فوق تخصص نوزادان،متخصص اطفال،استادیار سابق دانشگاه،بورد فوق تخصصی و تخصصی https://redl.ink/Dr.sedighehtehranchi
هدایت شده از خبر فوری
888.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️مکرون با عینک دودی معروفش در ویدئویی ممنوعیت استفاده کودکان از شبکههای اجتماعی آمریکایی را اعلام کرد
@AkhbareFori | khabarfoori.com
دکتر صدیقه طهرانچی
♦️مکرون با عینک دودی معروفش در ویدئویی ممنوعیت استفاده کودکان از شبکههای اجتماعی آمریکایی را اعلام
دیشب همسرم رفته بود خونه یکی از دوستان اینترنشنال روشن بوده و دیده بود.
گفت صدیقه!طبیعیه هرکی این شبکه ها رو ببینه مسموم میشه!هنوز دارن مثل نوار با سناریوهای مختلف روزی صدبار تکرار میکنند حکومت ،بیگناهان رو کشته!آدم دلش برای ۹۰۰ تا نیروی انتظامی که شهید و مجروح شدند میسوزه که هیچ حرفی ازش نمیزنن.
گفتم کاش گروه حنظله ای، یا هرکی میتونست اینترنشنال رو هک کنه!!
نصف مشکلات حل میشد😬
نصف دیگه هم که دست دولتمردانه تا با کار اقتصادی درست،دل مردم رو شاد کنند...
بدبختی اینه جزو هیچ کدوم نیستیم😬 نه گروه حنظله،نه دولتمردان!!!
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
هدایت شده از خبر فوری
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️سخنرانی بوش برای مردم عراق
🔹️ما برای شما رفاه و آسایش می آوریم!
سناریو ها تکراری است اما همچنان...
@AkhbareFori | khabarfoori.com
دکتر صدیقه طهرانچی
♦️سخنرانی بوش برای مردم عراق 🔹️ما برای شما رفاه و آسایش می آوریم! سناریو ها تکراری است اما همچنان.
میدونین من کربلا زندگی میکردم
با دکترهای عراقی حشر و نشر داشتم
چه فجایعی از موقع ورود امریکا به کشورشون تعریف میکنند...
یکیش ورود همزمان داعشه...
فیلمشو براتون بذارم یا نه؟
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
22.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑حاوی مطلب دردناک(این فیلمو دکتر هدی ،دوست عراقیم برام فرستاده)
آمریکا،این مصلح بزرررگ و خاطرخواه مردم ایران، روی ناآگاهی ما حساب باز کرده.
دوستان من ،از استان انبار که اکثرا سنی اند تا خود کربلا هنوز سال ۲۰۰۳ که امریکا اومد نجاتشون بده یادشونه...با ورود مخفی امریکا به تظاهرات استانهای سنی نشین،زمینه باز شد که آشکارا در عراق، القاعده ،سنی و شیعه را از لب تیغ بگذراند(توجه کن اون تظاهرکنندکان سنی هم اصلا فکر نمیکردند به اینجا بکشه) و فجایعی که فقط یک نمونه اش رو از زبان این قاتل میشنوید،بصورت روتین در عراق تکرار بشه😪😪
ما اگر الان گوشی به دست،زیر سقف خونمون هستیم و بچه هامون سالمند و جلومون دارند بازی میکنند،مدیون شهدا و خصوصا شهدای فتنه اخیر هستیم.
✅️بصیرتمونو حفظ کنیم
✅️ پشت یک نفر، متحد بمونیم(همونیکه خار چشم دشمنه و دنبال ترورش هستند)
✅️ایمانمون رو به خدا زیاد کنیم..و لا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین
✅️تلاش و کار و توقف ناپذیری
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
✅️✅️✅️✅️ انتشار آزاد
هدایت شده از خبر فوری
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️اینها یک عدد نیستند!
🔹۲۴۲۷ کفش که دیگر در چارچوب هیچ دری جفت نمیشود، ۲۴۲۷ پدر که یکشبه پیر شدند، ۲۴۲۷ قاب عکس با روبان مشکی، ۲۴۲۷ رویای ناتمام، ۲۴۲۷ چشم که به راه ماند و خشک شد، ۲۴۲۷ زندگی که سطرِ آخرِ قصهشان با خون نوشته شد.
