دکتر کبری خزعلی
✍واقعا چه خبره؟ خط قرمز نهادهای امنیتی کجاست؟ خوابید یا بیدارید؟ به نظر خودتون کمی شور ماجرا درنیومد
✍ و یک سئوال مهم ترم پیش میاد؛
نوع مراودات و دستورالعمل های اداری ایشون با معاونت های هنری ( با رویکرد انقلابی دولت قبل ) چگونه پیش خواهد رفت ؟
آیا چاره ای برای این خانوم میمونه جز اینکه عملا تمام معاونت های هنری استان ها تغییر کنند ؟
کارتون پلنگ صورتی رو یادتونه ؟
یکی به دیوار رنگ زرد میزد و پلنگ صورتی میومد روی رنگ زرد، رنگ صورتی می پاشید ؟
انگار داریم به این سمت میریم !
📌 #خبر_فوری_سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی در ایتا
@fori_sarasari
هدایت شده از حاج علی تی.وی 😎✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ویدئوی جدید #حاج_علی ✌️
👈 این قسمت: سیل ویرانگر در اسپانیا
و سکوت خود تحقیران داخلی!
#انقلابیون
🖥 عضو کانال "حاجعلی تیوی" بشید 👇
https://eitaa.com/joinchat/3052077319Cc23b92694b
هدایت شده از کانال حسین دارابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لبخند نوزاد شهید حمزه جهاندیده هنگام شنیدن صدای آقاش...😍
#حسین_دارابی | عضوشوید 👇
http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
هدایت شده از 🇾🇪🇵🇸🇮🇷🇮🇶🇱🇧 کانال کمیل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖥️ درخواست همسر خانمی که امروز در دانشگاه علوم و تحقیقات حاشیهساز شده بود:
ازتون خواهش میکنم به خاطر آینده بچههاش این فیلم رو انتشار ندید
࿐჻ᭂ⸙🍃🌸🍃⸙჻ᭂ࿐
به کانال کمیل بپیوندید
@chanel_komeil
هدایت شده از میثم تـمّار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آقای پزشکیان به حضرت عباس قسم به اون علی که ازش دم میزنی وفاقت بوی گند نفاق میده
✍ نادره رضایی از امضا کنندگان نامه به اوباما جهت تحریم ایران و حمایت از مجرمان سیاسی فتنه ۸۸، معاون هنری وزارت ارشاد شد!با این حساب ظاهرا فتنه گر و اغتشاشگر ما بودیم...
#میثم_تمار
─═┅═༅𖣔🌼𖣔༅═┅┅─
✅کانال #میثم_تمار 👇
@meysame_tammarr
هدایت شده از نشریه عبرتهای عاشورا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ایرانیهایی که روز قیامت با نتانیاهو محشور میشن !
🇮🇷کانالهای نشریه عبرتهای عاشورا 🇵🇸
🌍 @ebratha_ir ایتا
🌍 @ebratha.org سروش
هدایت شده از نشریه عبرتهای عاشورا
Copy of صدا ۰۲۹-AudioConverter.mp3
3.84M
🔴بشنوید؛ ساده انگاری مساوی با عادی سازی برهنگی...
♦️پس از برهنگی خانمی در دانشگاه، عده ای بدنبال عذرتراشی و توجيه این حرکت قبیح وی، در آن محیط هستند.
♦️ در حالی که ساده انگاری در این مسئله و عدم توجه به برنامه ریزی گسترده دشمنان در این زمینه، قطعا می تواند باعث عادی سازی برهنگی دربخشی از جامعه گردد.
♦️همانطور که مشخص است عوامل پشت صحنه این ماجرا با استفاده مجدد از برخی از سلبریتی های معاند و فاسد بدنبال بهره برداری از این مسئله در جهت اباحیگری و ترویج فساد و بی بند باری هستند تا پس از فتنه کشف حجاب، این بار قدمی در ترویج برهنگی در جامعه بردارند.
♦️هوشیاری دست اندرکاران و متولیان فرهنگی و امنیتی کشور در قبال این برنامه شوم دشمن و تبیین بموقع، باید اولویت اصلی آنان در این مسئله باشد.
🇮🇷کانالهای #نشریه_عبرتهای_عاشورا 🇵🇸
🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا
🌍 splus.ir/ebratha.org سروش
هدایت شده از خبر مهم 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ دکتر سعید جلیلی به سوال یک دانشجو در رابطه با دروغگویی جدید علی لاریجانی: پاسخ ادعایی که درباره ۸۸ شده را پیش از من آیت الله شاهرودی دادند
🔥 @Moohem
هدایت شده از خبر مهم 🇮🇷
🔴 موضعگیری پزشکیان علیه مقاومت
🔸نتیجه هجمه خشونتآمیز و مشکوک دیروز باند تخریب حزبالله علیه مطالبهگران محو اسرائیل
میشود این موضعگیری افتضاح
🔻وقتی میگوییم آقایان پزشکیان و قالیباف نزدیک هم هستند، تحویل بگیرید
#خادم_الاحزاب
#حوزه_ایکس
🔥 @Moohem
هدایت شده از نشریه عبرتهای عاشورا
👆 همانطور که قابل پیش بینی بود
♦️رئیس سگ باز جبهه اصلاحات جای محکوم کردن حرکت خانم برهنه شده، پلیس و حکومت را محکوم کرد.
🇮🇷کانالهای #نشریه_عبرتهای_عاشورا 🇵🇸
🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا
🌍 splus.ir/ebratha.org سروش
هدایت شده از ديانت و عقلانيت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺مناظره استاد ابوالقاسم علیدوست و دکتر عبدالکریم سروش (بخش اول)
🔹عبدالکریم سروش: فقه ما فقهی بریده از اخلاق است. قرنها شیعه و سنی این فقه را مبنای عمل خود قرار میدادند. بهصرف وجود نص و روایت، فتوا میدادند و گمان میکردند حتما عدالت در آن گنجانده شده است، اما در روزگار کنونی، دیگر نمیتوان به انسان مدرن گفت که اسلام خوب است، چون احکام اجاره و رهنش یا مجازاتهایش بر قوانین اروپا و آمریکا برتری دارد. با این اوصاف، چرا باید بهدنبال بسط و گسترش دادن چنین فقهی بود؟ گستره شریعت را نه از راه مراجعه به خود دین، بلکه باید براساس انتظار انسان از دین مشخص کرد.
🔸ابوالقاسم علیدوست: هیچگاه فقه و اخلاق با یکدیگر تضاد ندارند و اگر در جایی چنین ادعایی شود، یا آن گزاره اخلاقی نیست و یا دین درباره آن چنین حکمی نداده است. وقتی از بسط و گسترش فقه صحبت میکنیم، منظورمان هواپیماسازی اسلامی و... نیست. احکام رهن، اجاره و... نیز لزوما برای دعوت دیگران به اسلام نوشته نشده است. اگر بهعنوان دو مسلمان با یکدیگر گفتگو میکنیم، انتظارمان از شریعت را آیات و روایات معتبری که بیانگر مقاصد و اهداف شریعت هستند، مشخص خواهند کرد. در کنار انتظار انسان از دین، انتظار خالق از مخلوق نیز اهمیت دارد.
