eitaa logo
کلاس سوم شهید جهانی
55 دنبال‌کننده
995 عکس
144 ویدیو
19 فایل
مدیریت : ✅ @khodaye_aziz معاونت آموزشی و فرهنگی: ✅ @masoudhajian معاونت اداری: ✅ @Seyedshademan خانم سکاکی: ✅ @Sakaki313
مشاهده در ایتا
دانلود
تکلیف کلاس برای فردا: 🔹تکمیل و رنگ آمیزیِ نقاشیِ امروز فردا دفتر نقاشی همراه خود داشته باشید.🌺
اول هر کار به نام خدا خدای خوب و مهربون و دانا بعد با هم دعای سلامتی امام زمان عجل الله را خواندیم. ذکر امروز یا رب العالمین بود که بعد از دعای سلامتی باهم زمزمه کردیم. ریاضی: مرور اعداد سه رقمی و چهار رقمی و قرار دادن اعداد در جدول ارزش مکانی تدریس اعداد تقریبی و پاسخ دادن به بخشی از کار در کلاس آن در کلاس. زنگ هنر: هنر نقاشی با دست زنگ فارسی: مسابقه روخوانی داشتیم همراه با تکرار معنی کلمات. زنگ نگارش: پاسخ کامل کردن قسمتی از متن نگارش مربوط به درس آسمان آبی طبیعت پاک،تکرار مجدد فاعل و فعل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
از درس دوم فارسی ۱۰ کلمه پیدا کنید ومخالف آنها را بنویسید. از درس سوم فارسی پنج کلمه پیدا کنید و برای هر کلمه دو هم خانواده بنویسید و حروف مشترک هر خانواده را مشخص کنید یک جدول بکش و به دو قسمت تقسیم کن واز درس چهارم فارسی پنج کلمه که با -ِدوستی نوشته شده باشد و پنج کلمه که با ی میانجی نوشته شده باشد را علامت بزنید و در جدول بنویس ریاضی: سال تولد خودتان و پدر و مادرتان را در جدول ارزش مکانی قرار دهید و به حروف بنویسد. حالا یک بار سال تولد خودت را با سال تولد پدر و یکبار سال تولد خودت را با سال تولد مادر جمع کن حالا این اعداد را در جدول ارزش مکانی بگذار و به حروف بنویس. یادت باشد در جدول ارزش مکانی از سمت راست یکان، دهگان، صدگان، یکان هزار، دهگان هزار، صدگان هزار نوشته می شود. از عدد ۱٠٠٠ تا عدد ۱۳۵٠ هفت تا هفت تا جلو برو و با عدد بنویس.
به نام خدا دعای سلامتی امام زمان عجل الله علوم : مرور و پرسش و پاسخ از درس دوم و سوم بررسی کاربرگ ها هنر: فارسی: ساخت کاردستی قایق مربوط به شعر هم بازی تدریس درس چهارم آواز گنجشک ها و نوشتن کلمات هم معنی املای هم خانواده
چون تدریس هم خانواده ها را در روزهای اخیر داشتیم هدف من از این املا اشنایی بیشتر دانش آموزان با این نوع از کلمات بود. قبل از توضیحات ابتدا بچه ها را به صورت گروهی جابجا کردم. زمانی که داشتم کلمات را روی تخته می نوشتم بچه ها خیلی زود خودشان به کلمات هم شکل رسیدند و خیلی راحت حروف اصلی را که در همه آنها تکرار شده بود پیدا کردند. بعد املا ی خانواده در قالب داستان طوفان در دهکده توضیح داده شد وقرار شد بچه های هر خانواده را پیدا کرده و نزد پدر یاپدربزگش ببرند و با توجه به این توضیحات بچه ها خیلی خوب توانستند در قالب املاء کلمات را بر اساس حروفی که در انها تکرار شده بود مثلا در کلمات یک خانواده سه حرف (ع،ل،م)تکرار شده بود.در خانواده ای دیگر سه حرف(ش،ک،ر)تکرار شده بود را دسته بندی کنند و گفتیم این کلمات که هم شکل هستند از نظر معنایی هم با یکدیگر ارتباط دارند پس کلمه های هم شکل خانواده هستند.بعد به راحتی هر خانواده را در ستون و یا شکل های مخصوص به خود نوشتند . و حروفی را که در همه کلمات آمده را به راحتی پیدا کردند. در آخر همه ی افراد گروه نمره ی یکسانی می گرفتند، زیرا باید بدانند که در کار گروهی تعامل وهمکاری با دوستانشان اولین رمز پیروزی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
