eitaa logo
دکتر کبری خزعلی
128 دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
9.2هزار ویدیو
157 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 را اطلاع رسانی کنید. به دستور دادستان کل کشور، به جرائم موضوع ماده ۱۱ و ناهیان از منکر در شهرهای مختلف تشکیل شده است. 📣خوب است مسئولان قوه رسماً در صدا و سیما و مطبوعات سراسری این شعبات را اطلاع رسانی کنند. 📣رهبر معظم انقلاب اخیرا به ضعف اطلاع رسانی قوه قضاییه و صدا و سیما اشاره فرمودند. ⭕️متن کامل به معروف و ناهیان از منکر https://rc.majlis.ir/fa/law/show/930343 را پاس بداریم.
حتی اگر که حق حتی اگر که نور چشمی نبیندش محروم میشود حتی اگر امام حتی اگر علی اُمت جفا کند مظلوم میشود علی آری علی حتی علی تنهاست بی مردم ولی در خواب گمراهی بماند بی علی مردم ای نهضت بیداری یا فاطمه الزهرا در بطن زمان جاری یا فاطمه الزهرا هر چند به تنهایی یا فاطمه الزهرا تو اُمت مولایی یا فاطمه الزهرا یا فاطمه الزهرا میزان اگر علی ست تحت ولایتش دنیا و آخرت آباد میشود مولا اگر که او ست هر کس که با علی ست از بند هرچه هست آزاد میشود اگر دستان مردم بود نمیشد دسته او بسته اگر پهلو اگر بازو ولی زهرا نشد خسته ای قله حق خواهی یا فاطمه الزهرا تو دست یداللهی یا فاطمه الزهرا https://tekye.net/content/audio/135223 نماهنگ بی مردم - مهدی رسولی - دانلود با ترافیک رایگان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️شهادت جانسوز حضرت جعفر ابن محمد امام صادق علیه السلام را خدمت شما صدیق مکرم تسلییت عرض می نماییم. 🏴يا امام صادق (عليه السلام) 🖤دلتنگتيم آقا ... 🎙حجت الاسلام حامد کاشانی 💠بسیار زیبا و شنیدنی 🏴التماس دعا ‌🇮🇷کانال بسيج اساتيد و نخبگان جامعه الزهراء(سلام الله علیها) https://eitaa.com/joinchat/300875895Cca33e6af03
🔻حکمت حجاب در رویکرد جنسیّت‌اندیشانۀ استاد مطهری-۱ 🖊 مهدی جمشیدی [یکم]. بر اساس نظریۀ «اصالت فرهنگ» که بر تعیین‌کنندگیِ نهایی و عمدۀ فرهنگ نسبت به سایر شئون و ساحات زندگی انسان دلالت دارد، باید گشودن گره‌ها و معضله‌های «غیرفرهنگی» را نیز از فرهنگ طلب کرد و برای همۀ امور، «چشم‌انداز فرهنگی» را در نظر گرفت؛ چه رسد به خودِ فرهنگ که مسأله‌ها و امراضش، «منطق درونیِ مستقل» دارند و تابع و طفیلی نیستند. این نظر به آن معنی نیست که باید راه‌حل‌های غیرفرهنگی را رها کرد و دچار «فرهنگ‌بسندگی» و «تقلیل‌گراییِ تحلیلی» شد، بلکه دربردارندۀ این حقیقت است که دست‌کم در قلمرو فرهنگ، باید «اوّلاً» و «بالذّات» به سراغ گزینه‌های فرهنگی رفت و نسخه‌های فرهنگی پیچید. [دوّم]. زیربنایی‌ترین لایۀ فرهنگ، لایۀ «شناخت»‌ است که در بُعد گسترده و کلان می‌توان آن را «جهان‌بینی» خواند. جهان‌بینی که بر «هست‌ها و نیست‌ها» دلالت دارد، به‌طور طبیعی، به شکل‌گیری لایۀ هنجارین می‌انجامد که بر «بایدها و نبایدها» دلالت دارد. این آمیزه در صورت‌بندی نهایی، «مکتب» یا «ایدئولوژی» خوانده می‌شود. براین‌اساس، «عمیق‌ترین» و «فاخرترین» کنشگری فرهنگی، باید معطوف به چنین سطحی باشد و بکوشد در آن تغییر ایجاد کند. چنین تغییری اگر واقعی باشد، بسیار پایدار نیز خواهد بود، برخلاف تغییرهای هیجانی و احساسی که تنیدۀ به موقعیّت هستند و به‌آسانی، زوال می‌یابند. [سوّم]. در زمینۀ چالش حجاب نیز، «نقطۀ آغازِ منطقی»، تصرّف در همین منطقۀ ذهنی و معرفتی است و باید به طور اوّلی و اصالی، این حوزه را اصلاح کرد. حجاب به عنوان