eitaa logo
روش مطالعه، تحقیق و نگارش
353 دنبال‌کننده
339 عکس
166 ویدیو
138 فایل
نظر خود را برای مدیر کانال بفرستید. @drhosseins
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از معارف اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افشاگری پروفسور درخشان(استاد تمام اقتصاد) درباره شاگرد خود آقای ناصر همتی
هدایت شده از معارف اسلامی
دیدار جمعی از مدیران رسانه‌های اصلاح طلب با رئیسی و تمجید از مواضع سید ابراهیم / تحسین مواضع رئیسی در مناظره سوم از سوی مدیر مسئول روزنامه ابتکار/ وکیلی: دوره مدیریت رئیسی در قوه قضاییه اصلاح طلبانه بود، اصلاح طلبی به شعار نیست به کارنامه است که شما دارید/ اقدام رئیسی در مبارزه ریشه‌ای با فساد/ در دوره ریاست رئیسی بر قوه قضاییه شاهد مزاحمتی برای مطبوعات نبودیم/ رفتار منصفانه رئیسی با اقشار مختلف بویژه فعالان رسانه در دوران ریاست بر قوه قضاییه/ حل مشکلات مطبوعات اصلاح‌طلب در هیئت نظارت بر مطبوعات از سوی دستگاه قضا/رئیسی می تواند دولت وحدت ملی را برای نخستین بار در کشور تشکیل دهد مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد: رفتار با متانت رئیسی در جریان رقابت های انتخاباتی ،مناظرات و در برابر تخریب‌ها، جلوه ای از حق‌مداری و حضور وی در جبهه حق بود/ در دوران مدیریت رئیسی در قوه قضاییه مشکلات با یک تذکر ساده مرتفع میشد/ روش اخلاقمدارانه و با تساهل و تسامح رئیسی در قوه قضاییه مدیر مسئول روزنامه آرمان ملی: استقلال و شایسته سالاری رئیسی قابل توجه است مدیر مسئول روزنامه دنیای اقتصاد: رئیسی یک روحیه آرام و منعطف دارد که به صدا‌های مختلف گوش می‌دهد/ چالش‌های اقتصادی یکی از مهم‌ترین چالش‌های رئیسی خواهد بود روایت جالب مدیر مسئول روزنامه شرق از گفت‌گو با همسرش درباره رئیسی/ رحمانیان: نگاه رئیسی به منتقدین و استماع سخنان آنها قابل تقدیر است/ 8 سال از روحانی دفاع کردیم اما امکان برگزاری جلسه با او به شیوه جلسه‌ای که با رئیسی داشتیم، فراهم نشد دبیر انجمن صنفی مدیران روزنامه‌های غیردولتی: در 8 سال اخیر ارتباط بسیار ضعیفی با رئیس جمهور داشتیم/ برای رسانه‌ها، به ویژه رسانه‌های خصوصی بسته نجات تعبیه کنید روایت مدیرمسئول رسانه «راوی» از تعامل و همکاری رئیسی با خاتمی در دوران ریاست سازمان بازرسی/ در آن زمان کارها با سرعت و دقت در سازمان بازرسی انجام شد/ روحیه رئیسی در قوه قضاییه حمایت از مطبوعات بوده است خاطره مدیر عامل ایلنا از رفع فیلتر این خبرگزاری اصلاح‌طلب با مساعدت رئیسی در سال 85 / حیدری: باور نمیکردم در ان قوه قضائیه فردی مانند شما با این نگاه وجود داشته باشد/ همان موقع به به نگاه حمایتی رئیسی از رسانه‌ها پی بردم/ رئیسی نشان داد منصف است مدیرعامل خبرگزاری ایسنا: رئیسی در دوران ریاست بر قوه قضاییه بسیار موفق عمل کرد و درب اتاقش باز بود و توانست در مقابل فساد و مفسدین بایستد/ تاکید رئیسی بر ضرورت ارتباط با دنیا بسیار حائز اهمیت است/ تنها در دوره ریاست رئیسی توانستیم با رئیس قوه قضاییه جلسه برگزار کنیم مدیر مسئول روزنامه جهان صنعت: تیم اقتصادی و صنعتی خوبی در کنار رئیسی هستند مازندرانی مدیرمسئول اسبق روزنامه فرهیختگان : مشی رئیسی ایجاد محدودیت برای رسانه ها نیست / در خاطرات مرحوم هاشمی رفسنجانی، از رئیسی به عنوان یک فرد دغدغه‌مند یاد شده است/ دولت رئیسی می تواند یک دولت فراگیر و مستقل و دولت اجماع ملی خواهد بود ایلنا
