eitaa logo
دکتر ابوالقاسم فاتحی هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی
284 دنبال‌کننده
131 عکس
309 ویدیو
23 فایل
این کانال برای ارائه تحلیل ها، دیدگاهها، گزارش ها و اخبار مربوط به مسائل اجتماعی ایران با رویکرد علمی و انتقادی و ارایه راهبردها و راهکارهای پیشنهادی در چهارچوب مبانی، اهداف و گفتمان‌ انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی ایجاد شده است
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از A. S
16.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ طوفان مهرداد فرهمند در اینترنشنال!👌👌👌👌یک تحلیل بسیار دقیق و درست مهرداد فرهمند تحلیلگر مسائل خاورمیانه: "موفق ترین مورد سیاست خارجی جمهوری اسلامی، ایجاد این گروه‌های هم پیمان یا نیابتی بوده که روش درستی بود | محور مقاومت همچنان به کار خودش ادامه خواهد داد | پایگاه اجتماعی محور مقاومت در منطقه از بین نرفته بلکه تقویت خواهد شد | هر کشور دیگری در جهان اگر عملکرد اسرائیل را داشت، رهبرانش در دادگاه های بین المللی محاکمه می شدند"
سلام علیکم صبح زیبای خداوندی به خیر و سلامتی ----- روایت شده که امام صادق علیه‌السلام می فرمایند: هرکس می خواهد بداند که چه منزلتی نزد خداوند دارد، بنگرد که منزلت خدا نزد او چگونه است؛ زیرا بنده به همان اندازه نزد خدا منزلت دارد که بنده برای خدا نزد خود منزلت قائل است منبع: محمدی ری شهری، ۱۳۹۸، میزان الحکمه، جلد اول ،صفحه ۲۹۳، حدیث۱۳۳۵ ----- ۱۴۰۳/۸/۳
سلام علیکم صبح زیبایتان به خیر و سلامتی ادامه نامه امام علی (ع) به امام حسن(ع)، قسمت۳۳ پسرم... یار و همنشین، چونان خویشاوند است. دوست آن است که در نهان آیین دوستی را رعایت کند. هوا پرستی همانند کوری است، چه بسا دور که از نزدیک، نزدیک تر است و چه بسا نزدیک که از دور دورتر است؛ انسان تنها، کسی است که دوستی ندارد.... منبع: نهج البلاغه،۱۳۸۱، ترجمه‌ی مرحوم دشتی ،نامه ۳۱، صفحه۵۳۷ ۱۴۰۳/۸/۴
👌بی تفاوتی به‌ سرنوشت مسلمانان ،ملاک خروج از مسلمانی احتمالا اغلب این سخن پیامبر اکرم( ص ) را شنیده یه در جایی خوانده ایم که ؛ «مَنْ أَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ بِأُمورِ الْمُسْلمینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ» آن‌که صبح کند و دغدغه مسلمانان را نداشته باشد، مسلمان نیست. منبع : کلینی، محمد بن یعقوب، کافی، ج 2، ص 163، تهران، دار الکتب الاسلامیه، 1407ق. بله درست است ،در اینجا پیامبر اکرم احساس مسئولیت اجتماعی مسلمانان نسبت به یکدیگر را شاخص و ملاک اصلی مسلمانی می دانند. اهتمام و کوشش نسبت به مسلمانانی که نیاز به کمک و حمایت دارند را ملاک مسلمانی بیان فرمودند. بخصوص اگر آنان مورد تهاجم و حمله ی رژیمی مانند صهیونیسم ها قرار گرفته باشند. شاید اگر وقایع امروز غزه و لبنان و سوریه و‌عراق و ...