eitaa logo
♡ ابراهیم‌ بابک‌ نویدِ دلها ♡
37هزار دنبال‌کننده
13.9هزار عکس
4.2هزار ویدیو
297 فایل
رفیق به محفل شهدا خوش آمدی😉 در مناسبت های مختلف موکب شهدایی داریم😍 ✤ارتباط‌‌با‌خادم↯ @ya_fatemat_al_zahra ✤تبلیغات↯ @ebrahim_navid_delha_tabligh ✤کانال‌های‌ما↯ @ebrahim_babak_navid_keramaat @ebrahim_babak_navid_mokeb
مشاهده در ایتا
دانلود
🥳👆 🌸کــــــــــد 49 🌸کــــــــــد 187 🌸کــــــــــد 58 برنده شدید😍🌷 مشخصات بفرستید جهت ارسال کتاب🌱 🆔@ya_fatemat_al_zahra بانیان‌‌ کتاب رو از دعای خیرتون محروم نکنید🙏🌹 .
. اگه براتون سواله چجوری قرعه کشی انجام میشه این کلیپ رو ببینید 😉👆 .
. حس و حال زیبای برنده های قرعه کشی 😍 الحمدالله هر سه برنده از دختر خانم ها بودن مبارک شون باشه 👏👏 .
:: ممنون که در حد توان کمک میکنید 😍🙏 قبول باشه / اجرتون با شهدا🌷 عزیزان شما همچنان میتونید در نذر کتاب شریک بشید ان شاءالله در آینده باز هم قرعه کشی داریم 😉 جهت کمک های خالصانه شما🌱 👇 [ عـــــسگری
5892101511294999
] [ خدابند‌ه‌لو
5859831808627060
] در حد ۱۰۰۰ تومن هم میتونید واریز کنید@ya_fatemat_al_zahra ‌::
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
•° ||°• هر شهید نشانی است از یک راه ناتمام! و حـــــالا تـــــو مـــــانده ای و یــــــک شــــهید و یـــــــک راه نـــــاتـــــــمام...🌱 فــــــانـــــــوس را بــــــــردار و راه خــــونـــــیـــن شهید را ادامه بده...🙂✌️ 🌷 🕊 .
. 😍 ❣ کرامتی که دیدم از شهید بابک نوری هریس بود. من قصد داشتم برای سال بعد که کنکور دارم، تابستون امسال رو توی یکی از این موسسه های کنکوری ثبت نام کنم. حالا اسمشو نمیارم و نمیگم کدوم موسسه تا تبلیغ نشه. از قضا پول کافی واسه ثبت نام آزمون و خرید کتاب هم نداشتم. از قضا واسه دو سه تا دیگه از شهدا هم چله گرفته بودم و نمیدونستم چیکار کنم. تا اینکه یاد شهید بابک نوری افتادم. یادمه قبل خواب بهشون گفتم که اگر مشکلم رو حل کنن، من تا چهل شب شبی 100تا صلوات و هفتا سوره قدر بهشون اهدا میکنم. و الان تازه 10روزه که گذشته و حاجتم رو از شهید بابک گرفتم و همین امروز به موسسه مورد نظر رفتم و هم کتاب های کمک درسی رو گرفتم و هم تونستم در آزمون هاشون شرکت کنم. واقعا از کرامت شهید خوشحالم😀هیچ جوره نمیتونم با هیچ ایموجی ای حس و حال خوبم رو توصیف کنم امیدوارم بتونم بازهم از ایشون و شهید دیگری که بهش متوسل شدم حاجتمو بگیرم. 🌷شما هم اگر کرامتی از شهدا دیدید برامون ارسال کنید(: ↯ 🆔@ya_fatemat_al_zahra .
🇮🇷🕊•• برادر پاســـــدار علی کبودوندی از اعضای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حین مــــأموریت در مـــــنطقه عــملیاتی جــنوب‌ شرق کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد🥀 °•🦋 ۱۴ صلوات سهم شما هدیه به شهید📿 .
AUD-20211119-WA0038.mp3
4.34M
..🎧.. صوت دلنشین شهدایی❣ ◉━━━━━━───────     ↻ㅤ  ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤㅤ⇆ [ صدای شهید عارف😍 ] 🦋 💌 https://eitaa.com/ebrahim_babak_navid_delha
:: ان شاءالله طی این هفته با مادر شهید عارف مصاحبه داریم ☺️ 🌱 اگر سوالی از مادر شهید دارید اینجا بفرستید👇 https://abzarek.ir/service-p/msg/1844756 ::
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
•~🎥~• این‌ دنـــیا مــــحل گُذر ھست 🌾 و هـــمه‌ مــا قـــرار اسـت‌ بــرویم..! پس‌ چه‌ بهتر که، زیبا برویم(:/ 🕊 •
🦋🍃…•° 🌸 💌 حسِ خوبِ داشتن رفیقِ شهید 😍 کلی کرامات از شهدا برامون ارسال شده که به مرور داخل کانال قرار میگیره 🔮 ‌ 🌷شما هم اگر کرامتی از شهدا دیدید برامون ارسال کنید(: ↯ 🆔@ya_fatemat_al_zahra .