هدایت شده از معارف اسلامی
سلام علیکم و رحمةالله. رب العالمین. و تهنیت به کشورم، امیدوارم تشکیل و حضور آن در مقارن با و پرچمدار در جهان گردد و هر چه زودتر شاهد گسترش در سراسر عالم باشیم. امیدوارم هشت سال گذشته سبب شود تا مردم هرگز و خود را دست کم نگیرند که بزرگترین است. ارادتمند
هدایت شده از معارف اسلامی
یادداشتی ازدکتر حسن لاهوتیان: ▪️بیایید واقع بین باشیم، آیا ما در پیروز شدیم؟ 👈🏻این پرسش، امروز و بعد از اعلام آرای مردم در انتخابات، برای هرکسی که نمی خواهد خودش را فریب داده و با شعارهای رنگارنگ، حقیقت را پنهان کند، مطرح می شود. 👈🏻آیا مشارکت 48.8 درصدی و عدم شرکت 51.2 درصد، پیروزی ما را زیر سوال نمی برد؟ 👈🏻بگذارید صریحتر صحبت کنم. هدف ما در انتخابات 28 خرداد، نه فقط انتخاب یک شخص خاص برای حل مشکلات، بلکه بالاتر، سنجش میزان حکومت در دوران حاضر و در نتیجه نشان دهندۀ بود. لکن حدود نیمی از مردم در پای صندوق رای نیامده و به هر دلیل چنین پیامی را منتقل نکردند. طبیعتاً اولین سوال یک فرد که در خود، بدنبال واقعیت است این خواهد بود: 👈🏻این عدم حضور، بر چه چیز دلالت می کند؟ 👈🏻آیا می توان مشابه برخی، به مشارکت حدود 49 درصدی دلخوش کرد و خود را پیروز دانست یا آنکه مانند برخی دیگر 51 درصد را تفسیر به اعتراض به نظام حاکم تلقی کرد؟ 🔸گمان من آن است که نباید به "پیروزی یا شکست مطلق" بیاندیشیم قطعا در این مصاف همچون هر میدان مبارزه ای، در کنار دستاوردها، لطماتی نیز خورده ایم. 🔸لکن اشتباه رایج آنجاست که درصد مشارکت را میزان پیروزی و درصد عدم مشارکت را میزان شکست می بینند. 🛑در هیچ تحلیل اجتماعی-سیاسی معتبر علمی، عدم شرکت که یک است و صدایی برای اعلام دیدگاه خود ندارد، به یک حالت خاص و از پیش تعیین شده مثل «مخالفت با نظام حاکم» تحویل برده نمی شود. مثلاً در انتخابات ما، این «کنش خاموش» می تواند مربوط به گروه های متفاوتی در نظر گرفته شود که مطابق استقراء نگارنده چنین اند: 1️⃣ و براندازان 2️⃣ به جامعه اسلامی 3️⃣ به محدودیت های سیاسی و رد صلاحیت ها 4️⃣ معترضان به اقتصادی-معیشتی ( ) 5️⃣ از شرکت در انتخابات (به هردلیلی مثل: بیماری ، عدم دسترسی به صندوق رای، و عدم اخذ رای در شعب و ...) ➿اگر از دستۀ پنجم -که بی تدبیری یا ضعف مدیریت اجرایی و یا مانع تراشی ها سبب شد جملگی در زمرۀ «خاموشان» قرار گیرند- بگذریم؛ 🛑 باید گفت تنها «رای ندادنِ دستۀ اول» می تواند مخالفت با نظام حاکم قلمداد گردد. 🔸به عبارت دیگر خطای فاحش تحلیلگری ما آنجا رخ می نمایاند که اسیر تبلیغات رسانه های معلوم الحال شده ، دستۀ دوم، سوم و به ویژه دستۀ چهارم را -که معترض عملکرد دولت قبلی هستند- به نفع گروه اول مصادره کنیم و رای ندادنشان را کاهش مقبولیت و پشتوانۀ مردمی نظام به حساب آوریم! 🔸«واقعیات جامعۀ ایران اسلامی» را نادیده انگاشتن و براساس دو رقم 49 و 51، تحلیل کردن، ساده لوحی و خود فریبی بیش نیست! 