نشریه عبرتهای عاشورا
☎️رنگ عبرت: 🔴راه اندازی فشنشو برای کودکان معصوم در اصفهان!!! ♦️مسئولین کجا هستن؟ چه خبره واقعا؟!
🔴هیچ مؤسسه مدلینگی در اصفهان مجوز ندارد
♦️جعفري معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:فعلاً ساز و کاری برای اهدای مجوز به مؤسسات مدلینگ نداریم و موسسه برگزار کننده فشنشو که خود را زیر نظر مراجع قانونی معرفی کرده بود نه از ارشاد اصفهان و نه از هیچ کجای دیگر مجوزی ندارد.
♦️دستگاههای نظارتی و قضایی ورود کردهاند، افراد شناسایی شده و برخورد لازم با آنها اتفاق افتاده است.
♦️هفته گذشته در یکی از کلیپهای منتشر شده در فضای مجازی که گفته میشود در اصفهان تصویربرداری شده، کودکانی که به نظر نمیرسد بیشتر از 10 سال داشته باشند، مقابل مردان و زنانی که احتمالاً برخی از آنها والدینشان هستند مشابه مدلها با پوشیدن لباسهای خاص مسیری را به صورت رفت و برگشتی طی میکنند.
.
🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا
🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
هدایت شده از نشریه عبرتهای عاشورا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نماهنگ| جنایتکاران ادکلنزده
🔊 بیانات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در مورد سیاست مداران اروپایی
🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا
🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
هدایت شده از نشریه عبرتهای عاشورا
🌹روبه شش گوشه ترین قبله ی عالم هر صبح
🌹بردن نام حسین بن علی میچسبد
🌹اَلسلام علَی الْحسَیْن
🌹وعلی علی بْن الْحسین
🌹وعلی اولادالحسین
🌹وعلی اصحاب الحسین
🌍 نشریه عبرتهای عاشورا @ebratha_ir
هدایت شده از نشریه عبرتهای عاشورا
🌹🌹اللهم عجل لولیک الفرج
🌍 نشریه عبرتهای عاشورا @ebratha_ir
📡حداقل برای یک☝️نفر ارسال کنید
#نشانه ایمان واقعی
🔴عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ (ع) قَالَ: إِنَّ مِنْ حَقِيقَةِ الْإِيمَانِ أَنْ تُؤْثِرَ الْحَقَّ وَ إِنْ ضَرَّكَ عَلَى الْبَاطِلِ وَ إِنْ نَفَعَكَ وَ أَنْ لَا يَجُوزَ مَنْطِقُكَ عِلْمَكَ.
♦️امام جعفر صادق علیه السلام فرمودند:از نشانههای حقیقت ایمان آن است که حق را بر باطل ترجیح دهی حتی اگر به زیان تو باشد و اینکه سخنت فراتر از دانشت نباشد.
📚خصال، ج۱، ص۵۲
🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا
🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
🔴انحراف از سیره پیامبر و ائمه (ع) در سیر و سلوک
♦️امام خمینی (ره):خیال کردند یک دسته زیادى که معناى عرفان عبارت از این است که انسان یک محلى پیدا بشود و یک ذکرى بگوید و یک سرى حرکت بدهد و یک رقصى بکند و اینها، این معنى عرفان است؟! مرتبه اعلاى عرفان را امام على- سلام اللَّه علیه- داشته است و هیچ این چیزها نبوده در کار. خیال میکردند که کسى که عارف است باید دیگر بکلى کناره گیرد از همه چیز و برود کنار بنشیند و یک قدرى ذکر بگوید و یک قدرى تغنى بشود و یک قدرى چه بکند و دکاندارى.
♦️امیر المؤمنین در عین حالى که اعرف خلق اللَّه بعد از رسول اللَّه در این امت، اعرف خلق اللَّه به حق تعالى بود مع ذلک، نرفت کنار بنشیند و هیچ کارى به هیچى نداشته باشد، هیچ وقت هم حلقه ذکر نداشت، مشغول بود به کارهایش، ولى آن هم بود. یا خیال میشود که کسى که اهل سلوک است، اهل سلوک باید به مردم دیگر کار نداشته باشد، در شهر هر چه میخواهد بگذرد، من اهل سلوکم، بروم یک گوشهاى بنشینم و وِرد بگویم و سلوک به قول خودش پیدا کند. این سلوک در انبیا زیادتر از دیگران بوده است، در اولیا زیادتر از دیگران بوده است، لکن نرفتند تو خانه شان بنشینند و بگویند که ما اهل سلوکیم و چکار داریم که به ملت چه میگذرد هر که هر کارى میخواهد بکند.
♦️اگر بنا باشد که اهل سلوک بروند کنار بنشینند، پس باید انبیا هم همین کار را بکنند و نکردند. موسى بن عمران اهل سلوک بود، ولى مع ذلک، رفت سراغ فرعون و آن کارها را کرد، ابراهیم هم همین طور، رسول خدا هم که همه میدانیم. رسول خدایى که سالهاى طولانى در سلوک بوده است، وقتى که فرصت پیدا کرد، یک حکومت سیاسى ایجاد کرد براى اینکه، عدالت ایجاد بشود. تبع ایجاد عدالت فرصت پیدا میشود براى اینکه هر کس هر چیزى دارد بیاورد.
♦️وقتى که آشفته است نمی توانند، در یک محیط آشفته نمیشود که اهل عرفان، عرفانشان را عرضه کنند، اهل فلسفه، فلسفه شان را، اهل فقه، فقه شان را، لکن وقتى حکومت یک حکومت عدل الهى شد و عدالت را جارى کرد و نگذاشت که فرصت طلبها به مقاصد خودشان برسند، یک محیط آرام پیدا میشود، در این محیط آرام همه چیز پیدا میشود. بنا بر این، «ما نُودِى بِشِیء مِثْلَ ما نُودِىَ بِالوِلایَه» براى اینکه حکومت است. به هیچ چیز مثل این امر سیاسى دعوت نشده است و این امر سیاسى بوده است، زمان پیغمبر بوده است، زمان امیر المؤمنین بوده است، بعدها هم اگر یک فرصت پیدا می شد، آنها هم داشتند این معنا را.
🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا
🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
🔴امام خامنه ای :
♦️کار دیگری که باید انجام دهیم، این است که صحنه جامعه را از سه دشمن بزرگ، یعنی فقر و ناامنی و بی سوادی پاک کنیم. باید آنها را از جامعه برطرف کنیم. باید برای رفع آن برنامه ریزی و کار و تلاش بشود. ناامنی در یک کشور ـ چه ناامنی قضایی و چه ناامنی شغلی و مدنی ـ بر خلاف توصیه اسلام است و یک ضدارزش می باشد. باید برای تأمین آن کار بشود.
♦️بی سوادی و فقر هم همین گونه است. مبارزه با فقر، غیر از تأمین عدالت اجتماعی است …. عدالت اجتماعی، یعنی استقرار عدل در جامعه و از بین رفتن هرگونه تبعیض…. ما فقط از راه تعالیم اسلام می توانیم فقر را برطرف کنیم، عدالت اجتماعی را مستقرّ کنیم. امنیت را ایجاد کنیم و بی سوادی را ریشه کن نماییم. بدون اسلام، نمی توانیم به این اهداف برسیم و مقاصدمان برآورده نخواهد شد
🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا
🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش