eitaa logo
دکتر کبری خزعلی
126 دنبال‌کننده
10.8هزار عکس
11.4هزار ویدیو
174 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ✨تبیین حقایق🍃✨
📌جوخه های ترور اصلاحات اینگونه عمل میکنند! ⏫شاید این عکس نوشته از آیت الله‌ میرباقری زیاد دیده باشید این چند روز که اصلاح طلبای بی اخلاق فتنه گر به صورت گسترده در فضای مجازی پخش کردن ▪️ولی وقتی میری بررسی میکنی میفهمی این تروریست های رسانه ای مثل همیشه با تقطیع و تحریف چنین عکس نوشته‌ای تولید کردن ▪️بخش اول جمله، میرباقری داره صحیفه امام خمینی رو میخونه. اما ‎ طوری تقطیع میکنه انگار حرف خودشه ▪️بخش دوم داره درباره تلاش برای خلع سلاح ایران مثل ژاپن و المان هشدار میده ▪️اصلاحات و اینترنشنال جملات بی ربط به هم رو قصابی کرده و چسبونده تا به چیزی که می‌خواد برسه ▪️مثل اصلاحاتیا و عباس عبدی بی اخلاق نباشید دوستان ⏪دستگاه های امنیتی و قضایی نظاره گر نباشند و اجازه ندهند این تروریست های رسانه ای سرمایه های علمی انقلاب را ترور شخصیت کنند. ─═┅═༅𖣔🌼𖣔༅═┅┅─ تبیین حقایق_حفظ اشرف به اوهن ╭‌🌺╯@hefzeashraf❀◕ ‿ ◕❀ ┗╯\╲
هدایت شده از فاستقم کماامرت
. 💢بیانیه در خصوص هنجارشکنی روز عاشورا بسم الله الرحمن الرحیم 🔸خداوند را شاکریم، یک سال دیگر، توفیق داد تا عاشورای حسینی را درک و دلایل قیام امام سوم شیعیان را دوباره مرور نماییم. 🔸امامی که مظلومانه در برابر ظلم، ستم و نفاق یزیدیان ایستاد؛ به شهادت رسید و بعد از آن خانواده اش به اسارت گرفته شدند. 🔸امامی که دخترانش در اسارت دشمنان، به حفظ شریعت تلاش می کردند، که از مصادیق آن حجاب بود. تا به حال درباره معجر حضرت زینب شنیده اید؟ 🔸چگونه است عده ای به عزای امام حسین علیه السلام بیایند، در حالی که حجاب نداشته و مدعی می باشند، به عزای حسین آمده اند؟ 🔸آیا برای عزای حسین ع آمده بودند یا می خواستند منافقانه، در حالی که زنجیر می زدند، بالای سر ابی عبدالله هلهله راه اندازند؟ 🔸چقدر این حرکت روز عاشورای امسال آشناست انگار تاریخ تکرار شده است. آن گاه که یکی مشروب ریخت روی سر مقدس و دیگری بالای سرش رقصید. آیا بین دختران بی حجاب روز عاشورا و لشگر امویان قرابتی بود؟ مگر غیر از این است که امامان برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد، آیا این حرکت دختران بی حجاب منافقانه نبود؟ چقدر خداوند زیبا در توصیف منافقان فرموده است : أُولئِكَ الَّذِينَ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فَأَصَمَّهُمْ وَ أَعْمى‌ أَبْصارَهُمْ «23/ سوره محمد» آنان كسانى هستند كه خداوند از رحمت خويش دور و (گوششان را) كر و چشم‌هايشان را كور ساخته است (نه حقّى مى‌شنوند و نه حقّى مى‌بينند). 🔸آن ها فکر می کنند ما از برنامه های اندیشکده های ایران شناسی اسرائیل بی اطلاعیم؟ وقتی پس از بررسی روحیه حماسه در ایرانی ها گفتند ریشه حماسه هشت سال دفاع مقدس ایران، سوریه و ... را در محرم و عاشورا می توان یافت و تنها راه مبارزه با آن تهی کردن هیات ها از معرفت شناسی است. در نهایت باید لاابالی گری را جایگزین معرفت شناسی در هیات ها کنیم. 🔸این حرکت مشمئزکننده توسط چند دختر بی حجاب در روز عاشورا بی شک سازماندهی شده بوده و تمام عوامل عیان دخیل در موضوع، خواسته یا ناخواسته به سازمان های جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل وابسته می باشند. لذا اینجانب، از مقامات امنیتی کشور می خواهم به این موضوع رسیدگی عاجل کرده و ریشه آن را برای همیشه بخشکانند. 🔸برادران اینک شیاطین جنی و انسی آشکارا با دین خدا می جنگند و برای تبدیل کردن ضدارزشها به ارزشها، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و حالا که این جنگ عیان شده است؛ سکوت جایز نیست و در صورت تکرار همانطور که با داعشیان در سوریه جنگیدیم تا ریشه شبه خوارج را بخشکانیم این بار هم از جنگیدن با این منافقین کوتاه نخواهیم آمد، این همان مسیر مستقیمی است که قرآن به ما آموخته 🔸 «یا ایّها النّبى جاهد الکفّار و المنافقین و اغلظ علیهم و مأویهم جهنّم و بئس المصیر؛ اى پیامبر با کافران و منافقان جهاد کن و در برابر آنها روش سخت و خشنى در پیش گیر. والسلام علیکم و رحمه الله رحیم نوعی اقدم به کانال در ایتا بپیوندید @abuhossein
🔴توضیح دانشگاه الزهرا درباره قطع همکاری با «زهرا موسوی» 🔹پیرو انتشار برخی مطالب در فضای مجازی از سوی خانم زهرا موسوی خامنه عضو هیات علمی سابق دانشگاه الزهرا(س) به اطلاع می‌رساند که فرآیند بررسی صلاحیت ایشان در تبدیل وضعیت استخدامی به رسمی قطعی از سنوات پیش در دستور کار بوده و نهایتا مخالفت با تبدیل وضعیت نامبرده در مهرماه ۱۳۹۹ در دولت دوازدهم به دانشگاه اعلام شده است. 🔹 با توجه به لزوم اجرای حکم قانونی مذکور، قطع همکاری ایشان ابلاغ گردید. 🔹این فرآیند ارتباطی با رای انضباطی منتشره نداشته است. 🔹چنانچه انتشار اخبار کذب از سوی نامبرده ادامه یابد این دانشگاه حق اقدام قانونی و انتشار اطلاعات مربوط به تخلفات و ابهامات استخدامی، آموزشی و پژوهشی ایشان را برای خود محفوظ می‌داند. 💠کانال :👇 🌐 @pelakdez
🔹پاسخ تاجزاده به اصلاح طلبان 🔻مصطفی تاجزاده: ما انتخابات ۱۴۰۰ را با رای ۱۸ میلیونی رئیسی، "انتخابات اقلیّتی" خواندیم. اکنون نمی‌توانیم رای ۱۷ میلیونی پزشکیان [۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای] را پیروزی بخوانیم. آن‌هم درحالی‌که تفاوت آرا حدود ۳ میلیون است و جلیلی در نیمی از استان‌ها نفر اول شد. 🔻اگر پزشکیان مظهر اراده ملت است، پس سلف او نیز چنین بود و اگر رئیسی، رئیس‌جمهور اقلیّت بود، پس خلف وی نیز چنین است. ما حق نداریم با معیارهای دوگانه با پدیده‌ها مواجه شویم... 🔻من البته متاسفم که آرای نامزد اصلاح‌طلبان از ۵۷ و ۵۲ درصد در سال‌های ۷۶ و ۸۰ به ۳۷ و ۴۴ درصد در سال‌های ۹۲ و ۹۶ و سپس به ۲۷درصد از واجدان شرایط در ۱۴۰۳ کاهش یافته است. 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی @asatid_enghelabi ایتا و سروش