نبود هضم این سخن پیامبر که ملاک مسلمانی را اهتمام و کوشش برای رفع نیازها و مشکلات دیگر خواهران و برادران مسلمان در دیگر نقاط جهان بیان فرموده اند برای ما سخت بود، اما اکنون فهم و تفسیر این کلام پیامبر آسان است.امروزمسلمانان در اغلب کشورهای عربی و غیر عربی نماز می خوانند، حج می روند ،روزه می گیرند و به دیگر آداب و مناسک دینی پایبند هستند، اما در برابر آن چه در غزه و لبنان و سوریه و عراق و ... بر سر مسلمانان می آید،بی تفاوت و ساکت هستند، طبق ابن سخن پیامبر اکرم ، این گروه از مسلمانان از دایره مسلمانی خارج شده اند.اگر مسلمانان در همه جا با مال و جان و رسانه هایشان بر علیه اسرائیل قیام کنند، آیا دیگر موجودیتی برای این رژیم‌ صهیونیستی باقی می ماند، پس درصد زیادی از حیات ننگین اسرائیل به دلیل اهتمام نداشتن مسلمانان نسبت به آن چه در غزه و لبنان می گذرد ، می باشد . پیامبر اکرم این گروه از مسلمانان را مسلمان نمی دانند و آنان را از دایره مسلمانی که کف ایمان و تقوای است ، خارج می کند. بی‌تفاوتی و سکوت اجتماعی و سیاسی هر مسلمانی نسبت به سرنوشت دبگر مسلمان خود نوعی همراهی با ظالمین است و همراهی با ظالمین ملاک خروج از مسلمانی است ولو آنان‌ اهل مسجد و نماز و روزه باشند . سکوت در برابر ظلم و جنابت خود نوعی تایید است و تایید ظلم سبب خروج از دایره مسلمانی می شوند.‌ راضی شدن به بالا بودن پرچم ظلم ولو با سکوت ، نوعی پذیرش مکتب ظلم است و عدم‌ پذیرش مکتب ظلم و باطل یکی از اصول اولیه مسلمانی و دین اسلام است. نوشته شده در روز جمعه ، چهارم آبان ۱۴۰۳ توسط مدیر کانال https://eitaa.com/drfatehi
💥 سیاست ورزی یا سیاست زدگی سیاست ورزی و بودن در صحنه سیاست در متن آموزه های اسلامی ما نهفته است. در سیره و سنت پیامبر اکرم و نیز ائمه معصومین ما نیز سیاست بخش اعظم آن را تشکیل می دهد. سیاست را نوعی کسب قدرت برای پیاده سازی دین می دانیم. هدف امام خمینی ره در مبارزه با رژیم ستم شاهی و حذف آن رژیم آمریکایی کسب قدرت برای پیاده سازی دین بود. بالاتر از آن قیام امام حسین علیه السلام نیز برای دفع ظلم و ستم بنی امیه و معاویه و یزید و مقابله با آنان برای پیاده سازی دین جدشان بود. اصولا خمیرمایه اغلب عبادات و رفتارهای مناسکی و نیز جوهر اندیشه سیاسی در اسلام‌ نیز سیاست ورزی و کسب قدرت برای اجرای مقاصد دین است و این همان جمله معروف شهید مدرس است که فرمودند، سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما نیز عین سیاست ما است. پس کسب قدرت و قرار گرفتن در مناصب سیاسی بزرگ و کوچک اصولا برای اجرای اهداف و مقاصد دین است. امروزه کسب پست های سیاسی و اجرایی در تمامی سطوح در قوای سه گانه اگر برای پیاده سازی اهداف و مقاصد و برنامه های خرد و کلان نظام جمهوری اسلامی ایران نباشد، مصداق سیاست زدگی است و نه سیاست ورزی. و سیاست زدگی سبب تخریب دین و آسیب های جدی به نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد. بخش عمده شکست و عدم موفقیت ما بخصوص در حوزه اقتصادی و معیشت مردم و نیز اجرای عدالت اجتماعی و برخی عرصه های هنری