<☆مجتمعِ عجیبناک~
شاید وقتی یدفعه چیزی رو دربارهی خودت بفهمی.. شاید وقتی رویایی رو پیدا کنی که سالها گم کرده بودی..
میگن هنوزم تو بعضی شبا، وقتی اسمون عجیبتر از همیشه به نظر میرسه و باد صدای عجیبی داره، مسافرای گمشده یه سری نور توی افق میبینن.
نه شبیه شهر.
نه شبیه ستاره.
... فقط یه سری نور اون دور دورا..
و بعضی از پیرمردا هنوز میگن:«هرکس تموم عمر دنبال جابلقا و جابلسا بگرده، شاید اخرش اونا رو پیدا کنه.اما بیشتر وقتا، چیزی که پیدا میکنه خود واقعیشه.»
بیاین قبول کنیم این افسانه بیشتر از اینکه درباره ی یه شهر باشه دربارهی جستوجوی آدما برای پیدا کردن خودشون تو این دنیای عجیبه.
ولی خب کسی چه میدونه🤷🏻♀️
<☆مجتمعِ عجیبناک~
☆افسانهی جابلقا و جابلسا خیلی خیلی قبلتر ازاینکه ادما از نقشه و قطب نما استفاده کنن. حتی قبلتر از
برای اینکه چندتا عکس درست حسابی از این قصه پیدا کنم خودمو شرحه شرحه کردم ولی ظاهرا هیچ چیز جالبی وجود نداره💔
*خلاصه که اگه چیزی گیر اوردین واسم بفرستین🙏🏻*
میگم یه چیزی کسی میدونه پرسیجکسون رو از چه نشری بخونم؟
و اینکه جلد ۶ از نشر آناناس ترجمه میشه؟:)
--
من از نشر اناناس خوندم
مگه جلد شیشم دارهه؟ 🐥
https://eitaa.com/chamanzare/37642 نیکوووووو، نمیدونم پدیو میشناسی یا نه ولی یه کمپ تابستونی چوبشور زده و توعم بیا اگر وقت داری و...، و از همه مهمترررر انجمن اشپزیم دارهههه😭🎀 اره خلاصه که بیا اگه اونجا ببینمت خیلی خوشحال میشممم✨😭
--
عه اخجونننن
با کمال میل میامم🐥✨💞
اخجون اشپزییی*
<☆مجتمعِ عجیبناک~
https://eitaa.com/chamanzare/37642 نیکوووووو، نمیدونم پدیو میشناسی یا نه ولی یه کمپ تابستونی چوبش
این لینک بالا که گذاشتمم واسه همون پیام کمپ چوبشوره
--
همه به کمپ حمله ور شین🦭
https://eitaa.com/dream_maker/1439
آقا ماجرا چیه ماهم دلمون خواست بیایم توی انجمن هنر چجوری بیایییمممم
#زاهاکو
--
سلاااام زاهاکووو😭💞💖
توضیحاتشو تو چنل کمپ گذاشتن✨🤝🏻
<☆مجتمعِ عجیبناک~
عهه فردا تابستونه که🦭💔
پلنم واسه تابستون از اول تا اخر بستنی بستنی بستنی🎀
<☆مجتمعِ عجیبناک~
عهه فردا تابستونه که🦭💔
من میخوام امسال تابستون برم یه زبان جدید یاد بگیرمو کل دوازدهمم پیشخوانی کنم تا کنکورو بترکونم بعد دوباره گیتارو شروع میکنم و کلی بافتنی🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣
<☆مجتمعِ عجیبناک~
من میخوام امسال تابستون برم یه زبان جدید یاد بگیرمو کل دوازدهمم پیشخوانی کنم تا کنکورو بترکونم بعد د
الهی بمیرم برای منه دو سه ماه پیش*
هدایت شده از خونهی هآرو"
سلام تابستونی که از تابستون بودن فقط گرمای مسخرهت به من رسیده