🔹تصاویر برخی از شهدای اخیر حملات تروریستی دیماه ۱۴۰۴
@AkhbareFori | khabarfoori.com
😁غذای بیمارستان خصوصی
همیشه وقتی بیمارستانهای دانشگاهی کشیک میدادم،فکر میکردم غذای دکترهای بیمارستانهای خصوصی چطوریه؟😁
خلاصه امروز اولین کشیک nicu در بیمارستان خصوصی رو رفتم و عکسشو برای پسرم فرستادم...کلی خندید...
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
رنج بخشی از زندگیست ‼️
مهم اینه که برای چه چیزی رنج میکشی (مثلاً عشق یا رشد شخصی)
✅ زندگی سخته، پس بهتره مشکلات
خوبی داشته باشیم. زندگی پر از دردسره
ولی ما میتونیم مشــکلاتی انتخاب کنیم
که ارزش حل کردن داره ...!
( مثلاً مشکلات ناشی از یک رابطه معنادار
یا شغل چالش برانگیز )
رنج اجتناب ناپذیره، اما معنا بخشیدن به
اون، زندگی رو قابل تحمل میکنه.
"هنر ظریف بیخیالی" از مارک مانسون
🍃🍃🍃🍃🍃
با توجه به معنای زندگی تو ،برای چی می ارزه بجنگی؟
بهم بگو 👈🏻 @Usefi1376 / @tasnim7
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
دکتر صدیقه طهرانچی
رنج بخشی از زندگیست ‼️ مهم اینه که برای چه چیزی رنج میکشی (مثلاً عشق یا رشد شخصی) ✅ زندگی سخته، پ
اگه تعداد قابل قبولی جواب داشته باشیم،میفهمم زنده این😁 و یه پادکست توپ در همین باره معرفی میکنم.
دکتر صدیقه طهرانچی
پاسخ شما...پس میذارم فیلمو...باردارها و اونا که حال روحیشون بده نبینند
این سوالتونم جواب بدم:
جنگ بین خیر و شر همیشه بوده...منتهی چون ما بازدارندگی قوی داشتیم (اون هم دلایل خودشو داره مثل زنده بودن شیری به نام سیدحسن نصرالله و داشتن سوریه و عوامل داخلی متعدد)جرات نمیکردند عیانش کنند.
حالا به عرصه عیان رسیده....پس تا موقعی که بازدارندگی مون بهشون ثابت نشه یعنی عامیانه بگم " نترسند از عواقب حمله شون"،سایه جنگ بالا سر ماست...
ممکنه همین امشب...ممکنه یک ماه بعد...
من خودم راستشو بگم هرشب با حال بدی میخوابم و نمیدونم فردا صبح کشورم در چه حاله...ولی دلمو محکم میکنم و میگم شاید این فرصت ظهور امام زمان و یا نزدیک تر شدن ظهورش باشه...پس ای صدیقه،"دل قوی دار سحر نزدیک است"
راست راستشو بگم؟😁من انقدر بدبینم به اوضاع فعلی جهان که همینکه بچه ها تونستند از اول مهر،مدرسه برند خداروشکر کردم
از این فرصت استفاده کردم برای لذت بردن ...هر روزی که بچه هامو میبینم،هر روزی که دور سفره ایم ، قدرشو میدونم...چون آینده معلوم نیست ....ممکنه منابع برق و گاز و تلفن و ...قطع بشه(گفتم که من بدبینم😬😬)اصلا جنگ رو ول کن😁کی به ما تضمین داده تا فردا زنده ایم؟...پس بیا تا قدر یکدیگر بدانیم❤️❤️❤️
من خیلی به این فکر میکنم که همه ایرانیها دوران سختی رو گذروندند تا ایرانو حفظ کنند...ما هم سعی میکنیم
و بدانید این چند سال آینده،شاید تا ۲۰۰ سال آینده ایرانو تعیین میکنه...
پس نقش خودمونو ببینیم
و نقش سنت های الهی رو ...که خارج ۲×۲ تای ماست