و فرهنگی و در حوزه سیاسی به دلیل سیاست زدگی و ایجاد انشعابات خودساخته و جریانات ساختگی است که بیشتر به دکان سیاسی شبیه است تا سیاست ورزی . همان گونه که بخش های زیادی از موفقیت ما در داخل و در منطقه و جهان به دلیل سیاست ورزی خردمندانه و مومنانه است. سیاست زدگی، آفت و آسیب خطرناکی است انقلاب مشروطه را همین سیاست زدگی مشتی غرب زده و خودباخته به شکست کشاند و از دل آن رضاخان و محمدرضا شاه پهلوی بیرون آمد. پس امروزه لازم است تا سیاست ورزی کنیم ، نه سیاست زدگی داشته باشبم. نوشته شده ور روز جمعه ، چهارم آبان ۱۴۰۳ توسط مدیر کانال https://eitaa.com/drfatehi
هدایت شده از Dr.s.A
🔻عقل وارونه 🖊مهدی جمشیدی [یکم]. تجربۀ اغتشاشِ اخیر نشان داد که شبکه‌های اجتماعیِ غربی، در حال مسخِ هویّتِ جامعۀ ایرانی هستند و در زیر پوست جامعه، اتفاقات فرهنگیِ ناخوشایندی در حال رخ‌دادن هستند که واقعیّتی مانند اغتشاش می‌تواند این لایه‌های نهفته را آشکار سازد. جامعۀ ایران به‌صورت بی‌حساب و رهاشده، در معرض شبکه‌های اجتماعیِ غربی قرار گرفته و تمام ذهنیّتش، مماس با روایت‌ها و محتواهایی است که در امتداد تمدّن غربی هستند. حاکمیّت، شهرهای فیزیکی را در اختیار دارد، اما شهرهای مجازی را رها کرده است؛ با این تصوّر نادرست که آنجا، حاکمیّت معنا ندارد و نوعی حریم خصوصی است و پهنه‌ای است برای مناسبات و تعاملات شخصی و غیرسیاسی. پنداشت حاکمیّت این نیست که شبکه‌های اجتماعیِ غربی، عرصۀ عمومی هستند و می‌توانند ذهنیّت‌پردازی کنند و یک هویّت را بزدایند و هویّت دیگری را بیافرینند. این رویکرد به حکمرانی، که به دورۀ پیشامجازی‌شدن تعلّق دارد و خود را با ضرورت‌ها و قطعیّت‌های دورۀ تاریخیِ جدید، هماهنگ نکرده، همچنان شهر و میدان و خیابان‌های فیزیکی را، تنها قلمرو حکمرانی‌اش می‌شمارد و باور نیافته که پهنۀ مجازی نیز چه‌بسا در این حد، مهم و تعیین‌کننده باشد و بتواند حاکمیّت ملّی را متزلزل سازد. گمان می‌کنند که آنچه در جهان بیرونی و عینی می‌گذرد، اصل است و رخدادهای متعلّق به فضای مجازی، پا از آن فراتر نمی‌گذارند؛ حال‌آن‌که در نظم جدید، عالَم مجازی است که عالَم واقعی را می‌آفریند و برای آن، شرایط و چهارچوب و اقتضا تعریف می‌کند. عالَم مجازی، به مبدأ و منشأ تبدیل شده و بی‌آن‌که از وجود عینی برخوردار باشد، ضرورت و جبر می‌آفریند. [دوم]. در دو دهۀ اخیر، هیچ‌گونه تنش و تلاطمی در میان نبوده که ضلع اصلی آن، شبکه‌های اجتماعیِ غربی نباشند. این شبکه‌ها، به خاستگاه‌ها و سرچشمه‌های تولید بحران در جامعۀ ایران تبدیل شده‌اند؛ بحران‌هایی که فقط وقتی خیابانی بشوند، دیده می‌شوند، اما روشن است که بخش عمده‌ای از این بحران، در جهان‌های ذهنی رخ داده است و تا حدی نیز در سبک زندگی، خود را نشان می‌دهد. بخشی از حاکمیّت که جهت‌گیری لیبرالی دارد، می‌داند که زخم‌خوردۀ شبکه‌های اجتماعیِ غربی است و هر فتنه و آشوب و تکانۀ جدید که اتفاق بیفتد نیز ریشه در این فضا خواهد داشت، اما