eitaa logo
<☆مجتمعِ عجیبناک~
106 دنبال‌کننده
160 عکس
63 ویدیو
0 فایل
مواظب باشین منقرض نشید! https://abzarek.ir/service-p/msg/4305150
مشاهده در ایتا
دانلود
<☆مجتمعِ عجیبناک~
☆افسانه‌ی جابلقا و جابلسا خیلی خیلی قبلتر ازاینکه ادما از نقشه‌ و قطب نما استفاده کنن. حتی قبلتر از
برای اینکه چندتا عکس درست حسابی از این قصه پیدا کنم خودمو شرحه شرحه کردم ولی ظاهرا هیچ چیز جالبی وجود نداره💔 *خلاصه که اگه چیزی گیر اوردین واسم بفرستین🙏🏻*
میگم یه چیزی کسی میدونه پرسی‌جکسون رو از چه نشری بخونم؟ و اینکه جلد ۶ از نشر آناناس ترجمه میشه؟:) -- من از نشر اناناس خوندم مگه جلد شیشم دارهه؟ 🐥
https://eitaa.com/chamanzare/37642 نیکوووووو، نمی‌دونم پدیو می‌شناسی یا نه ولی یه کمپ تابستونی چوب‌شور زده و توعم بیا اگر وقت داری و...، و از همه مهم‌ترررر انجمن اشپزیم دارهههه😭🎀 اره خلاصه که بیا اگه اونجا ببینمت خیلی خوشحال میشممم✨😭 -- عه اخجونننن با کمال میل میامم🐥✨💞 اخجون اشپزییی*
<☆مجتمعِ عجیبناک~
https://eitaa.com/chamanzare/37642 نیکوووووو، نمی‌دونم پدیو می‌شناسی یا نه ولی یه کمپ تابستونی چوب‌ش
این لینک بالا که گذاشتمم واسه همون پیام کمپ چوب‌شوره -- همه به کمپ حمله ور شین🦭
https://eitaa.com/dream_maker/1439 آقا ماجرا چیه ماهم دلمون خواست بیایم توی انجمن هنر چجوری بیایییمممم -- سلاااام زاهاکووو😭💞💖 توضیحاتشو تو چنل کمپ گذاشتن✨🤝🏻
عهه فردا تابستونه که🦭💔
<☆مجتمعِ عجیبناک~
عهه فردا تابستونه که🦭💔
پلنم واسه تابستون از اول تا اخر بستنی بستنی بستنی🎀
<☆مجتمعِ عجیبناک~
عهه فردا تابستونه که🦭💔
من میخوام امسال تابستون برم یه زبان جدید یاد بگیرمو کل دوازدهمم پیشخوانی کنم تا کنکورو بترکونم بعد دوباره گیتارو شروع میکنم و کلی بافتنی🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣
هدایت شده از خونه‌ی هآرو"
سلام تابستونی که از تابستون بودن فقط گرمای مسخره‌ت به من رسیده
Lana Del Rey11 Lana Del Rey - Summertime Sadness.mp3
زمان: حجم: 10.7M
Kiss me hard before you go Summertime sadness I just wanted you to know That, baby, you the best I got my red dress on tonight Dancin' in the dark, in the pale moonlight Done my hair up real big, beauty queen style High heels off, I'm feelin' alive Oh my God, I feel it in the air Telephone wires above are sizzlin' like a snare Honey, I'm on fire, I feel it everywhere Nothin' scares me anymore
من از گرمای تابستون نفرتتت دارم🪓🎀