eitaa logo
دکتر کبری خزعلی
128 دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
9.2هزار ویدیو
157 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا آقای احمدی نژاد ضد ولایت فقیه است و دوست اسراییل و آمریکا است 🟧 ⃟ٖٖٜٖ ⃟ٖٖٜٖ ⃟🔷️قزوین سلام 🔷️ @qazvinsalam ┄┅┅❅🌸🌺🌸❅┅┅┄ طلبان شهرستان قرچک
⬅️ مقام ایران در تولید برق قبل و بعد از انقلاب 🔴 👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⬅️ دو مطلب در پیاده روی اربعین در استکهلم سوئد به ذهنم رسید... 🔹یک سوئد برایش تا جایی که به منافعش لطمه نخورد ظاهر سازی خیلی مهم است 🔹دو اینکه شیعیان اینجا خیلی زحمت رو دوششون هست همین مراسمات رو ازشون نگیرند و مجبورند خیلی احتیاط کنند واقعا باشکوه است در قلب اروپا نام حسین ... 💬 مجید نوری 🔴 👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هرکسی دلتنگ کربلاهست ببینه اینو التماس دعا نذرامام زمان😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
🔺پرویز پرستویی فیلمی از جنایات بعثی‌ها علیه ایران در زمان جنگ تحمیلی گذاشته و نوشته نمیخوام اربعین رو زیر سوال ببرم ولی نمی‌تونیم فراموش کنیم !!! 🔹اونم با واترمارک یک رسانه ضدانقلاب که رسماً علیه نظام کار میکنه !!! 🔸جناب پرستویی نظرتون درباره کشورهایی که از صدام و ارتش بعث عراق حمایت کردند و تا بن دندان مسلحشون کردن چیه؟ اونارو بخشیدین؟؟ 🔹همونایی که الان همتون صف کشیدین برای ویزا و اقامت و مهاجرت و زایمان !!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جنگِ شناختی میدونید یعنی چی؟؟؟ حتما ببینید 👆 🇮🇷نیمه پنهان 🇮🇷@nimeyepenhan
🔹اخراج 85 استاد دانشگاه در آمریکا تنها به جرم اظهارنظر سیاسی 🔸فواد ایزدی، کارشناس مسائل آمریکا اخیرا در فضای مجازی لیستی را منتشر کرد که حاوی اسامی 85 استاد دانشگاه آمریکایی بود که در سال‌های اخیر به خاطر اظهارنظر‌های سیاسی و ایدئولوژیک خود اخراج شده‌اند. در حالی که کمتر از سه هفته تا بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی باقی مانده است، موجی تبلیغاتی توسط رسانه‌های معاند ضدایرانی و برخی دنباله‌های آنان در داخل کشور به راه افتاده که این بار موضوعی به نام اخراج اساتید دانشگاه به دلایل سیاسی را بهانه تخریب دولت و مسئولین کشور قرار داده است. این موج تبلیغاتی با مطرح کردن اسامی برخی از مدرسین دانشگاه که در اغتشاشات سال گذشته در پازل جنگ ترکیبی دشمن ایفای نقش کردند و یا در برهه‌های دیگر مواضع ساختارشکنانه علیه نظام و منافع ملی اتخاذ کردند. ادعای اخراج آنها و محرومیت آنها از تدریس در سال تحصیلی پیش رو را مطرح می‌کند و با تاکید بر اینکه این افراد سرمایه‌های علمی کشور هستند، اخراج آنها را ضربه به بنیه علمی کشور و نسل آینده می‌خواند! اولین نکته‌ای که در رابطه با این موج تبلیغاتی برنامه‌ریزی شده باید مورد توجه قرار بگیرد این است که پرچم‌داران این جریان که رسانه‌های مزدور فارسی زبان و شخصیت‌های به اصطلاح اپوزیسیون هستند، با