eitaa logo
دکتر کبری خزعلی
127 دنبال‌کننده
10.8هزار عکس
11.3هزار ویدیو
174 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کانال خبری رجانیوز
🔻کلیدواژه «تندروی» و کپی‌برداری رسانه حامی قالیباف از ادبیات دشمن 🔰 سوالی از فرماندهان محترم سپاه: آیا از نظر شما نیروهای انقلابی با «گروهک فرقان» و «حزب خلق مسلمان» برابرند؟ 🔹نزدیک به پنج ماه از انتخابات مجلس و بیش از یک ماه از انتخابات ریاست جمهوری می‌گذرد اما شکست‌های پیاپی برای اصولگرایان باعث شده است تا به فکر انتقام باشند. 🔹از فردای یازدهم اسفند و زمانی که مشخص شد محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس وقت در انتخابات رتبه چهارم را کسب کرده و با ریزش یک میلیونی آرای خود پایین‌تر از امیرحسین ثابتی و حمید رسایی قرار گرفته است، موج تهمت‌ها و تخریب‌ها علیه این دو نفر آغاز شد. 🔹درحالی که رهبر انقلاب به صراحت بارها درباره استفاده از ادبیات دشمن هشدار داده‌اند اما یکی از رسانه‌های نزدیک به سپاه و محمد باقر قالیباف به هر شکلی درصدد تخریب نمایندگان انقلابی مجلس است. 🔹رهبر معظم انقلاب در اسفند ۹۴ با مذومم دانستن استفاده از ادبیات دشمن فرمودند: «ما نباید از ادبیّات سیاسی دشمن استفاده کنیم؛ من این مسئله را، بخصوص به دوستان و برادران محترم خودمان در مشاغل گوناگون سیاسی و دولتی و غیردولتی و مانند اینها تأکید میکنم؛ از ادبیّات دشمن استفاده نکنید. دشمنان انقلاب از روز اوّل آمدند تعبیر ادبیّات تندرو و میانه‌رو را مطرح کردند؛ فلانی تندرو است، فلان جریان تندرو است، فلان جریان میانه‌رو است. آن روز، از همه تندروتر هم از نظر آنها امام بزرگوار بود؛ امروز هم از همه تندروتر، به نظر آنها این بنده‌ی حقیر هستم. میانه‌رو حرف قشنگی است امّا اسلام این‌جوری حرف نمیزند؛ بفهمیم معارف اسلامی را.» 🔹با این حال سایت مشرق‌نیوز، بارها با استفاده از واژه تندرو در صدد تخریب شخصیت چهره‌های انقلابی مجلس همچون ثابتی، رسایی، آقاتهرانی و... برآمد. 🔹در روز گذشته اما این تخریب شخصیت، به مرحله جدیدی رسید و این سایت خبری بی‌پروایانه جوانان انقلابی مجلس را به دلیل انجام وظیفه نمایندگی به گروهک فرقان و حزب خلق مسلمان مرتبط نمود. 🔹این اتهامات واهی و تخریب شخصیت‌ها هرچند در راستای کم رنگ‌کردن اثرات رای ۳۰۰هزارتایی در مجلس و ۳میلیونی در انتخابات ریاست جمهوری است اما کاملا برخلاف مشی و شیوه رهبر معظم انقلاب است و حالا باید دید رسانه‌هایی که وابسته به نهاد انقلابی همچون سپاه هستند آیا بار دیگر برخلاف منویات رهبری بر آتش اختلافات می‌دمند و یا حرف‌شنوی از رهبری تنها شعاری مصلحتی است؟ 🔹همچنین باید از فرماندهان عالی این نهاد مقدس پرسید چنین اقداماتی تا چه میزان منطبق با نظرات و ارشادات این عزیزان است و تا چه زمانی قرار است اعتبار نهادهای انقلابی با چنین ادبیات سخیفی به نفع یک جریان شکست خورده هزینه شود؟ ✅ @Rajanews_com