🆔@mjafari_ir
هدایت شده از ديانت و عقلانيت
🔴 گوشهاى از سيماى زشت يهود در قرآن( تفسیر نور)
1⃣ سنگدل هستند: مِنَ الَّذِينَ هادُوا ... أُولئِكَ الَّذِينَ لَمْ يُرِدِ اللَّهُ أَنْ يُطَهِّرَ قُلُوبَهُمْ «مائده، 41"
2⃣ رفاه طلب هستند: «لَنْ نَصْبِرَ عَلى طَعامٍ واحِدٍ» بقره، 61
3⃣ در روى زمين فساد مىكنند: «يَسْعَوْنَ فِي الْأَرْضِ فَسادا مائده، 64
4⃣ حتى به خداوند تهمت مىزنند: «يَدُ اللَّهِ مَغْلُولَةٌ» «مائده ۶۴»
5⃣ كتاب الهى را تحريف مىكنند: «يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ عَنْ مَواضِعِهِ» «نساء ۴۶»
6⃣ هر كجا وحى طبق ميل آنها نباشد، تكبّر مىورزند: «أَ فَكُلَّما جاءَكُمْ رَسُولٌ بِما لا تَهْوى أَنْفُسُكُمُ اسْتَكْبَرْتُمْ» «بقره ۸۷»
7⃣ نسبت به اهل ايمان، بيشترين كينه را دارند: «أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ» «مائده ۸۲»
8⃣ انبيا را به قتل مىرساندند: لَقَدْ أَخَذْنا مِيثاقَ بَنِي إِسْرائِيلَ وَ أَرْسَلْنا إِلَيْهِمْ رُسُلًا ... فَرِيقاً كَذَّبُوا وَ فَرِيقاً يَقْتُلُونَ «مائده ۷۰»
9⃣ غضب شده خداوند هستند: «وَ باؤُ بِغَضَبٍ مِنَ اللَّهِ» «بقره ۶۱»*
🔟 گروهى از آنان مورد لعنت حضرت عيسى و حضرت داود بودهاند: «لُعِنَ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ بَنِي إِسْرائِيلَ عَلى لِسانِ داوُدَ وَ عِيسَى» «مائده ۷۸»
🆔@mjafari_ir
هدایت شده از پس کوچههای انقلاب (محمد صادق کوشکی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ زیر میز را فراموش نکن!
🔹 ظریف(معاون غیر قانونی رئیس جمهور)در جلسه بیان ضرورت حضور رییسجمهور در اجلاس کاپ ۲۹،می گوید:«در مذاکرات جهانی یا دور میز مینشینید یا روی میز قرار دارید.یا از منافعتان با حضورتان دفاع میکنید یا دیگران بر سر منافع شما معامله میکنند.»
🔹استدلال ظریف بر این مبناست که حضور در اجلاسها و نشستهای بین المللی،مساویِ دفاع از منافع ملی و غیبت در این جلسات معادل از دست دادن منافع ملی است!
🔹این استدلال همین قدر منطقی است که گفته شود انجام معامله حتما منجر به کسب منفعت خواهد شد!
🔹قطعا جناب ظریف اولین نفر در جهان است که چنین نظری را مطرح کرده و این که بسیاری از کشورها و قدرتهای جهانی از حضور و عضویت در برخی معاهدات بین المللی(مثلاNPT یا پروتکل الحاقی آژانس) خودداری می کنند و یا مانند آمریکا از "پیمان پاریس" خارج می شوند ناشی از این است که چنین "نظریه پرداز" بی نظیری در اختیار ندارند!
🔹جناب ظریف سالها پیش با همین استدلال در مذاکرات برجام حاضر شد و (همان گونه که اعتراف کرد)بدون خواندن متن برجام آن را پذیرفت و بابت آن و بدست حسن روحانی میلیاردها تومان سکه طلا از بیت المال پاداش گرفت!(هرچند برجام برای ملت ایران خسارت محض بود اما برای جناب ظریف رسیدن بی زحمت به ثروتی افسانه ای در پی داشت!)
و به همین علت در مذاکرات برجام ظریف نه پشت میز و نه روی آن، بلکه "زیر میز" بود!
🔹جواد ظریف اکتشافات دیگری هم مانند"نابودی کل توان دفاعی ایران با یک بمب آمریکا" و "مخالفت مردم ایران با کمک به فلسطین و لبنان" داشته است!
@pas_kouchehaie_enghelab
هدایت شده از پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#یمانی #احمدالحسن
🔴 افزایش قابل توجه سوءاستفاده از کودکان در فرقه یمانی
🔻طرفداران جریان یمانی با انتشار کلیپهایی درصفحات شخصی خود،که در آن کودکان حضور دارند، به تبلیغ این جریان پرداختند.
⚠️ استفاده ابزاری از کودکان برای افزایش و جذب طرفدار برای جریان یمانی، به شدت در حال افزایش است.
