eitaa logo
انقلابی بمانیم ثامن الائمه
10هزار دنبال‌کننده
16.7هزار عکس
1هزار ویدیو
2.7هزار فایل
ارتباط باما @e_beman ۰۹۱۵۳۰۳۳۶۷۸ https://eitaa.com/joinchat/3854106624Cf45f39fbd0 🚨 گروه اندیشه ورزان خراسان رضوی وابسته به ڪانال نخبگانی انقلابے بمانیم ثامن‌الائمه(👇) 🆔 eitaa.com/joinchat/1422655548C96e48cff85
مشاهده در ایتا
دانلود
◄ درخواست دانشجویان از قالیباف؛ جلودار اتحاد باش!/ ۲ هزار نفر از جوانان انقلابی در نامه‌ای به قالیباف نوشتند: «یک دهه از نیت‎خوانی عده‌ای که هرچه خدمت کردید را به‌پای فعالیت تبلیغاتی و انتخاباتی گذاشتند، گذشت و گذشتید. بار دیگر بر همگان ثابت شد که قالیباف هنوز همان جوان بسیجی لشکر پنج نصر است و دوام انقلاب و حل مشکلات مردم برایش بیش از هر چیزی اولویت دارد و طعنه طعنه‌زنان او را از استقامت در راه حق خسته نکرده است. ما جوانان گام دومی از شما انتظار داریم همچون برادرتان حاج قاسم سلیمانی جلودار اتحاد نیروهای انقلابی شده و همه دلسوزان را برای حل مشکلات و رفع معضلات گرد هم آورید»
◄ ساخت ۴ میلیون مسکن، بدون نیاز به آورده اولیه/ «پروین‌پور» عضو سابق شورای عالی مسکن خبر داد: «یک تیم تخصصی و پژوهشی در حوزه اقتصاد و مسکن حدود ۷ ماه است روی طرحی کار می‌کند که ارتقا یافته و تقویت‌شده طرح مسکن مهر است. هم‌اکنون این طرح به‌عنوان یکی از برنامه‌های اصلی دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در دستور کار ایشان قرار دارد. در طرح جدید قرار است طی ۴ سال آینده ۴ میلیون واحد مسکونی ساخته شود؛ برای تأمین مالی این طرح از منابع بانکی با طراحی یک تیم مالی خیلی قوی اقدام خواهد شد. یکی از مزیت‌های این طرح آن است که متقاضی هیچ آورده اولیه ندارد
▼حرف روز           مردم پاسخ معتبر می‌خواهند هر چه به موعد برگزاری انتخابات در 28 خرداد نزدیک می‌شویم، فضای رسانه‌ای و به‌تبع آن فضای افکار عمومی به سمت مباحث انتخاباتی گرایش بیشتری پیدا می‌کند و به عبارتی تنور انتخابات در حال گرم شدن است. آغاز برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در رسانه ملی از اوایل این هفته، آغازی بود بر ماراتن نفس‌گیری که کمتر از سه هفته دیگر رئیس‌جمهور چهار سال آینده کشور از دل آن بیرون خواهد آمد. نکات تحلیلی: تبلیغات انتخاباتی فرصتی است تا افکار عمومی ضمن آشنایی بیشتر با «کارنامه» نامزدهای حاضر در عرصه رقابت، به بررسی «برنامه»های اعلامی آن‌ها بپردازند و در این میان با سنجش سوابق و عملکردها با وعده‌ها و برنامه‌ها، دست به انتخاب بزنند. اگرچه شیوه‌های تبلیغات بر اساس پروپاگاندای رسانه‌ای و توسل به شعارهای فریبنده و دروغ در برخی جوامع امروز رایج است، اما بر اساس فرهنگ و مبانی ارزشی حاکم بر جامعه ما، عرصه رقابت‌های انتخاباتی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، میدانی برای معرفی و بیان توانمندی‌ها بوده تا مردم در پای صندوق رأی دست به بهترین انتخاب بزنند؛ اما در دوره‌های اخیر با فاصله گرفتن از این فضا، شاهد برخی تبلیغات