: 🌺اهداف 1 طبقه بندی و گسترش واژگان دانش آموزان 2 آشنایی با کاربرد نشانه های نگارشی درمتن 3 افزایش قدرت درک متن دانش آموزان 4 آشنایی دانش آموزان با مفهوم ( آلودگی صوتی) 5 شناختن منابع تولید کننده آلودگی صوتی 6 ایجاد نگرش مثبت به موضوع کاهش آلودگی صوتی در ابتدای تدریس جهت ایجاد انگیزه کلیپ مهارتهای زندگی پخش شد صدای آن را کمی بلندتر از حد معمول پخش کردم و بچه ها در مورد صدای زیاد و آزار آن نظر می دادند که این کلیپ در رابطه با آلودگی صوتی است. بعد از ان در مورد انواع آلودگی ها و صدمات آنها صحبت کردیم و بچه ها از صداهایی که در رابطه با الودگی صوتی بود صحبت می کردند (تفکر خلاق) سپس درس آواز گنجشک تدریس شد و از روی متن روخوانی کردیم و کلمات هم معنی آن مشخص شد و قرار سد معانی این کلمات را بچه ها در کتاب بنویسند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام✋ 🤩 یک خبر خوش داریم براتون 🤩 بدو تا دیر نشده 🏃‍♂🏃‍♂ ✨بازی و ورزش ویژه پنجشنبه ها✨ ⏰پنجشنبه ها از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ جهت ثبت‌نام به آیدی @Tarbiat_elahi پیام بدهید @dv_bronsi
📣 دومین جلســه والــدین ارتباط بین مدرسه و منزل 🔊 🛑 مخصوص تمامی پایه ها غیر از اول 🔸با توجه به اهمیت ارتباط بین کادر مدرسه و والدین محترم، پس از گذشت حدود دو ماه از سال تحصیلی دومین جلسه والدین پایه های ۲ و ۳ و ۴ و ۶ با رویکرد گزارش دهی و تبیین عملکرد آموزشی-تربیتی و انتظارات مدرسه و ارائه راهکارها و پیشنهادات طرفین جهت پیشبرد اهداف منظور برگزار می گردد لذا حضور والدین عزیز حتی الامکان مادران بزرگوار الزامی است 📆 چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ⏰ ساعت شروع راس ۱۵ 📌مکان: نمازخانه مدرسه 🌼 @dv_bronsi 🌼
سلام بچه ها ✋✋✋ سلام دوستان خوبم ❤️❤️❤️ اردو داریم اردو 😎 اما این دفعه متفاوت و جذاب 🤓 چون هوا سرد بود 😬 نمی شد بریم فضای باز 😢 تصمیم گرفتیم بریییییم بریم کجاا؟؟! 😳😳😳 البته بعضی ها فهمیدم چون خودمون لو دادیم 😊😊😊 اگه گفتین...؟؟؟!! 🧐🧐🧐 آفرین سینما میخوایم بریم سینما 👏👏👏👏 فیلم لوپتو یه انمیشن جذاب ساخت جوونای عزیز 🇮🇷 کشورمون 🇮🇷 در رده انیمیشن های حرفه ای دنیا مثل والت دیزنی هوراااااا 🤩🤩🤩 🛑 والدین عزیز دقت بفرمائید حتما رضایتنامه هائیکه به بچه ها داده میشه رو امضاء بفرمائید و جهت تحویل به بچه ها بدید 📆 زمان : شنبه ۲۸ آبان ⏰ ساعت :۷:٣۰ تا ۱۳ مکان : سینما آفریقا @dv_bronsi
فارسی: از روی درس آواز گنجشک ها یک بار روخوانی کن و صدای خودت را هنگام خواندن ضبط کن . حالا به صدای خودت گوش کن وهمزمان از روی درس خط ببر دور کلماتی را که نادرست خوانده اید یا کلمات جدید هستندو یا کلماتی را که ارزش املایی (سخت) دارند را دایره بکش. پسرهای خوب نیازی نیست صوت هاتون رو برای من بفرستید.فقط خودتان گوش کنید و با دقت خط ببرید. مامان جون از همین کلمات می‌تواند در دیکته شب به شما بگوید. در آخر با هر غلط املایی یک جمله بنویسید. ریاضی ‌: از عدد ۸۰۰ تا ۱۲۴۰ را هشت تا هشت تا بشمار و بنویس. صفحه ی دوم کاربرگ را کامل کنید.