🔸در یک نگاه واقع بینانه باید لااقل گروه چهارم (و حتی در یک نگاه وسیعتر گروه سوم) را از سرمایه های قبلی و فعلی جمهوری اسلامی -که با اقدامات متفاوت دولتی انقلابی، دوباره در صحنه حاضر خواهند شد- لحاظ کنیم؛ به شرط آنکه از برنامۀ جبهه مقابل برای کشاندن آنان در صف معاندین در سالهای آتی غفلت ننماییم. 🛑حضور 49 درصدی مردم در کنار توجه به چرایی عدم حضور بخش معظمی از جامعۀ ما، به خوبی نشان می دهد که حکومت ما، رکن را همچنان حفظ کرده و هنوز نظامی مردمی است که در سخت ترین شرایط و با وجود ناامیدی پراکنی های گسترده، چنین مشارکت بالفعلی را داراست. به نظرم براساس این تحلیل، در انتخابات امسال، نمرۀ قابل قبولی برایمان رقم خورد که عنوان «پیروزی در انتخابات» میتواند حکایتگر آن باشد. 🛑اضافه کنید به این موفقیت، دستاورد دیگری را که شاید در آینده ای نه چندان دور پیروزی مهمتر و وسیعتری را به ارمغان آورد و آن تحقق مرحلۀ سوم یعنی تشکیل است البته اگر گذشت زمان، درستی انتخاب ما را تایید کند . پ.ن : این پیام یک و است
هدایت شده از معارف اسلامی
صدشکرکه چشم دشمنان کورشد.☆ ☆دلهای محبان همه مسرورشد.☆ ☆تبریک به ثامن الحجج(ع)بایدگفت:☆ ☆که فرزنداورئیس جمهورشد.☆
هدایت شده از dr.hossein s
✌️🇮🇷بدون شرح از شادی هواداران رئیسی در سمنان 🌍 @ebratha_ir
هدایت شده از معارف اسلامی
این رأی پیام مهمی دارد! به داد جوانان برسید! روحی و جسمی و ...
هدایت شده از معارف اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 «دعای امام رضا برای ظهور امام زمان» 👤 با صدای علی 🤲 در روایات، دعایی از نقل شده است که حضرت در قنوت نماز جمعه این دعا را برای ظهور امام زمان می‌خواند و سفارش آن حضرت است که مؤمنان در روز جمعه این دعا را بخوانند. 📥 دانلود با کیفیت بالا ✅ واحد مهدویت مصاف (مهدیاران) http://eitaa.com/joinchat/2885222402Ce75349b11c
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
quranjournals2020 <quranjournals2020@pnu.ac.ir> با سلام و احترام خدمت شما فرهیخته بزرگوار هدف نشریه قرآن و روشنگری دینی، رفع هر گونه چالش در مباحث علوم دینی است. این امر، نیازمند محک قرار دادن قرآن‌ کریم و پاسخگویی اندیشمندانه، توسط فرهیختگان علوم دینی و اسلامی داخل و خارج از کشور است. مجلهء حاضر عهده دار نیل به این هدف شده است. تلاش بر آن است تا با توجه به گستردگی دانش بشری و پیدایش جریانهای فکری نو و ضرورت تبادل اندیشه های علمی و روشنگری حقایق دینی، در جهت پرده برداری از نقش روشنگرانه قرآن کریم در معرفی حقایق ناب و رساندن بشریت به بلوغ و استقلال فکری، گام برداشته شود. انجام این امر، توسط دانشمندان و محققان صاحب نظر و متعهد، سبب ایجاد مسیر صحیح و امن، در جهت شناخت حقایق دین خواهد بود. لذا نشریه دو زبانه «قرآن و روشنگری دینی» آماده دریافت مقالات پژوهشگران، دانشمندان و دانش­ پژوهان اندیشمند از سراسر جهان، پیرامون مباحث قرآن و معارف دینی است. بر همین اساس، از شما فرهیختهء ارجمند دعوت می شود تا مقالات خود را با توجه به شیوه نامه نشریه، در سامانه الکترونیکی مجله ثبت نمایید. مقالات، به دو زبان فارسی و انگلیسی دریافت می شوند. مقالات فارسی، پس از داوری و