غیرواقعی، بداخلاقی‌های سیاسی، هجمه‌های دروغین و درنهایت سیاه‌نمایی از وضعیت کشور از سوی برخی جریان‌ها و نامزدها برای جلب آرای بیشتر هستیم که تشدید این فضا تبعات اجتماعی و سیاسی به دنبال داشته که بعضاً در کف خیابان ظهور و بروز یافته است. نکته قابل‌توجه در موضوع تبلیغات و برنامه‌های رسانه‌ای نامزدها که مخاطب اصلی آن‌ها مردمی هستند که قرار است با آرای خود تکلیف مدیریت اجرایی چهار سال آینده را مشخص کنند، این است که باوجود اهمیت موضوعات اجتماعی و فرهنگی، اولویت اصلی مردم در حال حاضر مسائل اقتصادی و معیشتی است. لذا نامزدها باید برای سروسامان دادن به این نیاز اساسی بخش قابل‌توجهی از جامعه، برنامه قابل‌اجرا و «پاسخ معتبر» ارائه کنند و با پرهیز از شعارها و وعده‌های غیرقابل‌اجرا، در یک فضای منطقی، عقلانی و قابل استدلال علمی، جامعه را به حل مشکلات امیدوار کنند. نکته پایانی: مردم فهیم و صبور ایران واقف‌اند که همه مشکلات اقتصادی یک شبه حل نخواهد شد، اما امیدوارند دولتی سرکار بیاید که با اعتقاد و باور به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، اقدامات «جدی» و «جهادی» برای حل معضلات موجود انجام دهد و در این صورت خود مردم پشتیبان و حامی اصلی چنین دولتی خواهند بود. (نویسنده: علی حیدری)
▼گزارش روز                            فیک نیوزها و انتخابات 1400 هرچه به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک‌تر می‌شویم، شدت و حجم فیک نیوزها یا اخبار جعلی رسانه‌های مجازی افزایش می‌یابد و از طرف دیگر فراوانی رسانه‌ها مانع از این می‌شود که مخاطبان بتوانند به تکذیبیه‌های اخبار دست پیدا کنند و یا اینکه شایعه بودن آن را متوجه شوند. گزاره‌های خبری: از سال گذشته و تا به امروز خبرهای مهمی از رسانه‌ها منتشر شده است که گذشت زمان غیرواقعی بودن آن‌ها را نشان داده است. 1- دولت نظامیان: از سال گذشته حجم وسیعی از تحلیل رسانه‌ها به این موضوع اختصاص داشت که دولت آینده توسط یک نظامی شکل خواهد گرفت و بر همین مبنا تخریب سیاسی نیروهای نظامی شروع شد و میلیون‌ها خبر و تحلیل در این زمینه برای کاهش محبوبیت آن‌ها منتشر شد. شورای نگهبان با توجه به معیارهای رجل سیاسی، مدیر و مدبر بودن هیچ‌کدام از نیروهای نظامی را احراز صلاحیت نکرد، اما همین نظامیانی که برچسب دیکتاتوری خورده بودند، بلافاصله نظر شورای نگهبان را به بهترین وجه پذیرفتند و کوچک‌ترین سخن اعتراضی بیان نکردند. هزاران مطلب در مورد رابطه گرم شورای نگهبان با آن‌ها منتشر شد، اما هنگامی‌که از فیلتر رد نشدند همان رسانه‌ها و شخصیت‌ها حاضر نشدند بگویند برادران نظامی، ببخشید که شما را تخریب کردیم! یا بگویند شورای نگهبان متشکریم که نظامیان را احراز صلاحیت نکردید! 