یک حکم اسلامی، افزون بر اینکه جنبۀ «تعبّد»ی دارد و زن مسلمان باید به سبب اعتقاد و الزام خویش به اسلام، به آن نیز پایبند باشد، اما از آن سو، محتاج «تعلیل» نیز هست و باید ریشه‌ها و دلایل این حکم را تبیین و تحلیل کرد تا در دل و جان مخاطب بنشیند و ماندگار و تثبیت شود. این کاری است که آیت‌الله مرتضی مطهری -رضوان‌الله‌تعالی‌علیه- در کتاب «مسألۀ حجاب» به آن همّت گمارده و کوشیده حکم حجاب را از جنبه‌های تاریخی و اجتماعی و فقهی، مطالعه و بازخوانی کند. در واقع، تلاش او معطوف به عرضۀ «تبیین عقلانی از حکم حجاب» بود و او در برابر پرسش‌ها و ابهام‌ها و چالش‌های زمانۀ خویش، مجموعه‌های از روایت‌های عقلانی را تدارک دیده و ارائه کرده است. این اثر، آنچنان توانست با ذهنیّتِ مسلمان ایرانی ارتباط برقرار کند و تصویری عقلانی و حکیمانه از حکم حجاب ارائه بدهد، که موجی از گرایش به حجاب را در دهۀ پنجاه شمسی به دنبال داشت. پس از آن نیز تاکنون، این پژوهش یکی از برجسته‌ترین و مولّدترین متن‌های محقّقانه و عالی دربارۀ حجاب بوده که در نسبت با عالَم تجدّد و مسأله‌های برآمده از مواجهۀ جامعۀ ایرانی و زن ایرانی با آن، نگاشته شده است. [چهارم]. در دهه‌های پساانقلاب تاکنون، نمی‌توان ادّعا کرد که چشم‌انداز فرهنگی به حجاب و کوشش برای روایت‌پردازی معقول و موجّه از آن، فراموش شده است، امّا می‌توان گفت که این امر، «فرعی» و «در حاشیه» بوده و اهتمام چندانی به آن نشده است. یکی از ریشه‌های این غفلت، «بدیهی‌انگاریِ حجاب» بوده است؛ به این معنی که تصوّر شده یک بار حل مسأله برای جامعه، کفایت می‌کند و نسل‌های بعدی، خودبه‌خود، پیش‌فرض‌ها و اصول موضوعۀ نسل قبلی را می‌پذیرند و همان مسیر فرهنگی را ادامه می‌دهند. این در حالی است که باید تولید و بازتولید فرهنگ در جامعه، یک «روند مستمر» باشد و دچار توقف و ایستایی نشود. اکنون پس از پشت سر نهادن اغتشاش سال ۱۴۰۱ که به‌واقع، یک چالش تحمیلی بود و می‌خواست از خلاء‌های هویّتی و نقصان‌های فرهنگی بهره بگیرد و جامعه را در برابر حاکمیّت بنشاند، باید بسیار بیش از گذشته نسبت به «بازسازی انقلابیِ ساختارِ ذهنیِ مردم»، حسّاس و جدّی بود و تلاش کرد ذهنیّت‌های درهم‌ریخته و متلاطم را به ساحل تفکّر اسلامی و انقلابی سوق داد. یکی از سرچشمه‌هایی که می‌تواند در این راستا، الهام‌بخش و پیش‌برنده باشد، اندیشه‌های استاد مطهری است که به‌درستی، مغز متفکّر انقلاب اسلامی نام گرفته است. ایشان دربارۀ «حکمت‌های حکم حجاب»، مجموعه‌ای از دلایل را صورت‌بندی کرده که بازخوانی تحلیلی و روزآمد آنها می‌تواند به تدبیرپردازی کمک کند. 🚩 معلم شهیدم، راهت ادامه دارد ... https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
🔻حکمت حجاب در رویکرد جنسیّت‌اندیشانۀ استاد مطهری-۲ 🖊 مهدی جمشیدی [پنجم]. از جمله مسأله‌های ذهنی که در اثر ساخته‌وپرداخته‌شدن کج‌روایت‌ها از سوی رسانه‌های غربی و دنباله‌های دگراندیشِ داخلی آن پدید آمده، این است که روایت‌های نظام جمهوری اسلامی از حجاب، «مردانه» و «جنسیّت‌مدار» است. مردانه‌بودن روایت حجاب یعنی حجاب زن، از دریچۀ نگاه مرد، تفسیر و تحلیل شده و جنبۀ زنانه ندارد و همواره در نسبت با مرد به عنوان «دیگری»، به تعلیل حجاب پرداخته شده است. اشکال دیگر که شاید خویشاند با همین روایت باشد، این است که حجاب در چهارچوب فهم‌ جنسیّت‌مدار، محصور شده و به زن به مثابه «جنس دیگر» که دلالت‌ها و اقتضاهای متفاوتی دارد، نگریسته شده