eitaa logo
دکتر کبری خزعلی
126 دنبال‌کننده
14هزار عکس
15هزار ویدیو
223 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از پایگاه تحلیلی صراط
23.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حفظه الله واقعی😇 ظریف رو مرخص اش کن 📺 طنز سیاسی آنتن 🔴 ببینید و منتشر کنید. 🔻 را دنبال کنید @serat_ir1
هدایت شده از ✨تبیین حقایق🍃✨
♨️تفاوت دو رئیس‌جمهور 📌 به روایت رهبر 📌 به شهادت همکار ✍این مطلب و ۲کلیپ کوتاه را در جایی ذخیره کنید؛ حتما چندماه دیگر برای تحلیل بهتر برخی مسائل، نیازتان می‌شود... فقط یادمان باشد چه کسی را از دست دادیم؛ چه کسی را جایگزین او کردیم!!! .─═┅═༅𖣔🌼𖣔༅═┅┅─ تبیین حقایق_حفظ اشرف به اوهن ╭‌🌺╯@hefzeashraf❀◕ ‿ ◕❀ ┗╯\╲
هدایت شده از خبر مهم 🇮🇷
🔴 پسر پناهیان دنبال گران کردن بنزین! خانوادگی مشغول هستند این پناهیان ها... 🔥 @Moohem
jehad tabiin 31 selebriti.mp3
زمان: حجم: 4.16M
🟢برنامه 🔸 با حضور 🎙پخش از شبکه رادیویی رضوی 🔺پاسخ به 👇🏻 بنظر من شما اول برید سلبریتی ها و مسئولین رو درست کنین، مردم خودشون درست میشن😏🤦🏻‍♂ __________________________ اگر میخوای جواب شبهاتتو پیدا کنی، سریع بزن رو آیدی و بپر تو کانال🏃🏻‍♂ 🆔 @aamerin_ir نیای ضرر کردیا...!؟🤕
و تو امروز چه غم انگیز میشوی...💔 کانال سرباز جنگ رسانه👇 ➺@ahmad_navaei [عضویت]
12.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥صحبت‌های به یاد ماندنی شهید رئیسی در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری در محضر امام خامنه‌ای💔😔 کانال سرباز جنگ رسانه👇 ➺@ahmad_navaei [عضویت]
هدایت شده از پاسخ به شبهات فجازی
دریغا ای دریغا ای دریغا 😭😭😭 🆔 @Shobhe_ShenaSi
هدایت شده از  زاغ سیاه🇵🇸🇮🇷
آقای شهیدِ جمهور... امروز آخرین روز دولتت بود راستی؟ چرا پشت میزت نبودی؟ میدونی چقدر دلتنگتیم؟ میدونی چقدر مهرت به دلم نشستع؟ میدونی دیگه؟ حلالمون کن سید؛حلالمون کن 😔😔 ┄┅═✧●📌👇●✧═┅┄ 🎙@zaghsiah
هدایت شده از ✨تبیین حقایق🍃✨
آقا مرتضی شما هنوز فقیه نشدی که حکم می دهی. کارشناس هم نیستی که بتوانی تشخیص دهی که راه دیگری هست یا نه. قطعا راه نه، راه های فراوان دیگری وجود دارد. کمی دندان به جگر بگذار و درسهایت را خوب بخوان. در همین حین جستجو کن و کارشناسان مختلف را ببین. زمان فتوا دادن هم می رسد‌. .─═┅═༅𖣔🌼𖣔༅═┅┅─ تبیین حقایق_حفظ اشرف به اوهن ╭‌🌺╯@hefzeashraf❀◕ ‿ ◕❀ ┗╯\╲
هدایت شده از محمد جوانی
1.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️به یاد دیپلمات انقلابی 📌شهید امیرعبداللهیان 🤲شادی روح بلندش صلوات @Cwarfare @Cwarfare @Cwarfare
🔻دوگانگی فرساینده؛ گرۀ ناگشودۀ نظام-۲ 🖊مهدی جمشیدی ۱. اگر آنچه که شهید بهشتی به عنوان یکی از متفکّران طراز اوّل انقلاب مطرح کرده است را با وضع معرفتیِ کنونیِ خویش مقایسه کنیم، به‌روشنی درمی‌یابیم که تفکّر و معیارهای آن نسبت به «سرچشمه‌های فکریِ آغازین»، دچار دگرگونی‌های بنیادین شده است. اصطلاح «ترمیدور»، بسیار غلیظ و فراتر از وضع ماست، اما نمی‌توان پنهان نمود که ما از جهت فکری، چرخش‌های بزرگی را پشت سر نهاده‌ایم و اگر گفتۀ شهید بهشتی را منهای هیبت و منزلت وی بخوانیم و در آن تأمّل کنیم، آن را نخواهیم پذیرفت. «مسأله‌ها»ی ما نسبت به اصالت‌های ابتداییِ انقلاب، تغییر کرده‌اند و ازاین‌رو، «مفاهیم» دیگری را برای بیان مقاصد خویش به کار می‌بریم. ما دیگر مانند نسخۀ اصلی و دست‌نخوردۀ انقلاب، نمی‌اندیشیم و تفکّر اصیلِ انقلابی را در جایی از تاریخ گذشتۀمان، وانهاده‌ایم. این تغییر، وقتی محسوس و ملموس است که اکنونِ خود را با متفکّرانِ صدر اوّل انقلاب، مقایسه کنیم و تفاوت‌ها و حتی تضادها را بشناسیم. معیارهای آغازین، از سکه افتاده‌اند و چشم‌‌اندازهای