2- نامه نظامیان به رهبری: ماه گذشته خبری منتشر شد که برخی از سیاسیون و فرماندهان نظامی به رهبر انقلاب برای نامزد نشدن آیت‌الله رئیسی نامه نوشته‌اند، در بخشی از این شایعه آمده بود، جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران که در رأس این مجموعه بوده و هستند و سیاسیون اصولگرا در نامه‌ای به رهبر انقلاب خواستار توصیه ایشان به آیت‌الله رئیسی برای عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری و در عوض، خواستار کاندیداتوری محمدباقر قالیباف شده‌اند. همین رسانه‌ها اکنون به دنبال خلق شایعه‌های دیگری در مورد رابطه نظامیان با ستادهای رئیسی هستند! 3- امرونهی رهبری در مورد نامزدها: درحالی‌که گفته می‌شد رهبری به برخی نامزدها توصیه کرده در انتخابات شرکت نکنند، ایشان هرگونه امرونهی نامزدها برای شرکت در انتخابات را تکذیب کرده و گفتند: «بنده البتّه در مورد انتخاب اشخاص هیچ دخالتی نمی‌کنم». برخی از افراد که همواره رهبری را به خاطر اختیارات قانونی تخریب می‌کردند، هنگامی‌که موقع احراز صلاحیت، نامزد انتخاباتی‌شان احراز نشد به رهبری نامه نوشتند که دخالت کند که با توصیه ایشان تأیید شوند. نکته پایانی: اخبار و تحلیل‌های جعلی و گمراه‌کننده اکنون یکی از روش‌های تبلیغاتی رسانه‌ها، نامزدها و جریان‌های سیاسی شده است و تا روز آخر انتخابات هم ادامه دارد، البته نرم‌افزارها و هوش مصنوعی هم از توان تشخیص فیک نیوزها ناتوان است و تنها با «سواد رسانه‌ای» (Media Literacy) و افزایش سطح تحلیل مردم نسبت به رسانه‌ها و محتوای آن‌هاست که آفتاب حقیقت بر سیاهی دروغ می‌تابد و آن را رسوا می‌کند. (نویسنده: فرهاد مهدوی)
💢 تجمع بزرگ حامیان « حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی » در تبریز ▫️با سخنرانی دکتر سعید محمد ▫️چهارشنبه ۱۲ خرداد ، ساعت ۱۹ عصر ▫️محوطه سنگفرش ارگ تبریز
هدایت شده از ثامن رضوی
🎤🍃 🍃 [• •] 🎯| سلسله جلسات تحلیلے 🗳 🎙| سخنران: حسین عباسیان 🌀| موضوع: ➖ بازگشت آمریکا به برجام و خط قرمز راستی آزمایی 0⃣9⃣ 📌 تحلیل 🔸️ دوستان و اطرافیان را به کانال دعوت کنید تا پاسخ پرسش‌هایشان را دریافت کنند💡 ◀️ نشر حداکثری •••••👇👇👇••••• 🆔 Eitaa.com/Samen_Razavi 🆔 Sapp.ir/Samen_Razavi 🆔 Rubika.ir/Samen_Razavi 🆔 T.me/Samen_Razavi 🍃 🎤🍃
هدایت شده از ثامن رضوی
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎤🍃 🍃 [• •] 🎯| سلسله‌جلسات تحلیلے 🗳 🎙| سخنران: حسین عباسیان ♻️| تحلیل: ➖ بازگشت آمریکا به برجام و خط قرمز راستی آزمایی 0⃣9⃣ 🔸️ دوستان و اطرافیان را به کانال دعوت کنید تا پاسخ پرسش‌هایشان را دریافت کنند💡 ◀️ نشر حداکثری •••••👇👇👇••••• 🆔 Eitaa.com/Samen_Razavi 🆔 Sapp.ir/Samen_Razavi 🆔 Rubika.ir/Samen_Razavi 🆔 T.me/Samen_Razavi 🍃 🎤🍃
♦️رستم قاسمی؛ سفیر همگرایی در بین کاندیداهای انقلابی 🔹رستم قاسمی بعد از انصراف از انتخابات، اینبار در کسوت سفیر همگرایی در بین کاندیداهای انقلابی ظاهر شده است. 🔹ایفای چنین نقشی در بین کاندیداهای انقلابی، آنهم در داغترین روزهای رقابت، تاکیدی بر روش اصولگرایانه در رقابت انتخاباتی است تا بیش و پیش از رقابت، ضرورت حرکت در مسیر مورد انتظار انقلاب و مردم، مد نظر رقبا قرار گیرد. 🔹رستم قاسمی در زمان کاندیداتوری نیز بر ضرورت تعامل واقعی همه دلسوزان نظام و انقلاب تاکید داشت.