هدایت شده از امیرحسین ثابتی
19.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماجرای یک نطق ناتمام/ سوالات صریح ثابتی از عراقچی که قالیباف مانع طرح آن در مجلس شد @Sabety_ir
هدایت شده از خبر فوری سراسری
خیلی از دوستان میپرسن چرا در خبرها و تحلیل ها از آقای پزشکیان انتقادی نمیکنید ؟ خلاصش اینه من به شخصه برخلاف بعضیها که اظهار ارادت به مقام معظم رهبری و نظام میکنن ولی در دلشون طور دیگه ای اعتقاد دارن، فکر میکنم آقای پزشکیان اینطور نیست و اظهار ارادتش واقعیه و انسان سالم و ساده و صادقی هست گرچه اشتباهاتی هم داره و داشته. متاسفانه با بی تجربگی خودشو در ایام انتخابات وامدار خیلیها کرد که الان از پس سهم خواهی های متعدد این افراد برنمیاد و قطعا کلافه شده. دکتر پزشکیان نیاز به کمک و حمایت داره و شاید باورش سخت باشه که خود ایشون از این انتقادها شاید خسته بشه اما بدش نمیاد چون اوضاع تحمیل شده مطلوبش نیست. به زودی پروژه عبور از پزشکیان در بین اصلاح طلبان رادیکال مطرح خواهد شد ایکاش ایشون زودتر متوجه میشد جبهه انقلاب با روی باز از ایشون با تمام قوا حمایت خواهد کرد و نباید نگرانی به خودش راه بده و تنها نخواهد موند. 📌 خبر فوری سراسری @fori_sarasari
هدایت شده از صدای مردم
زلزله فرهنگی.mp3
2.46M
🔴جماعتی که در جدال با دشمن کار اصلی را در شکست جبهه اسلام انجام می دهند... خیلی مهمه که بدونیم اینها چه کسانی اند و چه ویژگی هایی دارند تا فریبشون رو نخوریم... 👆🏻https://eitaa.com/sedaye_irani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر حقیقت را بخواهید، عاشورا هنوز به شب نرسیده است ... سید مرتضی آوینی 🕌به کانال بپیوندید @besooye_masjede_taraz
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا میگیم امربه معروف نهی ازمنکر تاثیر نداره میگن😡 : رهبری فرمود احتمال تاثیر قطعیست! مگه میشه تاثیر قطعی باشه؟👀 اصلا چجوری !🙄 ID:‌ @aamerin_ir
18.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 چرا عقب نشینی در مقابل جنگ روانی دشمن در عرصه های مختلف ،خشم و غضب الهی را بدنبال دارد؟منظور از عقب نشینی تاکتیکی و غیر تاکتیکی چیست؟ رهبر انقلاب به آیه ۱۶ سوره اَنفال استناد می کنند. 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از مطالب ویژه
«کربلا» و باز «غزه» و باز «جابر» و باز «اربعین» و «نابودیِ صهیونیسم.».mp3
49.23M
🍃 سخنرانی 📆 تاریخ: شنبه ۱۴۰۳/۵/۲۰ عنوان: باز «کربلا» و باز «غزه» و باز «جابر» و باز «اربعین» و «نابودیِ صهیونیسم.» https://lobolmizan.ir/sound/1390 📚متن مورد بحث https://eitaa.com/matalebevijeh/17401 🎥 👈👈فایل تصویری↙️ https://eitaa.com/matalebevijeh/17405 ⬅️اشارات جلسه↙️ 🎥 تصاویری زیبا از قیام اربعینی کشمیری‌ها و یمنی‌ها و افغانستانی‌ها و لبنانی‌ها و ایرانی‌ها و عراقی‌ها و.... https://eitaa.com/matalebevijeh/17389 📢 رهبر انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: ... چه کسی باور می‌کرد که روزی در ژاپن و در تظاهرات به نفع فلسطین، به زبان فارسی شعار «مرگ بر اسرائیل» سر داده شود.