است. با مطالعۀ دلایل استاد مطهری درمی‌یابیم که ایشان، از همین دو منظر – که دیگران کوشیده‌اند آن را مسأله‌مند کنند - به حکمت‌های حکم حجاب نگریسته است؛ با این تفاوت که وی «زنجیرۀ تعلیلیِ» خویش را کامل کرده و به این واسطه، نشان داده که باید حجاب را در چهارچوبِ «فهمِ معطوف به دیگریِ جنسیّتی» و بر یک «بنیان جنسیّت‌مدار»، تفسیر و معنا کرد. [ششم]. تحلیل حکمت حجاب در سطح خُرد، مشتمل است بر «روان عاملیّت» و «هویّت عاملیّت»، و تحلیل حکمت حجاب در سطح کلان دربرگیرندۀ «ثبات ساخت خانواده» و «کارکرد ساخت جامعه» است. مقصود از روان عاملیّت این است که تحریک‌شدن مکرّرِ غریزۀ جنسی در عرصۀ عمومی، موجب تبدیل‌شدن این میل به یک عطش روحیِ اشباع‌ناپذیر می‌شود که حس محرومیّت را در فرد می‌آفریند و درونش را متلاطم و بحرانی می‌سازد. ازاین‌رو، نباید امر جنسی را از یک غریزۀ عادی و محدود به یک چالشِ تمام‌نشدنی و طوفانی تبدیل کرد و آرامش درونی را از فرد گرفت. این وضعی است که با حجاب، پیوند مستقیم دارد. هویّت عاملیّت، دلالت بر این معنا دارد که شخصیّت و کرامت و شرافت زن، وابسته به این است که به کالای جنسی در عرصۀ عمومی، تقلیل نیابد و دسترسی به او آسان نباشد، بلکه به واسطۀ حجاب، در حریم قرار بگیرد و از دست‌اندازی‌های نظری و لمسی در امان بماند. در این صورت است که هویّت زن، جنبۀ انسانی می‌یابد و نگاه کالاگونه و جنسی از او زدوده می‌شود. ثبات ساخت خانواده به این معنی است که چنانچه مناسبات جنسی به عرصۀ عمومی راه یابد، عواطف و احساسات عالی و لطیف میان زن و مردی که به یکدیگر تعهد اخلاقی و جنسی دارند، از میان خواهد رفت و اعتماد روحی از دست خواهد رفت و بنیان مناسبات خانوادگی فرو خواهد پاشید. دربارۀ کارکرد ساخت جامعه نیز باید گفت عرصۀ عمومی، سپهری برای فعالیّت و کار غیرجنسی است و اگر زن با برهنگی و تبرّج و دلربایی به آن پا بگذارد، خواه‌ناخواه به فضایی برای شکارچی‌گری و مناسبات جنسی تبدیل خواهد شد و نیروها به علایق و گرایش‌های جنسی معطوف خواهد شد. دراین‌حال، روشن است که جامعه از کارکرد خویش باز خواهد ماند. [هفتم]. منطق فرهنگیِ استاد مطهری نشان می‌دهد که جامعه از این نظر، وضع قراردادیِ محض ندارد و به طور مطلق، اعتباری نیست، بلکه واقعیّت اجتماعی، جنبۀ تکوینی نیز دارد و از حقایق ذاتی حکایت می‌کند. به تعبیر قدما، جامعه و واقعیّت‌هایش، «طبع» دارد و باید تدبیر سیاسی را به طبع جامعه ارجاع دارد و مطابق آن طراحی کرد. به‌بیان‌دیگر، در لایۀ حکمت عملی باید از ذات‌انگاری دفاع کرد و گمان نکرد که همۀ امور اجتماع، نسبی و برآمده از تجویزهای سلیقه‌ای است و جامعه، منطق درونی و مستقل ندارد. اگر جامعه، طبع دارد، منطق درونی نیز خواهد داشت و چنانچه تدبیر ما با این طبع، سرِ سازگاری نداشته باشد، تدبیر ما به سرانجام نخواهد رسید و جامعه دچار بحران خواهد شد. [هشتم]. در امتداد بند پیشین باید افزود حجاب، یک حکم ریشه‌دار است و می‌خواهد از تکوین حکایت کند و این تکوین، همان «عفت» است. حجاب، بی‌پشتوانه نیست و نسبت مستقیم با عفت دارد که امر اخلاقی است. عفت، فقط به معنی پاک‌دامنی نیست تا بتوان ادعا کرد که مخالفت با آن، منحصر به برقرار مناسبات جنسیِ لمسی است، بلکه نظربازی و دلربایی نیز واقعیّت‌هایی برخلاف عفت هستند. بدین‌سبب، «نقص در حجاب» را باید «نقص در عفت» دانست، نه اینکه حجاب و عفت را مستقل از یکدیگر فرض کرد. حجاب، همچون ظاهر و پوسته‌ای است که ارزش اخلاقیِ عفت را حفظ می‌کند. این در حالی است که نیروهای لیبرال می‌کوشند با جدایی افکندن میان حجاب و عفت، زمینۀ نظری برای بی‌اعتبارسازی حجاب فراهم آورند و آن را به یک حکم بی‌پشتوانه و گسستۀ از اخلاق و فضیلت فرو بکاهند. در اینجا اشارت مطهری به عفت، حاکی از آن است که حجاب، هم امر جنسیّتی است و هم برآمده از ملاحظه‌های جنسی است. 🚩 معلم شهیدم، راهت ادامه دارد ... https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