در صورت پذیرش، به زبان انگلیسی (توسط مترجمین‌ مجرب مجله با درخواست و هزینه نویسنده/نویسندگان ) ترجمه می گردند تا تمامی علم پژوهان و علاقمندان به شناخت حقیقت امور دین بر اساس قرآن از آن بهره مند گردند. قابل ذکر است که تمامی مقالات، تنها پس از تایید داوران نشریه، قابل چاپ خواهند بود. quran2020.journals.pnu.ac.ir زبان: کل مقاله به انگلیسی (بعلاوه چکیده و منابع به فارسی و انگلیسی)؛ مقالات بصورت فارسی برای داوری اولیه پذیرفته خواهد شد و در صورت پذیرش نهایی باید توسط نویسنده ترجمه شود. Call for articles Bi-quarterly “Journal of Quran and religious enlightenment” Dear educators and researchers The mission of the “Journal of Quran and Religious Enlightenment” is to eliminate and explain challenging topics and doubts in the field of religious issues. To achieve such a goal, it is necessary to use the Holy Qur'an and respond thoughtfully through scholars of religious researchers at home and abroad. The current Journal is responsible to achieve such a goal. Efforts are being made to shed light on the role of the Holy Quran in introducing pure truths and bringing humanity to intellectual maturity and independence, considering the vastness of human knowledge and the emergence of new intellectual currents, as well as the need to exchange scientific ideas and enlightenment and religious truths. Performing this through knowledgeable and committed scientists and researchers will lead to a correct and safe path to know the truths of religion. Therefore, the bilingual Journal of "Quran and Religious Enlightenment" is ready to receive articles in the field of Quran and religious sciences by scholars and scientists from all over the world. Accordingly, you are invited to submit your articles according to the publication style on the journal's website. Articles are available in Persian and English. Persian articles will be translated into English after judgment and if they get acceptance (Translation will be done by the experienced translator and at the request and expense of the author/authors). Therefore, all scholars and those who are interested in knowing the Quranic truth of religious affairs will benefit. All the articles (both Persian and English) will be published in the journal only with the approval of the judges. http://quran2020.journals.pnu.ac.ir
هدایت شده از معارف اسلامی
پیامبر اکرم می‌فرمایند: خط زیبا حق را بیشتر آشکار می‌کند. دوره داریم چه دوره‌ای😃😊 آموزش رایگان انواع خط برای اونایی که مبتدی ‌اند‍، اما عاشق خوشنویسی🖌 تو این دوره که از تاریخ ۴\۴\۱۴۰۰ تا تاریخ ۱۴\۴\۱۴۰۰ ادامه دارد، خاطرات روزهایی هنری رو با صدای دلنشین قلم تجربه کنید. انتخاب خط با قلم نی یا خودکار هم با شماست. 💠با حضور استاد نفیسی 🏆در پایان دوره مبتدی یک مسابقه به همراه جایزه ترتیب داده شده. 💠هر دو روز یک کلیپ آموزش خطاطی در کانال قرار داده می‌شود. این دوره رو از دست ندید😍. @Khat_Khoshnevisan
