«مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاشهای زیادی را به عمل آوردند»
صفاتی که حضرت آقا
برای مسئولین بکار بردن رو دیدین؟
با وجود اینکه فرموندن نظر دیگهای داشتن..!
حالا اونایی که لفظ خیانت رو به مسئولین
نسبت میدادند میتونن برن دو باکس
خجالت بکشن...
سطح صراحت و سبک اقتدار آقا مجتبی بیشتر
از #رهبر_شهید منُ یاد امام خمینی (ره) میندازه!
هدایت شده از بنتِ حیدر
یه عده هم اصرار دارن امام جامعه رو مظلوم و مجبور و گوشه گیر معرفی کنن !
از سراسر پیامِ امام ، اقتدار و صلابت میبارید
از نظر این عده کسی که خدا و مردم و امام زمان رو داشته باشه میشه مظلوم
اما اگه مسئولین سیاسی رو داشته باشه میشه عدم مظلومیت ؟!
بس کنین تو رو خدا 😐
#مذاکره
تازه راضی کردهام دل را به دینداری ولی
بیم از آن دارم که دینداران پشیمانش کنند...
#فاضل_نظری #کتاب
لبنان عزیزم!
تو زیبایی و زیبایی در اینجا کم گناهی نیست؛
هزاران سنگ خواهد خورد در مرداب ماه اینجا..:)
#مامنتظرتحققشروطیم!
تو یه کانال خوندم که نوشته بود:
«دم اونایی که بخاطر عزاداری
قید فوتبال رو زدن گرم.»
خواستم بگم:
این فوتبالی که ازش حرف میزنید،
دربیِ قرمز و آبی نیستا؛
بازیِ تیمِ ملیِ این آب و خاکه.
حمایت از تیم ملی هم، ریشهای جز غیرت
و تعلق خاطر به این سرزمین نداره...
این همه آدم با سختترین شرایط
به لحاظ روحی و فنی،
اون سر دنیا دارن میجنگن تا برای
برا این مرز و بوم افتخار کسب کنن، یه
لبخند رضایت روی لب هموطناشون بیارن...
درسته ازش بگذریم؟
میشه هم حرمت این ایامُ حفظ کرد
هم عزاداری شرکت کرد
و هم از تیم ملی حمایت کرد...
صرفا یه مدیریت زمان نیازه، منافاتی نداره!
بیاید انقدر همه چیزُ مرزبندی نکنیم :)
#جانیار
ابتهال؛🇮🇷
تو یه کانال خوندم که نوشته بود: «دم اونایی که بخاطر عزاداری قید فوتبال رو زدن گرم.» خواستم بگم: این
ـ
یکی از استادام میگفت:
آدمی میتونه موفق بشه که تو زندگیش
خط قرمزهاش کم باشه اما پررنگ!