↙️ https://eitaa.com/khamenei_ir/25157 👈شهید احمدکاظمی:خدارادرفتح خرمشهربایددید↙️ https://eitaa.com/matalebevijeh/13791 https://eitaa.com/matalebevijeh/9795 🔻 اطلاعیه🔻🎤🎤🎤🎤🎤🔻 اطلاعیه🔻 ⏱زمان: ادامه جلسات تفسیر قرآن شنبه‌‌های مسجدالانبیا هفده شهریور بعد از نماز عشا ان شاالله . التماس دعا. ┈‌┈•✾🕊🌷🕊✾•┈┈ @matalebevijeh
🔻طبقۀ متوسط به‌مثابه دلیل چرخش: استحالۀ منطقِ فرهنگیِ انقلاب 🖊مهدی جمشیدی ۱. آقای سیدعباس صالحی که به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ به مجلس معرفی شده‌ است، دیروز در نطق خویش گفت جامعۀ ما تغییر کرده و از جمله در اثر دانشگاه، «طبقۀ متوسط» نیز گسترده شده که منتقد است و می‌خواهد با بیرون در ارتباط باشد و در مقابل، ما نمی‌توانیم این طبقه را نادیده بگیریم. ایشان به سبک محافظه‌کارانۀ خویش، روشن نکرد که: طبقۀ متوسط، چه خصوصیاتی دارد و به چه اموری نقد دارد و در پی چیست؟ این‌که باید تحوّل اجتماعی را دید یعنی باید خواسته‌های طبقۀ متوسط را برتابید و به آنها گردن نهاد یا باید طریق دیگری را در پیش گرفت؟ این تحوّل اجتماعی که ایشان از آن سخن گفته، جهت درست دارد یا باید فعالانه با آن مواجه شد و تسلیم نشد؟ سخنان ایشان، در حد یک طرح مسألۀ بسیار کلّی و مبهم بود که مخاطب را در سردرگمی نسبت به موضع ایشان فرومی‌برد؛ درحالی‌که ایشان در معرض انتخاب‌شدن است و باید باصراحت، مشخص کند که در مقام کارگزار عالی، چه تدبیری در دست دارد. ۲. «طبقۀ متوسط»، اصطلاحی است که بیش از هر چیز، معطوف به مرتبت اقتصادی است و به لایه‌ای از جامعه اشاره دارد که در میانۀ فرادستان و فرودستان نشسته‌اند و نه غنی هستند و نه فقیر، اما کاربرد این تعبیر در ایران و در میان روشنفکران سکولار، بیشتر بر «سبک زندگیِ فرهنگی» دلالت دارد و حامل این امر است که طبقۀ متوسط در اینجا، مایل به ارزش‌های فرهنگیِ غربی هستند و به درجات مختلف، از آن اثر پذیرفته‌اند؛ یعنی کسانی‌که هویّت بینابینی و یا به‌طور کامل، تجدّدی دارند و به ارزش‌های فرهنگیِ حاکمیّت، متعهد نیستند. در این روایت، نزاع اصلی در ایران که موجبات شکاف دولت و ملّت را فراهم کرده، میان همین لایۀ اجتماعی و حاکمیّت است و چون این لایۀ اجتماعی، تصمیم نهایی خویش را گرفته و دیگر، الگوها و سرمشق‌های رسمی را برنمی‌تابد، حاکمیّت باید عقب‌نشینی کند و «تنوّع» و «تکثّر» را به رسمیّت بشناسد. بنابراین، اقدام حاکمیّت، همین است که قرائت رسمی از فرهنگ را کنار بگذارد و عرصۀ عمومی را به حال خویش رها کند و معیارها و قواعد فرهنگیِ رایج و رسمی را کم‌رنگ کند. واقعیّت فرهنگی در جامعۀ ایران، مسیر متفاوتی از خواست