هدایت شده از معارف اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چگونگی گرفتن مداح (ع) مرحوم از دست مبارک حضرت علیه السلام به زبان خودشان. التماس دعا
هدایت شده از معارف اسلامی
🔻 عليه السلام: تا سه در نباشد، مؤمن نيست: خصلتى از ، خصلتى از صلى الله عليه و آله و خصلتى از . امّا خصلت پروردگارش، نهفتن است؛ و خصلت پیامبر خدا؛ با مردم است، و خصلت ولی خدا؛ در تنگنا و سختی است. 📒 ص ۴۴۲💐💐
هدایت شده از معارف اسلامی
*کنترل خشم وغضب* پيامبر صلي الله عليه و آله: *اَلا اِنَّ خَيرَ الرِّجالِ مَن كانَ بَطى ءَ الغَضَبِ سَريعَ الرِّضا؛* بدانيد كه بهترين انسان ها كسانى هستند كه دير به خشم آيند و زود راضى شوند. [نهج الفصاحه، ح۴۶۹] ۳ امام على عليه السلام: *اَلْحِلْمُ غِطاءٌ ساتِرٌ وَالْعَقْلُ حِسامٌ قاطِعٌ، فَاسْتُرْ خَلَلَ خَلْقِكَ بِحِلْمِكَوَقاتِلْ هَواكَ بِعَقْلِكَ؛* بردبارى پرده اى پوشاننده و عقل شمشيرى برنده است، پس عيبهاى اخلاقى خودرا با بردبارى بپوشان و با عقلت به جنگ هوا و هوست برخيز. [نهج البلاغه، حكمت ۴۲۴] ۴ پيامبر صلي الله عليه و آله: *ما تَجَرَّعَ عَبدٌ جُرعَةً اَفضَلَ عِنْدَ اللّه ِ مِنْ جُرعَةِ غَيْظٍ كَظَمَها اِبتِغاءَوَجهِ اللّه ِ؛* انسان هيچ جرعه اى ننوشيد كه نزد خدا از جرعه خشمى كه براى رضاى خدا فروخورد بهتر باشد. [نهج الفصاحه، ح۲۶۲۸] ۵ امام على عليه السلام: *إنْ لَمْ تَكُنْ حَليما فَتَحَلَّمْ فَإِنَّهُ قَلَّ مَنْ تَشَبَّهَ بِقَوْمٍ إِلاّ أَوشَكَ أَنْ يَكونَمِنْهُمْ؛* اگر بردبار نيستى خود را بردبار جلوه ده، زيرا كمتر كسى است كه خود را شبيهگروهى كند و بزودى يكى از آنان نشود. [نهج البلاغه، حكمت ۲۰۷] ۶ پيامبر صلي الله عليه و آله: *اِنَّ الغَضَبَ مِنَ الشَّيطانِ وَاِنَّ الشَّيطانَ خُلِقَ مِنَ النّارِ وَاِنَّما تُطفَأُ النّارُبِالماءِ فَاِذا غَضِبَ اَحَدُكُم فَليَتَوَضَّاْ؛* خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود،پس هرگاه يكى از شما به خشم آمد، وضو بگيرد. [نهج الفصاحه، ح۶۶۰] ۷ پيامبر صلي الله عليه و آله: *كادَ الْحَليمُ أَنْ يَكونَ نَبيّا؛* آدم بردبار به پيامبرى نزديك است. [بحارالأنوار، ج ۴۳، ص ۷۰، ح۶۱] ۸ پيامبر صلي الله عليه و آله: *مَنْ كَظَمَ غَيْظا وَهُوَ قادِرٌعَلى اَنْ يُنْفِذَهُ مَلأََهُ اللّه ُ أَمْنا وَايمانا* هر كس در حالى كه مى تواند خشم خود را عملى كند، آن را فرو برد، خداوند او راسرشار از آرامش و ايمان مى كند. [نهج الفصاحه، ح ۲۷۷۸] ۹ پيامبر صلي الله عليه و آله: *لَيْسَ بِحَليمٍ مَنْ لَمْ يُعاشِرْ بِالْمَعْرُوفِ مَنْ لابُدَّ لَهُ مِنْ مُعاشَرَتِهِ حَتّىيَجْعَلَ اللّه ُ مِنْ ذلِكَ مَخْرَجا؛* بردبار نيست آن كه با كسى كه چاره اى جز معاشرت با او ندارد به نيكىمعاشرت نكند تا اين كه خداوند براى او راه نجاتى از معاشرت با وى فراهم آورد. پایگاه دینی کشکول
هدایت شده از معارف اسلامی
امیرالمؤمنین علیه السلام: 💠 من أحَبَّ شيئاً لَهِجَ بِذِكرِهِ؛ ❇️ هركه چيزى را دوست بدارد، ياد آن ورد زبانش شود. 📚 عیون الحکم والمواعظ، صفحه ۴۵۳ @Masaf