توجه به پیشینه خود اساسا صلاحیت اظهارنظر در‌باره وضعیت علمی کشور را ندارند و ابراز نگرانی آنها در این رابطه خنده‌دار است. این جریان در اغتشاشات پاییز 1401 که از مدت‌ها پیش تدارک دیده شده بود، اتفاقا یکی از نقاط تمرکز خود را ایجاد التهاب و ناآرامی در مدارس و دانشگاه‌ها قرار دادند و دانش‌آموزان و دانشجویان را تشویق به تعطیل کردن کلاس درس و فعالیت‌های علمی نمودند. اگر اپوزیسیون ضدایرانی و دنباله‌های آنان در داخل دغدغه رشد و پیشرفت علمی کشور را داشتند، نباید نسل آینده و پیشران کشور را تشویق به توقف فعالیت‌های علمی و آموزشی می‌کردند. اما این کار انجام شد و همان‌طور که بعدا روشن گشت، یکی از اهداف اصلی ناآرامی‌های سال گذشته، ضربه به بنیه علمی کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین نقاط قوت کشور بود. بنابراین رسانه‌های مواجب بگیر فارسی زبان و دلقک‌های سیرک اپوزیسیون اگر می‌خواهند به چیزی وانمود کنند، از دلسوزی برای توان علمی کشور صرف نظر کنند که تشت رسوایی آنها در این زمینه همان سال گذشته از بام افتاد! تناقض رفتار پارسال و امسال رسانه‌های غربگرا جریان مذکور البته سعی دارد این‌گونه القا کند که مقوله علم و دانشگاه از مسائل سیاسی جداست و نباید شخصیت‌های علمی را به خاطر مواضع سیاسی تحت فشار قرار داد. اما برای فهم توخالی بودن این ادعا بازهم باید به سال گذشته رجوع کرد. اگر جریان غوغاسالار و آشوبگر حساب سیاست را از علم و دانشگاه جدا می‌دانند، چرا برای فشار بر حاکمیت در پاییز سال گذشته و در شرایطی که سال تحصیلی تازه آغاز شده و علم‌آموزان بیش از هرزمان نیاز به آرامش و تمرکز داشتند، شعار تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس سر دادند و تلاش نمودند فضای مراکز علمی را متشنج کنند؟! حقیقت این است که آنها به خوبی می‌دانستند علم یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت هر نظام سیاسی است و دانشگاه‌ها مراکز تولید قدرت و حیثیت برای نظام جمهوری اسلامی‌اند که در سایه این نظام بالیده‌اند و ثمر داده‌اند. پس برای تضعیف حاکمیت باید مراکز علمی را تعطیل کرد..... ادامه مطلب👇 https://kayhan.ir/fa/news/272419/ 🔻نشانی ما در پیام‌رسان‌های سروش، آی‌گپ، ایتا @kayhannewspaper
هدایت شده از گروه زیارتی خاتم الأوصیا(عج)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌چگونه جنگ سی ساله، سه ساله پایان یافت؟ ✅مدیریت استراتژیک روی تخت بیمارستان 🔺مدیریتی که باعث پیروزی بر داعش شد. سلامتی نائب صلوات @jahadetabeen8
556669.mp3
5.67M
🎧 این صوت را بشنوید و ببینید آیا باز هم می‌توانید بگویید عاشق علیه‌السلام هستید؟! 🌷 خاطراتی بی‌نظیر و تکان‌دهنده از لحظۀ شهادت شهید سید منوچهر مُدق از زبان همسرش فرشته ملکی
☫ ستاد  و  استان تهران
🚦 @setadabmtehran
