هدایت شده از ٱبردقلبی |ذكریاتی ـ
و اما جانیار ؛
من ادمین های زیادی دیدم ،ارتباط باهاشون(خانم ها) یجورایی با اینکه هم جنس خودمن، سخت بود. مذهبی ها مخصوصا ، یک دیواری داشتن تو برخورد هاشون که نمیتونستم تشخیص بدم از غرورشون میاد، از سیاستشونه ،یا نه کلا در این سطح عجیب الخلقه اند .
خلاصه ارتباط رو سخت میکرد ، ولیکن شما !
ادب شما اون دیوار بی معنی و مسخره و رو نداشت، به آدم حس مزاحم بودن (تو سه چهار تا جمله )رو نمیداد .
من یقین میدونم شما همون دختری هستین که اکثرا ساکته ولی تو جمع صحبت میکنه ،زود سین زدن رو عار نمیدونه ،به افتخاراتش مغرور نیست ،دانسته هاش رو علتی برای سرسنگین بودن نمیدونه ،کتاب میخونه ، لای موهاش بابونه میزاره ، کیک میپزه و عاشق دامن گلگلیه، گاهی بنان و اکثرا موسیقی کلاسیک گوش میده ،بهش میخوره سیاست رو محل سگ نمیده ولی حاج خانم خودش از بچه های بالاس ، طرفدار پرو پا قرصش بچه ها و پیرزنهان ، گربه های محل میبیننش فرار میکنن چون دیگ در این حد لوس کردنشون از ابهت خیابونی بودنشون میکاهه ، ... .
بخوام به شخصیت های رمانی تشبیهت کنم ، تو بحث سیاسی : دریایی تو ارتداد ،
دختره نقش اول تو قربانی طهران ، از مقدار معتاد بودنت به کتاب، هلین هانف توی خیابان چرینگ کراس پلاک ۸۴ ای .
آره دختر خوب مصداق اون جمله معروف دخترایی که اگه پسر بودم میگرفتمت .
آهای سرو نیفتاده
که زخم خوردهی دیروزی
چگونه شعلهوری در باد
وطن به عشق چه میسوزی؟
#سیدتقی_سیدی
تنها خواب تورا به تمامی آنچه از دست رفتهاست و به رویاهای خوشِ برباد رفته پیوند خواهد زد...
همان/ #نادر_ابراهیمی
Alireza GhorbaniAlireza_Ghorbani_-_Ey_Baran_[128].mp3
زمان:
حجم:
5M
ماهم به زیر خاکُ
دلم در این ظلمت زمان است...
هدایت شده از گلبرگ|دخترِ ایران
"شما با آدم بالغ معاشرت کنی میفهمی
اصن چیزی به اسم روابط پیچیده انسانی وجود نداره..."
میگم که
توهین و تهمت به مسئولای نظام
تفرقه افکنی، خود عقل کل پنداری
در راستای فرمایشات رهبری بوده احیانا؟
یعنی ما از اغتشاشات داخلی عبور کردیم
جنگ تحمیلی از دشمن برونمرزی رو به بهترین
شکل مدیریت کردیم...
اما...
من تحلیلگر سیاسی نیستم اما در حد فهم خودم چیزی که متوجه میشم اینه که
تجربه ثابت کرده فراخوانهای
مسالمت آمیز و هرچند در جهت مطالبهی
به حق از یجایی به بعد تبدیل به محل موج سواری منافقین و سو استفاده فتنهگرها
و آشوب خیابانی شده!
آشوب خیابانیام مساوی پالس ضعف دادن به هر دولت مستکبر خارجیه که منتظر فرصت برای تصاحب و تعدیه!
قطعا مطالبهی مردم به حقه و
حتما مسئولین باید با مردم شفاف باشن!
اما نباید این خواسته به شکلی مطرح بشه که چند دستگی ایجاد کنه...
بعضا حرفهایی زده میشه که اگر آدما
فقط ذرهای تقوا و ترس از قضاوت ناروا و عواقبش داشته باشن نزدیک این سبک مطالبهگری هم نمیرن...
اشتباه محاسباتی ممکنه بله، اما اینکه با تمام قوا بایستی بگی فلانی خائنه و.. بیانصافیه!
#جانیار
#مذاکره
جملهای که #رهبر_شهید مردم رو در مواجهه با پیشآمد ها مبعوث شده خطاب کردن خیلی معروف شد...
اما حضرت آقا سال ۷۰ هم بیاناتی با همین مضمون از زاویه دیگه داشتن که اتفاقا
مسئولیت منُ شما رو به مراتب سنگینتر میکنه
فرموند:
«در جمهوری اسلامی، هرجا که قرار گرفتهاید، همانجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همهی کارها به شما متوجه است!»
وقتی همهی کارها متوجه فعل و انفعالات ماست، وقتی هر کدوم از ما نقش حیاتی در شکلگیری سرنوشت این مرز و بوم داریم، وقتی آقا فرمودن هرجا هستید خودتون رو مرکز دنیا بدونید، توجه کنید نگفتن مرکز کشور، گفتن دنیا!
این درسته که در همچین جایگاه تعریف شدهای با هیجانات و احساسات برخورد کنیم؟ قطعا نه!
#جانیار
#مذاکره
19.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من نمیدونم این فوتبال چی داره همه مردم رو حیرون خودش کرده...
#ایران کاریازسِدخارجی
چرا فوتبال زیباست؟ چرا اهل عالَم اینقدر #عاشقانه نگاهش میکنند؟
طرف زار زار گریه میکند؛
چون تیم موردعلاقه اش باخته!
این [زیبایی دوستی]، در #خلقت انسان است. اینطور نیست که بگویی مثلاً این آدمِ بچهای است یا این آدمِ کمظرفیتی است؛ نخیر؛ #زیباپسند است و تحت تأثیر زیباییِ این [ورزش] قرار گرفته! به قول سعدی:
همه کس عیب کنندم که چرا دل به تو دادم؟
باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی؟