این قسمت 👆از کاربرگ را که به شما داده ام کامل کنید.
🔹به نام مهربانترین مهربانان کلاس شروع شد. 🔸دعای سلامتی امام زمان عجل الله 🔹بندنویسی: موضوع متناسب با مبحث فصل دوم فارسی. 🔸ریاضی: تدریس واحد اندازه گیری جرم گرم و کیلوگرم 🔹 آشنایی با وسیله ی اندازه گیری جرم که ترازو نام دارد 🔸هدیه: پرسش و پاسخ از درس سوم و چهارم و ثبت نمرات در دایاموز
✅مفهوم خوآنا خوا = خواندن ن = نوشتن آ = آداب و مهارت های زندگی خوانآ= بسته ی تحولی معاونت آموزش ابتدایی برای بهبود و ارتقاء مهارت های 4گانه زبانی و آداب و مهارت های زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی (پیش دبستانی و دبستانی) است. ✅نوآوری های طرح بهره گیری از جدیدترین یافته های علمی در زمینه تغییرات و تحولات آموزشی، یعنی تلفیقی بودن، مشارکتی بودن و مبتنی بودن بر محیط (مدرسه محوری) و انجام عملی طرح براساس آنها ایجاد تحول در نظام آموزشی براساس چرخش های اساسی و تحول آفرین سند تحول بنیادین یعنی حرکت از حافظه محوری به مهارت محوری و پرورش خلاقیت (راهکار 17-3و راهکار ، 16-1) نتایج در کوتاه مدت سبب بهبود و ارتقای مهارت های خواندن و نوشتن و آداب و مهارت های زندگی دانش آموزان گروه نمونه (نتایج مستقیم) و یادگیری های دروس دیگر (نتایج غیرمستقیم) شود و در بلند مدت باعث تقویت زبان ملی در مناطق دوزبانه،توسعه عدالت آموزشی و تربیتی و تقویت هویت ایرانی اسلامی گردد. ✅ویژگی های خوانا تلفیقی : تلفیق مهارت های 4گانه زبانی باهم و با آداب و مهارتهای زندگی مشارکتی: تدوین، اجرا و نهادینه شدن به صورت تیمی،مشارکتی، هم به صورت طولی (سطوح مرکز، استان، منطقه و مدرسه) و هم عرضی (مدارس یک منطقه و معلمان و اعضاء تیم مدرسه)مدرسه محوری : واگذاری مسئولیت نهایی تدوین، اجرا و نهادینه شدن به مدارس و اقدام مدارس به یکی از سه شکل: 1- انتخاب از بین بسته های آموزشی تولید شده توسط مرکز، استان یا مناطق یا دیگر مدارس 2- انتخاب و سازگار کردن بسته های آموزشی تهیه شده توسط دیگران 3- تولید بسته های آموزشی توسط تیم های درون مدارس ✅اهداف خوانا خواندن : به فراتر از روخوانی برسند، وقتی متنی را می خوانند، پیام آن را بفهمند، استدلال های مستتر در متن را درککنند، قادر باشند متن خوانده شده را به زبان خود و با صدایی رسا و بلند بیان کنند، با نگاهی نقادانه متن ها را بخوانند. نوشتن : به فراتر از رونویسی برسند یعنی بتوانند خواسته ها، احساسات، نظرات و ایده های خود را بنویسیند، خلاصه و ایده های داستان، متن یا پیام های خوانده شده را بنویسند، درباره محتواهای خوانده شده خود با نگاهی نقادانه متن بنویسند، داستان نویسی کنند، صحبت کردن: بتوانند با دیگر به راحتی ارتباط کلامی برقرار کنند و نظرات، ایده ها و دیدگاه های خود را به روشنی و با صدایی رسا و قابل فهم بیان کنند، محتواها و داستان های خوانده شده را به زبان خود بیان کنند، داستان گویی کنند، بتوانند درباره یک موضوع خاص، مطلبی را آماده کرده و در اجتماعات ارائه نمایند. گوش دادن : فعالانه به دیگران گوش دهد، نظرات و دیدگاه های دیگران را بفهمد، تا اتمام صحبت های دیگران منتظر بمانند و در زمان های موردنیاز، بازخورد نشان بدهند. مهارت‌های زندگی : به چهار مهارت اساسی زندگی یعنی ادب، صداقت، عزت نفس و مسئولیت پذیری دست پیدا کنند.