eitaa logo
دکتر کبری خزعلی
126 دنبال‌کننده
14.2هزار عکس
15.1هزار ویدیو
224 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
عبرت های عاشورا چگونگی نقد به رئیس‌جمهور.mp3
زمان: حجم: 6.21M
⁉️بشنوید؛ آیا می شود به آقای پزشکیان نقد کرد؟ ♦️نمی توان قهر کرد و بی تفاوت بود و نباید حمله کرد و تخریب نمود ♦️بلکه می توان همچون مولی علی علیه‌السلام در زمان خلفا و مثل رهبر معظم انقلاب، با حضور در همه صحنه های انقلاب، مشفقانه،عادلانه و مصلحانه نقد کرد ♦️اینگونه نقدها نه تنها منافاتی با سفارشات مقام معظم رهبری، مبنی بر کمک به آقای رئیس جمهور ندارد، بلکه در همان راستا و مطابق با سیره عملی ایشان می باشد ♦️همانطور که قطعا مجادلات سطحی و بیهوده مضر است، نقد درست وانتقاد بجا باعث رشد کشور و کمک به رئیس‌جمهور محترم بوده و دکتر پزشکیان نیز حتما استقبال خواهند کرد 🇮🇷کانال‌های نشریه عبرتهای عاشورا 🇵🇸 🌍 @ebratha_ir ایتا 🌍 @ebratha.org سروش
شکوهیان‌رادنگاهی به آینده‌ی ایران.mp3
زمان: حجم: 31.07M
📢 بشنوید 🔶🔹 نگاهی به آینده‌ی ایران، پس از انتخاب دولت چهاردهم 💢 محورهای موضوعی 1️⃣ نقاط قوت بی‌بدیل و بی‌نظیر رشد سیاسی ملت شریف ایران؛ 2️⃣ ارتقاء سطح گفتمان سیاسی کشور؛ 3️⃣ طرح‌های دشمن برای بهره‌برداری از ایام دولت آقای پزشکیان؛ 4️⃣ وظیفه‌ی قطعی مردم که راه پیروزی و گذر از مشکلات است؛ ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
شکوهیان‌رادنگاهی به آینده‌ی ایران.mp3
زمان: حجم: 31.07M
📢 بشنوید 🔶🔹 نگاهی به آینده‌ی ایران، پس از انتخاب دولت چهاردهم 💢 محورهای موضوعی 1️⃣ نقاط قوت بی‌بدیل و بی‌نظیر رشد سیاسی ملت شریف ایران؛ 2️⃣ ارتقاء سطح گفتمان سیاسی کشور؛ 3️⃣ طرح‌های دشمن برای بهره‌برداری از ایام دولت آقای پزشکیان؛ 4️⃣ وظیفه‌ی قطعی مردم که راه پیروزی و گذر از مشکلات است؛ ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
jehad tabiin 35 annaso.mp3
زمان: حجم: 4.64M
🟢برنامه 🔸 با حضور 🎙پخش از شبکه رادیویی رضوی 🔺پاسخ به 👇🏻 از قدیم گفتن «الناس علی دین ملوکهم» رفتار مردم برگرفته از رفتار مسئولانه. پس مشکل اصلی تو رفتار اونهاست😏. به مردم چرا گیر میدین آقا⁉️😠 __________________________ اگر میخوای جواب شبهاتتو پیدا کنی، سریع بزن رو آیدی و بپر تو کانال🏃🏻‍♂ 🆔 @aamerin_ir نیای ضرر کردیا...!؟🤕
jehad tabiin 38 gonahkar.mp3
زمان: حجم: 4.62M
🟢برنامه 🔸 با حضور 🎙پخش از شبکه رادیویی رضوی 🔺پاسخ به 👇🏻 بنظر من خیلی زشته که یه نفر به مردم بگه فلان گناه رو انجام ندین درصورتی که خودش آلوده به اون گناهه😟 __________________________ اگر میخوای جواب شبهاتتو پیدا کنی، سریع بزن رو آیدی و بپر تو کانال🏃🏻‍♂ 🆔 @aamerin_ir نیای ضرر کردیا...!؟🤕
jehad tabiin 39 manto.mp3
زمان: حجم: 4.43M
🟢برنامه 🔸 با حضور 🎙پخش از شبکه رادیویی رضوی 🔺پاسخ به 👇🏻 یه مانتوی درست حسابی و پوشیده پیدا نمیشه😣. چادر هم گرونه. اول برید عرضه و تولید لباس رو درست کنید بعد برید به مردم گیر بدید😒🙍🏻‍♀💅🏻 __________________________ اگر میخوای جواب شبهاتتو پیدا کنی، سریع بزن رو آیدی و بپر تو کانال🏃🏻‍♂ 🆔 @aamerin_ir نیای ضرر کردیا...!؟🤕