#یمانی_دروغین
#احمدالحسن_بصری
#دجال_بصره
@antihalghe
@antihalghe
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻مقاله:
تجربههای سیاستی تولید «علم اجتماعیِ اسلامی» در ایران پس از انقلاب
چکیده: هدف این مقاله، بازخوانی و تحلیل تاریخی تجربههای سیاستی در تولید علم اجتماعیِ اسلامی پس از انقلاب است. برای این منظور، این تجربهها به سه بخش تقسیم شدهاند: بخش اول مربوط به دهۀ نخست انقلاب است که انقلاب فرهنگی در آن واقع شد. بخش دوم مربوط به دهههای دوم و سوم انقلاب میشود که در آنها جریانهای معرفتی رقیب و معارض، پیشروی کردند و تولید علم اجتماعیِ اسلامی به حاشیه رفت و بخش سوم، بازۀ دهۀ چهارم انقلاب که حرکتی جدید و جدّی در این باره شکل گرفت و تا کنون نیز ادامه دارد. پرسش اصلی این است که تجربههای سیاستیِ تولید علم اجتماعیِ اسلامی در ایران پس از انقلاب، چه هویّت و سرگذشتی داشتهاند؟ نگارنده در چهارچوب روش مطالعۀ تاریخی و از چشماندازی تحلیلی به این مسئله پرداخته است. در نهایت، مشخص شده است تجربههای سیاستیِ تولید «علم اجتماعیِ اسلامی» در ایران پس از انقلاب، واجد چهار ویژگی بودهاند: نخست اینکه همواره دچار چالشهای ساختاری و رسمی بودهاند و این امر، بازدارندگی جدّی ایجاد کرده است. دوم آنکه در راستای یکدیگر نبوده و اغلب، حالت انباشتی نداشته، بلکه بیشتر از نقطۀ صفر آغاز شدهاند یا جهتگیری روشی متفاوتی در آنها انتخاب شده است. سوم اینکه از یک نقشۀ راه کلان و معرفتی که اضلاع و جوانب این حرکت را تعیین کند، برخوردار نبودهاند. چهارم آنکه نقصهای عملیاتی بهخصوص از لحاظ مدیریّتی و تدبیری، کار را با مانع روبهرو کرده است.
کلیدواژهها: سیاستگذاری، علوم انسانی، علم اجتماعیِ غربی، تجربههای سیاستی، اسلام، تولید علم اجتماعیِ اسلامی، ایران پس از انقلاب.
فصلنامۀ کتاب نقد، دورۀ ۱۹، شمارۀ ۸۴، آذر ۱۳۹۶، صص ۳۳۵-۳۸۲.
🖇 در اینجا بخوانید:
https://naghd.iict.ac.ir/article_704157.html
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻مقاله:
نقدهای آیتالله خامنهای به منطق هویّتی اسلام رحمانی
چکیده: «اسلام رحمانی» یکی از مقولات مهمی است که شخصیتهای فکری و سیاسی دگراندیش، در چند دهۀ اخیر از آن سخن میگویند و سعی میکنند با تکیه بر آن برای خود، بدنۀ اجتماعی بیافرینند. ممکن است در آغاز، به نظر برسد که این تعبیر تعارض و تضادی با اسلام ندارد؛ زیرا اسلام نیز «دین رحمت» است، اما با تأمل در برداشتهای مفسران و تحلیلگران جریان اسلام رحمانی از این مقوله درمییابیم که منظور از آن، «اسلام لیبرالی» و حاصل «برداشت لیبرالی از اسلام» است. بنابراین کسانی در پوشش اسلامخواهی و اسلامگرایی، به دنبال جعل یک «هویت دروغین و التقاطی» برای جامعۀ اسلامی هستند و لازم است با نقد «مؤلفهها» و «اوصاف» و روشن ساختن منطق هویتی اسلام رحمانی، مشخص شود که تا چه اندازه به «اسلام ناب» یا به «لیبرالیسم» نزدیک است. این مقاله، پس از طراحی و تعریف چهارچوب مفهومی و معنایی برای ضلع فرهنگی اسلام رحمانی، روایت هویتی اسلام رحمانی را در لایۀ فرهنگی، بازگفته و سپس از دیدگاه آیتالله خامنهای، نقد و ابطال کرده است. خصایص شناساییشده در این پژوهش عبارتاند از: اقلّی و تاریخی بودن فرهنگ اسلامی (هویت حاشیهای)، اکثریتمداری فرهنگی (هویت برساخته)، بیطرفی فرهنگی دولت (هویت غیررسمی)، تساهلوتسامح فرهنگ (هویت سیال) و غربمعیارانگاری فرهنگی (هویت غیرمدار).