🔻حکمت حجاب در رویکرد جنسیّت‌اندیشانۀ استاد مطهری-۳ 🖊مهدی جمشیدی [نهم]. منطقی که استاد مطهری برای فهم مسألۀ حجاب به کار گرفته، عقلانی است و ازاین‌رو، باید مطالعۀ او را در ذیل کوشش برای عرضۀ «تبیین عقلانی از دین» قرار دارد، اما آنچه که متعلَّق بحث اوست، تنها «شناخت» و «معرفت» و «ذهن» نیست، بلکه چون وی از «میل» نیز سخن می‌گوید، باید متعلَّق تبیین عقلانی‌اش را «معرفت» و «میل» دانست. او هم در پی «مدیریت معرفت» است و هم در پی «مدیریت میل». دربارۀ مدیریت معرفت سخن گفته شد و اشاره گردید که مدیریت معرفت، نقطۀ آغازِ منطقی است، اما باید افزود که جامعه، همواره در نقطۀ صفر قرار ندارد که بتوان در قالب‌های منطقی به تدبیر آن پرداخت، بلکه گاهی جامعه در موقعیّت‌های دست‌خورده و متلاطم قرار می‌گیرد که باید در مقام تدبیر، این اوضاع خاص را در نظر گرفت. براین‌اساس، گاهی باید مدیریت معرفت و میل را در کنار هم قرار داد و شاید نیز باید برای میل، تقدّم قائل شد. میان معرفت و میل، رابطۀ دوسویه وجود دارد و گاه برآشفته‌شدن میل، معرفت را کور و عقیم می‌کند و عقل را به زانو درمی‌آورد. ازاین‌رو، باید برای غلیان و طغیان نفسانیّت‌ها، «چارۀ اخلاقی» در نظر گرفت و به تولید شناخت و اصلاح ذهن، بسنده نکرد. [دهم]. جامعۀ کنونی ما، سخت محتاج توصیه‌ها و تدبیرهای فرهنگیِ استاد مطهری است و باید مسیری که وی طراحی کرده است برای «بازسازی انقلابیِ ساختار ذهنیِ مردم» به کار بست، اما مسألۀ مهمی نیز وجود دارد که کفایت این طرح را مخدوش می‌کند، آن مسأله، عبارت از این است که پاره‌ای از جامعۀ ما در اثر تلاطم‌های رسانه‌ای و تکانه‌های روایتی، دچار «واگرایی‌های ساختارشکنانه» شده‌اند و خود را بیرون از جغرافیایی فرهنگیِ بومی و اینجایی تعریف کرده‌اند؛ چنان‌که کشف حجاب و برهنگی را حقّ خویش می‌انگارند و قیود حداقلی را زیر پا نهاده‌اند. اینان احساس کرده‌اند که عنصر «اقتدار» در حاکمیّت، رنگ باخته و بدین‌سبب، حجاب به عنوان یک حکم شرعی، کنار گذاشته شده است و می‌توان با اصرار بر تجاهر و تظاهر به فسق، این مسیر را گشوده و معتبر نگاه داشت. در اینجا، حل مسألۀ اجتماعیِ یادشده، محتاج «اقتدار» نیز هست و باید در کنار «تبیین عقلانی» و «اصلاح نفسانی»، عنصر اقتدار سیاسی را نیز به صحنه آورد و از ظرفیّت آن برای ایجاد کرنش بهره برد. باید در کوتاه‌مدّت، نما و جلوه‌ای از اقتدار را نشان داد و به این واسطه، حس انقیاد و تسلیم در کسانی که دیگر به معیارهای شرعی و اخلاقی و قانونی متعهد نیستند ایجاد کرد و آنگاه به سراغ سازوکارهای اصیل و دیربازده فرهنگی رفت. ما اکنون در مرحلۀ خونریزی فرهنگی قرار داریم و باید با فوریّت، این وضع اضطراری را علاج کنیم تا گسترش نیابد. سپس باید در قالب برنامه‌های بلندمدّتِ فرهنگی، تغییر بافت و ساخت ذهنی را در دستورکار قرار داد. ازاین‌رو، طرحی که اینک نیروی انتظامی در دست دارد، نه‌فقط نافع است، بلکه لازم و ضروری است. این طرح، اقتدار ترَک‌برداشته را جبران