دیگری رایج شده‌اند که ریشه در ایدئولوژی لیبرالیستی دارند. وضع فکری ما، به‌تدریج زیر سایۀ لیبرالیسم سیاسی، بازسازی – و یا به تعبیر دقیق‌تر، استحاله – شده و ما دیگر چندان به گذشتۀ انقلابی، تعلّق و تعهدی نداریم. گویا اقتضای زمانه، تغییر کرده و زمانۀ کنونی، کشش و بضاعتِ برتابیدن آن اصالت‌ها و خلوص‌ها را ندارد و به‌ناچار، باید به گونه‌ای دیگر اندیشید. اما این توضیح، یک توجیه ناصواب است که نیروهای انقلابی را از جایگاه متهم می‌رهاند و تاریخِ قهار را فرامی‌خواند و آن را جایگزین متهمان انسانی می‌سازد. ۲. اندک‌اندک، نیروهای لیبرال در عهد پساانقلابی، جان گرفتند و رشد کردند و به جریان سیاسی تبدیل شدند و سپس متناسب با خویش، «جریان اجتماعی» نیز ایجاد کردند و به «قدرت سیاسی» راه یافتند. این دگرگونی‌ها، از دیدۀ برخی متفکّران قویم و غنی، دور نماند و آنها تشخیص دادند که انقلاب از درون، در حال تضعیف و رقیق‌سازی است و زنجیرۀ رویدادهای طراحی‌شده، به سوی ناکجاآباد خواهد رفت. آنها دیدند و فریاد برآوردند و هشدار دادند، اما تلاش‌های گام‌به‌گام و تدریجی، حسّاسیّت را از جریان انقلابی زدود و رفته‌رفته، ما در فضای جدید، هضم شدیم. هرچه نیروهای لیبرال، پیش آمدند و ارزش‌های انقلابی را به عقب راندند و بخش‌هایی از جامعه را با خود همراه کردند، ما خاموشی گزیدیم و با ارجاع به ارادۀ الهی، تعلّل و انفعال و سستی خویش را توجیه کردیم. از همان آغاز که رگه‌های تغییر نسبت به وضع انقلابی، احساس شد، باید سرآمدان تفکّر انقلابی، یکپارچه و قاطع به میدان مواجهه و مقابله پا می‌نهادند و روشنگری می‌کردند، اما مصلحت‌اندیشی و محافظه‌کاری، رسم رایج بود. شکسته‌شدن خطوط قرمز از سوی نیروهای لیبرال، تنها با واکنش‌های موردی و محدود روبرو می‌شد، بلکه باید گفت همین واکنش‌های حداقلی و اندک نیز از طرف بخش عمدۀ جریان انقلابی، نفی و طرد می‌گردید و خلاف مصالح اجتماعی معرفی می‌شد. به‌این‌ترتیب، سکوت‌ها و مماشات‌ها و مداهنه‌ها، به بستری مساعد برای پیشروی نیروهای لیبرال تبدیل شدند و چندی بعد، حتی لایۀ اجتماعی نیز دچار بازاندیشی‌ها و تجدیدنظرهای ناصواب شد. جریان انقلابی در طول دهه‌های گذشته، هزینۀ گزافِ نگفتن یا دیر گفتن یا دوپهلو گفتن را پرداخت و به‌طور غیرمستقیم، به تثبیت جریان لیبرال، کمک کرد. ۳. بعید است که «حاکمیّت» در طولانی‌مدّت، گرفتار دوگانگی بشود اما «جامعه» از چنین گزندی مصون بماند. خودبه‌خود، وضع نظم سیاسی به وضع نظم اجتماعی نیز تعمیم خواهد یافت؛ چراکه حضور نیروهای لیبرال در قدرت سیاسی، به معنی آن است که امکان‌های رسمی برای بسط و نشر ایدئولوژی لیبرال در اختیار آنها قرار خواهد گرفت و آنها نیز برای استمرار حضور خود در قدرت سیاسی، مجبورند بدنۀ اجتماعیِ حامی خود را تولید و بازتولید کنند تا در چرخۀ انتخابات، بازنده نباشند. در آغاز، ما با یک لایۀ محدود نخبگانی و روشنفکری روبرو بودیم که تجدّد را تکرار می‌کردند، اما چندی که گذشت، اینان توانستند یک لایۀ دانشجویی را با خود همراه کنند و لایۀ دانشجویی نیز به سبب قدرت اثرگذاری اجتماعی، پاره‌هایی از جامعه را هم‌داستان کردند. به‌این‌ترتیب، ذهنیّت انقلابی در بُرش‌ها و تکه‌هایی از جامعه، دستخوش تغییر شد و تضادها و ستیزها و دوپارگی‌های اجتماعی، نمایان شدند. البته روشن است که لایۀ تجدّدیِ جامعۀ ایران، بسیار ناچیز و اندک هستند، اما مسأله این است که نگاه التقاطیِ نیروهای تجدّدی و وام‌گیری آنها از پوستۀ دین، موجب می‌گردد که حتی رگه‌های غیرتجدّدیِ جامعه نیز با آنها همراه بشوند. اکنون کلان‌مسألۀ دوگانگی، افزون بر قدرت رسمی و نیروهای سیاسی، معنی و دلالت اجتماعی نیز یافته است. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60