بصیرت اباالفضلی!.mp3
9.83M
🔻 امام صادق علیه‌السلام: إنَّ لِلعَبّاسِ عِندَ اللّهِ تَبارَک وتَعالى مَنزِلَةً یغبِطُهُ بِها جَمیعُ الشُّهَداءِ یومَ القِیامَةِ 👈چرا امام صادق علیه‌السلام فرمود: تمام شهدا در روز قیامت به مقام و منزلت حضرت عباس غبطه می‌خورند؟ 🎙 حجت‌الاسلام دکتر قربانی مقدم 📚درس‌ها و سخنرانی‌ها👇 ✅ @ghorbanimoghadam_ir
هدایت شده از پاسخ به شبهات فجازی
جهاد تبیین ۳.mp3
8.07M
عملکرد بی‌نظیر حضرت زینب سلام الله علیها در عرصه 🎙 حجت‌الاسلام دکتر 📚درس‌ها و سخنرانی‌ها👇 ✅ @ghorbanimoghadam_ir
. سهم‌خواهی از پزشکیان و ریزش اطرافیان او جدی است 🔻یک فعال اصلاح‌طلب گفت: سهم‌خواهی از پزشکیان و ریزش حلقه اولیه اطرافیانش یک چالش جدی است. 🔹غلامعلی رجایی در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین و در پاسخ این سؤال که «این روزها بحث سهم‌خواهی از دولت چهاردهم مطرح می‌شود، با توجه به گستردگی که طیف حامیان آقای پزشکیان دارند، این مسئله می‌تواند به یک چالش تبدیل شود؟»، اظهار کرد: 🔻"من فکر می‌کنم یکی از بحث‌های جدی آقای پزشکیان، مسئله اطرافیان ایشان است و از همان اول تشکیل ستاد ایشان دیده شد ولی گفتند تجربه نداشتند و از شهرستان آمدند برای همین جدی گرفته نشد. 🔻اما زمانی که آقای پزشکیان در انتخابات برنده شدند، من شنیدم که باعث رنجش افرادی که در پیروزی‌شان نقش داشتند شد و فاصله گرفتند. البته تلاش‌هایی برای بازگرداندن آنان شد اما آقای پزشکیان باید در این چالش مداخله کرده و اجازه ریزش ندهند. 🔻رویکرد ایشان باید جذب آرایی باشد که به ایشان رأی ندادند چه برسد که حلقه‌های اولیه بخواهند فاصله بگیرد. من مسئله سهم‌خواهی را چالش جدی می‌دانم و ایشان باید در این قضیه دخالت کند. 🔻بحث سهم‌خواهی می‌تواند برای ایشان یک پاشنه آشیل باشد که نتیجه خوبی هم نخواهد داشت. افرادی که چند دور وزیر شدند به دلیل تجربه و سابقه اگر بخواهند در کابینه باشند، موج برگشت منفی علیه ایشان ایجاد خواهد شد. @IMANI_mohammad
پشت پرده یک هیاهو منافقان تمامیت خواه از دولت حداقلی چه می‌خواهند؟ 🔹برخی افراطیون مدعی اصلاحات، در مرحله ما قبل نقد هستند. سزاوار نقد نیستند، چون هیچ هنجار و معیار ثابتی ندارند و هر روز به رنگی در می آیند. 