حاکمیّت را انتخاب کرده و حاکمیّت نیز، چاره‌ای جز پذیرش ندارد و نباید مقاومت کند. کسانی‌که می‌گویند باید طبقۀ متوسط را دید، مقصودشان از «دیدن»، همین «تغییر منطق فرهنگی» است؛ یعنی باید پذیرفت که بیش از این نمی‌توان و باید در خودِ قواعد فرهنگی – از جمله اصل حجاب و حد حجاب – و نه در روش تحقّق اجتماعی‌شان، تجدیدنظر کرد. ۳. آقای صالحی، به طرح مسألۀ کلّی و مبهمش، وضوح و امتداد تجویزی نبخشید، چون می‌دانست که در موقعیّت رأی‌گیری از نمایندگان، باید به گفتارِ این‌چنینی بسنده کرد و پیشتر نرفت و به جزئیّات مناقشه‌برانگیز و عینیّات اختلافی، اشاره نکرد؛ بلکه حتی در کرسی وزارت فرهنگی نیز باید مسیر «تغییر منطقِ فرهنگی» را به صورت نامحسوس در پیش گرفت و زیرپوستی و پنهانی، به ارادۀ تجدّدیِ طبقۀ متوسط، رسمیّت داد. مقصود این جریان از «بهبودخواهیِ تدریجی»، همین است باید آرمان‌های تجدّدی را در لفافه و گام‌به‌گام به اجرا درآورد و حسّاسیّت‌ها و مخالفت‌ها را برانگیخته نکرد. این عبرتی است که جریان اصلاحات از تجربۀ دولتی‌اش در نیمۀ دوّم دهۀ هفتاد آموخت و در اثر آن، قدرت را باخت. اینک، این جریان، بی‌آن‌که از «ارزش‌های تجدّدی»، بریده باشد و رو به سوی مدینۀ فاضلۀ انقلاب اسلامی آورده باشد، تنها در «روش‌های رادیکالِ» خویش، بازاندیشی کرده است. این سازوکار جدید، کسانی را می‌فریبد و دچار این توهم می‌کند که اصلاح‌طلبیِ سکولار، هدف‌های خود را تغییر داده است. اصلاح‌طلبان، انقلابی یا ملایم نشده‌اند، بلکه عاقل و زیرک شده‌اند. آقای صالحی، اصلاح‌طلبِ شناسنامه‌ای و سیاسی نیست، اما روشن است که از گذشتۀ فکری‌اش، بازگشته و هم‌بازی اصلاح‌طلبان شده است. هر چند بازی او، حداکثری و حاد نیست، اما همین اندازه نیز برای اصلاح‌طلبان، غنیمت است و مقدّمه‌ای‌ست برای طرح‌های فرهنگیِ بزرگ‌تر در زمانه‌ای که امکان‌های سیاسی، مساعدتر باشند. اینان کارگزارانِ تغییر منطقِ فرهنگیِ حاکمیّت هستند؛ بناست ارزش‌های انقلابی، با ارجاع به روایتی از جامعۀ ایران که طبقۀ متوسط را غالب و شورشی و گسسته از حاکمیّت، تصویر می‌کند، کم‌رنگ و رقیق بشوند. باید جامعۀ ایران، بحرانی و اضطراری و مشوّش معرفی شود تا بر اساس این فشار از پایین، شرایط سیاسی برای چانه‌زنی از بالا فراهم آید. احساس می‌کنند که کارآمدتر از لشکرکشی خیابانی و یا انتخابات، ارجاع به واقعیّت اجتماعیِ روزمرّه است که می‌تواند نظام را به انفعال و عقب‌نشینی وادار کند. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
هدایت شده از پایگاه تحلیلی صراط
واقعا خیلی دوست دارم بدونم آقای محمد خاتمی که عکس امام خمینی (ره) رو پشت سرش نصب کرده، نظرات امام در خصوص آمریکا ، ولایت مطلقه فقیه ، دفاع از مظلومان جهان ، آیت الله خامنه ای و ... رو چطور می بینه و اصلا قبول داره دیدگاه های بنیانگذار این انقلاب رو ؟ ✍علیرضا تقوی نیا 🔻 را دنبال کنید @serat_ir1