می‌کند و زمینه‌ی اجتماعی را برای اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی و هویتی فراهم می‌نماید. درعین‌حال، نباید آن را مقدمه انگاشت؛ همواره کسانی هستند که مایل به اباحه‌گری و ولنگاری هستند و اگر مجال یابند، عرصه‌ی عمومی را آلوده می‌کنند. نباید با تجاهر به فسق، تعارف داشت. ،،،،،،،،،،، 📍 بعید‌ می‌دانم در نهادهای سیاستی‌ای همچون مرکز پژوهش‌های مجلس و مرکز بررسی‌های استراتژیک، مجمع تشخیص مصلحت، شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای فرهنگ عمومی و ... خبری از چنین تأملات و تدابیری باشد. بسیاری از خروجی‌های‌شان، حکایت تلخ از سرّ ضمیر این ساختارهای پرهزینه و فربه دارد. شما می‌توانید به «نقشه» و «برنامه» و «کار باقاعده‌»ای که در زمینه‌ی مسأله‌ی حجاب از سوی این نهادهای سیاستی و فکری ارائه شده باشد اشاره کنید؟! 🚩 معلم شهیدم، راهت ادامه دارد ... https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
⁉️ لایحه حجاب است نه مکمل. از لایحه: چرا محتوای و و ابهامات شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت و آخرین اصلاحات انجام شده در سایت مجلس و شورای نگهبان منتشر نمی شود و در معرض افکار عمومی و ارزیابی قرار نمی گیرد؟
Shanbe.2.15.mp3
10.42M
🔗 سوتی وحشتناک سخنگوی ارتش اسرائیل روی آنتن بی بی سی فارسی عمق ویرانی حمله ایران را افشا کرد 🎙 حتما میدانید که دوربین بی‌بی‌سی فارسی که برای تهیه گزارش به عنوان تنها تلویزیون فارسی به پایگاه اسرائیل رفته با سانسور ارتش رو به رو و بخشی از فیلم‌هایش حذف شده است. نکته اینجاست که در همین فیلم منتشر شده هم سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی چند سوتی وحشتناک داده که عمق فاجعه و شدت حمله ایران را عیان کرده است... ویدیوها را در کانال اختصاصی شبنامه ببینید 👇🇮🇷 https://t.me/shabnameh110 ✅ لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی @mrtahlilgar1
ایران اتمی حالا میتواند خود را قهرمان معرفی کند - @mrtahlilgar.mp3
10.2M
🔗 سه هدف بزرگی که نتانیاهو با دست خود برای ایران محقق کرد / ایران اتمی حالا میتواند خود را قهرمان معرفی کند 🎙 همچنان شرح های مفصلی درباره تنش بین ایران و رژیم صهیونیستی در حال انتشار است. در یکی از همین مطالب فارن پالسی نوشته: سه هدف بود که باید نتانیاهو محقق میکرد و محقق نشد. او به جایش سه هدف را برای ایران محقق کرده و در حال حاضر کمک کرده ایران بتواند خود را به عنوان قهرمان فلسطین معرفی کرده و به سوی رونمایی از بمب اتم برود. ویدیوها را در کانال اختصاصی شبنامه ببینید 👇🇮🇷 https://t.me/shabnameh110 ✅ لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی @mrtahlilgar1
نتانیاهو با تحریک ایران جعبه پاندورا را بازکرد %0A - @mrtahlilgar.mp3
10.73M
🔗 ایران به افسانه ی غیرقابل نفوذ بودن قلعه اسرائیل پایان داد / نتانیاهو با تحریک ایران جعبه پاندورا را بازکرد 🎙 گاردین حمله اسرائیل به سفارت ایران را مشابه بازکردن جعبه ی بد بختی توسط پاندورا دانسته و مدعی شده که این نه تنها با حمله ی ایران تمام نشده بلکه با خشمگین کردن این کشور تازه آغازی بر باز شدن جعبه پاندورا است که به ایران کمک کرده یک بار برای همیشه افسانه شکست ناپذیری قلعه اسرائیل را در هم بشکند. ویدیوها را در کانال اختصاصی شبنامه ببینید 👇🇮🇷 https://t.me/shabnameh110 ✅ لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی @mrtahlilgar1
