان نظام و رسانه های بیگانه آن را از اول انقلاب، بینظیر توصیف کردند، ارتباط جدی و وثیق اسلامیت با جمهوریت را بروز داد. این واقعه علاوه بر افزایش و محک جدی تاب آوری نرم نظام، میزان در عمق جان مردم را رسانه ای نمود. حساسیت و اعتقاد مردم به امام حسین(ع) باوری بود که امتدادسیاسی پیدا نمود و علیه یک کودتای مخملی آمریکایی عمل نمود. 🖌