اصلنم نگرانی به خودتون ندین که "وایی اگه قبول نشم کسی دوستم نداره یا وایی قراره ابروم بره"
شوماها قطعاااا قبول میشین💞💕✨
<☆مجتمعِ عجیبناک~
اصلنم نگرانی به خودتون ندین که "وایی اگه قبول نشم کسی دوستم نداره یا وایی قراره ابروم بره" شوماها ق
شوماها همتون ساکنان دوست داشتنی، باهوش و خفن مفن مجتمع من هستید و میمونید تحت هررر شرایطی✨✨✨
مهم خودتونید که از خودتون و تلاشتون راضی باشین بچه ها💖💞💕
به عنوان یه دانش اموزی که پارسال حسو حال شوما رو درک کردم بهتون میگم اگه قبول نشیدم چیزی رو از دست ندادین پس با خیال راحتتتت برین ازمون بدینو بترکونیننن😉💞💕✨
از ته دلللل ارزو میکنم همتون همونجور که میخواین ازمون بدینو چیزی که دوست دارین قبول شین
خاله برامون از چیزای خفن مفن مدرسه اینجوری بگو که انگیزه بگیریم انقد استرس دارم اصلا خوابم نمیبرههههه کهههههه صگ ـ...
--
خب وایسا ببینم چه نکته ی مثبتی دار--
<☆مجتمعِ عجیبناک~
خاله برامون از چیزای خفن مفن مدرسه اینجوری بگو که انگیزه بگیریم انقد استرس دارم اصلا خوابم نمیبرهههه
به این فکر کنین که قراره بعضی از همکلاسیاتون واقعااا خفن باشن و کمتر تو فاز چیزای چرتوپرتن و میتونین باهاشون صحبت کنینن
یا اینکه میتونین یه روز بدون کیف داشته باشین بدون اینکه کسی بهتون گیر بده
و قراره معلماتون خیلییی پایه و باجنبه باشن و ممکنه یه روز جمعه دست جمعی با دوستاتون برین کوه با کلیی خوراکیی💁🏻♀️
<☆مجتمعِ عجیبناک~
البته باید اشاره کنم که ردیف اخر کلاسمون بچه های خیلیییی خفنی داره✨💞
دلم برای سامیه و ریحانه خیلیییی تنگ شدهه 😭💔*
خاله دروغ نگو تو که گفتی دوستی نداری تو کلاسه تو هم نهم به دهم رفتی نه؟ فک نمیکنن از دماغ فیل افتادن؟! چیزای خوب دیگه مثلا سالن غذاخوری😆
--
خاله جون اوضاع تغییر میکنه 🤷🏻♀️
نههه واقعا خودشونو نمیگیرن البته اگه خودتونگیری🦭