هدایت شده از یا حی و یاقیوم
🇮🇷🚀بِسمِ الله قاصِمِ الجَبّارین🚀🇮🇷
وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ
#پسران_یهود_فرزندان_شیطان
شبکه تار عنکبوت پنهان|زمینه سازان نبرد نهایی شیطان با منجی موعود.
✡ ۱- کلاوس شواب:
رئیس مجمع جهانی اقتصاد(داووس) نویسنده کتاب های کووید ۱۹ بازنشانی بزرگ(ریست بزرگ) انقلاب صنعتی چهارم و گزارشی واقعی از مشاغل آینده(دریک نگاه سیطره هوش مصنوعی بر انسان و همچنین ایجاد شبکه جامعه شکل دهندگان جهانی(دفتر مرکزی در ایران) و رهبران جوان جهانی
✡ ۲- دیوید مالپس:
رئیس بانک جهانی، کنترل پول در جهان، طراح سیاست های پولی و مالی و رمز ارز در جهان، کنترل تمام بانک های مرکزی در جهان.
✡ ۳- یوال نوح هراری:
مشاور ارشد کلاوس شواب
آخرین نظرش:از این به بعد انسان ها، حیوانات قابل هک(قابلیت دسترسی به مغز و کنترل رفتار انسانها) شدن هستند
✡ ۴- سام آلتمن:
مالک پروژه Chat Gpt و Open AI(هوش مصنوعی آزاد شده از زندان)
✡ ۵- زاکربرگ:
مالک پروژه متاورس(زندگی دوم در فضای مجازی)
✡ ۶- بیل گیتس:
صاحب شرکت ماکروسافت و سرمایه گذار واکسن کرونا(رابط عصبی بی سیم مغز)و آینده نگر بیماری های جدید!
✡۷- هنری کیسنجر:
استراتژیست تمدن غرب و واسط انتقال قدرت یهود از غرب اروپا و آمریکا به شرق(چین)در طی چند ده سال
✡ ۸- ایلان ماسک:
صاحب پروژه استار لینک
منظومه ماهواره های 5G و نوراِلینکاتصال سیستم عصبی مغز
جنایت نامرئی با شبکه تار عنکبوتی برای به بند کشیدن بشریت
------------------------❀○❀-----------------------------
#آیدی_مدیر_کانال
@zohor313iran
#لینک_کانال
https://eitaa.com/joinchat/2461138948Cdf2697a104
هدایت شده از اخبار مقاومت اسلامی
هماکنون؛ #تیتر_یک KHAMENEI.IR
🔻 دنیای آینده #دنیای_فلسطین است؛ نه دنیای رژیم صهیونسیتی!
🔻 ظلم و جنایت صهیونیستها به جایی نخواهد رسید
#اخبار_مقاومت_اسلامی
@akh_moq_is
رئیس پژوهشکده تحول علوم انسانی دانشگاه علامه طباطبایی
تحول در علوم انسانی با حفظ ساختارهای موجود محقق نمیشود
رویداد هماندیشی تحول در علوم انسانی عصر امروز ۳ آبان در حوزه علمیه مروی برگزار شد.
ابوالقاسم فاتحی، رئیس پژوهشکده تحول علوم انسانی دانشگاه علامه طباطبایی در این رویداد سخنرانی کرد که گزیده آن را در ادامه میخوانید؛
درباره تحول علوم انسانی خیلی میشود صحبت کرد ولی من وارد بحثهای محتوایی نمیشوم و بیشتر تجربه زیسته خودم در این دو سال را بیان میکنم. در غرب، علوم انسانی موجود که از قرن نوزدهم تولید شد و بعد به کشورهای مختلف سرازیر شده، محصول سه تا انقلاب است؛ یعنی در غرب سه انقلاب شد که محصولش علوم اجتماعی مدرن بود. یکی رنسانس بود که بعد از پایان قرون وسطی شکل گرفت و انقلابی فرهنگی بود. انقلاب دوم فکری و فلسفی بود که در قرن ۱۶ و ۱۷ شکل گرفت و انقلاب فرهنگی رنسانس را تئوریزه و ماندگار کرد. انقلاب سوم صنعتی بود که آمد به دستاورد انقلاب اول و دوم عمل کرد.
تحول پروژه نیست، پروسه است
در اثر این سه انقلاب است که در قرن نوزدهم علوم اجتماعی بیرون میآید. ما گاهی وقتها در کارهایی عجله میکنیم که نباید عجله کنیم ولی یک جاهایی حوصله میکنیم که نباید حوصله کنیم. تحول یک پروژه نیست، یک پروسه است که لایههای مختلفی دارد. ما یک سه پارگی داریم. اگر تحول در علوم انسانی بخواهد در فرایند خودش قرار بگیرد، باید این سه رکن متحد شوند. یکی حکمرانی است، یکی حوزه و یکی دانشگاه. باید یک وحدت و زبان مشترک و یک گفتمان مشترک شکل بگیرد و حوزه و دانشگاه همدیگر را بفهمند.
ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه بفرمایید.
https://atna.atu.ac.ir/fa/news/305332/
هدایت شده از نشریه فرهنگ پویا
📌 اصلاح دانشگاه از زمانی آسان میشود که کار تربیتی از سنین دانشآموزی آغاز شود
🎙 حضرت امام خمینی (ره):
🔹دانشگاهی که حق نداشت از مصالح ایران و اسلام صحبت کند، دانشگاهی که نماز خواندن در آن عیب بود، دانشگاهی که تمام گرفتاریهای ما منشأش در آن بود، دانشگاه نبود.
🔸 شما باید کوشش کنید و دانشگاه را اصلاح کنید و احساس کنید که اسلام است که میتواند دانشگاه را اصلاح کند.
🔹 اصلاح دانشگاه زمانی آسان است که فرزندانمان را از دوره دانش آموزی زیر نظر بگیریم که اگر فرزندانمان در کودکی درست تربیت شدند، دانشگاه زحمتش کمتر میشود.
#علوم_انسانی
#شماره۱۶
🆔 @farhang_puya