هدایت شده از رحا مدیا
دکتر مهدیه شادمانی.mp3
16.15M
⭕️ فایل | روایتِ قانونی حجاب 2️⃣ سلبریتی و مسأله حجاب و عفاف 🎙 دکتر مهدیه شادمانی 💢 00:50 چالش های مسئله ی حجاب در نظام سیاسی 💢 02:16 علت و چرایی ظهور چالش ها 💢 04:50 عوامل زمینه ساز بروز نافرمانی های مدنی 💢 12:00 لایحه عفاف و حجاب ضابطه ای برای سازمان ها و سلبریتی ها 💢 20:19 یکی از رویکرد های مواجه، استفاده از ظرفیت های :فرهنگی تولیدات سینمایی در راستای تقویت مسئله حجاب 💢 24:55 روند تاثیر گذار در مسئله حجاب 🌐 رحا مدیا 👈 عضو شوید👇🏻 وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | آپارات | توییتر 🆔 @rahamedia
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویراست سردار کارگر/ 🎥وقتی دوربین روایت فتح علت گریه یک خانم را می پرسند و او پاسخی می دهد که حتی ما را نیز در عصر حاضر شرمنده می کند! 🔷 برشی فوق استثنایی از مستند «روایت فتح» در خیابان های تهران و لحظات بدرقه رزمنده ها. 🌹شهدا را یاد کنیم با صلوات بر محمد و آل محمد اللهم صل علی محمد و آل محمد🌹🙏 🔗 پیوند ویراست 💡 هوش سفید| سید علیرضا آل‌داود 🇮🇷 جنگ شناختی | سواد رسانه‌ای 👇 @aledavood 👈 عضو شوید
نقدی پرونده محور بر برخی از مواد لایحه عفاف و حجاب دکتر عبدالصمد خرم آبادی مشاور قضایی رئیس قوه قضاییه
❌ از جدی ترین ایرادات لایحه عفاف و حجاب ✍ عبدالصمد خرم آبادی (معاون دادستان کل کشور) 🔻لایحه عفاف و حجاب با وضعیت فعلی اصلاً قابل دفاع نیست و دارای اشکالات و ایرادات زیادی است. یکی از ایرادات اصلی این لایحه این است که مطابق با تبصره 3 ماده 36 و ماده ۶۳ آن، فقط در جرایم مواد 36، 48، 51 و 56 (یعنی همکاری با دول بیگانه، برهنگی، ارتکاب جرایم از ناحیه اتباع بیگانه و تعرض به بانوان محجبه،) ضابط می‌تواند مستقیماً با مرتکبان به عنوان مرتکب جرم مشهود برخورد و آنها را جلب و نزد مقام قضایی حاضر نماید و در سایر جرایم مشهود موضوع این قانون به ویژه کشف حجاب یا بدپوششی یا عدم رعایت حجاب شرعی، این اختیار از ضابطان سلب شده است. 🔻این در حالیست که به موجب قانون آیین دادرسی کیفری که در حال حاضر قابل اجراست، ضابطان می‌توانند با چنین جرائمی برخورد نمایند و طرح نور بر اساس قانون آیین دادرسی کیفری فعلی به مرحله اجرا درآمده است. و در صورت تصویب لایحه برخی از مواد قانون آیین دادرسی کیفری فعلی در مورد برخورد با جرایم مشهود کشف حجاب نسخ خواهد شد و طرح نور در صورت تصویب لایحه تعطیل خواهد شد. 🔺در این لایحه نه تنها اختیارات ضابطین، بلکه حتی بسیاری از اختیارات قضات و دستگاه قضایی نیز سلب شده‌است و قضات نیز حق صدور دستور جلب مستقیم افرادی که مرتکب جرایم جرایم مشهود فوق الذکر می‌شوند را ندارد. این در حالیست که به موجب قوانین جاری در جرایم مشهود دادستان یا بازپرس اگر شاهد ارتکاب جرم باشند، می توانند راسا نسبت به شروع به تحقیقات و صدور دستور جلب و بازداشت متهم اقدام کنند. 🔻اما در اجرای مواد فوق الذکر حتی اگر یک مکشفه در مقابل دادستان شهر، یا بازپرس یا قاضی دادگاه رسیدگی کننده به پرونده اش، مرتکب جرم بدحجابی شود آنها اختیار برخورد با وی را ندارند در این صورت مقام قضایی هم فقط باید از دوربین نیروی انتظامی بخواهد تا این لحظات نامبارک تجری نسبت به قانون و شرع را ثبت کند و حق هیچ گونه مداخله‌ای ندارد. 🔻 در واقع می‌توان گفت که این قانون با سلب اختیار نیروی انتظامی و مقامات قضایی در برخورد با جرائم مشهود کشف حجاب محیط مناسب را برای برخورد با مظاهر فساد از بین برده است و مغایر با اصل سوم قانون اساسی است که دولت جمهوری اسلامی  را مکلف نموده محیط مساعد برای مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی را فراهم کند. اینجانب این مطالب را به برخی از فقها و حقوقدانان محترم شورای نگهبان منتقل کردم. 🔴 👇 @bidariymelat