چرا حکومت خودکامه پهلوی کتاب غرب زدگی آل احمد را توقیف کرد هر زمان که به سالروز درگذشت مرحوم سید جلال آل احمد ( ۱۸ ‌شهریور ۴۸ ) می رسم و یادی از کتاب تاثیرگذار " غرب زدگی " او می کنم، این پرسش در ذهنم خلجان می کند که چرا حکومت پهلوی که مدعی فرهنگ دوستی بود این کتاب را سانسور کرد و ناشرش را ورشکسته کرد و اسباب شرمندگی سيد جلال را پیش آورد ( آل احمد سید جلال، 1376،غرب‌زدگی: 17 ). آل احمد گزارش اولیه غربزدگی را به سفارش "شورای هدف فرهنگ ایران " وابسته به وزارت فرهنگ نوشته بود. او در این کتاب مثل جماعت امروز روشنفکری که از لحظه ای که دهان باز می کنند و قلم به دست می گیرند تا وقتی که لب فرو می بندند و قلم زمین می گذارند و حاکمیت را به باد انتقاد و اعتراض می کشند، نبود. در هیچ کجای از کتاب غرب زدگی بطور آشکار مشاهده نمی شود که نویسنده حتی غیر مستقیم قلم نقدش را متوجه حاکمیت کرده باشد. نه اینکه موافق حاکمیت باشد بلکه عجالتاً نقدش در این کتاب متوجه حکومت خودکامه پهلوی نبود. پس چرا حکومت با وصف این، چاپ غرب‌زدگی را توقیف کرد. کینه جماعت روشنفکری و دنیای غربی از آل احمد قابل درک است. او در غرب‌زدگی هر دو را خوب تاب داده است. خصوصاً در کتاب " در خدمت و خیانت روشنفکری " که هر چه بخش خدمت روشنفکری کتاب را می خوانم به غیر خدمت به استعمار چیز دیگری دستگیرم نمی شود. گمان می کنم نقد یکجای آل احمد بر روشنفکری ایران و استعمار غربی در کتاب غربزدگی در همان جمله معروفش گرد آمده است: " در زمانی که روشنفکران غرب‌زده ما ملکم خان مسیحی بود طالب اف سوسیال دمکرات قفقازی! و به هر صورت، از آن روز بود که نقش غرب زدگی را همچون داغی بر پیشانی ما زدند. و من نعش آن بزرگوار ( شیخ شهید فضل الله نوری ره ) بر سر دار همچون پرچمی می دانم که به علامت استیلای غربزدگی پس از دویست سال کشمکش بر بام این مملکت افراشته شد. " ( همان: 78 ). آل احمد از بیماری اجتماعی غرب زدگی و از خود بیگانگی و قرتی بازی های دوران جوانی و دنباله روی از غرب و از کمپانی های نفتی و تضادهای اجتماعی و خلاصه از روزگار شوم غربزدگی سخن می گفت ولی این حرف ها چرا باید خواب قبله عالم را آشفته کند و کتاب را در چاپخانه توقیف کند. مگر این حرف ها براندازانه بود که حاکمیت تاب نیاورد و سانسورش کرد. پاسخ مساله روسن است. حکومت خودکامه پهلوی به درستی نقد آل احمد را به خود گرفته بود. چون این حکومت وابسته به غرب بود و خود را مدیون غرب می دانست تا مدیون ملت. انگلیسی ها در برآمدن رضاخان نقش داشتند و نه ملت. الگوی عمل آنان دولت غربی بود و برای تاریخ و تمدن ایرانی و اسلامی ارزشی قائل نبودند. پهلوی پرچم دار رسمی غرب زدگی بود. به خاطر این بود که حاکمیت با غرب زدگی آل احمد هم ذات پنداری کرد و نقد او را سیاسی تلقی کرد و به خود گرفت. البته دلیل دیگر سانسور دولتی کتاب آل احمد جنبه ابزاری فرهنگ غرب زدگی است. چنین فرهنگی جامعه را به حکومت استبدادی بیشتر وابسته می کرد و استیلای حاکمیت تشدید می شد. غرب‌زدگی جامعه را از تیزاب منتقد دولت بودن دور می کند و نمی گذارد مردم در صحنه سیاست حضور تاثیر گذاری داشته باشند. این است که غرب‌زدگی آل احمد مهم ترین ابزار