خود را می‌فریبد و برای جذب بدنۀ اجتماعی، بر طبل آزادسازی شبکه‌های اجتماعیِ غربی می‌کوبد؛ خواسته‌ای که در اصل، با روایت‌های رسانه‌های غربی، ساخته‌وپرداخته شده و به جان بخشی از جامعۀ ایران افکنده شده و اینک نیز از زبان لایه‌ای از حاکمیّت شنیده می‌شود. خودِ همین روند، حکایت‌گر نفوذ شبکه‌های اجتماعیِ غربی در جامعۀ ایران است که چگونه، جامعه را مسخّر و مرعوب خویش می‌کنند و یک امر تصنّعی و واهی را به‌عنوان مطالبۀ اجتماعی، می‌بافند و حتی بخش‌هایی از حاکمیّت را نیز با آن هم‌داستان می‌سازند. پیشروی روایت‌های شبکه‌های اجتماعیِ غربی، تا اینجاست و این‌همه، برآمده از خلاء حکمرانی در فضای مجازی است. به‌جای این‌که حاکمیّت، ذائقه‌سازی کند و به جامعه، جهتِ هویّتی بدهد، این شبکه‌های اجتماعیِ غربی هستند که بازی هویّتی به راه انداخته‌اند و ذهنیّت‌ و مطالبه می‌آفرینند و ادبیات و منطق حاکمیّت را نیز در راستای منافع خویش، صورت‌بندی می‌کنند. [سوم]. اکنون به‌جای این‌که بر اساس تجربه‌های عینیِ اخیر، حاکمیّت به دنبال مرزبندی هرچه ‌بیشتر و متراکم‌تر با شبکه‌های اجتماعیِ غربی باشد و افکار عمومی جامعۀ خویش را از سیطره و سلطۀ آنها برهاند تا بتواند طرح‌های هویّتی‌اش را به اجر درآورد، بی‌پروا و خام‌اندیشانه، وعدۀ رهاسازی شبکه‌های اجتماعیِ غربی می‌دهد. در شرایطی که سخن از بازسازیِ انقلابیِ ذهنیّت‌های فرهنگی به میان آمده و فاصله‌گیری و زاویه‌یابی لایه‌هایی از جامعه با آرمان‌گراییِ انقلابی، آشکار شده، حاکمیّت در پی آن است که جامعۀ خویش را به عمق شبکه‌های اجتماعیِ غربی پرتاب کند تا بیشتر و شدیدتر، بدنۀ اجتماعی‌اش تخریب شود و شکاف‌ها و گسست‌ها، جدّی‌تر و چالشی‌تر بشوند. سپردن ذهنیّت جامعه به دست دشمنانی که در پشت شبکه‌های اجتماعیِ غربی، پنهان شده‌اند و از این شبکه‌ها به‌عنوان ابزار استعمار و سلطه استفاده می‌کنند، جُرمی نابخشودنی است و ما را بیشتر گرفتار تلاطم‌های اجتماعی و تکثّرهای بازدارنده و اختلال‌زا می‌کند. جامعۀ ما در حال باختن هسته‌های سختِ هویّتی‌اش است و می‌رود که رسانه‌های عالَم تجدّد، منِ هویّتیِ جامعۀ ما را بفرسایند و وضع علاج‌نشدنیِ چندپارگی و گسستگیِ معنایی را رقم بزنند. در این حال، حاکمیّت باید مسیر سکولاریسمِ ساختاری را در پیش بگیرد تا دچار تعارض و تنش در لایۀ اجتماعی نشود. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
هدایت شده از A. S
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینها نتایج نسل کشی رژیم صهیونیستی بعد از طوفان الاقصی است .این کم دست آوردی نیست دنیا در حال تغییر است نتایج آن را بزودی خواهیم دید تا الان هر چه صهیونیست ها مظلوم نمایی کردند همه به باد فنا رفت 🎥 سخنرانی بازیگر یهودی در حمایت از غزه 🔹 نورمن بریسکی، بازیگر مشهور یهودی در تئاتر و تلویزیون آمریکای لاتین، پس از دریافت جایزه‌ یک عمر افتخار در جشنواره‌ی فیرو دِسین، یک سخنرانی پرشور در حمایت از غزه انجام داد.