🔻آنها با هیچ سیاستمداری، صادق نبوده اند و به همین علت، همان هایی را که از نردبان شان بالا رفته اند، مورد بدترین فحاشی ها و توهین قرار داده و سپس در صورت نیاز، مجددا تملق شان را گفته اند؛ 🔹از هاشمی رفسنجانی و خاتمی و منتظری و عارف بگیرید، تا بهزاد نبوی و ناطق نوری و لاریجانی و حسن روحانی. از قدیس اصلاحات و شیخ اعتدال و شیخ دیپلمات توصیف کردن، تا اردک فلج و شاه سلطان حسین بی عرضه و متهم اول قتل های زنجیره ای و دیکتاتور، و رحم اجاره ای خواندن! 🔻بنابراین، توقع این که با آقای پزشکیان، رویکردی متفاوت پیشه کنند، دور از واقعیت و خمیره و شخصیت آنان است. 🔹اشخاص وقتی به قدرت می رسند و جایگاهی پیدا می کنند، برای افراطیون مدعی اصلاحات، صرفا پوششی هستند تا اینان بتوانند از کام جویی کنند و هنجار ها را مورد هجمه قرار دهند، و هنگامی هم که دوره مناصب به سر رسید، مسئولیت تخلفات و خسارات خویش را گردن صاحب منصبان بیندازند. 🔻منافقین جدید، زیست طفیلی خود را در دو قطبی کردن جامعه، و سرگرم سازی افکار عمومی با مجادلات سیاسی، و همزمان، به نیش کشیدن طعمه قدرت و منصب می دانند. 🔹به همین علت هم هست که با نقاب حمایت از پزشکیان، در صدد تسویه حساب با هر نهاد و شخصیتی برآمدند که توانسته نقاب از سیمای آنها کنار بزند. 🔻یک روز می گویند باید شهردار تهران برکنار شود، روز دیگر سراغ آقای جلیلی می روند و نسخه کنار گذاشتن او از شورای عالی امنیت ملی را می پیچند و... همین طور رئیس و معاون صدا و سیما، و مدیر مسئول کیهان و فلان اعضای مجلس خبرگان و ائمه جمعه برخی شهرها و... ! 🔹این اقلیت بی صداقت (حداکثر هزار نفری)، طوری هم وانمود می کنند که انگار هشتاد و پنج میلیون ایرانی به آنان وکالت داده اند! این در حالی است که اگر بنابر کاربست ادبیات همیشگی خود آنها بود، باید از تعبیر رئیس جمهور حداقلی برای آقای پزشکیان استفاده می شد که پایین ترین رای را در میان همه روسای جمهور منتخب (۲۵ درصد رای کل واجدان حق رای) کسب کرده است. 🔻دولتی که رای ۷۵ درصد مردم را ندارد، چگونه مدعیان حمایت از آن می توانند مانند سلاطین و دیکتاتورهایی که خود را مالک همه چیز می دانند، نسخه قلع و قمع منتقدان و صاحب نظران را بپیچند، و حال آن که آقای جلیلی ۱۳/۵ میلیون رای، (فقط ۲/۸ میلیون رای کمتر) کسب کرده است؟! 🔹البته شخص آقای پزشکیان از این ادبیات موهوم منافقین فاصله دارد. در عین حال توجه داشته باشیم کوتوله های دیکتاتور با هیاهوی رسانه ای، قصد سرگرم سازی عمومی را دارند تا مردم و صاحب نظران نپرسند که تندروهای بی خاصیت و پر خسارت (گرگ های دندان تیز کرده برای مناصب دولتی) چگونه توانسته اند بر برخی کمیته های انتخاب وزیر چنبره بزنند؟ @IMANI_mohammad
11.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 ویدئوی جدید ✌️ 👈 این قسمت: در شورای راهبردی انتخاب وزیران به ریاست چه خبر است؟ 😐 🖥 عضو کانال "حاج‌علی تی‌وی" بشید 👇 https://eitaa.com/joinchat/3052077319Cc23b92694b