کلیدواژهها: اسلام رحمانی، اسلام لیبرالی، آیتالله خامنهای، هویت.
منتشرشده در: فصلنامۀ مطالعات راهبردی انقلاب اسلامی، دورۀ ۱، شمارۀ ۴، دی ۱۴۰۲، صص ۳۵-۶۰.
🖇 در اینجا بخوانید:
https://www.irsjournal.ir/article_197294.html
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻اضلاع سهگانۀ واگراییهای دهۀ هفتاد:
حضور دیروز در امروز
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. برنامۀ تعدیل اقتصادی و گرایش به نظام اقتصادی لیبرالسرمایهداری در دولت سازندگی، یکی از اضلاع طرح تحوّل ایدئولوژیک (یا تجدیدنظرطلبی و یا به تعبیر آیتالله خامنهای، واگراییهای دهۀ هفتاد) بود که از اواخر دهۀ شصت به این سو به اجرا درآمد. این طرحِ ترمیدوری، سه ضلع مشخص داشت:
الف. تجدیدنظرطلبی دینی – معرفتی که سرشناسترین نمایندۀ آن، عبدالکریم سروش بود. سروش در سلسله مقالات قبض و بسط تئوریک شریعت، نخستین گام را در این راستا برداشت و در طول سالهای بعد نیز، با ایدهها و افکار دیگر، آن را بسط داد و تکمیل کرد. جریان روشنفکری شبهدینی که بخش عمدۀ آنها، همان چپ اسلامی در دهۀ شصت بودند، در مدت اندکی، تغییر ایدئولوژی دادند و از سوسیالیسم معطوف به آموزههای شریعتی و رادیکالیسم شبهانقلابی، ماهیّت لیبرالی یافتند و با گذشتۀ خویش، بدرود گفتند. حلقۀ صد و ده نفری کیان، به قطب و گرانیگاه تحوّل فکری در جامعه تبدیل شده بود؛ چنانکه دانشگاهها نیز به سیطرۀ همین جریان درآمده بود. در ظاهر، همهچیز آرام و مهارشده بود، اما در زیرپوستِ واقعیّت بیرونی، دگردیسیهای فکری در حال رخدادن بودند.
ب. تجدیدنظرطلبی سیاسی که نیروهای چپ در مجمع روحانیون مبارز(روزنامۀ سلام)، سازمان مجاهدین انقلاب(هفتهنامۀ عصرما)، مرکز بررسیهای استراتژیک نهاد ریاستجمهوری و حلقۀ کیان(ماهنامۀ کیان) آن را مطرح و منتشر کردند و درونمایۀ اصلی آن، اجرای برنامۀ توسعۀ سیاسی به منظور دموکراتیزاسیون بود. بیشترین سهم را در اینباره، سعید حجاریان داشت. برایناساس، خاتمی از طرح توسعۀ اقتصادی عبور کرد و جانب توسعۀ سیاسی کرد. این هر دو طرح، تجدّدی بودند؛ چراکه توسعه، یک طرح تجدّدی است و بههیچرو، به خدمت غایات انقلابی گمارده نمیشود. چپ مذهبی، آنچنان تغییری کرده بود که حیرتزا بود؛ بهطوریکه از نهایت پیوستار در آن سو، به نهایتِ این سوی پیوستار حرکت کرده بود.