🔴خودکشی از ترس مرگ 🔸اشتباه محاسباتی ناشی از عملیات رسانه‌ای دشمن سبب تصمیم‌سازی برای مسئولان ناشی از این تصور غلط شد که عملکرد نیروی انتظامی در بازداشت مهسا امینی خلاف قانون بوده و منجر به این فتنه شد. حال آنکه مشخص شد برنامه ریزی قبلی دقیق دشمنان در این خصوص وجود داشته و ضعف رسانه‌ای و اشغال فضای مجازی و رسانه‌ای با ابزار تحت نفوذ دشمن اسباب وارونه سازی حقیقت و مقصر جلوه دادن نیروی انتظامی و گشت ارشاد شد. 🔹اکنون با ترس تحمیلی از بازداشت مجرمان توسط فراجا که وظیفه قانونی و شناخته شده پلیس در تمام دنیاست، با سلب این حق و وظیفه قانونی به صورت افراطی و بستن دست پلیس و قاضی مواجه شدیم و از ترس ایجاد فتنه و لطمه به ارکان نظام، به دست خود مولفه های قدرت نظام را نشانه رفتیم. 🔸 اختیار ماموران را در بازداشت افراد مکشفه و بدپوشش و فاقد حجاب شرعی به گونه ای سلب کردیم که حتی فردی که اصرار بر تداوم جرم را داشته باشد هم نتوان بازداشت کرد. 🔹مطابق با تبصره 3 ماده 36 و ماده ۶۳ فقط در جرایم مواد 36، 48، 51 و 56 یعنی همکاری با دول بیگانه، برهنگی، ارتکاب جرایم از ناحیه اتباع بیگانه و تعرض به بانوان محجبه، قانون آیین دادرسی کیفری حاکم است و ضابط می تواند مرتکب آنها را به عنوان جرایم مشهود بازداشت کند. 🔸 مطابق با بند ۶ ماده ۲۹ اولا کسی حق ندارد مانع ورود افراد مکشفه (جز وکلا) به دادگستری شود و حتی در صورت اصرار فرد مکشفه و بدپوشش و فاقد حجاب شرعی به ارتکاب جرم در حضور قاضی پرونده و عدم توجه به تذکر قاضی در رعایت حجاب شرعی، قاضی چون شرط صدور جلب، عدم حضور با احضار و و وجود ضرورت است، با صرف حضور وی به هر کیفیتی حق صدور دستور بازداشت وی را ندارد. 🔹با اصرار بر کشف حجاب و بدپوششی زن حتی در اماکن مقدسه باز هم هیچ کس حق بازداشت او را برای ممانعت از تداوم جرم و حرمت شکنی ندارد. 🔸بدپوششی مرتبه چهارم حبس دارد، اما کشف حجاب و فقدان حجاب شرعی بار صدم هم حبس ندارد و فقط جزای نقدی دارد. این یعنی پول بده و پا بگذار روی حکم صریح اسلام و رهبری. چرا که دشمن و برخی مرفهان بی درد که توقیف خودرو و جرایم مالی سنگین مانع از تخلفات رانندگی شان نشد، آیا سنگین ترین جرایم مالی را برای ترویج بی حیایی تدارک نخواهند دید و حتی بدان افتخار نخواهند کرد؟ تازه لطف شده و خودروهایشان هم که توقیف نمی شود. 🔹اصل موضوع که لایه وضع شد کمبود ادعایی قانون برای برخورد با کشف حجاب بود، اما دهها مورد دیگر را تفصیل داده و جرم انگاری کرده اما در اصل ماجرا از حجاب شرعی عدول نموده است. 👈سؤال مهم: آیا با این وصف لایحه خلاف شرع و نظر امام خامنه‌ای هست یا نیست؟ 💠✍ 🆔 @Dr_Javidnia 🌐 پیوستن به کانال: https://eitaa.com/joinchat/3098935312C73fadd24b3
🔴 حماقت محض وزیر سابق و یک نماینده مجلس در توییتر در افشای اطلاعات دور زدن تحریمها دشمن گاهی برای کشف اطلاعات محرمانه مملکت نیاز به کار اطلاعاتی سنگین ندارد، کافیست برخی مسئولان نادان شیفته توییتر در کشور ما آنجا را فضای کل کل سیاسی خود بکنند و ناخواسته یا جاهلانه برای دشمن اطلاعات مجانی محرمانه منتشر کنند... چرا جلوی فعالیت مسئولان در سکوهای اطلاعاتی دشمن گرفته نمیشود؟ 🔴 👇 @bidariymelat