14.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😐افشای سید روحبخش از پشت پرده عربستان این است آزادی بیان... مبارک کسانی که پشت اصلاح طلبان ف. اسد هستن... @rozaneyeagahi
🔻دیانت در نسخۀ لیبرال‌های مذهبی -۱ 🖊مهدی جمشیدی ۱. لیبرال‌های مذهبی، هویّت پیچیده‌ای دارند: تودرتو و چندلایه‌اند و همچون یک متنِ ناخواسته، محمل تأویل‌های متعدّد قرار می‌گیرند و برداشت‌های متفاوت را برمی‌تابند. هر کسی می‌تواند از زاویه‌ای و به ‌اعتباری به آنها بنگرد و فهم خاصی را ارائه کند. اما حقیقت این است که اینان، باطن «دین» را به نفع «تجدّد»، مصادره‌به‌مطلوب می‌کنند و پوسته‌ای بی‌خاصیّت و شعاری و ظاهری از دین را به عوام عرضه می‌کنند تا نشان بدهند که میان دین و تجدّد، جمع کرده‌اند. عوام نیز که دلبستۀ دین هستند و البته به دلیل غرب‌زدگی تاریخی، بیش‌وکم نیز سودای تجدّد دارند، فریب اینان را می‌خورند و «نسخۀ متناقض»‌شان را می‌پذیرند. نخستین نسل از لیبرال‌های مذهبی، در روشنفکران دورۀ مشروطه متولّد شد و اینجا، نقطۀ آغاز روایت لیبرالی از اسلام بود. التقاط در رویکرد متمایل به عالَم تجدّد، در این برهۀ تاریخی تحقّق یافت و به یکی از چالش‌های معرفتیِ جامعۀ ایران تبدیل شد. ۲. اگر از تحوّلات و تطوّرات نیم قرنِ پس از این بگذریم، به نهضت آزادی و مهدی بازرگان می‌رسیم که ظهورشان در دولت موقت، در عمل و عین نشان داد که لیبرال‌های مذهبی، چه اوصاف و احکامی دارند. اینان، چنان مسأله‌دار و زوایه‌مند شدند که امام خمینی، چاره‌ای جز حذف و طردشان ندید و قاطع در برابر حضور و حیات‌شان در حاکمیّت ایستاد. نسخه‌های «اصلاحی» و «اعتدالی» از لیبرالیسم مذهبی، در دهه‌های بعدی سر از خاک التقاط بیرون آورد و برخلاف بازرگان که منتقدِ حاشیه‌نشین و غیررسمی بود، اینان به عرصۀ «قدرت رسمی» راه یافتند و دهه‌ها، نهادهای اصلی و عمدۀ حاکمیّت را در اختیار گرفتند. به‌این‌ترتیب، مرزهای هویّتی‌ای که امام خمینی در دهۀ شصت بر آنها اصرار می‌ورزید، به‌تدریج درهم‌شکسته شدند و اختلاط سیاسی در ساحت قدرت رسمی به وقوع پیوست؛ چنان‌که یکی از بحران‌های نظام جمهوری اسلامی در دهه‌های گذشته، نزاع دامنه‌دار و دشوار بر سر «تداوم هویّت انقلاب» و ایستادن در مقابل خط «استحاله» و «مسخ» آن بوده است. ۳. در ترکیب لیبرال‌های مذهبی، مسأله‌ای که در نسبت با عوام موضوعیّت دارد، همین لفظ مذهبی است. لیبرال‌ها، چهرۀ عریان ندارند و آشکارا، منطق سکولار خویش را بیان نمی‌کنند، بلکه نقاب دیانت بر چهره دارند و حتی با ادبیات دینی، تجدّد را به جامعه القا می‌کنند. اگر میان «وجه لیبرالی» و «وجه دینی»، تفکیک و تمایز ایجاد کنیم و مجال ترکیب و تلفیق ندهیم، نقشۀ اجتماعی اینان، فرو خواهد ریخت. پس باید در پی واسازی و تجزیه بود و تعارض‌های درونی و تضادهای نهفته را در برابر دیدۀ عوام نهاد تا پوشش تزویر، برافتد؛ از جمله باید نسبت هویّتیِ آنها را با عاشورا