10.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر بخواهیم ببینیم سید حسن نصرالله در لبنان چه نسلی را تربیت کرده است و اکنون مجاهدان حزب الله چگونه فکر می کنند و در چه درجه ای از ایمان و بصیرت سیاسی قرار دارند، به گفته های این جوان که داغدار پدر و مادرش است و علی القاعده باید آکنده از غم و ناراحتی باشد، ببینیم یک جوان ۱۷ ساله با چه صلابت و با چه ایمان و یقین آن هم در برابر رهبری که خود کوه صلابت و ایمان و یقین است ، ایستاده و روان و با اعتماد به نفس‌سخن می گوید و چه می گوید و چه درخواست می کند. بجای انگشتر و ... درخواستش دعا برای پیروزی رزمندگان حزب الله است. این نسل همان نسلی است که از منتظران واقعی ظهور هستند و بی شک در معادلات منطقه ای و جهانی پیش رو آنان از پبشقراولان سپاه مهدی خواهند شد . ان شالله به برکت صلوات بر محمد و آل محمد
سلام علیکم صبح زیبای خداوندی به خیر و سلامتی ------ خداوند تبارک و تعالی می فرمایند: -محققا کسانی که گفتند: پروردگار ما خداست و استقامت کردند، نه بیمی بر آنهاست ونه غمگین می شوند - آنها اهل بهشتند و برای همیشه در آن ماندگارند، (این) پاداشی است به خاطر آنچه انجام می دادند منبع: قرآن، ۱۳۸۵، ترجمه‌ی بهرام پور، سوره احقاف، آیه۱۴-۱۳ -------- ۱۴۰۳/۸/۵
سلام علیکم صبح زیبای خداوندی به خیر و سلامتی -----؛ روایت شده است که پیامبر اکرم(ص) فرموده: هرکس جهاد را واگذارد، خداوند جامه خواری بر جان او پوشاند و زندگیش را دستخوش فقر سازد و دینش را از بین ببرد. خداوند تبارک و تعالی عزت و اقتدار امت مرا در سمهای اسبانشان و نوک نیزه هایشان قرار داده است منبع: محمدی ری شهری ،۱۳۹۸،منتخب میزان الحکمه،جلد اول، صفحه ۲۶۹، حدیث۱۲۰۰ ------- ۲۴۰۳/۸/۶
خلاصه ای از سخنان اخیر دکتر حسین نصر ،استاد دانشگاه جورج واشینگتن در باره رشد علم و فلسفه در ایران حسین نصر: راه گمشده ایرانیان در حوزه علمی به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نصر در سخنرانی خود تحت عنوان «اسیر غرب نشویم»، از «ضرورت توجه به دانش بومی» سخن می گوید: «البته ما باید علم جدید را بشناسیم. ولی نکته هم این است که وقتی شما چیزی را می شناسید، وجودی دارید، که می شناسد و عالم است. و شی ئی دارید که معلوم است.» او افزود: «از قرن نوزدهم به بعد، گرفتاری مردم مشرق زمین تاکنون که علوم جدید از اروپا به آسیا آمد این است که «ما» به عنوان یک عامل داننده یا شناسنده عمل نمی کنیم. زیرا «مایی» وجود ندارد. «ما» در آن موضوعی که می خواهیم بدانیم، غرق شده ایم، یعنی اصالت فکری برای خودمان قائل نیستیم. هرچه غربی ها بگویند، همان است.» نصر در ادامه با اشاره به این که «علوم غربی مطلق نیست، این علوم به جهان بینی غربی، و تمدن غربی ارتباط دارد، که اکنون بسیاری از فلاسفه در غرب، متوجه شده اند که علمشان مطلق نیست.» می افزاید: «علم به طور کلی با جهان بینی که علم در آن پرورانده می شود، ارتباط دارد. شما به محض این که از علم در مکانیک نیوتنی صحبت می کنید، فرضیه ای راجع به عالم خلقت کرده اید. اکنون در غرب اندیشمندانی این موضوع را متوجه شده و درک کرده اند.» این استاد دانشگاه می گوید: «کاری که ما باید انجام بدهیم، و امیدوارم که دانشگاه، محل و مرکز انجام چنین کاری باشد، این است که بگوشیم نه فقط یک MIT درجه دوم یا درجه اول بشویم، بلکه باید یک MIT با ریشه ای در فرهنگ ایران تاسیس کنیم. چنانکه MIT کنونی، ریشه اش در