پنجاه و چهار سال پیش اردیبهشت سال ۱۳۴۹ دانشجوی آمریکایی "جفری میلر" در اثر اصابت گلوله مستقیم گارد ملی ایالات متحده در صحن دانشگاه کشته شد. آمریکا از اول همین بود! وحشی و بی رحم اما کروات زده، شیو کرده، نایس، شیک و با کلاس! با قدرت هالیوودی و تسلط بر رسانه توانسه بود اذهان ما و نخبگان ما جهان سومی ها را تسخیر کند. مدینه فاضله و آرمان شهر شود. امروز پرده ها افتاده حال عریان شده زشتی ها عیان شده و تسلط بر رسانه را از دست داده است. آمریکا از ابتدا همین بود. وجه هار لیبرالیسم را با هنرمندی پوشانده بودند. . https://eitaa.com/Politicalhistory
🔴 حماقت محض وزیر سابق و یک نماینده مجلس در توییتر در افشای اطلاعات دور زدن تحریمها دشمن گاهی برای کشف اطلاعات محرمانه مملکت نیاز به کار اطلاعاتی سنگین ندارد، کافیست برخی مسئولان نادان شیفته توییتر در کشور ما آنجا را فضای کل کل سیاسی خود بکنند و ناخواسته یا جاهلانه برای دشمن اطلاعات مجانی محرمانه منتشر کنند... چرا جلوی فعالیت مسئولان در سکوهای اطلاعاتی دشمن گرفته نمیشود؟ 🔴 👇 @bidariymelat
پنجاه و چهار سال پیش اردیبهشت سال ۱۳۴۹ دانشجوی آمریکایی "جفری میلر" در اثر اصابت گلوله مستقیم گارد ملی ایالات متحده در صحن دانشگاه کشته شد. آمریکا از اول همین بود! وحشی و بی رحم اما کروات زده، شیو کرده، نایس، شیک و با کلاس! با قدرت هالیوودی و تسلط بر رسانه توانسه بود اذهان ما و نخبگان ما جهان سومی ها را تسخیر کند. مدینه فاضله و آرمان شهر شود. امروز پرده ها افتاده حال عریان شده زشتی ها عیان شده و تسلط بر رسانه را از دست داده است. آمریکا از ابتدا همین بود. وجه هار لیبرالیسم را با هنرمندی پوشانده بودند. . https://eitaa.com/Politicalhistory
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴روایت حاج صادق آهنگران از نفوذ سرویس‌های جاسوسی غربی میان بعضی هیئت‌ها و مداح‌ها به منظور تغییر روند فعالیت آن‌ها. 💠کانال :👇 🌐 @pelakdez
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌پاسخ مستدل و درجه یک به شبهه آقای نقویان : شما منکراتی زشت تر از حجاب دارید چرا اونجا حرفی نمی‌زنید و چرا گشت ارشاد ادارات نداریم برای رشوه..... چه پاسخی بدیم به این شبهه مخلوط حق و باطل✋🏻👇🏻۴پاسخ مهم •┈┈••✾❀✾••┈┈• 🔰حسین مرادی | آنتی شبهات https://eitaa.com/joinchat/2832793798C05e7802b0b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ماجرای گلایه امام از آهنگران ؛ به ایشان بگویید حماسی بخواند ...‌ 🔹حاج صادق آهنگران، مداح دوره دفاع‌مقدس از پیامی می‌گوید که امام خمینی(ره) مبنی بر خواندن آثار حماسی به وی داده بود. 🔹آهنگران: امام فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است./برمودا 💠کانال :👇 🌐 @pelakdez
شبنامه 1561 - @mrtahlilgar.mp3
12.29M
🚨 آقای تحلیلگر / اولمرت: بازنده این جنگ ما هستیم / باراک: حمله به رفح حماقت است / دومین حمله مقاومت بحرین به ایلات! / تحولات فلسطین / اولمرت: بازنده قطعی این نبرد ما هستیم، باید زودتر تمام شود / گالانت: این قدر بر حمله به رفح تاکید نکنید / باراک: حمله به رفح حماقت خواهد بود / مقاومت لبنان: ما خواهان جنگ نیستیم اما برایش آماده ایم / مقاومت بحرین دومین حمله به تلاویو را هم رقم زد / قسمت ۱۵۶۱ ✅ لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی ✌️🇮🇷 @mrtaglilgar1