فهم کرد. ۴. لیبرال‌های مذهبی، «انقلاب حسین» را می‌ستایند، اما برای اکنون، «انقلاب» و «انقلابی‌گری» را برنمی‌تابند و نسخۀ اصلاح می‌پیچند. می‌گویند انقلاب، سرنوشت نامشخص دارد و طرحی است که به دلیل وسعت آرمان‌ها، محاسبه‌ناپذیر است. به تبعیّت از کارل پوپر، بر این باور هستند که انقلاب، وعدۀ بهشت می‌دهد اما در عمل، جهنم می‌آفریند. ازاین‌رو، باید از انقلاب بر حذر بود و دچار خام‌اندیشی و بلندپروازی نشد. اگر هم جامعه‌ای، سودایی شد و هوس انقلاب در سر پرورانید و انقلابش نیز به سرانجام رسید، باید انقلاب را یک «نقطه» و «لحظه» بداند و بی‌درنگ پس از این، انقلاب و انقلابی‌گری را کنار بنهد و از «نهضت» به «نهاد» عبور کند. نظریۀ «نظام انقلابی»، خیال اندر خیال است و هیچ‌گاه میان انقلاب و نظام، هم‌افقی و هم‌نشینی پدید نمی‌آید. باید میان این دو، یکی را انتخاب کرد و دیگری را وانهاد. و اقتضای عقل و ضرورت زمانه این است که «آرمان‌خواهیِ انقلابی» را به فراموشی بسپریم و یک «نظام واقع‌بین» را صورت‌بندی کنیم. ایدئولوژی انقلابی، فقط تا هنگامۀ وقوع انقلاب، کارکرد دارد و پس از آن، با سر به دیوار سختِ واقعیّت برمی‌خورد و انقلابی‌ها در اثر این حادثه، درمی‌یابند که منطق انقلابی، فقط به کار ویران‌کردن نظم سیاسی می‌آید و نمی‌توان با منطقی که انقلاب می‌کنند، حکومت کنند. راه «حکومت» از «انقلاب» جداست و نظریۀ نظام انقلابی، خیال‌پردازیِ شبه‌نظری است. به‌این‌ترتیب، باید «سرمایۀ انقلابی» را نیز کنار نهاد و به «سرمایۀ اجتماعی» رو آورد. باید در پی «عادی‌سازی» بود؛ به این معنی که وضع انقلابی، اضطراری و موقتی و نابخردانه است و نباید در آن ماندگار شد، بلکه باید شتابان، به سوی وضع عادی و بهنجار حرکت کرد و رویکرد‌ها و انگیزه‌ها و اندیشه‌های انقلابی را به تاریخ سپرد. باید «نظام» و «اصلاح» را جایگزین «انقلاب» کرد و از انقلاب، یک خاطرۀ تاریخی‌شدۀ استثنایی ساخت. واقعۀ کربلا نیز با همۀ عظمتش، یک استثناست که قابل اقتباس و اخذ نیست. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
⁉️ آقای پزشکیان! ریاست جمهوری را به ظریف اجاره داده اید؟! ۱ـ آقای ظریف که چهارشنبه شب، در اقدامی غیرمتعارف به صدا و سیما دعوت شده بود تا از جایگاه حزبی (و نه رسمی) رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم درباره فرایند انتخاب وزرا سخن بگوید، به نکاتی اشاره کردند که اولاً، از سوی کسی که سال‌های متمادی در مسئولیت‌های بلند پایه نظام اسلامی بوده است، تعجب آور و تأسف‌آور بود و تأسف‌آور تر آنکه ایشان در حالی به نمایندگی از جانب آقای پزشکیان سخن می‌گفت، که اظهاراتش نه فقط با قانون اساسی و مبانی صریح اسلامی در تناقض بود بلکه با آنچه از رئیس جمهور منتخب به وضوح دیده و شنیده شده است نیز یکصد و هشتاد درجه تفاوت