eitaa logo
ابتهال؛🇮🇷
837 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
178 ویدیو
27 فایل
اݕٺھاݪ: اشک و ناله‌ی هنگام دعا... . کپی حاصل خلوت‌های ذهنی بنده، با نام #جانیار (و ذکر منبع) و باقی مطالب با ذکر صلوات حلالً طَیِباً واسعا :) مِن‌بابِ گفت و شنود: @vatyarebtehal
مشاهده در ایتا
دانلود
صبح خواهد شد و به این کاسه آب، آسمان هجرت خواهد کرد...
آهای سرو نیفتاده که زخم خورده‌ی دیروزی چگونه شعله‌وری در باد وطن به عشق چه می‌سوزی؟
پ.ن: وَ تن به عشق چه‌ می‌سوزی؟!
تنها خواب تورا به تمامی آنچه از دست رفته‌است و به رویاهای خوشِ برباد رفته پیوند خواهد زد... همان/
Alireza GhorbaniAlireza_Ghorbani_-_Ey_Baran_[128].mp3
زمان: حجم: 5M
ماهم به زیر خاکُ دلم در این ظلمت زمان است...
هدایت شده از گلبرگ|دخترِ ایران
"شما با آدم بالغ معاشرت کنی می‌فهمی اصن چیزی به اسم روابط پیچیده انسانی وجود نداره..."
می‌گم که توهین و تهمت به مسئولای نظام تفرقه افکنی، خود عقل کل پنداری در راستای فرمایشات رهبری بوده احیانا؟ یعنی ما از اغتشاشات داخلی عبور کردیم جنگ تحمیلی از دشمن برون‌مرزی رو به بهترین شکل مدیریت کردیم... اما... من تحلیل‌گر سیاسی نیستم اما در حد فهم خودم چیزی که متوجه میشم اینه که تجربه ثابت کرده فراخوان‌های مسالمت آمیز و هرچند در جهت مطالبه‌‌ی به حق از یجایی به بعد تبدیل به محل موج سواری منافقین و سو استفاده فتنه‌گرها و آشوب خیابانی شده! آشوب خیابانی‌ام مساوی پالس ضعف دادن به هر دولت مستکبر خارجیه که منتظر فرصت برای تصاحب و تعدیه! قطعا مطالبه‌ی مردم به حقه و حتما مسئولین باید با مردم شفاف باشن! اما نباید این خواسته به شکلی مطرح بشه که چند دستگی ایجاد کنه... بعضا حرف‌هایی زده میشه که اگر آدما فقط ذره‌ای تقوا و ترس از قضاوت ناروا و عواقب‌ش داشته باشن نزدیک این سبک مطالبه‌گری هم نمیرن... اشتباه محاسباتی ممکنه بله، اما اینکه با تمام قوا بایستی بگی فلانی خائنه و.. بی‌انصافیه!
جمله‌ای که مردم رو در مواجهه با پیش‌آمد ها مبعوث شده خطاب کردن خیلی معروف شد... اما حضرت آقا سال ۷۰ هم بیاناتی با همین مضمون از زاویه دیگه داشتن که اتفاقا مسئولیت منُ شما رو به مراتب سنگین‌تر میکنه فرموند: «در جمهوری اسلامی، هرجا که قرار گرفته‌اید، همانجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه‌ی کارها به شما متوجه است!» وقتی همه‌ی کارها متوجه فعل و انفعالات ماست، وقتی هر کدوم از ما نقش حیاتی در شکل‌گیری سرنوشت این مرز و بوم داریم، وقتی آقا فرمودن هرجا هستید خودتون رو مرکز دنیا بدونید، توجه کنید نگفتن مرکز کشور، گفتن دنیا! این درسته که در همچین جایگاه تعریف شده‌ای با هیجانات و احساسات برخورد کنیم؟ قطعا نه!
19.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من نمی‌دونم این فوتبال چی داره همه مردم رو حیرون خودش کرده... کاری‌از‌سِدخارجی
چرا فوتبال زیباست؟ چرا اهل عالَم اینقدر نگاهش می‌کنند؟ طرف زار زار گریه می‌کند؛ چون تیم موردعلاقه اش باخته! این [زیبایی دوستی]، در انسان است. اینطور نیست که بگویی مثلاً این آدمِ بچه‌ای است یا این آدمِ کم‌ظرفیتی است؛ نخیر؛ است و تحت تأثیر زیباییِ این [ورزش] قرار گرفته! به قول سعدی: همه کس عیب کنندم که چرا دل به تو دادم؟ باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی؟
مردم که بی‌خودی نیست که از یک چیزی لذت می‌برند. دنبال یک چیزی هستند؛ وقتی فوتبال را می‌بینند داغشان تازه می‌شود. ممکن است نتواند بگوید من از چه چیزِ فوتبال خوشم می‌آید؛ اما این را یک می‌تواند بفهمد.