. 📚 بیست و هفت روز و یک لبخند، داستانی است از زندگی نوشته ی خانم فاطمه رهبر از زبان خانواده و دوستان و هم‌رزمان شهید. شهید نوری هریس دانشجوی بسیجی که داوطلبانه به صفوف رزمندگان مدافع حرم در پیوست و در عملیات آزاد سازی منطقه در سن 25 سالگی، دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.. ـــــــــــــــــــ قیمت کتاب 110/000تومان قیمت با تخفیف 100/000 تومان هزینه ارسال 25/000تومان @hasibaa2 :ثبت سفارش 📲 •┈┈••✾•◈◈•✾••┈┈•
.  کتاب‌پسرک‌فلافل‌فروش༆📕✦. شهیدمحمدهادی‌ذوالفقاری༆🌹✦. 🌸/🛠 بعضی از دوستان حتی برخی از بچه های مذهبی را می شناسیم که اخلاق خاصی دارند! کارهایی که باید انجام دهند با کندی پیش می برند. جان آدم را به لب می رسانند تا یک حرکت مثبت انجام دهند. اگر کاری را به آنها واگذار کنیم به انجام و یا اتمام آن مطمئن نیستیم. دائم باید بالای سرشان باشیم تا کار به خوبی تمام شود. این معضل در برخی از نهادها و حتی برخی مسئولان دیده می شود. برخی افراد هم هستند که وقتی بخواهند کاری انجام دهند، از همه ی عالم و آدم طلبکار می شوند. همه ی امکانات و شرایط باید برای آنها مهیا شود تا بلکه یک تحرک کوچکی پیدا کنند. امير المؤمنين در بیان احوالات یکی از دوستانشان که او را برادر خود خطاب میکردند فرمودند او پرفایده و کم هزینه بود.این عبارت مصداق کاملی از روحیات هادی ذوالفقاری به حساب می آمد.هادی به هر جا که وارد می شد پر فایده بود.اهل کار بود. به کسی دستور نمی داد تا متوجه میشد کاری بر زمین مانده سریع وارد گود می شد.بارها دیده بودم که توی هیئت یا مسجد کارهایی را انجام می داد که کسی سراغ آن کارها نمی رفت؛ کارهایی مثل نظافت و شستن ظرف ها و..... من شاهد بودم که برخی دوستان مسجدی ما به دنبال استخدام دولتی و پشت میز نشینی بودند و می گفتند تا کار دولتی برای ما فراهم نشود سراغ کار دیگری نمی رویم. آنها شخصیت های کاذب برای خودشان درست کرده بودند و می گفتند خیلی از کارها در شأن ما نیست اما هادی این گونه نبود. شخصیت کاذب برای خودش نمی ساخت. او برای رهایی از بیکاری کارهای زیادی انجام داد. مدتها با موتور، کار پیک انجام می داد. در بازار آهن مشغول بود و..... می گفت: در روایات اسلامی بیکاری بدترین حالت یک جوان به حساب می آید. بیکاری هزاران مشکل و گناه و ... را در پی خود دارد. 🦋همراهمون باشید😉 🌸|@ebrahim_babak_navid_delha .
⚡️ 💚 بفرمایید شارژ ایرانسل 😃👇 ‎
3597281805274765
هرکسی زد اطلاع بده(: @ya_fatemat_al_zahra ⚡️
مبارک تون باشه ☺️
👆 قبول باشه/ اجرتون با مادر سادات💚 ایام دهه کرامت هـمت کنید و در حد توان کمک کنید تا ان‌شاءالله هزینه درمـــان این دو خواهر سادات جور بشه🌱👇 💳
6104337339003897
💳
6037691659728216
💳
5859831808627060
💳
6037991703204846
" به نام آقای خدابنده لو " ☘الهی عاقبت بخیر بشید 🤲☘ جهت هماهنگی با خیرین و ارسال فیش: 🆔@ya_fatemat_al_zahra ☎️09108818291 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
•° |﷽|°• دل شهید وسیع وبی انتهاست❤️!... زیرا هرگاه رود به اقیانوس متصل شود دیــــگر رود نیست اقـــــیانوس است🌊 🌷 😍 .
. •°`🕊حاجــــت روایــــی با شــــهدا 💌 سلام وقت بخیر منم میخام از عنایت داداش های گلم بگم چند ماهی بود یه وام میخاستم بردارم جور نمیشد هر بار یه مشکل پیش میومد تا اینکه واسه گرفتم وام از داداش ابراهیم و نوید کمک خاستم چله زیارت عاشورا واسه هر کدوم جدا برداشتم که شکر خدا و با عنایت داداش ابراهیم و نوید بعد از ۶ ماه وام درست شد البته تا الان هر وقت مشکلی داشتم بزرگ یا کوچیک بهم کمک کردن ومن چند سالی هست عکس هرشهیدی ک میبینم واسش صلوات هدیه میکنم ممنونم از کانال خوبتون التماس دعا 🌷شما هم اگر کرامتی از شهدا دیدید برامون ارسال کنید(: ↯ 🆔@ya_fatemat_al_zahra .
.⚽️👕. باقر محمدی بهترین دروازه‌بان فوتسال آسیا پــــیراهن خود را به مادر شهید دفاع مقدس محمد رضایی اهدا کرد🌹 👏 .