فرهنگ مغرب زمین است. آن زمان باید دانش هایی که در دانشگاه MIT کنونی تدریس می کنند، به صورت نقادانه و نه به صورت کورکورانه، بشناسیم.» نصر در ادامه با تاکید بر این که «من کارم فیزیک بوده و در حال حاضر نیز دارم در این حوزه مطالعه می کنم» افزود:«در حال حاضر، نحله های بسیار متفاوت در تفسیر مکانیک کوانتوم وجود دارد. همه نیز گیج هستند که بله، معادلات ریاضی اش درست است، ولی این که دارای چه معنا و تفسیری است، کسی نمی داند. مثل بحث دنیاهای دیگر که از آن هیچ گونه اطلاعی در دست نداریم. توسل به این دست از بحث ها برای این است که بتوانند فرمول های ریاضی را حفظ بکنند.» او ادامه داد: «از این منظر علم جدید فوق العاده با بحران جدیدی از نظر فلسفی و فکری مواجه است. و در این میان خیلی ها دنبال راه دیگر و جهانبینی دیگری هستند. من این موضوع را سال ها است که مطرح کرده ام. زیرا ما می توانیم آن جهان بینی را از فلسفه خودمان یعنی از فلسفه ملاصدراها، ابن سیناها و میردامادها استخراج کنیم.» و شاهد مثال بحث خود را، نظریه میرداماد در باره زمان می داند که در حال حاضر نیز دارای کاربرد است. او می گوید: «برای مثال مساله زمان یکی از مسائلی است که مطرح شده و فلسفه غرب در این باره دچار گرفتاری در باره معنا و تفسیر آن شده است. حتی آقای برگسون گفته بود که مهمترین نظریه فیلسوف، نظرش در باره زمان است. این در حالی است که همین میرداماد ما، در باره زمان بحث هایی را انجام داده که نه فقط از نظر فلسفه تاریخ، بلکه برای شرایط کنونی نیز بسیار مفید به فایده است.» این استاد دانشگاه جورج واشنگتن گفت: «ما باید تلاش کنیم که جنبه عقلانی، فلسفه، فیزیک، منطق ، ریاضیات، و به طور کلی سنت خودمان را بشناسیم و بفهمیم بر چه پایه ای بوده است. سپس مبتنی بر آن تلاش کنیم علوم غربی را فرابگیریم. اگر بتوانیم چنین کاری بکنیم، بزرگترین خدمت ها را نه فقط به ایران، بلکه به تمام جهان اسلامی کرده ایم. زیرا مساله تنها به ما اختصاص ندارد.» نصر در ادامه با اشاره به این که «البته الآن گروه هایی در میان مسلمانان هند، و هم در میان هندوها، دنبال این کار هستند» .... ما هم ان شاالله باید همین کار را انجام بدهیم. و جهان بینی ای را به وجود بیاوریم، که هم اصالت ایرانی و اسلامی داشته و ریشه اش از تمدن و تفکر خودمان باشد، و هم بتواند راجع به قوانین ترمودینامیک یا کوانتوم صحبت بکند و قدم بعدی را بردارد.» او افزود: «اگر در چارچوب نظریه های کنونی، دو تا جایزه نوبل هم در فیزیک ببریم، درست است که یک قدم در راه پیشرفت علوم غربی برداشته ایم اما کار دیگری نکرده ایم. مثل دانشمند مصری که برنده جایزه نوبل در شیمی شد. این برای تمدن مصر چه اثری داشت؟ به جز این که تا مدتی، به آن افتخار می کردند. اما ما چیز عمیق تری نسبت به آن نیاز داریم و ان شاالله خواهد شد. من 60 سال و به عبارتی تمام عمرم را و زمانی که هاروارد هم بودم، برای این کار گذاشته ام و از این جهت اصلا ناامید نیستم.» https://www.khabaronline.ir/news/1975898/%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%B5%D8%B1
سلام علیکم صبح زیبای خداوندی به خیر و سلامتی ------ از امام صادق علیه‌السلام روایت شده است که می فرمایند: دنیا زندان مؤمن و شکیبایی دژ او، و بهشت منزلگاهی باشد و دنیا بهشت کافر، و گور زندانش، و آتش منزلگاهش باشد منبع تحف العقول،۱۴۰۱، ترجمه‌ی صادق حسن زاده،صفحه۶۶۱، حدیث۶۶ ---- ۱۴۰۳/۸/۸