داشت. بخوانید! ۲- آقای ظریف درباره معیارها و ملاک های مورد نظر برای گزینش اعضای کابینه می گوید: «از مذاهب و ادیان رسمی باشید امتیاز می گیرید، شیعه باشید امتیاز نمی گیرید»! باید از آقای ظریف پرسید؛ الف: از کِی تا به حال «شیعه بودن» در جمهوری اسلامی خصوصیت و به اصطلاح، امتیاز منفی تلقی می شود؟! ب:‌ می‌فرمایيد؛ «از مذاهب و ادیان رسمی باشید امتیاز می‌گیرید، شیعه باشید امتیاز نمی‌گیرید»! آیا منظورتان این است که شیعه جزو مذاهب و ادیان رسمی نیست؟! ج: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از مذهب شیعه به عنوان مذهب رسمی کشور یاد شده است. جنابعالی چه کاره‌اید و از کدام جایگاه، شیعه بودن را در گزینش اعضای کابینه، خصوصیت منفی تلقی کرده اید؟! چه کسی به شما چنین اجازه ای را داده است؟! د: آقای ظریف لطفا بدون سفسطه و از این شاخه به آن شاخه پریدن که عادت شناخته شده جنابعالی‌ست بفرمایيد که این دیدگاه شما درباره شیعه با آنچه که پیوسته و بی‌وقفه از سوی آمریکا و صهیونیست ها تبلیغ می شود چه تفاوتی دارد؟! حتما می دانید و بارها خوانده و شنیده‌اید که صهیونیست‌ها اصلی‌ترین مشکل خود را دیدگاه و گفتمان تشیع می‌دانند و بارها بر مقابله با آن به عنوان یک خط استراتژیک و غیر قابل تغییر تاکید ورزیده و می‌ورزند. ۳ـ عجیب‌ترین و سؤال برانگیزترین نکته در اظهارات چهارشنبه شب ظریف، مغایرت و تناقض آشکار دیدگاه اعلام شده ایشان با دیدگاه رسماً اعلام شده و به وضوح دیده شده جناب دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب است. آقای پزشکیان در طول یک هفته اخیر بیشترین حضور را در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام داشته و در هیئت‌ها و مراسم مختلف حضور یافته و در سوگ امام حسین بر سینه و سر زده‌اند. اظهارات آقای ظریف علیه تشیع با ارادت رسماً و بارها اعلام گردیده و دیده شده جناب پزشکیان در تناقض و مخالفت آشکار است. ۴- اصلی‌ترین سخن در این وجیزه پرسشی است که از رئیس جمهور محترم و منتخب در میان است و آن پرسش این که؛ آقای پزشکیان! آیا ریاست جمهوری را به آقای ظریف اجاره داده اید؟! پاسخ به یقین منفی است ولی اگر خدای نخواسته مثبت باشد! باید خاضعانه به جناب پزشکیان گفت: آقای ظریف مستأجر خوبی نیست. ریاست جمهوری را از ایشان پس بگیرید! ۵- و بالاخره سخنی نیز با دست‌اندرکاران برنامه در صدا و سیما در میان است. اظهارات ضد شیعی ظریف (چه عامدانه و چه نا آگاهانه)‌ بسیار صریح بود و از مجری برنامه و سردبیر پشت گوشی مجری در برنامه انتظار می‌رفت که سخنان سخیف آقای ظریف را بی‌پاسخ نگذارند و در حالی که هنوز یک روز بیشتر از عاشورای حسینی علیه‌السلام نگذشته بود از کنار این اهانت بی‌تفاوت عبور نکنند. 🇮🇷کانال‌های نشریه عبرتهای عاشورا 🇵🇸 🌍 @ebratha_ir ایتا 🌍 @ebratha.org سروش