jehad tabiin 40 mardha.mp3
زمان: حجم: 4.72M
🟢برنامه 🔸 با حضور 🎙پخش از شبکه رادیویی رضوی 🔺پاسخ به 👇🏻 اصلا شما چیکار دارید خانوما با چه پوششی میان بیرون😠شما آقایون چشماتونو حفظ کنید😡🙍🏻‍♀💅🏻 __________________________ اگر میخوای جواب شبهاتتو پیدا کنی، سریع بزن رو آیدی و بپر تو کانال🏃🏻‍♂ 🆔 @aamerin_ir نیای ضرر کردیا...!؟🤕
jehad tabiin 41 namahram.mp3
زمان: حجم: 4.3M
🟢برنامه 🔸٠ با حضور 🎙پخش از شبکه رادیویی رضوی 🔺پاسخ به 👇🏻 خوبه آدم به دوستاش و محارمش و خانوادش تذکر بده😌 ولی اینکه به نا محرم تذکر بدیم بنظرم اصلا کار درستی نیست و خدا هم راضی نیست😦🤧🙎🏻‍♂ __________________________ اگر میخوای جواب شبهاتتو پیدا کنی، سریع بزن رو آیدی و بپر تو کانال🏃🏻‍♂ 🆔 @aamerin_ir نیای ضرر کردیا...!؟🤕
jehad tabiin 44 hokumat.mp3
زمان: حجم: 4.88M
🟢برنامه 🔸 با حضور 🎙پخش از شبکه رادیویی رضوی 🔺پاسخ به 👇🏻 بنظر من امر به معروف و نهی از منکر وظیفه حکومت اسلامیه. مردم نباید درگیر این موضوع بشن.🤔👨🏻 __________________________ اگر میخوای جواب شبهاتتو پیدا کنی، سریع بزن رو آیدی و بپر تو کانال🏃🏻‍♂ 🆔 @aamerin_ir نیای ضرر کردیا...!؟🤕
هدایت شده از حسین زمانی میقان
7.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♻️ آن که عباس عبدی میگفت بویی از گرسنگی نچشیده و روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب او را نماد تحجر و نشناختن جهان مدرن معرفی میکردند و در توییتر لیبرال‌‌ها او را مارکسیست مسلمان معرفی میکردند را در این 90 ثانیه بشناسید. 🔹کسی که میداند نظام سرمایه‌داری را چطور توضیح دهد که مردم بفهمند و اهل علم هم به وجود مطالعه پشت سر تک‌تک جملاتش اعتراف کنند و کسی هم نتواند بگوید چپ ضد توسعه و پیشرفت است! ثروتمندان مذهبی و خیرّ سالهاست که امثال او را در حوزه، حامی و نظریه‌پرداز موافق خود قلمداد میکنند و سال‌هاست به ایشان احترام میگذارند. 🔹بی‌بی‌سی‌ها و اینترنشنال ها درست فهمیده‌اند که ذهن مردم را نسبت به کدام بخش از حوزه علمیه و علماء آن دور کنند تا روحانی‌نماهای ضد مردم و خاکسار در مقابل سرمایه سالارها، آزادانه دین ضد انسانی خود را تبلیغ کنند تا مردم از دین ناامید شوند... @hzamanim
🔻تعبّد نافلسفی در برابر نظریۀ توسعه: دوباره در باب ماهیّت داوری 🖊مهدی جمشیدی ۱. چندی پیش، نقدی بر یکسانی و انطباقِ انتخاب سیاسیِ رضا داوری‌اردکانی و عبدالکریم سروش نگاشتم و این پرسش را پیش نهادم که پس از آن‌همه غوغا بر سر غرب و ماهیّت و اوصاف و احکام آن و به میدان بازی آوردن هایدگر و پوپر در دهۀ شصت، چگونه این دو به یک نقطۀ سیاسیِ مشترک رسیده‌اند؟! آن یادداشت، بر برخی هوادارن متعصّب وی سخت آمد و زبان به طعنه گشودند، اما قلم به پاسخ متقن نفرسودند. ما نمی‌توانیم از کنار این پرسش گزنده بگذریم که چگونه عاقبت سیاسی این دو، به منزل لیبرال‌های مذهبی رسیده و اگر بنا بود که تفاوت‌ها و تضادهای فکری، مؤثّر و مولّد باشند، چرا دلالت و دنبالۀ سیاسی‌شان، یکسان هستند؟! امروز در خبرها خواندم که رضا داوری، آن فیلسوف گریزان از جزئیّات و مصادیق، آن‌قدر