سلطه فرهنگی دولت خودکامه را تهدید کرده بود و آن را به چالش کشانده بود. بنابر این، آل احمد برای نقد سیاسی حاکمیت خودکامه نیاز جدی به خطاب مستقیم نداشت. او با طرح مساله غرب‌زدگی استبداد را به لرزه انداخت. چون به اصطلاح، ضمیر خیلی خوب مرجع خود را می شناخت. بر خلاف نقد امروز روشنفکری که هر قدر هم نقدش مستقیم تر می شود، مرجع ضمیرش به حاکمیت بر نمی گردد. ✍ داود مهدوی زادگان @mahdavizadegan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیام زیبا و پرمهر بانوی لبنانی به رهبر معظم انقلاب تبارک الله به این همه بصیرت @smj_abtahi
⭕️ بیش از ۸۰ درصد مردم به حجاب معتقدند اما ۶۸ درصد مردم احساس می‌کنند که اکثر مردم با حجاب مخالفند 🔹این مطلب نتیجه ۶ پیمایش و مطالعه کلان ملی توسط انجمن دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران است. 🔹درباره «اعتقاد به حجاب»، ۸۱.۷ درصد پاسخگویان (اعم از زن و مرد) به حجاب به عنوان یک حکم اسلامی، اعتقاد خود را ابراز داشته‌اند. 🔹در کل ۱۴.۷ درصد بانوان نوعی از اجبار را در انتخاب پوشش خود اثرگذار می‌دانند که شامل اجبار قانونی (۸.۲ درصد)، اجبار شغلی (۴.۵) و اجبار از طرف خانواده (۲ درصد) هستند. 🔹غالب مردم (بیش از ۸۰ درصد) به حجاب اعتقاد داشته و به آن به عنوان یک الزام اجتماعی باور دارند اما اکثر مردم آنچه از باور جامعه درک و احساس می‌کنند به کلی متفاوت با این واقعیت است. در این باره ۶۸ درصد مردم اینگونه احساس می‌کنند که اکثر مردم با حجاب مخالف هستند. 🔹در واقعیت ملی ۶.۴ درصد بانوان به کشف حجاب روی آورده‌اند اما در یک ارزیابی وقتی از مردم پرسیده می‌شود به نظر شما میزان بی حجابی چقدر است؟ پاسخ‌ها تا ۵ برابر واقعیت متفاوت است. 🔹این مساله گویای اهمیت جنگ شناختی جریان غرب‌گرا در ایران در مسیر بزرگنمایی «ناواقعیت احساسی» به جای «حقیقت میدانی حجاب» برای بحران‌آفرینی است ⏪ جزییات بیشتر در خبرگزاری مهر: mehrnews.com/x32Sb3 🏴 @Roshangari_ir روبیکا: Rubika.ir/roshangari_ir
توضیحات و پاسخ دکتر کاظمی به دکتر وکیلیان 👇👇 🔘چرایی نگارش مختصر یادداشت فوق: دیروز داشتم در خیابان قدم می زدم، فروشنده سیار کتاب رسید، برای فروش پیشنهادهایی داشت. پیشنهادهایی از جنس رمانهای اول جهانی، کتابهای مدیریت زمان و نیز بحثهایی مرتبط به شخصیت شناسی و روانشناسی. با خودم فکر کردم که چرا باید یک فروشنده سیار کتاب، منو و لیست انتخابی خود را چنین چینش کند. کمی فکر کردم دیدم هنگامی که وارد کتابفروشی ها هم می شوید آن منوی اصلی که به شکل دایره ای در وسط کتابفروشی وجود دارد همینگونه است. هنگامی که به "طاقچه" وارد می شوید هم این جریان اولویت بخشی و ذائقه سازی اتفاق می افتد. هنگامی که دغدغه ام را در مورد طاقچه نوشتم و از سوی دوستانی بیان شد که انتشار یابد، به این فکر می کردم که چه اتفاقی افتاده است. به یک نتیجه کلی رسیدم و آن وارونگی بازار است که در ادبیات علمی امروز هم بدان می پردازند. تلاش کردم دغدغه های فرهنگی و نه اقتصادی خودم را بنویسم و حاصلش شد مختصر نویسی دیروز. تلاشم این بود بیشتر به دغدغه های فرهنگی توجه کنم تا به اصطلاحات اقتصادی و مهندسی آن و خود را محدود به مسائلی از این دست نکنم. چرا که این بازار و فن و تکنولوژی است که ما را به محدودیت هایی در تحلیل می رساند. 