ج. تجدیدنظرطلبی اقتصادی که نیروهای تکنوکرات در دولت سازندگی و در پرتو حمایتهای هاشمیرفسنجانی، آن را محقّق ساختند و اقتصاد آزاد و لیبرالی را در ایران حاکم نمودند. در حالیکه در دولت میرحسین موسوی، سند اقتصادیِ ناپختهای تنظیم شده و در مجلس به تصویب رسیده بود، هاشمیرفسنجانی آن را نادیده گرفت و بهصورت پنهانی، سیاست تعدیل اقتصادی را در پیش گرفت اما بعدها آشکار گردید که وی جهتگیریِ اقتصادی متفاوتی را برگزیده است. برخی تحلیلگران، دولت نخست هاشمیرفسنجانی را دوران پروستریکای اقتصادی جمهوری اسلامی خواندند؛ چراکه در این دوره، چرخشهای اقتصادی بزرگی به وقوع پیوست که همگی برخاسته از برنامۀ تعدیل اقتصادی بود. درحالیکه برنامۀ تعدیل اقتصادی، سیاستهایی چون آزادسازی قیمتها، خصوصیسازی، ادغامشدن در بازار جهانی، سرمایهگذاری خارجی و گشایش دروازههای اقتصادی، تقدّم رشد بر عدالت و ... را تجویز میکرد، ارزشهای اقتصادی دهۀ نخست انقلاب بر استقلال اقتصادی و عدالت اجتماعی تکیه داشتند.
[دوم]. درحالیکه طرح تجدیدنظرطلبی دینی - معرفتی در عرصۀ عمومی و به واسطۀ فعالیّتهای روشنفکران شبهدینی و سکولار انجام میگیرد، دو طرح تجدیدنظرطلبی اقتصادی و سیاسی، به ترتیب در دستورکار دولتهای سازندگی و اصلاحات قرار گرفت. طرح تجدیدنظرطلبی یا اصلاحطلبی در سه عرصۀ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، شرایط ساختاری متفاوتی را پدید آورد و انقلاب و جامعه را از مسیر غایات اولیهاش دور ساخت. واقعیّت این است که پس از پایانیافتن جنگ و رحلت امام خمینی، به دلیل اینکه بخشهایی از حاکمیّت دچار دگردیسی ایدئولوژیکی شده بودند و یا از آشکار شدن آن هراس نداشتند، پذیرش برنامۀ اقتصادی القاشده از بانک جهانی و صندوق بیناللملی پول، با مقاومتها و موانع جدّی روبرو نگشت. در این دوره، اعتنا نشد که اسلام نیز بهمثابه یک مکتب جامع، واجد نظام اقتصادیِ مستقل است که با هیچیک از نظامهای اقتصادی سوسیالیستی و لیبرالیستی، مطابقت ندارد. هاشمیرفسنجانی معتقد بود که باید به سوی دستیابی به جامعهای مرفّه و صنعتی حرکت کنیم؛ و به تعبیری، خواهان برقراری نوعی سرمایهسالاریِ اسلامی بود. ما همچنان گرفتار تبعات و لطمات این طرح سهضلعی در اقتصاد و سیاست و فرهنگ هستیم. اگرچه انقلاب، تا مرز ترمیدور پیش رفت و در آستانۀ استحاله قرار گرفت، اما جانِ سالم به در برد؛ ولی زیستجهانی که حاصل این سیاستها و رویکردها بود، هم فضای حاکمیّت را آلوده کرد و هم سبک زندگی را در جامعه، دستخوش امراض هویّتی نمود. آنچهکه امروز از آفات و ابتلائات مشاهده میکنیم، چنین ریشههای تاریخی و عینیِ عمیقی دارند. کشف حجاب، یکی از این فروعِ مترتّب بر این گذشتۀ سیاستی است.
https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
هدایت شده از میثم تـمّار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥در لجنزار اینستاگرام چه میگذرد؟!
─═┅═༅𖣔🌼𖣔༅═┅┅─
✅کانال #میثم_تمار 👇
@meysame_tammarr
هدایت شده از آنتی سلبریتی/ سعیدیسم
شیطنت مداح انگلیسی در انتشار پستی به اصطلاح انتقادی از پزشکیان، و همزمان تبلیغ کانال پزشکیان در ایتا!!!
جالب اینجاست که این عنصر حامی جریان وفاق (بخوانید نفاق)، پیش تر مدعی شده بود که در ایتا فعالیتی ندارد!
✍م.الف
#وفاق_کذابان
#حمید_علیمی
🎬 آنتی سلبریتی
https://eitaa.com/joinchat/2067791886C00959371cb