سیاسی و عینی شده که حتی انتصاب فلان شخص را به معاون اوّلی، تبریک گفته است. فرود آمدن از برج‌عاجِ انتزاعیّاتِ بی‌حاصل، مبارک است، اما این‌چنین مستغرق در پیش‌پاافتاده‌ترین رویدادها شدن، اگر مایۀ تأسف نباشد، دست‌کم محل تأمّل است. در دوره‌ها و دولت‌هایی، داوری به‌کلّی کنار می‌کِشد و حاشیه و انزوا را برمی‌گزیند و طریق خاموشی، اختیار می‌کند، و در هنگامه‌های دیگر، در نقش حامیِ بیرونیِ یک جریان سیاسی، ظاهر می‌شود و بار خلاء وجهِ نظری آنها را برعهده می‌گیرد. او نباید متوقع باشد که ناظران و مخاطبان، این رفت‌وبرگشت‌های رندانه را نبینند و بوی تناقض را احساس نکنند. ۲. یک پاسخ من این است که داوری، برخلاف نمودها و دعاوی گذشته‌اش، نه‌فقط در برابر غرب نیست، بلکه به‌طور نامحسوس، به سایۀ تجدّد نقل‌مکان کرده است؛ البته اگر آن گذشته، واقعیّت و اصالتی داشته باشد و برآمده از ضرورت زمانه نبوده باشد. بیّن‌ترین شاهدم بر این مدّعا، اقبال وی به نظریۀ توسعه است؛ او سال‌هاست که توسعه را می‎‌ستاید و آن را تنها راه ممکن می‌شمارد و ازاین‌رو، با اصحاب سیاسیِ توسعه نیز، هم‌داستان و هم‌پیاله است. وقتی از تقابل با توسعه سخن می‌گویم، نباید همچون بیژن عبدالکریمی برآشفته شوید و گمان برید که من با جاده و سد و کارخانه و فن‌آوری و دیگر ظهوراتِ سخت‌افزاری توسعه، مخالفم، بلکه من از سیّدمرتضی آوینی و محمد مددپور و حسین کچویان آموخته‌ام که توسعه، در وجه تکنیکی‌اش منحصر نمی‌شود، بلکه هم ماهیّت تجدّدی دارد و هم یک طرح استعماری برای تداوم وضع پیرامونی ماست. من نمی‌دانم داوری که در دهۀ شصت، آن‌همه دربارۀ باطن و سرشت غرب نوشت و آن را تجلّیِ نفسانیّتِ انسان متجدّد انگاشت، امروز چگونه به بیت‌الغزل طرح تجدّد که نظریۀ توسعه است، تن در داده است، اما می‌دانم او به نقطه‌ای رسیده که سروش در دهۀ شصت در آن قرار داشت. آن‌که جام دگرگونی نوشیده، داوری است و نه سروش. سروش در همان زمان، در پی زدودن ماهیّت از غرب به عنوان یک کلّیّت و همچنین اجزای متنوّع آن بود، اما داوری اصرار داشت که همۀ این تکه‌ها و اجزا را به یک روح کلّی بازگرداند و مظهر و نمود یک تفکّر دیگر معرفی کند. صدالبته، نه موضع آن روز داوری، صواب بود و نه موضع امروز وی، اما مسألۀ من، نوسان و تذبذب معرفتی وی است که درباره‌اش هیچ توضیحی نداده و چه‌بسا ندارد. مطلوب وی، دولت توسعه‌گراست؛ چه دولت توسعه‌گرای دموکراتیک همچون خاتمی، و چه دولت توسعه‌گرای تکنوکراتیک همچون روحانی. امروز نیز وی به طمع احیای شرایط امکانِ طرح توسعه، فعّال و برانگیخته شده و حمایت می‌کند و تبریک می‌گوید. ۳. فردای پس از داوری، ما باید بسیار می‌کوشیدیم تا شاید بتوانیم از گوشه‌وکنار نوشته‌های چندپهلو و تاریک و مبهم وی، نشان بدهیم که طرح فکری وی به کجا رسیده بوده و او به آن تصریح نمی‌کرده، اما خوشبختانه امروز، وی با کنش‌های سیاسی‌اش، نشان داد که در پی چیست. البته پیش از این، وی سرانجام نتوانست میان تناقض‌هایش جمع کند و برای فرار از موقعیّت بحرانی‌اش، علم دینی را نیز انکار کرد. کسی‌که از علم دینی عبور کند، فاصله‌ای تا عبور از لوازم و اقتضاهای انقلاب دینی ندارد؛ چنان‌که در نظر سکولارهای معرفتی، انقلاب اسلامی نیز تنها در ادبیّات و ظهورات زبانی و بیانی، دینی بود، اما در حقیقتش و به سبب انقلاب‌بودنش، متعلّق به عالَم تجدّد بود. نه‌فقط دربارۀ علم، بلکه او دربارۀ فرهنگ نیز چنین زاویه‌های بزرگی داشته و تنها هنر پوشیده‌نویسی‌اش، ستر ماهیّت می‌کرده است. انقلاب اسلامی، عالَم و آدم تازه‌ای پدید آورد و این‌همه، با تکیه به تفکّر بوده، اما چگونه است که عاملانی که این‌چنین، بیگانگی فکری دارند و متولّد تاریخِ جدیدِ انقلابی نیستند، در بنیادی‌ترین نقطه‌ها بودند؟! https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
هدایت شده از مهدوی زادگان
🔶 میراث سیاسی - معنوی شهید رئیسی ره امروز ( ٧ مرداد ١۴٠٣ ) آقای دکتر پزشکیان با تنفیذ حکم ریاست جمهوری اسلامی از سوی ولی فقیه رسماً و شرعاً در این پست منصوب شدند. نگارنده مجدداً به سهم خود به ایشان تبریک گفته از خداوند سبحان توفیق و سربلندی ایشان در تحقق آیین اسلام ناب و اهداف والای انقلاب اسلامی را خواستارم. اما در همین آغاز کار، خوب است که رئیس جمهور محترم به این نکته توجه جدی داشته باشند که ایشان از شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی ره چه میراث گرانقدر و با ارزشی را به ارث برده است و این ارثیه چه کمک بزرگی در موفقیت شان به عنوان منتخب ملت خواهد داشت. این روزها درباره دستاوردهای خوب برجای مانده از دولت سیزدهم مطالب زیادی بیان شده است. خزانه اشباع شده ای که شهید جمهور آن را تهی تحویل گرفته بود و یا تکمیل پروژه های ناتمام دولت های گذشته و کاهش نرخ بیکاری از جمله ارثیه دولت سیزدهم به دولت جدید است؛ لکن در اینجا مقصود نگارنده ارثیه ای بس ارزشمندتر از اینگونه موارد است. دولت ها همواره از گفتمان های سیاسی پیروی می کنند و الگوها و سرمشق های خود را با الهام گیری از آنها بر دستگاه اجرایی مسلط می کنند. با وصف این، در بررسی فرجام کار دولت ها، کمتر بدان توجه شده است. در حالی که ریشه عمده تعارض گفتار و عمل دولت ها به گفتمان مسلط بر آنها باز می گردد. پس از جنگ تحمیلی گفتمان قدرت از دهه هفتاد به این سو، به تدریج به گفتمان مسلط بر دولت های پیشین تبدیل شده بود. سلطه این نوع گفتمان سیاسی آفات بزرگی را بر دولت هایی که با شعارهای مردمی و خدمت گذار بودن روی کار آمده بودند تحمیل کرده بود. مهم ترین این آفات، جدی نگرفتن اصل خدمت گذار ملت بودن است. و این مساله مهمی بود که شهید رئیسی ره بدان توجه لازم و وافی را پیدا کرده بود. شهید جمهور متوجه شده بود که مشکل اساسی در نا کارآمدی دولت های پیشین استیلای گفتمان قدرت بوده است. ایشان راه حل مساله را در تغییر گفتمان مسلط بر دستگاه اجرایی از گفتمان قدرت به گفتمان خدمت می دانست. از این رو، بزرگترين میراث سیاسی و معنوی شهید جمهور برای آقای دکتر پزشکیان و دولت ایشان استیلای گفتمان خدمت بر دستگاه اجرایی است. بی تردید، دولت جدید برای عمل به شعارهای مردمی به حفظ و پاسداشت از این میراث نیاز دارد. تجربه دولت های پیشین نشان داده که نمی توان به کمک گفتمان قدرت خدمتگذار واقعی ملت بود. ✍ داود مهدوی زادگان 👉 @mahdavizadegan