🔘محل نزاع؛ وارونگی بازار (تولیدِ مصرف) اما دغدغه اصلی چیست؟ در دنیای پلتفرمی آنچه مشاهده می کنیم، آن است که ما بایک وارونگی و یک از خودبیگانگی مفرط مواجه شده ایم. فن سالاران امروز، با ورود به بازارهای امروز از آمازون گرفته تا علی بابا و سایر موارد امروز با برندسازی ها در حوزه مصرف دارند حوزه تولید را هم به سوی اهداف بازاری خود می کشانند. آن ها با ارزش بخشی اقتصادی و نه فرهنگی به محصولات، تولید کنندگان را دچار یک از خودبیگانگی مضاعف کرده اند به این شکل تولید کننده که دیروز در خط و مسیر سرمایه گذار عمل می کرد امروز باید در مسیر قواعد بازار الگوریتمی شده خود را تنظیم نماید و برندهای پلتفرمی و اپلیکیشنی خدماتی که تا دیروز در انتهای مسیر بودند و صرفا با درصدی از سود کسب شده از خدمات دهی درآمد حاصل می کردند امروز صحنه ای را ساخته اند که تولید کنندگان برای رسیدن به مشتری باید از آنها تبعیت کنند. آنها تولید ارزش جدید برای محصولات درون بازار می کنند و چینش ها را مشخص و فیلتر می کنند. طاقچه و مانند آنها نیز در این مسیر گام بر می دارند، یعنی از قواعد بازار برساخته شده بزرگتر جهانی پیروی می کنند و مضاف بر آن امروز آنها به دلیل حضور در حوزه دانشی، دغدغه های فکری و اندیشه ای جامعه را اولویت بندی می کنند. طاقچه یک اپلیکیشن ساده فروش کتاب نیست که بخواهد در انتهای مسیر صرفا مشتری را به کتاب برساند بلکه امروز دارد برندی می شود که نویسندگان و مترجمان کتاب نیز باید از ذائقه های برساخته شده آنها به شکل عمومی تبعیت کنند. این می شود دغدغه ای که باید اول بدان پرداخت. امروز دیگر حوزه کارشناسی طاقچه و کارمندی آن نیاز ندارد که به نیازها توجه کند بلکه تلاش می کند صرفا ذائقه ها را احصا کند و با جابجایی آنها و جهت دهی و پیشنهادسازی کسب سود نماید. از این روست که گفته می شود کارمندان تخصصی نیستند. یعنی امروز دیگر ما در فضای اپلیکیشن ها به این شکل به کتابداران تخصصی و علمی و نیز جریان شناسان فکری و فرهنگی نیاز نداریم بلکه با تبدیل کتاب ها به ارزشهای اقتصادی می توانیم جایگاه آنها را در بازار که به شکل اعداد در آمده است مشخص کنیم و به آنها جهت دهی کنیم. اینکه گفته شد برنامه نویسی، یعنی همین که امروز دیگر خوانش انسانی را کنار گذاشته ایم و بیان ماشینی را محمل تصمیمات و ذائقه سازی مخاطب قرار داده ایم. 🔘چرا مولد نیستنند؟ چرا می گوییم مولد نیستند، به این علت است که این نوع پلتفرمها و اپلیکیشن ها هیچ گاه به نیازهای واقعی نمی رسند بلکه جایگاه نیازها و ذائقه ها را عوض می کنند و از این رو سفارشات را بر این اساس تنظیم می کنند. شما هیچگاه از طاقچه این انتظار را نباید داشته باشید که با تعریف یک پروژه الهیاتی بزرگ در راستای شناخت نیازهای واقعی جامعه، از سرمایه های کسب شده تعریف کند و در این راستا اقدام کند. بلکه تلاش بر این است که صرفا ذائقه مخاطب را کنترل و مدیریت نماید و از آن سود کسب و ارزشها را بر این اساس تعریف نماید. این درحالی است که طاقچه در مقیاس بزرگ جهانی که امروز خواننده نیز از آن متاثر است باید از مدلها و الگوریتمهای شرکتهای بزرگتری همچون آمازون هم تبعیت کند که در راستای آمریکاییزه کردن و غربیزه کردن دنیای علم و دانش قدم بر می دارد. @Habibollah_Babai ادامه دارد 👇👇
🔘چرا می گوییم ثروت بادآورده؟ چرا می گویم ثروت بادآورده. این نوع اپلیکیشن ها معمولا بدون آنکه ارزش واقعی محصول را پیگیری کنند، بدون آنکه در حوزه تولید ارزش معنوی کارها را محاسبه کنند، بیشتر در حوزه مصرف ارزشها را تعریف می کنند. این موضوع باعث می شود که ارزش معنوی تولید در مصرف هیچگاه مورد توجه قرار نگیرد. به این معنا که وقتی نویسنده ای کتابی را می نویسد، مالکیت معنوی آن صرفا با پول پرداخت می شود، اما این اپلیکیشن ها در انتهای مسیر اولا در حیطه تولید جدید که باید جریان ساز باشند ورود پیدا نمی کنند، خود را در دردسرهای اصلی قرار نمی دهند و صرفا با خرید مالکیت معنوی محصولات از پیش تعیین شده با نازل ترین قیمت ، در بازار مالیات را با ثبت شرکتی در قشم و جاهای دیگر نمی دهند، از امکانات رایگان استفاده می کنند، از حمایتهای دولتی بهره مند می شوند و محصولات را در یک بازار دیگر با چینش جدید با ارزشهای جدید و سودهای متنوعی همراه می کنند. این سودها آیا حقی برای تولید کننده ایجاد می کند. آیا بازاری که ساخته می شود و شبکه سازی آن توسط طاقچه انجام می شود و ویترینی که ساخته می شود سود آن فقط دیده می شود و یا آنکه طاقچه و امثال آن باید همیشه به تولیدکننده و مالکیت معنوی آن و تسهیل کننده(دولت و سهامداران در محصول) و بسترساز تا انتهای مسیر پایبند باشد. 🔘قیمت‌های غیرواقعی اینگونه می شود که سودهای بادآورده در یک چرخه قیمت گذاری معیوب همینطور افزایش پیدا می کند و این شرکتها بدون دردسری به سودهای بالای مالی و غیرمالی می رسند. شاید گفته شود طاقچه سود ده نیست(همانطور که آذری جهرمی هم گفت)، باید دید که طاقچه از قِبَل در مسیر فروش قرار گرفتن سرمایه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دیگر را که از این طریق به دست آورده چگونه می خواهد با تولیدکنندگان و دیگر سهامداران عیان و پنهان محاسبه کند. مالکیت سرمایه های غیر مولدی که از طریق تولید دیگران به دست می آید، و بر اساس ارتباط شکل گرفته اند، آنها را همیشه سودمند و برندساز می کند. پیچیدگی سرمایه ها و سودها و ارزشهای این نوع شرکت ها ما را باید به یک مدل قیمت گذاری جدید و عادلانه سوق دهد و گرنه این شرکتها سریع رشد می کنند و سهامدار اصلی بازار خواهند شد. 🔘چرا خدماتی ها نباید جریان اصلی شوند؟ پیشنهادی که داده شد آن بود که این شرکتها تا مولد نشدن نباید چرخه اصلی را در اختیار بگیرند. به دلایلی که گفته شد و اینکه این شرکتها ارزش افزوده اشان باید در تولید قرار گیرد نه صرفا در چینش و استفاده از زمینه های دیگر. امروز اگر بنزین سه هزارتومان نباشد اسنپ نمی تواند رانندگان را به استخدام خود در بیاورد. پس سودی که از این قبل دارد در می آورد را باید در تجهیز مثلا ماشین ها به شکل برقی و یا سایر موارد سرمایه گذاری کند که یا در مصرف بهینه سازی کند و یا آنکه در تولید ماشین های جدید و صنعت جدید ورود پیدا کند. و گرنه به شکل امروزی در اقتصاد دلالی ایران این شرکتها بیشتر سود و بزرگتر می شوند. باید مقید کرد آنها را به تولید و گرنه استفاده از تسهیلات عمومی در قالبهای متنوع باید آنها را به شکل سهامی عام در بیاورد که صرفا هیئت مدیرانی داشته باشند. ما به دنبال تخریب نیستیم، می خواهیم جایگاه آنها را به جایگاه اصلی برگردانیم. امروز کشور ما همینطور غیر صنعتی و غیرمولد هست، با رشد چنین سکوهایی بیشتر در این مقیاس غرق می شود. هرمی هم که اینجا گفته می شود منظور مدل فعالیت است نه قواعد حاکم بر سود آن بازار. 🔘چرا می گوییم هرمی؟ حتما یک پروژه «تحلیل شبکه» کار کنید . می بینید که چقدر این فضا طبقاتی و هرمی است. ادبیاتی همچون مرکزیت، بینامرکزیت را مشاهده می کنید. هرمی به شکل سنتی که در عرضه کالای تولیدی هست به این شکل که بیاییم یک چیزی را در اختیار گروهی قرار دهم تا با تشکیل شبکه ای آن را بفروشند و در سود یکدیگر شریک باشیم نیست. بلکه هرمی در مصرف بدین معناست که ما با لایک ها و مصرف یک محصول، دیگرانی که در شبکه و دسته خودمان داریم را به مصرف کالایی خاص تشویق می کنیم، منوی آنها را تعریف می کنیم و ناخودآگاه در ارزش دهی کالا و مصرف خاص تاثیرگذار هستیم. شما با دیدن و لایک کردن و ... به صورت هرمی اولویت ها را در خرید تعریف و بازتعریف می کنیدو نتیجه آن همان فروش بیشتر می شود. @Habibollah_Babai
حرفی می‌خواهم بزنم که احتمالا بابتش خیلی فحش خواهم خورد، اما عیبی ندارد. من از سال 66 وارد مطبوعات ایران شدم. در تمام این دورانها، اولین دوره‌ای است که ما در روزنامه می‌نشینیم و مطلب انتقادی می‌نویسیم و هر طور دلمان می‌خواهد همه سیاست‌ها را نقد می‌کنیم، راجع به حجاب، سیاست خارجی، حتی گاهی درباره صحبت‌های رهبری می‌نویسیم و منتظر نیستیم یک فکس بیاید و روزنامه تعطیل شود. یعنی دولت دارد از خودش تحمل نشان می‌دهد. چرا نباید این را ببینیم و به جایش بگوییم اختناق توتالیتاریستی حاکم شده است؟ این چه اختناق توتالیتاریستی است که من می‌توانم راحت درباره مسائل حرف بزنم و وقتی از اینجا بیرون می‌روم مرا نمی‌گیرند؟ مگر در نظام توتالیتاریستی می‌شود اینگونه عمل کرد؟ البته این نهادینه نیست و بعضی جاها اگر دستشان برسد، اذیت می‌کنند اما آن اذیت سازمان یافته روزنامه‌ها که در دوره آقای خاتمی بود، الان اتفاق نمی‌افتد. محتواهایی که الان تولید می‌شود، کمتر از آن دوره نیست و چون در آن دوره، تازه اینها را می‌نوشتند، برای جامعه تازگی داشت. الان از بس تکرار شده، فکر می‌کنند چیز خاصی نیست ولی واقعا ما چه چیزی را نقد نمی‌کنیم؟ شب و روز نقد می‌کنیم. با این حال نقدهای ما دیده هم نمی‌شود. بنابراین اتفاقی در حال رخ دادن است که اگر منصف باشیم باید آن را ببینیم... احمد زیدآبادی گفتگو با خبرفوری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ پاسخ جالب سرباز عراقی درباره حمله احتمالی داعش به ایران: حاضریم خودم و خانواده‌ام در مرز شهید بشویم اما نگذاریم ایران به دست آنها بیافتد. پرویییززز پرستویی👆 🇮🇷🇮🇶 🆔 @pedarefetneh 🔜 🆔 @pedarefetneh2 🔜
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بی قراری شهید فخری زاده برای سفر کربلا 🔰 روایت حاج حسین کاجی از شهید گرانقدر فخری زاده ... 🇮🇷تحلیل سیاسی و جنگ نرم ✍@tahlile_siasi@tahlile_siasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨🎥نماینده مجلس کانادا از نهضت جاودانه امام حسین علیه السلام و اینکه چگونه جان پاک خود را در راه انسانیت و بشریت فدا کرد می گوید و از زیارت مبارک اربعین و سخاوت شیعیان یاد می کند که در مسیر 80 کیلومتری نجف_کربلاء تمام خدمات و امکانات برای زوار فراهم است. ♻️👇🏻 ⚠️کانال : 🚨 https://eitaa.com/joinchat/2162098380Cedb206d920
🔴 صدور پیام امام صادق به زائران کربلا پاسخ به ایراد گیری مراسم اربعین 🔻خدایا من و زائران قبر پدرم حسین(ع) را بیامرز؛ آنان که اموالشان را انفاق کرده و بدن های‌شان را به سختی انداخته بخاطر اشتیاق در نیکى به ما و امید به پاداش‏ هایى که در دوستى و پیوند با ما نزد توست برای رسیدن به ما و براى شادمان نمودن پیامبر تو و فرمان ما و ساختن دشمنان ما به زیارت کربلا رفتند. 🔻اینان اراده و نیّتشان از این ایثار کسب خشنودى توست پس تو هم از طرف ما این ایثار را جبران کن و با بهشت رضوان، احسان‌شان را پاسخ ده و در شب و روز حافظ و نگاهدارشان باش... 🔻ایشان را از شر شیاطین انسى و جنّى محفوظ فرما و برترین چیزى را که در دور بودنشان از اوطان خویش از تو آرزو کرده‏اند را به ایشان عطاء کن و نیز به ایشان برتر و بالاتر از آنچه را که بواسطه اش ما را بر فرزندان و اهل و نزدیکانشان اختیار کردند ببخش. 🔻خدایا دشمنان ما بواسطه خروج بر ایشان آنان را مورد ملامت و سرزنش قرار دادند ولى این حرکت اعداء، ایشان را از تمایل به ما باز نداشت و این ثبات آنان از باب مخالفت‌شان است با مخالفین ما. 🔻پس تو این صورت‏هایى که حرارت آفتاب آن‌ها را در راه محبّت ما تغییر داده مورد ترحّم خودت قرار بده، و نیز صورت‏ هایى را که روى قبر ابى عبد اللَّه الحسین علیه السّلام مى‏ گذارند و برمى ‏دارند مشمول لطف و رحمتت قراربده، همچنین به چشم‏هایى که از باب ترحم بر ما اشک ریخته‌اند نظر عنایت فرما و دلهایى که‏ براى ما به جزع آمده و بخاطر ما سوخته‏اند را ترحم فرما/ حمیدرضا ابراهیمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حسین جان این همه زیبایی ها از آن توست خودشون آفتاب میخورن تا سایه درست کنند برا غذا خوردن زائران بنظرتان زیبا نیست؟